Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Pogled levo i desno sa raskrsnice sa Dobračinom:
20200826_162120.jpg

20200826_162128.jpg

Na istoj deonici neki delovi su potpuno spremni za asfalt, dok su tramvajske baštice skroz finiširane, a odmah do njih nisu čak ni šine zavarene, a trotoar čak nije ni raskopan (stoji stari asfalt). Taman kad me uhvati neki optimizam da će biti automobilskog saobraćaja uskoro (od Francuske do Dobračine), ta gomila sitnica koje još nisu spremne me razuvere. Deonica do Kralja Petra tek neće ni u oktobru, a deonica do Tadeuša Košćuška onda može komotno da zaglavi zimu. To važi, ako nastave sadašnjim tempom, jer opšti utisak je da se radovi odvijaju strašno sporo. Većina radnika i mehanizacije se samo šeta i tek ponekad nešto radi. A pokazali su da može i 5 puta brže, pa se nadam da će ih neko stisnuti tamo gde treba, da bi se uozbiljili.
 
Da prostite, zavirio sam i malo niže. Raskrsnica sa Knjeginje Ljubice. Nivo na kome radnik kopa je oko 5m ispod kote ulice. Verovatno se radi o lokalnom kišnom kanalizacionom kolektoru. Ne mogu da se otrgnem utisku jalovosti i bačenih para, što u okviru ove rekonstrukcije nije predviđen magistralni kanalizacioni kolektor.

20200827_100929.jpg
 
Da li će ostati krak šina ka centrali/garaži GSP-a ?
 
Deluje da je preslikana situacija iz prve faze, tempiranje završetka do januara/februara a do tad ce biti mnogo "otvaranja" delova ulice koje jos uvek biti gradilište
 
Sudeći po delovima postavljenih šina, biće tramvajsko skretanje i u Kneginje Ljubice i u Knićaninovoj.

Ne bih se složio da je preslikana situacija iz prve faze, ovde ipak drugi bog vlada. Radovi su počeli 22. juna, danas je 67. dan.
I još uvek smo u avgustu, kada je sve lakše. Ona nesretna prva faza je i počela u jesen uz nezavršen Trg Republike i Karađorđevu koja se otegla, Dorćol je bukvalno bio odsečen na tri ključne tačke.

Opet, sve je pitanje nekih kompromisa.
Grad nije uspeo da napravi trolejbusku obilaznicu do Dunavske zbog političkih previranja, pa se morala prioritetno završavati Dobračina.
Onda su presekli da je bolje završiti Tadeuša Košćuška pre prvog septembra i započeti deonicu od Kralja Petra do Kalemegdana.
Sigurno da su te dve stvari usporile završetak deonice Francuska-Kralja Petra ali u konačnom zbiru lakše će se izdržati.

Dakle, oko prvog septembra su gotove tri od četiri ključne raskrsnice trebalo bi da vidimo i bar nešto asfaltirano do Kneginje Ljubice.
Kolovoz je više manje u korektnom roku.

Ono što jeste problem je da trotoari neće biti ni blizu kraja i da će se građani lomatati do duboko u jesen uz početak školske godine.
 
A ovo je izjava kad su počeli Dusanovu. Jedno od obeležja ove gradske vlasti je svesno laganje oko rokova za koje I laik vidi da ih je nemoguće ispuniti. Ne znam sta zele da postignu time, to dodatno nervira ljude. Niko ne voli da ga lazu i prave budalom.
Naša namera je da radovi po svaku cenu budu završeni pre 1. septembra, a u vreme radova Dobračina ulica će biti prohodna zbog trolejbuskog saobraćaja, rekao je Stojčić.
 
Da potsjetim od vuka do beka sve je trebalo biti gotovo za 200 dana
 
Ha ha, pa zamisli samo da N1 pita to Vesića. Naravno da ima spreman odgovor, ali da mu vidim samo facu i onaj njegov izraz lica kada se trudi da ponizi sagovornika gomilom floskula.
 
Nema mesta Astro, još zamisli da neko koristi bankomat. I tako ti je na svakom koraku, visoki stepenici za ulazak u zgradu, apoteka koja postavila istureni izlog pa prolaziš kao kroz tunel, ribarnica, kafići, picerije, prodavci drangulija sve to živi na trotoaru. Ispred pekara je večno red od pet-šest ljudi, od kako je korona i ispred banaka. Lokalne prodavačice koje sednu na gajbicu ispred pa zapale, uopšte ima dosta sveta koji se okuplja na trotoaru radi pušenja.

Prošetao sam jutros od Palilulske pijace novo sređenim delom ima jedno parče gde je uzdužno parkiranje, baš se osetiš kao čovek - iako si bedan pešak.
 
Tako sam i mislio.

Plus kada još se parkiraju kola dok ne udare točkom o ivičnjak pa još malo suze trotoar.

Toliko o floskulama da se pešaci stavljaju u prvi plan. Vidimo da je SVE potčinjeno automobilima.
 
@ Berislav
Kada već fotografišeš raskrsnicu sa Tadeuša Košćuškog, mogao bi da napraviš i fotku iz pravca ulice Vuka Bojovića.

A kada smo već kod ugla Cara Dušana i Žorža Klemensoa, evo šta se zbiva.





 
Zasto ploce od granita oje su stavili tako brzo izgledaju ofucano i jadno?
 
Vrh