Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Blade probacu da budem kratak ne volem djilas drvosjeka svojevremeno a ni sivec iznoguda ...

poredjenje malo kratko
bulevar kralja ace ..............................4 bulevara
duzina km 3.5 ..................3.5 mrzi me da kopam podatke
vreme 6 mjeseci ........................ 24 mjeseca i traje
cijena 12 mile e ........................ 20 mile ako nije i vise
sine u sredinu ....................... sine ostale sa strane
podzemni kontisi ...................... obicni kontisi
novi platani ............................... stari platani
behaton ..................................... granit
10 godina proslo................... Jos se radi tek zavrseno se
manja ostecenja ....................raspada kocke oko stabala

ovo je na brzinu moze detaljnije naravno

PS nece raditi veliki kanalizacjoni kolektor u cara dusana
 
Par slika sa gradilišta kod ugla Cara Dušana i Knićaninove. Vidi se i svež projekat u izgradnji na uglu.
CD1.jpg

CD3.jpg

CD2.jpg

CD4.jpg
 
Данас су већ у пола четири престали са радом. Баш су успорили, мислим да неће пустити саобраћај пре првог октобра, а тротари неће бити до нове године. Ужас.
 
@Blade
Nemanjina, Bulevar, Požeška imaju behaton kocke i da li im se nešto desilo u ovolikom obimu kao što se dešava sa SNS trotoarima / ulicama?

O rokovima da ne pričamo.

SNS ekipa zna samo asfalt da uradi, ali ne oko šahtova, oko šina i oko autobuskih stajališta.

Pohvalno je naravno uvlačenje slivnika.
 
Džordža Vašingtona i Cara Dušana. Fotografisano u prethodnih desetak dana. Mrzi me da sada sortiram fotografije, te se unapred izvinjavam što je nabacano z brda z dola. Samo da napomenem da su oznake "BUS" lepljene, dok su horizontalne oznake na kolovozu farbane. Ako ze zagledaju "BUS" oznake, jasno se vidi neujednačenost prilikom sečenja linija, kao i grbavost pojedinih delova, te ne uklanjanje viškova.





















































 
Izvor: Beobuild.rs

Rekonstrukcija Dušanove ulice na Dorćolu
200814-4bulevara-10bm.jpg

Velika rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana nalazi se u poslednjoj fazi izvođenja, a trenutno se radovi odvijaju u Dušanovoj ulici, na deonici od Bjlonijeve pijace do Zološkog vrta i raskrsnice sa Ulicom Tadeuša Košćuška. Deonica je najduža od ukupno 6, na koliko je cela osovina bila podeljenja tokom rekonstrukcije, a njena dužina iznosi 1.2 kilometara. Radovi nisu prekidani od aprila meseca i za razliku od prethodnih deonica, ovde se radovi izvode dosta boljom dinamikom, pa će po svim izgledima najduža deonica biti i najbrže izvedena.

Zanimljivo za ovu deonicu jeste da je projektom kolektora Interceptor i PPOV „Veliko selo“, upravo ovde ucrtana trasa novog kolektora, sa predviđenom izgradnjom podzemne strukture u plitkom iskopu. Imajući u vidu da se najavljuje relativno skori početak radova na ovom velikom projektu, pokušali smo da saznamo od JKP "Beogradski vodovod i kanalizacija", da li su ovi projekti usaglašeni i da li radovi na kolektoru podrazumevaju ponovno raskopavanje tek rekonstruisane ulice?

JKP" Beogradski vodovod i kanalizacija" je dostavio odgovor u kojem se navodi sledeće:

"Projekat koji je rađen za potrebe rekonstrukcije ulica 27. marta, Kraljice Natalije i Cara Dušana, nije tretirao nedostajaće deonice interceptora. S`obzirom da je Ugovorom za izgradnju PPOV „Veliko selo“, sa nedostajućim kolektorima i delovima Interceptora, predviđena i izrada kompletne projektne dokumentacije, u ovom trenuku nismo u mogućnosti da vam odgovorimo na vaše pitanje.

Nakon izrade projektne dokumentacije, znaće se tačna dinamika i tehnologija izgradnje svih hidrotehničkih objekata. Takođe, tokom izrade projektne dokumentacije proveriće se da li je planirana trasa Interceptora ugrožena postojećim instalacijama u saobraćajnici".


Ostaje da se vidi kako će projekat “Interceptora” definisati ovaj deo trase, a prvi radovi su inicijalno najavljivani za ovu godinu. Sporazum sa kineskom kompanijom CMEC potpisan je krajem januara ove godine, gde je vrednost projekta procenjena na 270 miliona evra.

Veliku foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/rekonstrukcija-du%C5 ... p2949.html
200814-4bulevara-01.jpg

200814-4bulevara-04.jpg

200814-4bulevara-14.jpg

200814-4bulevara-24.jpg

Veliku foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/rekonstrukcija-du%C5 ... p2949.html
 
Koji blam od odgovora
Na ostrvu stavljaju katadioptere te malene
umjesto svjetleceg zutog stubica i plavog kruga sa strelicom ....
 
Meni je neshvatljivo da rade rekonstrukciju jedne od centralnih gradskih ulica i da nisu u stanju da naprave podzemne kontejnere.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Koji su pritom bili ugradjeni duz cele ulice ali su ih oni zatrpali...
 
Идеја нове власти је да се одустане од подземних контејнера осим за рециклажни отпад. Рекао бих да се ради о прођашају у планирању што је то изостављено, слично као и што поплочавају паркиг са гранитом уместо мањих коцки или бехатона.
 
Izgleda da neki rođa ima na lageru višak nadzemnih kontejnera. :D
 
Na fb-u je neko primetio vezu imena ulice u naslovu i proizvođača građevinske mašine :)

117643270-10219602310143042-9111001534882404309-n.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766191#p766191:14c1g5d5 je napisao(la):
Igor » 15 Aug 2020 05:02 am[/url]":14c1g5d5]Izvor: Beobuild.rs


JKP" Beogradski vodovod i kanalizacija" je dostavio odgovor u kojem se navodi sledeće:

"Projekat koji je rađen za potrebe rekonstrukcije ulica 27. marta, Kraljice Natalije i Cara Dušana, nije tretirao nedostajaće deonice interceptora. S`obzirom da je Ugovorom za izgradnju PPOV „Veliko selo“, sa nedostajućim kolektorima i delovima Interceptora, predviđena i izrada kompletne projektne dokumentacije, u ovom trenuku nismo u mogućnosti da vam odgovorimo na vaše pitanje.

Nakon izrade projektne dokumentacije, znaće se tačna dinamika i tehnologija izgradnje svih hidrotehničkih objekata. Takođe, tokom izrade projektne dokumentacije proveriće se da li je planirana trasa Interceptora ugrožena postojećim instalacijama u saobraćajnici".


Ostaje da se vidi kako će projekat “Interceptora” definisati ovaj deo trase, a prvi radovi su inicijalno najavljivani za ovu godinu. Sporazum sa kineskom kompanijom CMEC potpisan je krajem januara ove godine, gde je vrednost projekta procenjena na 270 miliona evra.

Хвала Игоре што си поставио ово питање, ја сам те својевремено замолио да то урадиш званично у име Форума (мада би ме више занимао одговор Стојичића)

Овог и оваквог одговора сам се највише и прибојавао. Јасно је да нико од надлежних није у овој причи, тј. да им пуца прслук за бацање пара на поновно разваљивање тек завршеног булевара...
Остаје нада да ће пројекат који треба да дају Кинези, изменити трасу Интерцептора, рецимо Дунавском улицом, или испод будућег линијског парка, али како ствари стоје мала је нада за то са оваквим Весићем... Њега може да обузда да не брља једино Вучић (као ово сад за шине преко мученог тек п(р)окоцканог Трга републике), па када би му се како дојавило и за ову ступидарију ако неко зна како... :kafa: :cry:
 
Nije to pitanje za Stojčića već za Direkciju i BVK ;)
 
Već vidim odgovor Direkcije:
-Nema razloga za paniku, preduslov za gradnju interceptora jeste završetak metroa, tunela ispod Terazija, obilaznice, rekonstrukcija tri ulice, Savskog mosta...
Tek kada to završimo, a to je nerealno za očekivati u narednih 10-15 godina, tada ćemo nastaviti radove na interceptoru.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766430#p766430:3jsdmw0m je napisao(la):
Igor » 16 Aug 2020 12:17 am[/url]":3jsdmw0m]Nije to pitanje za Stojčića već za Direkciju i BVK ;)

Питање би требало поставити некоме са именом и презименом, да би се добио било какав употребљив одговор, овако када питаш институцију добијеш бућкуриш после којег не знаш ни шта си питао.
Поменуо сам Стојичића, пошто ми он једини делује, на градском нивоу, да још има некаквог дигнитета... :?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766225#p766225:34yeth0u je napisao(la):
Zezeljko » Sat Aug 15, 2020 9:59 am[/url]":34yeth0u]Meni je neshvatljivo da rade rekonstrukciju jedne od centralnih gradskih ulica i da nisu u stanju da naprave podzemne kontejnere.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

Ja kod mene imam podzemne i ogromna je razlika u odnosu na 3-4 naslagana glomazna kontejnera koji bazde u okolnim ulicama, prosto značajno poboljšaju ceo prostor jer su skoro neprimetni (jedino prikladno rešenje za gradsku sredinu i koristi se u svim razvijenim gradovima) i ništa teži nisu za održavanje, nego ovoj vlasti smeta sve što je prethodna radila pa rade obrnuto i po cenu da je skroz besmisleno i unazađuje grad. Baš sam gledao pre neki dan na tv-u neki prilog da i u Čačku ugrađuju masovno podzemne umesto standardnih, i to mi se baš svidelo kako izgledaju jer popločaju behatonom oko njih (slika ispod), nemaju one metalne poklopce ispod kao ovi po Bg. Prosto previše grešaka je napravljeno pri projektovanju ove rekonstrukcije i još primetnije u kvalitetu radova, sve je već rečeno.

1543511840-20181127_092137.jpg

Ims još slika ovde
http://www.cacakuzivo.rs/index.php/servisne-informacije/1228-novi-podzemni-kontejneri-u-gradu
 
Kad vidim podzemne kontejnere odmah pomislim i na one siljke protiv beskucnika koji sluze da na najbrutalniji nacin podvuku crtu izmedju "nas" i "njih".
Kontejneri su nekome jedini izvor hrane, to je malo bitnije od estetike.
 
Pa ti socijalni slučajevi se rešavaju sistemski (kroz obezbeđivanje smeštaja, hrane (narodne kuhinje) i odeće (Crveni krst i dr. org.), obukom i upošljavanjem), to je sve kod nas na nekom bednom minimumu, a ne kontejnerima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766484#p766484:1nmksqr6 je napisao(la):
crveni karton » 16 Aug 2020 09:58[/url]":1nmksqr6]Kad vidim podzemne kontejnere odmah pomislim i na one siljke protiv beskucnika koji sluze da na najbrutalniji nacin podvuku crtu izmedju "nas" i "njih".
Kontejneri su nekome jedini izvor hrane, to je malo bitnije od estetike.

Колико има бескућника и баш мртве сиротиње што из контејнера једе у поређењу с осталим светом?
 
Koliko god pokusavali, ne postoji argument kojim cete me ubediti da je estetika grada i komfor vecine bitniji od necijeg prava da nadje komad bacene hrane jer je zapostavljen od strane trulog sistema koji ne brine o njemu. Ovo je jos jednog od pitanja gde se vidi sva surovost sveta, sebicluk, samo svoje dupe, tudji problem je ipak tudji.
 
Vrh