Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Ali tuga u kakvom stanju su fasade u celoj ovoj ulici, koja je jedna od centralnih i najvećih u užem centru grada, pa uzmite bilo koji grad u Srbiji i neku centralnu ulicu u njemu i garantujem da nećete naći fasade u ovako lošem stanju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763443#p763443:3qjgyn1o je napisao(la):
Piccolo » Sre Avg 05, 2020 3:29 pm[/url]":3qjgyn1o]Ali tuga u kakvom stanju su fasade u celoj ovoj ulici, koja je jedna od centralnih i najvećih u užem centru grada, pa uzmite bilo koji grad u Srbiji i neku centralnu ulicu u njemu i garantujem da nećete naći fasade u ovako lošem stanju.

Slazem se, bukvalno je svaka unistena, a vlast i stanare boli uvo da odrzavaju fasade, sto je katastrofa jer ceo trud obnove padne u vodu za 2 minuta skrabanja sprejom. I tako onda ostane. :(

I niko nista ne preduzima.

Ja sam uvek prijavljivao, cak i svoju zgradu, pa mi predsednici saveta stanara je** mater u odgovorima jer nemaju oni toliko novca da ciste fasade koliko ja prijavljujem.

Jer, taman skinu, neko isvrlja, ja opet prijavim...i tako u krug :gobb:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763350#p763350:27ejbvzv je napisao(la):
Berislav » 05 Aug 2020 10:48 am[/url]":27ejbvzv]Istini za volju završili su raskrsnicu sa Francuskom, na raskrsnici sa Dobračinom je uvek kad prođem gužva od radnika i mašina tolika da izbegavam da priđem. Raskrsnica sa Kralja Petra čeka da se Dobračina završi, a sa Tadeušom Košćuškom ide zapravo ispred plana jer je čitav taj potez trebao tek u septembru.
Raskrsnicu sa Francuskom su završili tek nakon mesec i po dana, umesto da je prioritetno urađena zbog javnog prevoza. Sve ostale veze između gornjeg i donjeg Dorćola su prekinute, osim ulice Kralja Petra (i to samo u jednom smeru). No, to ne bi bio neki preteran problem, kada bi se 3 najvažnije rasrksnice radile za 10-15 dana (što je realan rok u dve smene). Ovo sve je jutros dodatno začinjeno u Dunavskoj ulici, gde je investitor K-Distrikta postavio SEMAFOR!!!!! Dakle, jedina prava alternativa ulici Cara Dušana je od jutros kolapsirana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763589#p763589:3qbft81u je napisao(la):
GOJE » Čet Avg 06, 2020 8:06 am[/url]":3qbft81u]Ovo sve je jutros dodatno začinjeno u Dunavskoj ulici, gde je investitor K-Distrikta postavio SEMAFOR!!!!! Dakle, jedina prava alternativa ulici Cara Dušana je od jutros kolapsirana.

Otac rekao da se juce popodne bukvalno zaglavio kolima kod Nebojsine kule, da je bila uzasna guzva...Ne stigoh da ga pitam sta je bilo, tj. ne znam da li to ima veze sa svim ovim sto si napisao ili se nesto konkretno desilo pa je zato bio zastoj, ali mi nekako mirise na posledice neorganizacije radova, mozda i postavljanje semafora.
 
Kod raskrsnice sa Francuskom ipak je važno naglasiti da su je završili (od 22. juna do 25. jula, istina bez trotoara ali kome su pešaci pa bitni).
To je jedna briga manje, ja sam se psihički spremio na mnogo gore.

Postalo je baš teško uključiti se u Dunavsku, čitav taj potez zapravo nema niti jednog semafora. Video sam jutros sa pasarele da su se nagomilali kod K-Distrikta i meni se učinilo da je semafor, možda bi bilo dobro da se stavi i jedan semafor kod Dubrovačke da se formiraju talasi vozila to bi znatno olakšalo situaciju.
 
Evo malo današnjih slika. Kod Francuske ulice je stidljivo započeto popločavanje trotoara, a trasa do Kralja Petra je trenutno potpuno raskopana i blatnjava, tako da je ovaj period rekonstrukcije najgori za pešake. Ipak, radnika i mehanizacije ima u velikim količinama, tako da se nadam da će za koju nedelju biti lakše barem peške preći ulicu.
20200806_141256.jpg

20200806_141313.jpg

20200806_142522.jpg

20200806_142527.jpg
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=T0UW-lfNXl4[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763888#p763888:1ok8kw7d je napisao(la):
Berislav » Pet Avg 07, 2020 10:33 am[/url]":1ok8kw7d]
Dositejeva 2 by Berislav Opanjković, on Flickr

Ovde bih postavio na ovoj nadstresnici one siljke protiv golubova, da bag** ne moze vise da se penje i sara po zgradi. :bash:
 
Moguce da ce pruga proraditi do kraja godine.
Trotoari ce naravno ostati nedovrseni.
 
Krv sam pustio praveći ovu reportažu - ovako trapav sam se prosuo pred redom šokiranih penzionera ispred banke. Sva sreća, telefon (sa materijalom za reportažu), a naročito doručak - ostadoše čitavi. Dobro, doručak je kasnije ipak slišćen.

Od Knjeginje Ljubice ka Kralja Petra se radi središnji iskop za vodovodnu instalaciju:
20200811_094330.jpg

A u smeru ka Francuskoj ulici, ta instalacija je već postavljena i zatrpana:
20200811_094341.jpg

Zatrpani rov, sa šahtama kišne kanalizacije pored
20200811_094432.jpg

Uglavnom su postavljene i šine sa gumenom izolacijom:
20200811_094352.jpg

Ivičnjaci "na nulu" - za svaku pohvalu:
20200811_094454.jpg

Raskrsnica sa Dobračinom u funkciji!!!! Trole već piče - Isto za svaku pohvalu:
20200811_094508.jpg

Raskrsnica sa Dositejevom i simpatična šefica:
20200811_094630.jpg

Pogled niz ulicu:
20200811_094812.jpg

Raskrsnica sa Francuskom - niži deo:
20200811_094857.jpg

Viši deo:
20200811_095104.jpg

Najviši deo:
20200811_095204.jpg
 
Dobracina by Berislav Opanjković, on Flickr

Kneginje Ljubice by Berislav Opanjković, on Flickr

Cara Dusana by Berislav Opanjković, on Flickr

Cara Dusana 2 by Berislav Opanjković, on Flickr

Cara Dusana 3 by Berislav Opanjković, on Flickr

Cara Dusana 4 by Berislav Opanjković, on Flickr

Cara Dusana 5 by Berislav Opanjković, on Flickr

Tadeusa Koscuska by Berislav Opanjković, on Flickr

S tim da Tadeusa Koscuska jako lepo napreduje, nisam fino slikao ali su gornje tramvajske baštice nasute i utabane a rov za cevi iskopan i gradi se veliki betonski šaht-kućica na sredini.
 
Kolega Berislave, vidim i ti si uslikao mladu šeficu (ili nadzornicu). Čak sam je i pitao kad će biti gotovo, ali nešto nije bila u fazonu da mi pruži valjan odgovor.

No, dobro da nisi uslikao mene u neprilici... evo još vidam rane.

Dodatak: Ako se neko još pita - skretnica za silazak tramvaja za depo iz unutrašnjeg kruga je bila samo tu odložena, i već je postavljena na drugo mesto.

Dodatak 2: @Astrodule, istina, najvažnije je da je doručak preživeo do trenutka kad sam ja odlučio da treba da promeni svoje agregatno i svako drugo svojstvo.
 
Šefica je vodila dva ingenjera koji su merili nešto na šinama, ali rekao bih nekom elektro ili akustičnom spravom, kasnije su se povukli u Grinet na sumiranje rezultata. A ulice uopšte nisu bezbedne čak ni okolne jer svako malo prilaze kamioni na utovar/istovar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=763443#p763443:tfry4eag je napisao(la):
Piccolo » Сре Авг 05, 2020 4:29 pm[/url]":tfry4eag]Ali tuga u kakvom stanju su fasade u celoj ovoj ulici, koja je jedna od centralnih i najvećih u užem centru grada, pa uzmite bilo koji grad u Srbiji i neku centralnu ulicu u njemu i garantujem da nećete naći fasade u ovako lošem stanju.

И градови у Србији нису за пример, свуда превладава сивило. Ти градови имају још увек пуно приземница и нису у стању ни њих да пребоје, а понекад је и нова боја - сива. Видимо на сликама да и у Душановој имамо исто, приземне и спратне кућице, а сиве. Ако је бојење бројних вишеспратница у тој улици скуп и сложен подухват, зашто је толико тешко уредити бар те кућице !?

Београд је неупоредив са било којим нашим градом, зато што свега има сто пута више, и монументалних здања и модерних насеља и вртова, али и свега што га ружи има сто пута више, па и сивих фасада...

Да је мало више познато шта све памти та улица, шта се у њој све налазило и догодило, када је настала и колико траје - можда би јој више пажње било посвећено, овако изгледа као граница од које почиње периферија.

И тако ће бити све док је битније колико кола прође дневно једном улицом, као Бранковом нпр. од тога да је улица цара Душана - најстарија београдска улица ! И не само најстарија него вековима и главна улица Београда.
 
Rekao bi nesto, ali necu, jer cete opet reci da pravim SNS propagandu i slicno, a samo cu da kazem da je konkreto Ulica Cara Dušana na Dorćolu bila prezrela za rekonstrukciju pre 10 godina, bar. Mogla je i prethodna vlast da je obnovi, ali nije. Ovo je sada, naravno, veliki posao, kao i sve sto se čeka da propadne najgore sto moze, pa da se onda popravlja. Takve popravke na bilo cemu su najgore i najskuplje. Znam, kao i svi vi od kojih para se sve ulice obnavljaju i rade neke druge stvari. A mi, posto znamo za gore, kazemo: ,,Ako, neka se barem gradi, ovi pre njih nisu nista". A i to je pogresno, odnosno, ovo je samo manje zlo, a ne bolje, to su dva pojma.

Inace, kada se vec ulice ovog tipa obnavljaju, koje bi trebale da budu okvir pešačke zone i na tome treba da se radi, a to nisam primetio. Tu naviku ljudima da hoce da udju u radnju sa patikama u Knez Mihajlovoj kolima, sukcesivno treba izbijati iz glava.
 
Niko od nas na forumu ne bi imao ništa protiv ni jedne rekonstrukcije da se one uradi kvalitetno, ali kad ti imaš rekonstrukciju na kojoj po ispadaju kocke samo mesec dana po otvaranju iste, onda to nije dobar posao. Ne radi se kvalitetno, nego sve rade preko k. Evo Ruzveltova je rekinstruisana pre tri godine sada izgleda katastrofa. Tako će i ovo, plocnici kod mašinskog fakulteta su već klimavi

Sent from my SM-G970F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765265#p765265:3l631ezt je napisao(la):
Blade » 11 Aug 2020 10:14 pm[/url]":3l631ezt]Rekao bi nesto, ali necu
VRH! Ovo je za mene rečenica meseca na forumu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765265#p765265:3l631ezt je napisao(la):
Blade » 11 Aug 2020 10:14 pm[/url]":3l631ezt]
jer cete opet reci da pravim SNS propagandu i slicno, a samo cu da kazem da je konkreto Ulica Cara Dušana na Dorćolu bila prezrela za rekonstrukciju pre 10 godina, bar. Mogla je i prethodna vlast da je obnovi, ali nije. Ovo je sada, naravno, veliki posao, kao i sve sto se čeka da propadne najgore sto moze, pa da se onda popravlja. Takve popravke na bilo cemu su najgore i najskuplje. Znam, kao i svi vi od kojih para se sve ulice obnavljaju i rade neke druge stvari. A mi, posto znamo za gore, kazemo: ,,Ako, neka se barem gradi, ovi pre njih nisu nista". A i to je pogresno, odnosno, ovo je samo manje zlo, a ne bolje, to su dva pojma.

Inace, kada se vec ulice ovog tipa obnavljaju, koje bi trebale da budu okvir pešačke zone i na tome treba da se radi, a to nisam primetio. Tu naviku ljudima da hoce da udju u radnju sa patikama u Knez Mihajlovoj kolima, sukcesivno treba izbijati iz glava.
Ali dobro, pošto si ipak rekao, mogao si i da dodatno začiniš surovim činjenicama i da pokopaš zlog Đilasa sa sva vremena. Naime on je prilikom ovakvih rekonstrukcija trošio 3 puta manje novca, a oko 6 puta manje vremena. To znači da sada radnici dobijaju 18 puta više para, operativa je uposlena, sve pršti. Prenapregnuti tramvaji sada mogu da se odmore dve godine umesto samo nekoliko meseci. Zamisli samo: on je parking mesta radio asfaltom i behatonom - eeeeej nije mu na pamet pao granit. A to što se sada radi manje kvalitetno, ostavlja prostora da radnici dodatno rade i zarade.
 
Ovi su obrnuli igricu, i rade SPORO, NEKVALITETNO i SKUPO, a u teoriji mogu samo 2 od te tri stvari istovremeno.

Znači ako je sporo i nekvalitetno, onda mora da bude jeftino.
Ako je sporo i skupo, to znači da je proizvod kvalitetan.
Ako je nekvalitetno i skupo onda mora biti brzo.
 
Ali automobili koji ulaze na gradiliste i opusteno se parkiraju jer ima kakvog takvog mesta, kao da se podrazumeva da moze, najnormalnija stvar :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765322#p765322:17fyutt7 je napisao(la):
GOJE » Sre Avg 12, 2020 8:57 am[/url]":17fyutt7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765265#p765265:17fyutt7 je napisao(la):
Blade » 11 Aug 2020 10:14 pm[/url]":17fyutt7]Rekao bi nesto, ali necu
VRH! Ovo je za mene rečenica meseca na forumu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765265#p765265:17fyutt7 je napisao(la):
Blade » 11 Aug 2020 10:14 pm[/url]":17fyutt7]
jer cete opet reci da pravim SNS propagandu i slicno, a samo cu da kazem da je konkreto Ulica Cara Dušana na Dorćolu bila prezrela za rekonstrukciju pre 10 godina, bar. Mogla je i prethodna vlast da je obnovi, ali nije. Ovo je sada, naravno, veliki posao, kao i sve sto se čeka da propadne najgore sto moze, pa da se onda popravlja. Takve popravke na bilo cemu su najgore i najskuplje. Znam, kao i svi vi od kojih para se sve ulice obnavljaju i rade neke druge stvari. A mi, posto znamo za gore, kazemo: ,,Ako, neka se barem gradi, ovi pre njih nisu nista". A i to je pogresno, odnosno, ovo je samo manje zlo, a ne bolje, to su dva pojma.

Inace, kada se vec ulice ovog tipa obnavljaju, koje bi trebale da budu okvir pešačke zone i na tome treba da se radi, a to nisam primetio. Tu naviku ljudima da hoce da udju u radnju sa patikama u Knez Mihajlovoj kolima, sukcesivno treba izbijati iz glava.
Ali dobro, pošto si ipak rekao, mogao si i da dodatno začiniš surovim činjenicama i da pokopaš zlog Đilasa sa sva vremena. Naime on je prilikom ovakvih rekonstrukcija trošio 3 puta manje novca, a oko 6 puta manje vremena. To znači da sada radnici dobijaju 18 puta više para, operativa je uposlena, sve pršti. Prenapregnuti tramvaji sada mogu da se odmore dve godine umesto samo nekoliko meseci. Zamisli samo: on je parking mesta radio asfaltom i behatonom - eeeeej nije mu na pamet pao granit. A to što se sada radi manje kvalitetno, ostavlja prostora da radnici dodatno rade i zarade.

Hteoh da kazem nesto drugo, ne to sto sam rekao.

To da se i ne radi kvalitetno, ima vec duzi spisak onoga sto moze sa vise nego dovoljnom osnovom da se zameri, je istina, nema sta. A kazi ti meni, jel na ono sto je rekonstruisano za vreme zlog Djilasa, nemamo primedbe?

Koliko god bilo ruzno za ovo vreme, ja sam pre i za asfaltne trotoare, nego sa betonskim kockama koje se rasklimaju kao ove u Ruzveltovoj. Nemoj da glumis ludilo i da radis ono sto bi zeleo, a ne znas. Manje je zlo da bude i manje lepo, a jednako funkcinalno, a da traje. Sta mrse mu.a sa tim kockama, brat asfalt je tu trebao da ide i da resi sve probleme, koje ste neki ovde i predvidjali koliko se secam, konkretno sa tim kockama i evo, obistinilo vam se predvidjanje.
 
Vrh