Evo malo slicica i od danas. Jeste nedelja ali ima prisutnih radnika i masina. Posebno isticem Dosaaaan bimbalo! Ljudi iz seizmoloskog zavoda posle njegovog rada ladno mogu da certifikuju zgrade duz trase na 5 Rihtera! Uz slike prilazem i sledeca zapazanja:
Pored masinskog na beton pocelo postavljanje sina. Sine se stavljaju na vece izlivene elemente, a kasnije ce se izlivati manji betonski elementi izmedju vecih (videti slike). Ne svidja mi se sto su cevi kisne kanalizacije od tankog betona i pozicionirane su uz ivicu te buduce betonske kombinovane saobracajne trake, te smatram da ce ih neprekidnim gazenjem preoptereceni autobusi i druga vozila koji ce koristiti tu traku zajedno sa tramvajima vrlo brzo nastati problem upadanja sahtova i truckanja buseva, sa sve stalnim ponovnim popravljanjem. Zar nije bilo pametnije kada se sve rusilo i kopalo da se cela linija kisne kanalizacije postavi pola metra dalje da bude sa slivnicima uvucenim u trotoar (parking prostor). I revizije za velike sahtove fekalne kanalizacije iz ovog ugla izgledaju da su od pretankog betona i postavljeni taman pod tockove vozila sto stvara isti problem secovanja.
Od Dusanovacke pijace do Ruzveltove podkajlovane pod libelu gvozdeni stubovi-bandere za tramvajsku elektro mrezu u betonske postamente, sledi betoniranje istih. Na jednoj slici zse vidi da je za postament iskoriscen bivsi podzemni kontejner (koji je ne bas malo kostao poreske obveznike) i u njega je roknuta bandera. *(Ustede na prvom mestu) (Poklopac sa amortizerom neka ostane, futuristicki izgleda)
Prilikom demoliranja sina na potezu od Palmoticeve do Takovske (gornja strana) pojavila se prilicno velika kolicina armature i betona ispod tramvajskih sina (vidi se na par slika) sto je verovatno stavljeno i ugradjeno nekom prethodnom prilikom, ali sada to stvara dosta problema izvodjacu jer se tesko lomi i uklanja, maltene rucno se sece armatura i uklanja.
Despota Stefana prohodna samo po jedna traka u svakom smeru, semafor iskljucen, pesaci se propustaju kao na nesemaforizovanom prelazu, kad ko stane i ko koga poplasi......
Na ugao Takovske i Dz.W donete rampe, predpostavljam da sledi uskoro potpuno zatvaranje na desetak dana radi demoliranja i postavljanja gotovih prefabrikovanih elemenata sa postavljenim sinama. Starine Novaka samo jedna traka ka Pravnom, semafori izvaljeni i sobaljeni na zemlju