Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

мислим да је ово добро место:
"...U ulici 27.mart (bivša Kraljice Marije) u Beogradu, između Takovske i Vladetine ulice, "Belsap" (posleratni naziv za GSP Beograd, pimedba CBB) vrši velike radove u svrhu regulisanja i poboljšanja gradskog saobraćaja. Preko 700 metara dvostruke tramvajske pruge koja je krivudala sredinom ulice i na taj način predstavljala stalnu prepreku za normalno odvijanje saobraćaja, premešta se na obe strane ulice gde će biti oivičena travnjakom.
Ovi veliki radovi biće završeni u neobično kratkom roku. Kolski saobraćaj na tom prostoru bio je prekinut samo jedan dan i to juče, dok će se tramvajski saobraćaj uspostaviti već posle 4, najkasnije 5 dana.To će se postići usled toga što se u ovim radovima kolosek ne demontira kao što se obično radilo pre rata nego se iskopa iz zemlje i u celini prebacuje na mesto koje mu je određeno.
Kroz kratko vreme saobraćaj u ulici 27.mart biće potpuno normalan i odvijaće se bez prepreka."

иначе, прича се дешава 1946. године. требало им је 5 дана да пребаце шине са стране и среде улицу. 5 дана

dbba91537892e791736dfb6689c3a8b5.jpg
 
Radojičić istakao da nakon rekonstrukcije možemo očekivati novi tramvajski kolosek sa savremenim načinom oslanjanja koji je manje bučan od dosadašnjeg. Važna je i nova vodovodna mreža na čitavom potezu, kao i nova kišna i fekalna kanalizacija, naglasio je gradonačelnik.

Gradonačelnik Beograda Zoran Radojičić poručio je da je ono što će rekonstrukcije centralnih ulica na potezu od Ruzveltove do Kalemegdana doneti od izuzetne važnosti za građane.

On je istakao da se tokom radova posebno vodi računa o bezbednosti pešaka u prestonici.

– Nakon rekonstrukcije, svi pešački prelazi biće semaforizovani, a ono što će biti mnogo bezbednije za pešake jeste fizičko odvajanje trotoara od parking mesta. Takođe, planirano je i podzemno napajanje strujom novim elektroinstalacijama, kao i nova ulična LED rasveta – najavio je Radojičić.

izvor: studio B
 
Rade od 6 ujutru do ponoci nekad i duze nekad i krace, ali ne verujem da ce zavrsiti do sredine septembra
 
Koliko vidim, svi teški radovi su gotovi, ostala je samo priprema za asfalt i asfaltiranje, a to može da se uradi brzo (kada se hoće, tj, kada ima dovoljno radnike)
 
I nece biti tramvajskog skretanja iz Starine Novaka u 27. marta ka Ruzveltivoj. :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=645918#p645918:r6gv9zn7 je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Avg 06, 2019 1:47 pm[/url]":r6gv9zn7]мислим да је ово добро место:
"...U ulici 27.mart (bivša Kraljice Marije) u Beogradu, između Takovske i Vladetine ulice, "Belsap" (posleratni naziv za GSP Beograd, pimedba CBB) vrši velike radove u svrhu regulisanja i poboljšanja gradskog saobraćaja. Preko 700 metara dvostruke tramvajske pruge koja je krivudala sredinom ulice i na taj način predstavljala stalnu prepreku za normalno odvijanje saobraćaja, premešta se na obe strane ulice gde će biti oivičena travnjakom.
Ovi veliki radovi biće završeni u neobično kratkom roku. Kolski saobraćaj na tom prostoru bio je prekinut samo jedan dan i to juče, dok će se tramvajski saobraćaj uspostaviti već posle 4, najkasnije 5 dana.To će se postići usled toga što se u ovim radovima kolosek ne demontira kao što se obično radilo pre rata nego se iskopa iz zemlje i u celini prebacuje na mesto koje mu je određeno.
Kroz kratko vreme saobraćaj u ulici 27.mart biće potpuno normalan i odvijaće se bez prepreka."

иначе, прича се дешава 1946. године. требало им је 5 дана да пребаце шине са стране и среде улицу. 5 дана

dbba91537892e791736dfb6689c3a8b5.jpg

To je taj neefikasni i neefektivni socijalizam. Konacno zivimo u ucinkovitom kapitalizmu
 
Pa, ne baš.
Mi idemo iz krajnosti u krajnost: od toga da se ispoštuju nerealni rokovi po svaku cenu pod pretnjom robije za sabotažu (a greške će da se ispravljaju kasnije po ko zna kojoj ceni) do toga da građevinskim radovima upravljau dojučerašnje vođe navijačkih grupa.

Bila je jedna priča na blogu B92, čuvenog Milana Jovanovića - "Strongmena", sada već ne može da se nađe.
U Nišu, tokom NATO bombardovanja 1999, rat, ljudi ginu, ne znaš kada će neko slučano ili namerno da baci kasetne bombe na grad.
Iznenada se i odjednom pojavi putarska ekipa da sredi i asfaltira neku sporednu ulicu. Scena nadrealna, niko ne može da poveruje da se to stvarno dešava. Kako, zašto sada, kome je to palo na pamet, ali niko ne talas ni zbog čega - rat je.
Uglavnom, ljudi odradiše ulicu nikad brže i od tada više nije bilo potrebno da se bilo šta popravlja, nisu se pojavljivale udarne rupe, ulica ravna... Posao odrađen prema svim propisima i u roku, nikome nije palo na pamet da fušari, da krade na materijalu, da ugrađuje nekvalitetan materijal, svi standardi ispoštovani... rat je, svašta može da se desi, mogu da te optuže za sabotažu, profiterstvo...Samo su odradili posao kako je propisano, ništa više od toga.
E, to je ono što ovde fali: uređen sistem i svest o odgovornosti svih po vertikali i horizontali. Ni komunizam ni ovaj divljački kapitalizam, nego normalan uređen sistem.
 
Platis ljude dovoljno da ne pomisljaju da ukradu. Ako i pored dobre plate kradu onda zatvor, ovako je to neki vid robovlasnistva nad radnicima. Platis ga 300Eur mesecno a ocekujes puteve kao u Nemackoj????
 
Kraljice Marije i 27.Marta sa raskrsnice sa Starine Novaka.
a164e15d583346d4e5326fe6489f5f03.jpg
f022aa36054c5c06f52f8d22b89cfd03.jpg
b528863edf0b7d320cafad2932c3dbe7.jpg
88e91ff70cfb6aa9a00fb315d1119687.jpg
7e37337ba11928455d6697aa57e3d9aa.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Pocelo je sa pravdanjem:

predsednik Skupštine grada Beograda Nikola Nikodijević, prilikom obilaska radova u Beogradu, danas, 11.08.2019.:
``Kada je reč o rekonstrukciji Ulice 27. marta, Nikodijević je rekao da su ti radovi najkompleksniji, s obzirom na njihov obim i probleme koji su se pojavili. Početkom rekonstrukcije uvideli smo da u katarstru nema upisanih vodovodnih instalacija i da su instalacije koje su se nalazile na potezu gde se izvode radovi mnogo starije i u mnogo lošijem stanju nego što smo mogli da očekujemo, rekao je Nikodijević", prenosi Beoinfo.

izvor: http://rs.n1info.com/Vesti/a506878/Niko ... blemi.html
 
Тешко им било прво да истраже инсталације пре радова. Сваки објекат мора да има неку инсталацију.
 
Lakše je vaditi se na kompleksnost , nego odraditi pripremu kako treba , a posao brzo i efikasno.
 
Dorćol i dalje čeka raskopavanje, ali majka priroda ne čeka:
 
Ocajno resen prelazak pesaka na raskrsnici Bulevara despota Stefana i Dzordza Vasingtona. Do pesackog je neophodno da se ljudi provlace izmedju ograde i vozila, fakticki setajuci po kolovozu. Kada naidje autobus ili kamion situacija postaje prilicno opasna. Ne mogu da zamislim kako je sa kolicima za decu. Prijavio Beokomu, nadam se da ce ga barem privremeno izmestiti van okvira gradilista.
 
Prošao sam sinoć kolima i nije naivno, ljudi bukvalno idu uz ogradu a mislim da nije ni cela traka ostavljena nego manje.

Kako sam se koncentrisao da ne udarim nekog pešaka, nisam video da li je ostavljeno sa druge strane ka Bajloniju mesta da se pređe normalno preko pešačkog?
 
Ka Bajlonijevoj pijaci može normalno da se ide , za sada. Najveći problem je što je semafor stalno na trepćućem žutom , pa pešaci ostaju u milost i nemilost vozača. Dava puta sam prolazio tuda u nedelju dana i situacija nije ni malo naivna. Jednom me vozač propustio , a drugi put me umalo nije žena pregazila. Zaletela se i uopšte ne haje za pešake. Dodatno je problem i što dosta ima ljudi sa kolicima za kupovinu , kao i onih kolicima sa decom ili malom decom.
 
Fotografisano 14.08.2019. oko 19h
d3bdcbd1aace3fa32ff9ccaba970af66.jpg
3f91f7b55891961aa3be6341e15c31e0.jpg
cb1bf51a29d67c12817fe4a02e5ba4da.jpg
cfee21872fd6b40236861695421e6cf0.jpg
4aa2e9f3f480f1a1f37cc6c78adcdbf3.jpg
e61c1c49b26c1c95ea74f98becd81f11.jpg


Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Večeras videh da uklanjaju nadstešice na stajalištima kod Bajlonijeve pijace. Da li to unači da za koji dan kreću sa rekonstrukcijom od Bul. despota Stefana do Francuske?
 
Vrh