Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Rekonstrukcija Francuske je upitna, jer su stanari stavili zvanicnu, pismenu, obrazlozenu primedbu u kojoj se navodi da bi se rekonstrukcijom sa prosirenjem na 4 saobracajne trake ,trotoar u toj ulici znacajno smanjio, a na mnogim mestima bi iznosio svega oko 30 centimentara, pa kad neko umre, morali bi iz JKP Pogrebne usluge da ga iznose u sanduku uspravno! Isto bi bio problem, ako neko kupi dasku za peglanje ili susilicu za ves, morali bi privremeno da obustave saobracaj dok se ne unese u zgradu......
 
Stara kaldrma na raskrsnici Džordža Vašingtona i Palmotićeve. Jel zna neko šta su ove žute kocke? Da nije možda neka horizontalna signalizacija?
eb1f9f94c7f2410a2eef12dc65472a5c.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Horizontalna signalizacija. Vidi se po načinu na koji je postavljaqno.
 
Pretpostavio sam da je tako, ali to je izgleda nešto baš staro. Trake su dosta uske. Ove 3 su širine kao 2 današnje.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Drugu fazu rekonstrukcije četiri velike ulice u centru grada, koja se nastavila u Ulici Džordža Vašingtona, gradska vlast je otpočela, bez objašnjenja, više od tri nedelje ranije, nego što je bilo predviđeno.

S druge strane, radovima na deonici koja je prethodno trebalo da bude završena, a obuhvata ulice 27. marta i Kraljice Marije, kraj se ni blizu ne nazire. Niko od gradskih zvaničnika nije se oglašavao sa objašnjenjem zašto počinje raskopavanje naredne deonice kada ni prethoda nije završena, iako su i dosadašnji radovi stvarali već dovoljno velike saobraćajne gužve.

Naime, 15. juna počela je prva faza rekonstrukcije, sa rokom od 65 dana da se privede kraju, kada bi radnici mogli da pređu na narednu deonicu. Međutim, iako je, tom računicom, predviđeni rok 20. avgust, radovi su, bez najave, počeli u Ulici Džordža Vašingtona pre pet dana, odnosno 27. jula. Nadležni Sekretarijata za saobraćaj oglasio se saopštenjem, tek na sam dan početka radova.

Ovi iz vlasti mrze Beograd i sve stanovnike istog. Goraneeeeeee :bash:

https://www.danas.rs/beograd/zbog-istov ... aobracaju/
 
Vesić jutros na RTS-u izjavio da će rekonstrukcija ulica 27.marta i Kraljice Marije biti završena do 1.septembra, do kada će biti urađene i tri raskrsnice Starine Novaka, Takovska i Bulevar despota Stefana...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644689#p644689:2mrt8wvg je napisao(la):
sudija » 02 Aug 2019 07:28 am[/url]":2mrt8wvg]Vesić jutros na RTS-u izjavio da će rekonstrukcija ulica 27.marta i Kraljice Marije biti završena do 1.septembra, do kada će biti urađene i tri raskrsnice Starine Novaka, Takovska i Bulevar despota Stefana...

:D :D :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643823#p643823:18fmedhy je napisao(la):
Doctor Who » Uto Jul 30, 2019 7:38 pm[/url]":18fmedhy]Stara kaldrma na raskrsnici Džordža Vašingtona i Palmotićeve. Jel zna neko šta su ove žute kocke? Da nije možda neka horizontalna signalizacija?
eb1f9f94c7f2410a2eef12dc65472a5c.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
U ovu sliku moze da stane cela jedna era kako se ranije radila "rekonstrukcija" ulica. Tako su to radili prazilukovici iz sorte elite, sahranjivali kaldrmu zivim asfaltom. Uzas
Hisinjskih Rudara im necu zaboraviti
 
Kakva opčinjenost kaldrmom...
Oćete i da zamenimo GSP fijakerima, da vas asociraju na vremena koja ste videli samo u istorijskim arhivama i sa ulepšanih razglednica?

P.S.
Pre nego što krenete da mi kačite slike kako je u Parizu, odmah da vam kažem - ne zanima me kako je u Parizu. Ali baš onako uopšte me ne zanima.
 
ne, nego su trebali lepo da sklone kaldrmu, narave krstenu podlogu, pa onda izlivaju, taj princip asfalt preko kaldrme je kao da na kaktus stavis kondom
 
Kod nas se sve gleda da se radi linijom manjeg otpora. Što jednostavnije , sa što manje cimanja i gotovo.
Što se tiče opsesije kaldrmom , to ima nekoliko njih koji su baš opesdnuti istom. A da je svuda super rešenje , kako je ovde predstavljaju , baš i nije. Od vraćanja nostalgije nemamo ništa , ama baš ništa što bi moglo da se nazove iole funkcionalnim. Problem je što nema više onih kvalitetnih majstora koji su znali da odrade ulicu tako da to zaista bude reprezentativno. Ovi danas sruče više gajbi piva dnevno , nego li kocki u trotoar , čiji se posao inače još ni ne privede kraju , a već je ono na početku zrelo za rekonstrukciju.
 
Па кад раде да би пили а не да се попије пиво да се освежи и боље ради. Мада и овај сад пишорак што се пивом назива вероватно не доприноси
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644928#p644928:1as3n134 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pet Avg 02, 2019 10:16 pm[/url]":1as3n134]Kakva opčinjenost kaldrmom...
Oćete i da zamenimo GSP fijakerima, da vas asociraju na vremena koja ste videli samo u istorijskim arhivama i sa ulepšanih razglednica?

P.S.
Pre nego što krenete da mi kačite slike kako je u Parizu, odmah da vam kažem - ne zanima me kako je u Parizu. Ali baš onako uopšte me ne zanima.

Mogu iz Beča ? Ili Studentska ?
Kaldrma je lepa na slikama inače za saobraćaj truckava i veoma klizava. Opasno klizava kad se uglača.

E da odlična za navijače ili neki ulični fajt.
 
Šta je problem asfalt preko kaldrme? Naročito one koja tu stoji desetinama godina? Pa ta podloga je idealna. Decenijama utabavana i stabilna. Asfalt u Studentskoj ulici (deo najbliži Pariske komune) je ravan, između ostalog i zbog toga što je ispod stara kaldrma.

Košutnjak je isto asfaltiran preko kaldrme (koja se vidi na nekim ivicama.
 
To je OK jedino kod stare kaldrme , u velikoj većini. Novijeg datuma je sve samo ne nešto trajnijeg kvaliteta. Isto tako , gde god je čačkana stara kaldrma (nije uklanjana) , mahom je danas to problematično mesto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644689#p644689:2ptv2frf je napisao(la):
sudija » Pet Avg 02, 2019 8:28 am[/url]":2ptv2frf]Vesić jutros na RTS-u izjavio da će rekonstrukcija ulica 27.marta i Kraljice Marije biti završena do 1.septembra, do kada će biti urađene i tri raskrsnice Starine Novaka, Takovska i Bulevar despota Stefana...

Nema sanse da zavrse sve to do 1 septembra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644866#p644866:2rxdl3zn je napisao(la):
Vračarac » 02 Avg 2019, 17:08[/url]":2rxdl3zn]
U ovu sliku moze da stane cela jedna era kako se ranije radila "rekonstrukcija" ulica. Tako su to radili prazilukovici iz sorte elite, sahranjivali kaldrmu zivim asfaltom. Uzas
Hisinjskih Rudara im necu zaboraviti
Sto bi ti rekao, pa nije kaldrma pod zastitom Unesca :lol: bdw, postavljanje kaldrme u zonama usporenog saobracaja kao i na tramvajskim basticama je ok, ali u drugm situacijama uopste nije prakticna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644930#p644930:115auh0s je napisao(la):
nekianonimnilik » 02 Aug 2019 10:20 pm[/url]":115auh0s]ne, nego su trebali lepo da sklone kaldrmu, narave krstenu podlogu, pa onda izlivaju, taj princip asfalt preko kaldrme je kao da na kaktus stavis kondom
Mozda estetski, ali tehnicki ne postoji bolja podloga za habajuci sloj asfalta (zavrsni sloj debljine oko 4-5cm).
Kaldrma ima osim buke pneumatika i problem nezadovoljavajuceg koeficijenta trenja, tako da je primenjiva u zonama usporenog saobracaja. Takodje populaciji biciklista apsolutno ne odgovara.

Ima situacija gde je super, kao npr u tramvajskim basticama.Mnogo lepo izgleda a i trebalo bi da bude trajna.
 
Evo malo danasnjih sika sa gradilista uz nekoliko skromnih zapazanja:
Na potezu duz Masinskog, radnici na tramvajske sine postavljaju gumene elemente za absorbciju buke iste kao sto su radjene u Ruzveltovoj, i iste one koje brzo propadnu, okrune se ljuspaju se i nakon par dana pocnu da ispadaju, tako da vrlo brzo po pustanju u saobracaj tamo gde te gume ispadnu stvaraju se pukotine i rupe pored sina, kroz koje prodire voda, zatim mraz, sunce itd....sto prirodno rasturi beton i sve to onda propadne u roku od godinu dana i ugrozava bezbednost saobracaja. Sto bi rekli - Kajla Rabota......Strasni strucnjaci i bogati narod koji sve to posle ponovo placa....

Drugo, prilikom navodne prezentacije radova odrzanoj u opstini Palilula, bilo je jasno receno auditorijumu da ce se raskrsnice St.Novaka, Takovska ,DST i Francuska raditi - specijalnom tehnikom - posebno napravljenim prefabrikovanim betonskim elementima u koje ce unapred vec biti postavljene tramvajske sine i skretnice, a sve kako bi se sto krace te raskrsnice zatvarale za saobracaj (recimo samo za vikend, kako je tada receno) ......
Medjutim prilozene slike svedoce o tome da se raskrsnica sa St.N radi klasicnim izlivanjem betonske podloge i srafljenjem uobicajenih skretnica i sina u beton???? Verovatno sledi popuna sa istim onim fuserajskim gumama koje ispadaju posle 10 dana i zalivanje betonom i zavrsnim slojem asfalta i tako sve u krug. Ko ne veruje neka pogleda te gume u Ruzveltovoj, kako izgledaju na sta lice, koliko obavljaju funkciju i koliko su potrajale.....
Dakle masno laganje nije nista strano ni gradskim celnicima ni izvodjacima ni direkciji ni nadzoru, samo je vazno da prodje i da se vrti. Evo slika u prilogu na kojima se vidi da nema tu nikakvih prefabrikovanih elemenata kako je bilo izricito navedeno na prezentaciji. Sada ako ima nekoga od zvanicnika ko se oseca bar malo odgovornim, (narocito iz nadzora) za ono sto je izreceno i projektovano, odnosno odobreno, neka reaguje na vreme......(Znam, znam, to je bilo samo usmeno receno na prezentaciji, nemam nista napismeno inace bi vec uradio podnesak nadleznima!)
Na slikama se vidi i da je pocelo i demoliranje onog prostora (trgica) smestenog iza zgrade gradskih i socijalnih sluzbi, na mestu gde je nekada bio neki mali zanatsko-trzni centar sa lokalima, i iskreno nisam znao da je i taj deo predvidjen u sklopu ove rekonstrukcije, (sto pohvaljujem), jer bilo je zaista ruzno onako sruseno i razvaljeno sa uklonjenim lokalima i ostacima razvalina na sve strane.....
Prilog slike
 
Zakljucak. Sve u svemu jos jedna markentiska predizborna fuserajska rekonstrukcija u reziji vesica i ostaka bande.
Usput i prateca saobracajna agonija. :blah:
 
Evo probili rok za jednu stranu raskrsnice sa Starine Novaka za 5 dana...teško će ovo do Takovske da bude pre 1.oktobra
 
Pa kao što su govorili za Slaviju da će se radi pod svim vremenskim uslovima pod specijalnom kupolom, pa su na kraju (i to tek na kraju) stavili šatru za svadbe i ispraćaje.

A ovde očekujem te specijalne prefabrikovane elemente tek na poslednjoj raskrsnici koju budu radili, a verovatno ni tada.
 
Da, zaboravih da pomenem, nije strogo vezano samo za ovu temu, ali jos jedan primer besramnih metoda gradskih celnika, - mozda je neko primetio one ,,taktilne krpe,, koje su gradski celnici (verovatno uz masnu proviziju), postavili na svim pesackim prelazima na ovom potezu koji se rekonstruise pre nekih pola godine-godinu, namenjene za slepa i slabovida lica! Vide se na pojedinim slikama gore te tackaste crvene taktilne gume, ja ih zovem krpe, zbog kvaliteta. Pa koji je kr**** naredio i smislio da se one postavljaju tako sto se te gumene taktilne krpe sa nekim bednim lepkom lepe direkno na asfaltnu podlogu i na coskovima tipluju i srafe - srafilicom u nestabilnu, poroznu asfaltnu podlogu. Sada te iste taktilne krpe, ne samo da ne olaksavaju kretanje slepim i slabovidim licima, nego posto su se podklobucile, pocepale, odlepile, otkinule sa coskova, posto su poispadali tiplovi, i posto su dobile djacke usi sa sveske za srpski, zapravo predstavljaju pravu pretnju i opasnost za kretanje, ako ne i po zivot, ne samo slepim i slabovidim osobama, vec i svim drugim gradjanima koji se krecu ovim putanjama, narocito starijim sugradjanima. Na pojedinim mestima deb**** (kako ih drugacije nazvati) su te taktilne krpe lepili direkno i/ili- delimicno preko sahtova telefonije, BVK itd. (primer ugao Jevrejske i CD), i nikom nista. Da u ovom gradu postoji neki pristojan nadzor, ili neka bar polu nekorumpirana inspekcija - toj firmi koja je to izvodila bi rebnuo takve penale i aktivaciju bankarske garancije (za dobro izvrsenje posla), da bi se cudili i otisli direkno u bankrot uz robiju za privredni kriminal. Zapravo trebalo bi da se neko malo namazaniji uz podrsku nekog dobrog advokata namerno saplete na neku od ovih taktilnih krpa i da debelo naplati gradu sav ovaj blago receno nemar. Bilo bi interesantno da neka gradjanska inicijativa po osnovu Zakona o dostupnosti informacija od Jz zatrazi od gradske skupstine malo nekih podataka o tome koliko su kostale ove taktilne krpe? Detalji javne nabavke? Ko ih je postavljao, koliki je bio garantni rok dao izvodjac, zasto nadzor nije stavio primedbu, da li je bilo reklamacija i zasto nisu otklonjene. Zasto se to radilo samo pola godine pre nego sto se sve rusi i renovira itd....
Ali da se ne lazemo, o tome ce se razmisljati mozda u nekom drugom vremenu.....
 
Vrh