Krenuli su sa betoniranjem bastica, doterali su stubove za raasvetu (Amiga Kraljevo), sto se zamene instalacija tice mislim da se ne radi potpuna nego samo delimicna,tj samo onoga sto je urgentno ali se nadam da ce me demantovati...
Beton u sinskom delu pokazao se kao nesto najpametnije, u Ruzveltovoj nema nijedna jedina rupica dok su ranije posle jedne zime ostajali krateri izmedju sina i asfalta.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636610#p636610:1c4gtlv9 je napisao(la):Zezeljko » Sub Jul 06, 2019 1:20 am[/url]":1c4gtlv9]Prvo ovo je podloga na koju će se stavljati šine, a tek onda se radi završna podloga, koja će verovatno biti isto od betona, jer jelte ova vlast ima fetiš na goli beton.
Ok nisam prosao upravu si, nego sta je to konkretno primer kako se ne treba raditi?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636672#p636672:2dkv9trs je napisao(la):zoran_m » Sub Jul 06, 2019 10:31 am[/url]":2dkv9trs]Ti ocigledno nisi prosao Ruzveltovom koja je primer kako se ne treba raditi.
Apsolutno sve ploče su popucale u Ruzveltovoj, delovi betona otpadaju na izlazu sa okretnice tramvaja.Vračarac":sd0rdw81 je napisao(la):Ok nisam prosao upravu si, nego sta je to konkretno primer kako se ne treba raditi?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636672#p636672 je napisao(la):zoran_m » Sub Jul 06, 2019 10:31 am[/url]":sd0rdw81]Ti ocigledno nisi prosao Ruzveltovom koja je primer kako se ne treba raditi.
Znam sta ces napisati, da se trucka prilikom voznje po betonu.
Jedino sto nema stanice, sitnica. Jedna stanica u Savskoj sledeca kod Beogradjanke...tu dolazimo do onoga sto sam pricao a to je nebuloza da tramvaj ide sredinom, da je isao uz trotoar tu bi imali stanicu gde staje autobus ovako ljudi ili moraju da se penju uz Nemanjinu ili spustaju niz Resavsku.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637341#p637341:1i3llqe2 je napisao(la):kopte3 » Pon Jul 08, 2019 3:41 pm[/url]":1i3llqe2]Rekao bih da Nemanjina ima najbolje uradjen deo oko sina.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637494#p637494:3col76b9 je napisao(la):direktor » 09 Јул 2019 01:51 am[/url]":3col76b9]]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637380#p637380:2v6op1ea je napisao(la):Vračarac » 08 Jul 2019 04:38 pm[/url]":2v6op1ea]Jedino sto nema stanice, sitnica. Jedna stanica u Savskoj sledeca kod Beogradjanke...tu dolazimo do onoga sto sam pricao a to je nebuloza da tramvaj ide sredinom, da je isao uz trotoar tu bi imali stanicu gde staje autobus ovako ljudi ili moraju da se penju uz Nemanjinu ili spustaju niz Resavsku.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637341#p637341:2v6op1ea je napisao(la):kopte3 » Pon Jul 08, 2019 3:41 pm[/url]":2v6op1ea]Rekao bih da Nemanjina ima najbolje uradjen deo oko sina.
Tačno za 134 dana beogradsko preduzeće Inter-most kompletno je rekonstruisalo Nemanjinu ulicu. Ova građevinska firma postavila je novu tramvajsku konstrukciju, zamenila kolovoz, trotoare, celu vodovodnu i deo kanalizacione mreže, obnovila elektroenergetsku i proširila telekomunikacionu mrežu... Prvi put u Srbiji, najveći deo tih radova izveden je zimi. Finansijeri ovog projekta, vrednog oko 500 miliona dinara, bili su Evropska investiciona banka i Skupština grada Beograda. Inter-most je deo svetske kompanije Vinci Construction.
Jok , beton. Beton fetišti.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637558#p637558:ohddao10 je napisao(la):tzoran1 » Uto Jul 09, 2019 11:33 am[/url]":ohddao10]Majstoeska posla cist fuseraj. Stavili camovu colovacu umeto hrastovine ili bukve . Sta je ispod sina karton?
.
Šteta što se prešlo sa konja na magarca Mitrovića (mislim na Ratka , ne na Željka).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637587#p637587:jxv809e7 je napisao(la):kopte3 » Uto Jul 09, 2019 1:25 pm[/url]":jxv809e7]Rekonstrukcija je zavrsena 2006. godine.
Tačno za 134 dana beogradsko preduzeće Inter-most kompletno je rekonstruisalo Nemanjinu ulicu. Ova građevinska firma postavila je novu tramvajsku konstrukciju, zamenila kolovoz, trotoare, celu vodovodnu i deo kanalizacione mreže, obnovila elektroenergetsku i proširila telekomunikacionu mrežu... Prvi put u Srbiji, najveći deo tih radova izveden je zimi. Finansijeri ovog projekta, vrednog oko 500 miliona dinara, bili su Evropska investiciona banka i Skupština grada Beograda. Inter-most je deo svetske kompanije Vinci Construction.
Steta sto se posle toga nije koristio isti metod, odnosno isti kvalitet radova.