Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Predji na elektro trotinet pomogni sivecu on mora uzme kintu....
 
Zeznuto je za dostavu zaista. Ko ne mora nešto da nosi i taj deo grada bolje da ide peške

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Није било сјајно ни пре. Тротоари узани због паркираних кола да се на неким местима једва двоје мимоиђе.
 
Pa u ovoj ulici je više nego bilo gde potrebno ukloniti sva parking mesta, naravno uz izgradnju javnih garaža. Nije mi jasno kako u Kneza Miloša hoće podzemnu garažu a ovde se ne iskoristi situacija da se ulica rekonstruiše i uradi isto, ovde je problem sa trotoarima neuporedivo gori nego u KM, jedna od najbitnijih ulica u gradu a na većem delu ne može dvoje da se mimoiđe. Pritom bi oslabađanjem parkinga pored širih trotoara napravio i prostor za bici stazu i tako imao vezu Vukov spomenik - Kalemegdan/Dorćolski kej i dalje do Ade ili NBGD.

Ovako se opet radi šminka i ne rešavaju pravi problemi.
 
A kad su pa to mislili o povezivanju bici staza. Umesto mreže bici staza , imamo gomilu staza od "nigde do nigde". A i čini mi se da sam pročitao da će biti garaža kod Bajlonijeve pijace.
 
Trebalo je uraditi prvo garaze ispod bajlonija i ukoso od paliliske pijace srediti blokovsko parkiranje u dvoristima onda tek raditi rekonstrukciju ....
Ovako zali boze para ..
 
Iskreno, nije toliko loša ideja o upravnim parking mestima u prvo vreme, pa kada naprave garaže da ih pretvore u paralelna i bici stazu (to je spomenuo Gradski arhitekta pre neki dan).

Naravno da bi bilo bolje da su prvo pravili garaže, ali ova ideja, ako je zaista tako planirano, je dobra. Naravno, videćemo kako će to ispasti jer uopšte nije lako to planirati uz staro drveće
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631266#p631266:1fb47rla je napisao(la):
solecar » 18 Јун 2019 03:15 pm[/url]":1fb47rla]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631248#p631248:1fb47rla je napisao(la):
stf » Uto Jun 18, 2019 3:04 pm[/url]":1fb47rla]А појединци кукају ли кукају ... А та срамота је стајала нетакнута деценијама.
Pojedinci kukaju li kukaju što što se tamo u predgrađu , gde su se preselili , ne sređuju ulice kao u centru ,

Све си сам рекао. Људи на периферији кукају што се улице не сређују а суграђани из центра кукају јер се сређују. То је и суштинска разлика између њих.
 
64873266_10214682130826913_1234716407980097536_n.jpg


izvor: FB
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631470#p631470:rkvud6e8 je napisao(la):
stf » Sre Jun 19, 2019 10:53 am[/url]":rkvud6e8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631266#p631266:rkvud6e8 je napisao(la):
solecar » 18 Јун 2019 03:15 pm[/url]":rkvud6e8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631248#p631248:rkvud6e8 je napisao(la):
stf » Uto Jun 18, 2019 3:04 pm[/url]":rkvud6e8]А појединци кукају ли кукају ... А та срамота је стајала нетакнута деценијама.
Pojedinci kukaju li kukaju što što se tamo u predgrađu , gde su se preselili , ne sređuju ulice kao u centru ,

Све си сам рекао. Људи на периферији кукају што се улице не сређују а суграђани из центра кукају јер се сређују. То је и суштинска разлика између њих.
Evo šta sam sve rekao.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631266#p631266:rkvud6e8 je napisao(la):
solecar » Uto Jun 18, 2019 4:15 pm[/url]":rkvud6e8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631248#p631248:rkvud6e8 je napisao(la):
stf » Uto Jun 18, 2019 3:04 pm[/url]":rkvud6e8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630835#p630835:rkvud6e8 je napisao(la):
solecar » 17 Јун 2019 10:19 am[/url]":rkvud6e8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630789#p630789:rkvud6e8 je napisao(la):
stf » Pon Jun 17, 2019 8:08 am[/url]":rkvud6e8]Што бисмо и ми на периферији волели да нас тако муче месецима па да имамо после тога нормална насеља, уређене улице, мало тротоара ...
Ne vidim poentu konstantnog kukanja kad te niko nije terao da se seliš iz centra.
Ни ја не видим поенту кукања на реконструкције јавних саобраћајница јер је тренутно стање већине њих крајње бедно. Стање јавних простора који се сада раде, Трг Републике, Карађорђева и овај потез од Калемегдана до Вуковог споменика је био једна велика урбана срамота Београда и Београђана. А појединци кукају ли кукају ... А та срамота је стајала нетакнута деценијама.
Pojedinci kukaju li kukaju što što se tamo u predgrađu , gde su se preselili , ne sređuju ulice kao u centru , što se otvorila šljunkara pored zgrada u kojima stanuju a nije tako bilo planirano kad su kupovali... , a sa druge strane građane centra nazivaju nezahvalnicima kojima smeta i kada se rade rekonstrukcije. I tako konstantno za sve što se radi po gradu. Jedno je sređivati nešto što je bilo zapušteno , a nešto sasvim drugo je sređivati 500 zapuštenih stvari istovremeno , pa ne možeš nigde da mrdneš. Dokle god se bude radilo na način na koji se radi , biće i reakcija kao i do sada. Kada se to bude promenilo , promeniće se i reakcija građana. Isto važi i za komentarisanje ovde.

P.S.
Istovetna priča je bila i kada su se istovremneno radili Bulevar Oslobođenja , Slavija i potez Ruzverltova - Mije Kovačevića.

A takođe , da se ne rade ulice po periferiji , redovno si nas obaveštavao kačenjem slika sređivanja ulica po Grockoj. I na sve , imali smo priliku da čitamo o rekonstrukciji i proširenju Zemljoradničke , a evo upravo pročitah i da je započeta rekonstrukcija Narodnog fronta u MML , kao i da je završena izgradnja delova ulice Miljakovačke staze. Stvarno sramotno koliko se na periferiji ništa ne radi , nego se samo pravi plezir Starograđanima. :)
 
Koliko ovo kasni? Samo 7 godina?

Mislim da svi moramo da se podsetimo da je rekonstrukcija ovih ulica bila najavljana nekoliko puta. Kredit Evropske investicione banke je odobren još 2005. godine za obnovu tramvajske mreže u Beogradu, sa ciljem da se sve završi do 2008. godine, a zatim je rok pomeren na 2012. godinu.

Bravo za Gorana Vesića. Bravo za ovu gradsku vlast. Bravo za sve nas koji sve ovo dopuštamo.

zvor: Novosti | Ponedeljak, 27.06.2005.| 15:49
Izdvojite članak Odštampajte vest
Beograd - Počinje obnova tramvajske mreže, kredit EIB

Više od 34 km šina, koje "seku" glavne gradske saobraćajnice, biće obnovljene do 2008. god. Iz kredita Evropske investicione banke, u avgustu će se rekonstruisati Nemanjina ulica, a do kraja leta 2005. u planu je sređivanje Starog železničkog mosta i Autokomande. Narednih građevinskih sezona na red dolaze Požeška ulica, Džordža Vašingtona, 27. marta, Karađorđeva i Bulevar kralja Aleksandar. Za obnovu šina i saobraćajnica kojima prolaze, iz budžeta grada i kredita Evropske investicione banke biće izdvojeno oko 90 mil din.

Svuda gde ulica bude dovoljno široka biće odvojene posebne trase za tramvaje. Tamo gde to nije moguće šinama će moći da vozi samo gradski prevoz.
Izvor: https://www.ekapija.com/news/13812/beog ... kredit-eib

Na redu je obnova Bulevara
Lana Gedošević 08.01.2010. 09:08

Program obnove Beograda počeo je pre nekoliko godina kada je Grad Beograd od Evropske investicione banke (EIB) dobio kredit za rekonstrukciju 33 kilometra travmajskih šina u prestonici.[...]

- U okviru ovog Programa je i rekonstrukcija Karađorđeve ulice, Ulice 27. marta, Cara Dušana, Ruzveltove i Beogradske - kaže Drča.

Predviđeno je da Program obnove Beograda bude okončan do kraja 2012. godine. Do sada su svi poslovi oko rekonstrukcija ovih velikih, gradskih saobraćajnica tekli bez većih problema i do sada su koštali oko 100 miliona evra. Najveći deo se finansira iz kredita EIB (90 miliona evra), ali deo novca se za ovaj Program izdvaja i iz gradskog budžeta.

Izvor: https://www.blic.rs/vesti/beograd/na-re ... ra/cbmbt5f
 
Što više razmišljam o svim ovim ''rekonstrukcijama'' koje su, odnosno će se otegnuti u beskraj, to više počinjem da kapiram o čemu se zapravo radi. Izbacivanjem Trga, Karađorđeve i 27. Marta, Megatrend brigada je ukinula solidnu kilometražu nekadašnjih JGP linija koje su tuda prolazile. Što im odlično leži sad u ovom periodu kad GSP ima krizu sa manjkom vozača.

Inače apsolutno ne odbacujem ni teoriju o političkom kažnjavanju stanovnika centra zbog različitih rezultata na izborima. Prvo zato što ovde politika diktira apsolutno sve, pa što ne bi i raspored rekonstrukcija. A drugo, ko god misli da preterujem neka prelista neke postove na temi o Trgu još od jeseni i neka isprati ''napredak'' koji je učinjen za svo ovo vreme. Pogotovu pošto je cirkus sa kapijom rešen i dato zeleno svetlo za dalje radove i popločavanje, koje se oteglo ko da se gradi Đerdap, a ne redovi kocki.

Sve u svemu, politika na nivou. Sloba bi bio ponosan.
 
Ja nekako imam osećaj da će ova rekonstukcija da se odradi u roku. Brzo su počeli, sad ih malo pljuskovi usporavaju.

Nadam se da će brzo da krenu sa uklanjenjem onoga što su razrovarili.
 
Foto,Ljubiša Preletačević
9045ea0df761b3f6d930188225c96753.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Koja egzotika, ova osakaćena stabla i pirinčana polja.

Čisto sumnjam da su kišnu kanalizaciju koju će raditi prilagodili sve većim padavinama, da li neko zna po projektu da li će biti nekog unapređenja u tom segmentu, tj. da bude većeg kapaciteta. Naravno ima verovatno najviše do toga što se šahte/slivnici retko čiste, ali i do kišne kanalizacije koja je projektovana za drugačije vremenske prilike pre 40+ godina, sada sve češće imamo ovakve velike padavine.
 
Ne verujem da je isplativo postavljanje cevi ve'eg prečnika za kišnu kanalizaciju zbog 5 pljuskova godišnje. Kada krene da voda nosi sve i svašta slivnici se brzo zapuše i mislim da je to najveći problem. Naravno, još brže se zapuše ako se ne čiste redovno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632168#p632168:2balvf31 je napisao(la):
astrodule » Pet Jun 21, 2019 10:00 am[/url]":2balvf31]Ne verujem da je isplativo postavljanje cevi ve'eg prečnika za kišnu kanalizaciju zbog 5 pljuskova godišnje. Kada krene da voda nosi sve i svašta slivnici se brzo zapuše i mislim da je to najveći problem. Naravno, još brže se zapuše ako se ne čiste redovno.

Sa obzirom da je bilo ranije većih pljuskova kada je manji broj ulica plavio pre bih pomislio da su kišna kanalizacija i kolektori širom grada zapušeni i da to godinama nije čišćeno. Mada koliko znam Beogradu kritično hvali kolektora i interceptora i za kišnu i za fekalnu kanalizaciju ali bože moaj, gondola i metro su veći prioriteti...
 
Naravno. Lanac puca gde je najslabija karika. Ako je jedan slivnik zapušen, voda ide na sledeći i naravno da ne može da se primi sva ta voda ako je nekoliko slivnika u nizu zapušeno.

Pa koliko smo često prijavljivali zapušene slivnike na mostovima. Voda samo teče i na kraju se pravi bujica umesto da skoro sva voda završi u cevima ispod mosta.

Opet bih ponovio da kada je ogroman pljusak, ne postoji taj sistem koji bi odmah primio svu tu vodu, ali prevencija u vidu čistih slivnika mora da postoji. Gradski oci bi morali da znaju gde se stvaraju poplave i da pred svaku najavu ovakvih provala oblaka provere stanje slivnika i iste očiste.

Ja recimo često prijavljujem zapušene slivnike, a to se najbolje vidi posle kiša - tamo gde ostaju jezera je najčešće zapušen slivnik. Prilično redovno izlaze na teren, pa dignu rešetku i gurnu ono crevo i očiste

 
Morali bi da znaju mnogo toga , pa opet sve k'o što je bilo i pre. Kako jedni , tako i drugi. A objašnjenje im je da je to zato što izgrađena kanalizaciona mreža nije projektovana za ove današnje kiše.
 
Ovde su jako krenuli u rekonstrukciju, nema nekih informacija zadnjih dana pa ako nesto neko zna ne moraju slike. Eto samo da se pokrenemo posle 4 dana...
 
Rade i nocu, malopre sam prosao kod Masinskog faksa ima solidan broj radnika.
 
Vrh