Лепо сам написао да се залажем за квалитативну униформност централне пешачке зоне и тргова, како је и започето крајем осамдесетих година са улицом Кнеза Михаила, наравно подразумеван је највиши квалитет израде и одржавања.
Када се заледе, клизају се и један и други.
Пешачки трг, пешачка улица, пешачки плато, пешачки штагод = пешачка зона.
Написао сам да би било лепо да централна пешачка зона, у коју спадају и пешачки тргови буде стилски уједначена, нигде нисам написао да пешачке зоне и тргови а који се налазе ван централне зоне морају бити у мермеру јер је пешачка зона.
логично би било да се задржи униформност материјала, бар пешачких зона и централних тргова
To što je neko ime i svetski priznat, ne znači da ga kritikujem i nipodaštavam, ako iznesem svoje mišljenje o tome šta mi se sviđa, odnosno šta mom oku prija. Ti možeš da se složiš sa time ili ne, i šta god kažeš, to je tvoj lični stav, ne kritika ljudi koji su dali predlog ili kritika mene lično i mog pogleda na estetiku.О решењима су одлучивали урбанисти и архитекти, тако да твоја лаичка против прилично озбиљних имена из струке.
За тебе и планета Земља може бити равна плоча, то су твоји лични светоназори и твоје право, ја пишем о плану урбаниста и архитеката који је, ако се добро сећам требао повезивати Кнез Михаилову, Теразије, Краља Милана, трг Маркса и Енгелса у јединствену централну зону.. Мислим да сам га качио на теми о Теразијама своједобно.
Самоуправљачки урбанисти нису баш имали укуса и стила за јавни простор 60их и 70их.
Nije bio problem toliko do tih samoupravljača koliko je tren automobilizacije 60tih i 70tih bio prisutan u svetu. I mi smo polako krenuli 80tih da se civilizujemo pa smo stali.
Nisam znao da je bilo ovoliko automobila u centru 60ih-70ih lol. Mada pretpostavljam da su ovo vecinom kola narodnih poslanika. Secam se 90ih na Novom Beogradu je retko ko imao auto, ispred zgrada je bilo prazno fazon 3 automobila u celoj ulici.Ne znam kada je napravljena fotografija. Prikazuje kako je fontana i pešačka zona oplemenila ovaj trg.
Pogledajte prilog 190106
У то време се нашироко трошио бетон, а трг тада Маркса и Енгелса је био новоформирана целина тада, могли су одмах подземну гаражу да направе испод ширег дела трга ближе Дому синдиката.Nije bio problem toliko do tih samoupravljača koliko je tren automobilizacije 60tih i 70tih bio prisutan u svetu. I mi smo polako krenuli 80tih da se civilizujemo pa smo stali.