Šta je novo?

Rekonstrukcija Požeške ulice

Pa sve što kažete ok,jedino i dalje mislim da ispod školskog igrališta može da se napravi ogromna garaža koja ima izlaz/ulaz iz više pravaca a uz to je najbliža Požeškoj a uz to veliki broj ljudi bi plaćao noćni mesečni zakup uz neke prilagođene cene niskom standardu građana,jer bi noću garaža ionako bila prazna, a i ona pumpa bi mogla da se izmesti negde iza okretnice u Požeškoj ,nema potrebe da baš bude na toj glavnoj raskrsnici..ali sada je to privatno...
 
U nekoj priči na mesto pumpe bi trebao da bude ulaz u metrooooooooooooooooooooooooooooooooooo, kad bude proradio, a kad će nezna se. Kod mene u Petra Lekovića je isto frka za parking zato smo mi iz komšiluka pričali sa mesnom zajednicom i sa Opštinom da se napravi veliki parking na 3 ili 4 nivoa na Repištu gde bi bile garaže na iznajmljivanje, a da se na krovu te garaže koja bi bila u nivou mosta napravi dnevni parking, da se most sruši jer će on koliko je dotrajao i koja je frekvencija saobraćaja sam od sebe najkasnije za 10 godina da se sruši, a preko garaže da se napravi put kojim bi se vozila kretalaukoso od sadašnje okretnice pa do one krivine iz trafo stanice da se izbegne ona s krivina. Al od toga nema ništa, lepše je da u onoj rupi rastu bagremovi, da se baca đubre, da raste korov i ambrozija. Glavni odgovor je bio to puno košta. Al ako na 4 nivoa imate ukupno 2000 zakupljenih garaža što bi svi želeli iz okolnih ulica na BB sve do pumpe ili u Žarkovu sve do spomenika ili ljudi sa Julinog brda i nek je zakup 100 evra mesečno što bi svi pristali to je cifra od 200,000 evra mesečno na godišnjem nivou 2.400.000 evra nek ta građevina košta 10.000.000 evra to vam se za 5 godina isplati sve ostalo je posle profit, da negovorimo o dnevnom parkingu koji bi imao 500 parking mesta nek bude obrtod od 3000 vozila dnevno sa cenom od 20 din po satu to je 60.000 din dnevno za mesec dana je 1.800.000 dinara a godišnje 18.600.000 din.
A zamislite koliko bi ljudi tu dnevno ostavljalo svoja vozila kad vam je tu okretnica tranbelaja imate 10tak gradskih linija i 20tak lastinih linija koje odatle kreću ili dolaze.
Sve smo mi to lepo obrazložili, al i dalje im je lepo kad vide gužvu na ulicama.
Sve smo mi to lepo zamislili al nema ko to da realizuje. Stankomu je lepše da gradi stanove tj zgrade bez parkinga ili da se dozvoljavaju nadogradnje zgrada a da se ne misli da se nadograde parkinzi.
 
Zaboravljas da sadasnja vlast koristi planove i projekte od pre 20 i kusur godina,(komunisticke),malo ih prepravlja, i da ih onda predstavlja kao nove projekte razvoja Beograda..... Pre 20 godina u Beogradu nije postojao problem parkiranja, pa komunisti nisu ni pravili projekte i planove garaza, a to je JEDINI razlog zbog koga ovi danas uopste ni ne razmisljaju o bilo cemu novom......

Beograd se danas razvija na 3 principa:
1.Delimicno zavrsiti davno zamisljene projekte (ciji su kapaciteti odavno prevazidjeni i premali). :bash:
2.Napraviti poneki novi projektic i time delimicno zakrpiti bure iz kog na 1000 rupa cure urbanisticki problemi. :bash:
3. U buducnosti cemo krpiti probleme sadasnjosti. :bash:

.....sa akcentom da se vec par decenija radi stavka 3.
 
Ma to sa garazama nece uspeti na BB, pa pogledajte koliko godina (20 sigurno) vec zvrji prazna Stankomova garaza ispod Stankom centra... Sad je ver ruinirana i neupotrebljiva, a bila je to jedna od prvih varijanti soping centra sa svojom garazom + garaze za mnostvo zgrada u okruzenju. Ali, taj centar je totalni promasaj, zakupi su mizerija, pola lokala je prazno i ljudi gotovo da i nema...

Kod nas su ljudi lenji i bahati, vole da se parkiraju na max 10m od objekta gde imaju nesto da zavrse; u suprotnom nece tamo ni ici.

Evo, npr, ispred banaka u Pozeskoj svi staju na behaton i dogovore se sa obezbedjenjem banke da ako slucajno naidje pauk odmah dojave istima da sto pre pomere auto...
 
Apsolutno si u pravu. Evo, i u Belvilu se isto desava. Podzemne garaze zvrje prazne, a trotoari pretvorani u parkiralista......ma taksa na kola u gradu i litar benzina na 156 din, pa da vidis reda u Pozeskoj...u celom BG.
 
Za parkiranje je rešenje jasno:

a) pisanje kazni i strogo odnošenje nepropisno parkiranih vozila (svih, ne samo jugića)
b) funkcionalan javni prevoz
c) izgradnja garaža

Ukoliko se to ne radi zajedno, problem se neće rešiti...
 
Toliko o kvalitetu radova...

Nevreme preusmerilo tramvaje
15. maj 2010. | 19:40 | Izvor: Tanjug Beograd -- Zbog nevremena koje je zahvatilo Beograd pojedine tramvajske linije Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP) Beograd su skraćene ili preusmerene.

Od 18.30 časova zbog velike količine vode u Požeškoj ulici tramvaji na linijama 12 i 13 saobraćaju samo do Gospodarske mehane, rečeno je Tanjugu u GSP-u.

Kako navode iz tog preduzeća, zbog vode u Ruzveltovoj i ulici Mije Kovačevića, od 18.40, tramvajske linije 7L1 i 12 preusmerene su na stanicu "Beko".

Beograd je zahvatilo nevreme praćeno pljuskovima sa grmljavinom, a u pojedinim delovima padao je i grad veličine graška.
Izvor: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=05&dd=15&nav_category=12&nav_id=431445
 
Po onakvom nevremenu, čudi me da je bilo šta i moglo da ide.

Nije problem što tramvaji ne mogu da idu po onakvom kijametu. Ali je dobar podsetnik za sve koji planiraju tramvajski metro sa nepokrivenim kolosekom da razmišljaju šta rade..
 
medjutim":3r9pcwx8 je napisao(la):
Po onakvom nevremenu, čudi me da je bilo šta i moglo da ide.

Nije problem što tramvaji ne mogu da idu po onakvom kijametu. Ali je dobar podsetnik za sve koji planiraju tramvajski metro sa nepokrivenim kolosekom da razmišljaju šta rade..
:kk:
 
haleluja!Eto jos posla za bgexplorera :)

О фонтани у Пожешкој улици убудуће ће се бринути град


О фонтани и тргу у Пожешкој улици убудуће ће бринути надлежне градске службе. На иницијативу скупштине станара зграде у Шчербиновој 6, ово је договорила општина Чукарица у сарадњи са Секретаријатом за комуналне и стамбене послове града Београда.

Планирано је довођење фонтане у функцију, уређење расвете, поправка мобилијара и озелењавање трга.

Општина Чукарица ће се побринути да постављањем видео-надзора спречи или бар сведе на минимум уништавање мобилијара, писање графита или било који други вид вандализма.

Овај трг са фонтаном биће најлепши део Пожешке улице, а планирано је да радови буду завршени до почетка лета.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1392653
 
Polako grad postaje sam svoj gazda.
 
442doBGD":2jhy33lt je napisao(la):
Toliko o kvalitetu radova...

Nevreme preusmerilo tramvaje
15. maj 2010. | 19:40 | Izvor: Tanjug Beograd -- Zbog nevremena koje je zahvatilo Beograd pojedine tramvajske linije Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP) Beograd su skraćene ili preusmerene.

Od 18.30 časova zbog velike količine vode u Požeškoj ulici tramvaji na linijama 12 i 13 saobraćaju samo do Gospodarske mehane, rečeno je Tanjugu u GSP-u.

Kako navode iz tog preduzeća, zbog vode u Ruzveltovoj i ulici Mije Kovačevića, od 18.40, tramvajske linije 7L1 i 12 preusmerene su na stanicu "Beko".

Beograd je zahvatilo nevreme praćeno pljuskovima sa grmljavinom, a u pojedinim delovima padao je i grad veličine graška.
Izvor: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=05&dd=15&nav_category=12&nav_id=431445
Evo mene opet posle nekoliko dana.
E ova vest je ta što sma je pričao još zimus, da će biti kolaps u Požeškoj čim padne prva jača kiša. U subotu je pored mog prozora jurila reka na Požešku jer majmuni kad su gradili lepo smo im govorili da naprave rešetke i slivnike pored parkinga jer tu se najveća voda sliva kad pada kiša oni su se samo smejali u fazonu daj ne smarajte itd itd. a baš sam voleo da onolika bujica odnese ne samo behaton ploče i asvalt nego i šine al su ih austrijanci dobro betonirali stime da nisu napravili ispuste na šinama da ta voda i šut mogu negde da odu a ne da se skupljaju od apoteke do stanice sve je bilo puno šuta i peska.
 
2012":1a628u7x je napisao(la):
Šta reći ,LRT Fijasko ;)
:rolleyes: Ako je bila poenta da opet kazes kako nam treba teski metro, jer je on jedini vid normalnog prevoza, da ti kazem sledece:
Metro je efikasan onoliko koliko su efikasni ljudi koji njime upravljaju....kao i lrt....kao i tramvaj
 
I dalje se radi neparna strana. Asfaltiraju se prilazi zgradama. Uglavnom je završeno. Još uvek nisu stavljeni turistički znaci koji su u parku na zemlji.

Ono što moram da napomenem je da su trg kod Pančića počeli da sređuju. Stavljaju stepenice obložene pločicama, jer je visina behatona baš velika u odnosu na trg. Bilo bi zaista lepo da nakon toga "Česma" počne da radi i osvetljenje, kada se već radi ovo onda sređivanje česme i svetla je zaista manji deo posla, pogotovo sto je to radilo.... sad videh vest da se to planira. Bravo!

PS. Da li neko nešto zna o uvođenju naplate parkiranja u Gogoljevoj i Lješkoj ulici?
 
Radovi i posle obnove
N. V. BRKOVIĆ, 30.05.2010 20:51:50 Ocena: -.-- (Glasova: 0) Komentara: 0

Foto M. Labudović

POSLE samo tri meseca od otvaranja za saobraćaj, Požeška ulica ponovo je pod opsadom putara. Nezavršene površine ispred zgrada, visoko postavljene "rampe" na pešačkim prelazima za kretanje invalida, ispucale ploče na trotoaru, ostale su iza rekonstrukcije koju je izvodilo preduzeće "Svitelski".
Žitelji Banovog brda, obnovu najprometnije saobraćajnice u ovom naselju ocenjuju kao "nepotpunu” i lošeg kvaliteta.
- Rekonstrukcija podrazumeva kompletno uređenje, a umesto toga dobili smo fušeraj - žali se Stanko Marković, - Svakodnevno gledam komšije u invalidskim kolicima koji se muče da pređu s jedne na drugu stranu ulice. Ivičnjaci kod pešačkih prelaza nisu dovoljno spušteni, pa im je penjanje, ali i silazak sa trotoara otežan i moguć jedino ukoliko imaju pratioca. U suprotnom, primorani su da se spuste na kolovoz i da provlačeći se između automobila, zaobilaze "ostrva".
Građani su nezadovoljni i kvalitetom materijala kojim su popločani trotoari. Mnoge "kocke" su već ispucale, a na pojedinim mestima mogu se primetiti i ulegnuća. Trotoari nisu ni adekvatno zaštićeni od parkiranja, pa veliki broj bahatih vozača to zloupotrebljava. Problem je i izolaciona guma kod šina koja je trebalo da obezbedi nečujno kretanje tramvaja, međutim, ispala je, pa je u ovom delu grada opet bučno.
Požeška ulica je po završetku radova prošla takozvani tehnički prijem, ali potpuna primopredaja saobraćajnice nije obavljena, a izvođaču radova ostavljen je rok da ulicu "dovede u red". Sam izvođač radova obećao je da će kompletan posao biti završen za 15 do mesec dana. Taj rok istekao je davno, a "Svitelski" nije ispunio svoju obavezu.
U gradskoj Upravi kažu, s obzirom da izvođač radova, preduzeće "Svitelski" nije otklonilo sve nedostatke u predviđenom periodu, Agencija za investicije, kao investitor projekta, ući će u postupak povlačenja bankarske garancije.
- Radnici "Svitelskog" trenutno završavaju popravku ivičnjaka, a s obzirom da ostali nedostaci nisu otklonjeni, Agencija je bila primorana na ovakav potez - obajšnjavaju u gradu. - Inače, pokušaćemo da sve ono što izvođač nije uradio prema važećem ugovoru i naknadno dogovorenim rokovima, popravimo u toku leta, u zavisnosti od sprovođenja procedure izbora novog izvođača radova.
U okviru rekonstrukcije, urađeni su tramvajski koloseci i kontaktna mreža od Gospodarske mehane do okretnice u Požeškoj, u dužini od 3.872 metra, kao i 2.237 metara kolovoza i trotoara. Vrednost ove investicije iznosila je oko 800 miliona dinara, a finansirana je delom iz budžeta grada, a delom iz zajma koji je odobrila Evropska investiciona banka.

DODATNI TROŠAK
U međuvremenu, preduzeće "Beograd put" započelo je radove koji nisu bili predviđeni ugovorom o rekonstrukciji. Reč je o korekciji trotoara između popločanog dela uz kolovoz i ulaza u objekte u Požeškoj, a obnova pešačkih površina biće obavljena na deonici dugoj 1.300 metara. Vrednost ovih radova je 15.700.000 dinara.http://www.novosti.rs/code/navigate.php ... ,%20putari
 
Ja isto ne znam nista o naplati parkinga na brdu, ali cudilo me sto su bili iscrtali za parking Orfelinovu, a ne i Rajka od rasine.
Obzirom da je prva do Pozeske trebalo je i nju, ali pretpostavljam da je zato sto ona nema dovoljnu sirinu za trotoar, parking i prolaz vozila.

Ali ako su planirali da naplacuju u svim okolnim ulicama samo ne i u Rajka od rasine, onda su flipnuli, jer ce tu onda biti katastrofa!

Jel znate da su raskopali trotoare u Rajka od rasine i Orfelinovoj bespotrebno (nista im nije falilo)!

Pozdrav svima...
 
Beogradskog bataljona niz brdo je veoma propala. Asfalt se u delu kod taxi stanice svukao i neverovatno je neravno. Kao da vozite po sljunku. Verovatno se to desilo tokom radova u Pozeskoj zbog prevelikog broja vozila, velikog uspona....
Ne znam da li je to u planu to da se uradi, barem taj deo, ali moralo bi.
 
To se desilo zbog onih poplava prosle godine, tacnije onog nevremena kad je pola grada bilo pod vodom.
 
Vrh