Šta je novo?

Rekonstrukcija Požeške ulice

Kartograf":1mrtlhcv je napisao(la):
To se desilo zbog onih poplava prosle godine, tacnije onog nevremena kad je pola grada bilo pod vodom.
Da, da... verovatno si u pravu. U svakom slucaju to je prilicno prometna ulica, jos su sa strane taxisti, pa kad ljudi pokusavaju da izbegnu neravnine i uvek se za dlaku izbegnu. Mislim da nije velika povrsina... ali.

Takodje, neveyano sa Pozeskom, raskrsnica Nikolaja Gogolja i Petra Mecave, kod Doma zdravlja, TACNO na sred raskrsnice je saht oko koga je rupa, sve veca. Veoma prometna raskrsnica, cesti sudari zbog toga sto oni sto idu uz brdo Petra Mecave imaju "Stop" ali cesto ga ne postuju. Ako se doda ova rupetina sve je jos gore.
 
Nego, sva ona asfaltiranja prilaza i prolaza uz behaton su zavrsena. Negde su uradili OK, negde bezveze, ali nebitno, konacno su kao zavrsili. Jos malo pa ce tacno godinu dana od pocetka radova u Pozeskoj (mislim da je rekonstrukcija pocela 16. Juna prosle god.), sve se toliko razvuklo, sa ovim korekcijskim radovima - godinu dana. A rekonstrukcija je trebalo da se zavrsi do septembra/oktobra 2009. :lool:
Behaton je na par mesta vec ostecen ili ulegnut, ocekivano. U buduce ce verovatno morati da se popravlja i doteruje, ali bar kocke mogu brzo i lako da se vrate i nameste (nista nije gore od raskopanog pa betoniranog asfaltnog trotoara).
Plato kod Cesme vec sad izgleda pristojnije, samo jos da poprave klupe i fontanu. Sta je bilo s tom pricom? Da li neko zna kad ce proraditi fontana? Cak je Grad pominjao i osvetljenje, video nadzor, ali da ne idemo sad predaleko.
I da li je neko u medjuvremenu saznao nesto o rupi u Pozeskoj 75a, gde se sad parkiraju kola? Nekako se jos uvek nadam da ce tamo napraviti montazni parking, jer od kola na trotoarima ne moze da se zivi.
Beograd put danas ispred zekstre postavlja stubice (one metalne, crne), sad imamo mesano - cene stubice i zuto-crne stubice. Steta sto svugde u Pozeskoj nisu stavljali crne, mnogo su lepsi.
Oni turisticki znaci su i dalje povaljani po zemlji, uzas. Ako nece da ih vracaju, ne znam sto ih bar nisu odvezli. Mrzim tu aljkavost.
I...pre neki dan sam se zesce iznervirao, izlazim iz busa a na stanici ne mozes da se okrenes, kamoli prodjes - od kartonskih tezgica i vesernika, ljudi opusteno trguju (CDovi, konzerve, lakovi, tekstil, donji ves...), mislim...jbt! Vasar! U glavnoj i najprometnijoj ulici na BB, tako opusteno prodaju sva ta sranja, na crno. Pa nemoguce da tom ulicom nikad ne prodje neka inspekcija (komunalna i trzisna)?? Pozeska nekad stvarno izgleda ko ciganmala sa svim tim prodavcima.
Onda sam nazvao komunalnu inspekciju na Cukarici da se zalim, pa su mi otprilike rekli da oni tu nista ne mogu da urade, jer se prodavci vracaju. Posto nisam zadovoljan tim objasnjenjem, zvacu Beokom servis (jer su mi oni jos ranije rekli da ako Cukarica nista ne uradi, da zovem ponovo Beokom, da ce ih oni pogurati). Mislim...pa ako komunalna inspekcija na Cukarici nista ne moze da uradi (moze npr da patrolira bar 1 dnevno ulicom, ali ne...), onda ne znam zasto sede po kancelarijama i primaju platu. Neka lepo ukinu tu sluzbu kad je vec 'nemocna' da radi posao iz svoje nadleznosti! Te ljude lepo mogu da posalju na pijacu ili buvljak (ionako zvrlje prazni), pa nek placaju neku simbolicnu naknadu za tezgu, samo da vise ne smetaju na ulici i ne prave vasarsku atmosferu (od centra grada pa do BB)!
Mnogo sam se raspirao, ne smem da se nerviram vise. Peace
:kafa:
 
Mogli i bi i šahte na kolovozu da izdignu. Da bi ih izbegli vozi se slalom celom dužinom Požeške. Neke su i do 10 cm niže od linije asfalta. Ili tako treba da budu namešteni šahtovi?
 
Verovali ili ne u Požeškoj od jučer opet stružu asfalt između tramvajskih baštica i postavljaju novi,ima li kraja ispravljanju brljotina iza Swietlskog? :o Šta je na redu ponovno popločavanje,betonitanje you name it! :/
 
Pa moraju da struzu i popravljaju kad se vec pojavljuju rupe na delovima gde su bastice asfaltirane, tj na raskrsnicama, a da ne pricam o onoj gumi oko sina, koja se na mnogo mesta izvukla. Bas da vidim Pozesku posle zime, osecam da ce biti dosta rupa...
 
Потоп на окретници трамваја у оном њеном дјелу до моста. Аутомобили нису могли проћи тим дијелом улице.
 
Požeška posle onog pljuska izgleda kao Hirošima,blato na šinama,grane,voda,kamenje,tramvakski saobraćaj u kolapsu još jedan LRT FIJASKO :) (uvek mu se obradujem!)
 
@2012, coyot - Pa i ako budu pravili metro sigurno je da on nece biti svuda pod zemljom, niti je on bilo gde samo pod zemljom. Npr. trasa po zemlji je 4 puta jeftinija od podzemne, a na stubovima iznad zemlje 2 puta jeftinija od podzemne. Sigurno ce oni ukalkulisati kako je najbolje za BG i u kojim delovima grada
 
prostorni planer":3a19ae9j je napisao(la):
Sigurno ce oni ukalkulisati kako je najbolje za BG i u kojim delovima grada
Aha,sigurno ce ukalkulisati kako je najbolje za BG,ljudi su alturisti a ne politicari u Srbiji.

Ovako oni otprilike zamisljaju metro u beogradu

bombay-bullitt-train-demotivational-poster-1227569223.jpg
 
@prostorni planer,Metro koji ide po zemlji u urbanom delu grada (sem kada odlazi u depo) nije prihvatljiva opcija(to je LRT ili ulični Tramvaj) i u Beogradu je to neprimenjivo kao kičma mas transporta,opcija u šancu(otvorenom tunelu) je moguća na nekim delovima grada kao što je deonica pored Hipodroma i sl. e a gde si našao računicu da je trasa na stubovima jeftinija od recimo plitkog tunela na NBG? "Oni" je bolje da ne kalkulišu već da primene iskustva sličnih gradova jer se Metro gradi i za naredne generacije,a ako govorimo o računici, pa za grad je najpovoljnija opcija da kupe dve krtice(15-20 mil eur.x2) to nisu enormna ulaganja u odnosu na budžet a grad bi sa tim svojim krticama mogao da izbuši i koju liniju više i da ih upotrebi za bušenje tunela za glavni interceptor tj.kolektor otpadnih voda (dve muve od jednom,a košta oko 700 mil.eur) izbuše tunele i onda grade sukcesivno stanice zavisno od sredstava koja mogu da se odvoje u toku jedne godine(tako i Beč širi svoju mrežu) iskustva koje CIP I Energoprojekt imaju prilikom bušenja 30 km tunela za Beovoz krticama "Metro" i "Beograd" kao i izgradnjom podzemnih stanica su još tu i svako će se moći udobno provozati krajem godine renoviranim sistemom Beovoza.
Evo i malog podsetnika sa sajta www.beogradčvor. rs

Metro
U objektima čvora su uradjeni prvi temelji u izgradnji metroa.


Na prostoru vestibila železničke stanice Vukov spomenik je "ostavljena veza" sa budućom linijom metroa ispod Ulice bulevar kralja Aleksandra. (Tu se sada nalazi vajarsko platno koje na simboličan način podseća na despota Stefana Lazarevića i preseljenja srpske prestonice u Beograd, kao i na vreme kada je grad ostvario brz i dinamičan razvoj).

Takodje, u železničkoj stanici Beograd Centar, ispod nivoa peronskog platoa izvedena je konstrukcija metroa, u dužini od oko 100m, prema trasi kojom se ova stanica povezuje direktno sa istorijskim jezgrom grada, ali i sa drugim delovima grada.

U izgradnji železničkih tunela „Vračar“, ispod gusto naseljenog gradskog tkiva, sa dve tunelske jednokolosečne cevi, dužine od po 3 km, primenjena je najsavremenija metoda gradjenja. Izgradnja tunela vršena je „krticama“, koje su graditelji, kao izraz njihove ženje i težnje, nazvali Beograd i Metro, pri čemu je gradjeno i do 21 m gotovog tunela za 24 časa. Stečena su velika iskustva, prmenjiva u rešavanju podzemnih infrastrukturnih objekata, posebno aktuelna zbog naraslih saobraćajnih problema u gradu, kao i potrebu izgradnje metroa.
 
2012":rtg45bmv je napisao(la):
a gde si našao računicu da je trasa na stubovima jeftinija od recimo plitkog tunela na NBG?
Да ли је јефтинија, не знам, али знам да се прича о томе да је изводљивија због песковитог тла.
2012":rtg45bmv je napisao(la):
"Oni" je bolje da ne kalkulišu već da primene iskustva sličnih gradova jer se Metro gradi i za naredne generacije
+1
Нажалост, "Они" су и довели са својим трамвајем за 21. век до овог хаоса. :rolleyes:
 
Amanet gradu!; kupujte krtice na veresiju žestoko će se isplatiti,eto kako se sada hvalite da će Beovoz biti spas za gužve usled rekonstrukcije Gazele i auto puta(a hoće),,samo ponovite pametnu i proverenu stvar koju vam ostaviše predhodnici ,pa će i vas da hvale buduće generacije! :dil:
 
Juče se potvrdila ponovo moja priča kao i pre mesec dana kad je pala malo jača kiša. Niko nemože da svati da je Valjevska ulica napravljena na koritu bivšeg malog potočića koji je skupljao vodu od Beogradskog batalji+ona to je ona ulica što ide pored pumpe do stadiona Čukaričkog pa sve do Repišta. Taj deo kad padne kiša sva se voda sliva do tog dela Valjevske koji je odvori Lazarevačkim drumom niz Makiš. Pre više godina su stavljene cevi fi 700 al su i one male da prime toliku vodu. U priči je bilo da sad kad su radili Požešku da se Valjevska prokopa i da se tu napravi tunel koji ce odvoditi vodu do makiških kanala, da se šine postave na jake metalne rešetke koji će primiti svu tu vodu, da raskrsnica Valjevske i Požeške bude na rešetkama koje će primati tu vodu i odvesti je u taj tunel. Imam snimke vode koja je pičila pored moje zgrade i išla direktno na ulicu.
 
Veceras u Pozeskoj ulici show, masine intercoopa iz Sapca skidaju asfalt na raskrsnici sa Kirovljevom, jel je bio pun rupa, saobracaj usporen i ljudi u cudu. A na raskrsnici Pozeske i Valjevske gde je sinoc bila bujica, ceo dan sede dva radnika u zutim prslucima i cuvaju kapije koje su postavljene iz nekog razloga na zutu traku, kao i ograda oko nje, pa otvaraju kapiju kad naidje tramvaj i zatvaraju je kad prodje, tako da autobusi ne idu zutom trakom, vec samo tramvaji. Verujem da je to bujica podkopala tlo ispod zute trake, pa da ne prop[adnu autobusi, ne znam sta bi drugo bilo.
 
@2012 Coyot je upravu sto se tice peskovitog tla, jer je Novi Beograd nastao na mocvari, tu je stenovita podloga veoma duboko, a plitke su i podzemne vode, pa je tunel tesko izvodljiv. Tuneli mogu da se buse u starom delu grada jer je na krecnjaku. Zasto na Novom Beogradu npr duz Bulevara Zorana Djindjica ne bi mogao da bude metro na stubovima, mnogo je jeftinije jer ne bi morali da ukopavaju i stanice npr. Drugo, sigurno ima delova po periferiji gde bi mogao da ide i povrsinski.

A evo vam tacnih cena izgradnje metroa, cene su iz 1997. 1km nadzemne trase cena od 20-25 mil $, 1km uzdignute trase 45-55 mil. $, 1 km podzemne trase 85 - 105 mil. $.
Izvor Ingram, Gregory. 1997. Patterns of Metropolitan Development. World bank str 13, Urban Transport. Washinton DC, World Bank str 52.
 
Požeška je 1.na top listi loše odrađenih projekata u Beogradu :notok:
 
Danas opet struzu na svim mestima gde su strugali i pre 7 dana, a behaton se na mnogim mestima vec deformisao. Ne znam kako te izvodjace radova nije sramota da dodju sad posle par meseci i nesto kao popravljaju, gde su novinari i kako nije sramota gradsku vlast na ovome sto su uradili,sad cute. Nek dodje sad Djiki do Pozeske. Vazno je da je lepo izgledala kad je otvarana :notok:
 
A da ne pricamo o tome sto su prilikom rekonstrukcije povadili sve turisticke putokaze. Jos uvek stoje baceni po zelenim povrsinama. :mad:
 
@ c.s.i.

Pa pričamo, ali niko ne sluša. :)

Hoće li biti vesti na glavnoj strani o katastrofalnom stanju Požeške?
 
Moguce da ce biti i po tom pitanju neka vest kako dolikuje stvarno ne bih mogao da potvrdim u ove sitne sate ;) :gobb:
 
sečem uši krpim dupe.
Što bi naš narod rekao
Al ja se pitam ko je onim austrijancima odobrio prebacivanje para kad su tzv "završili rekonstrukciju" i po čijem nalogu su pare prebačene.
Ko je taj koji je potpisao saglasnost da su radovi završeni.
Ko je taj ko je potpisao građevinsku knjigu o radovima.
jedino nam preostaje da se svi pokupimo i kod Đide na vrata da kucamo sa milion pitanja.
 
Vrh