Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

@P.a.u.L.i.

naravno da ima, jer problem nije u nama (mislim na konkretnog pojedinca) nego u okruzenju i svemu sto ono nosi.
Naravno da je problem u nama, mi pravimo okruženje.

A te koji sire te negativne signale iz udobnih fotelja kancelarija svetskih univerziteta pozdravi...i pitaj sto se ne vrate ako im je tako lose tongue
Znam mnoge koji su se vratili.

a milioni su u pitanju (sto profesora sto ostalih)...bash
Nisu, nego mnogo manje.

tacno znam te price i tkzv. depresije, setu...koja traje otprilike dok ne dodju dole i budu 7 dana, pa pocne sve da im se vrti u glavi od toga gde su i sta ih je zadesilo.
Oprosti, a "seta" za rodnim gradom treba da se nastavi kad dođeš u njega?

Nažalost @Bulevarac (tvoje postove uvek poštujem), bukvalno iste takve probleme imaš i u Njujorku, i u Parizu, i u Budimpešti, i u Bremenu... To je problem protiv koga se moramo boriti polako, sigurno, zajedno. I ne odustajati. Oni koji prljavo rade se u 90% slučajeva foliraju da su jači nego što jesu, većina ljudi se zastraši i tu je kraj priče. Ali, to su staklene noge. Posle turneje zemljama bivše Juge ovih poslednjih mesec dana, moram da kažem da je u Beogradu stvarno najbolje. Sarajevo, Mostar, Zagreb, Dubrovnik, Podgorica... sve je to tuga pregolema što se korupcije tiče.
 
jovanovm":1ztn6hz8 je napisao(la):
@P.a.u.L.i.

naravno da ima, jer problem nije u nama (mislim na konkretnog pojedinca) nego u okruzenju i svemu sto ono nosi.
Naravno da je problem u nama, mi pravimo okruženje.

A te koji sire te negativne signale iz udobnih fotelja kancelarija svetskih univerziteta pozdravi...i pitaj sto se ne vrate ako im je tako lose tongue
Znam mnoge koji su se vratili.

a milioni su u pitanju (sto profesora sto ostalih)...bash
Nisu, nego mnogo manje.

tacno znam te price i tkzv. depresije, setu...koja traje otprilike dok ne dodju dole i budu 7 dana, pa pocne sve da im se vrti u glavi od toga gde su i sta ih je zadesilo.
Oprosti, a "seta" za rodnim gradom treba da se nastavi kad dođeš u njega?

Nažalost @Bulevarac (tvoje postove uvek poštujem), bukvalno iste takve probleme imaš i u Njujorku, i u Parizu, i u Budimpešti, i u Bremenu... To je problem protiv koga se moramo boriti polako, sigurno, zajedno. I ne odustajati. Oni koji prljavo rade se u 90% slučajeva foliraju da su jači nego što jesu, većina ljudi se zastraši i tu je kraj priče. Ali, to su staklene noge. Posle turneje zemljama bivše Juge ovih poslednjih mesec dana, moram da kažem da je u Beogradu stvarno najbolje. Sarajevo, Mostar, Zagreb, Dubrovnik, Podgorica... sve je to tuga pregolema što se korupcije tiče.
mnogo manje? 3.5 miliona link: http://en.wikipedia.org/wiki/Serbian_diaspora
po podacima Ministarstva za dijasporu je preko 4 miliona, imas sa ovog vezu ka sajtu tog ministarstva.

Vratilo se? Vratilo se 1 %, ja licno ne poznajem nikoga osim par ali iz price, no posle ugovora o deportaciji iz EU zemalja mozda se broj poveca za koji procenat ( pre neki dan Norveska isporucila nekoliko desetina, procitah u novinama).

Ovo ostalo si itekako obrnuo (u smislu znacenja) i da ne bi ova tema otisla u drugu krajnost, zato necu sad na sve odgovarati.
Takodje se ne bih slozio oko poredjenja sa gradovima po EX YU....po kom to krietrijumu, autoputeva, prevoza, plata? Da, bolji od Podgorice...e kad si taj grad pomenuo, jos si vise srozao Bg...ja mislim da taj grad uopste i nije za poredjenje sa Bgom po bilo kom kriterijumu. Zagreb je svakako po svemu ispred (javni prevoz, infrastruktura, BDP, plate itd. ).
 
@P.a.u.L.i.

Što se Zagreba tiče, govorio sam o korupciji i učestvovanju "običnog čoveka" u donošenju odluka o urbanom prostoru - znaš, ono o čemu je Bulevarac i govorio u svom postu... i što sam ja spomenuo na kraju rečenice. :) Zgodno si izbegao Sarajevo ili bilo koji drugi grad! Zar nije svaki grad za poređenje sa Beogradom - jesmo li mi neki svemirski, vanvremenski grad pa da se ne poredimo, ne razumem?

Što se diaspore tiče, mi smo govorili o odlivu mozgova, te sam zbog toga napomenuo da je taj odliv manji od nekoliko miliona. Dosta srpske dijaspore u tom članku sa Vikipedije su gastarbajteri ili emigracija posle Drugog svetskog rata, a ja stvarno ne mislim da to ima veze sa onim o čemu smo pričali.

Ja lično poznajem dosta ljudi koji su se vratili - dosta njih rade u našim ministarstvima, npr. Baš skoro (7. juna) je bila konferencija za povratnike u Palati Srbije gde je sa vladinim agencijama diskutovano o teškoćama sa kojima se suočavaju ljudi, kao i strategijama za prevazilaženje to problema. Bilo je dosta prisutnih - uključujući i veliki broj diplomaca sa univerziteta gde sam završio MA u Budimpešti, dosta ljudi iz Londona, nekolicina iz Amerike. Takođe znam veliki broj ljudi u Americi koji planiraju da se vrate posle ulaska zemlje u Evropsku Uniju i stabilizovanja tržišta/nivoa socijalne sigurnosti. Sve zavisi od pogleda na stvari.

Problemi u Bulevaru su nažalost problemi svih gradskih sredina, i nemaju veze sa "tranzicijom" ili nekim tako glupavim pojmovima. Samo neki se bolje nose sa njima, neki malo gore. Na nama je da se potrudimo da učimo od onih prvih.
 
Hehe, pa zanimljivo da si kada je rec o Zagrebu govorio o ucestvovanju 'obicnog' coveka u donosenju odluka a kada je rec o Bgu tj, dijaspori samo o odlivu mozgova, tj. ljudi iz visih slojeva...ja nisam uopste mislio samo na odliv mogova...vec bas suportno, tj. o obicnim ljudima, milionima njih...jer svi oni cine Bg (tj. cinili su), oni se voze raspadnutim prevozom, oni prodaju po kutijama na Bulevaru i Slaviji a ne nekolicina tih vodecih funkcionera, ljudi iz ministarstava i sl.

I kakvo Sarajevo i izbegavanje? Pa sigurno necu da poredim Bg sa Cackom ili Donjom Gorevnicom kod Kraljeva.... :) a ti si upravo pomenuo Mostar, Podgoricu, Sarajevo...sve odreda male gradove, cak i provincijske...a cak Sarajevo pominjati nije ni malo umesno iz vise razloga i desavanja tamo, tako da da je Bg 'bolji' od Sa nije mi nimalo uteha, veruj mi....:kafa:

uostalom, nije bilo reci samo o problemima u Bulevaru, drugar se osvrnuo na malo siri spektar...no, ne znam koji Evropski grad u 21. veku ima u najmanju ruku i priblizno toliko problema ( al onako, sve skupa) kao Bg. E da je samo Bulevar...on cak i nije problematican.
 
@PauLI
Imali smo već neke diskusije na forumu ti i ja. Ja sam odgovarao na tvoje postove, tj. redom - i na korupciju i učestvovanje običnog čoveka (o čemu smo, u vezi Bulevara i pričali na početku), pa onda na tezu o odlivu mozgova (što je započeo kingmanowar)... a siguran sam da veliki broj ljudi (koji nisu "intelektualci") nisu otišli u dijasporu baš zbog loše urbane politike ili problema o kojima mi pričamo...može li biti neki drugi razlog za tih 3.5 miliona? Ja sam spominjao program gostujućih radnika u Nemačkoj i emigraciju tokom i odmah posle 2 sv. rata... npr.

I opet - svaki evropski grad (i ne samo evropski, nego i svetski) ima problema kao i Beograd. Negde više, negde manje, negde su veći, negde manji. Ja kažem da to kod nas nije ništa strašno u poređenju sa drugim gradovima u regionu - prosek. Nisu Sarajevo i Zagreb toooliko manji od Beograda da oni nemaju problema sa korupcijom, parkiranjem, saobraćajem, itd itd... jer su, tobož, mali gradovi... to je malo čudno. Niti su svi sarajevski urbani problemi posledica rata (prosecanje novih ulica kroz celine, izgradnja i rušenje objekata pod sumnjivim okolnostima, uništavanje pešačkih zona, ilegalno parkiranje, privatni kafići na javnim prostorima, itd itd)...

U svakom slučaju neko reče već ranije - vratimo se temi. Bulevar ima problem zato što zbog svoje prirode kao glavna i šetački pristupačna saobraćajnica privlači veliki interes novopečenih biznismena. Sitne korupcije tamo ima mnogo više nego na Novom Beogradu, npr... i to ima neke veze i sa konfiguracijom prostora... Bilo bi interesantno uporediti nivo registrovanih delatnosti po km2 na Bulevaru sa takvim brojkama u drugim krajevima grada.
 
Pa svako je ovo gore što pročitah u pravu barem u nekim segmentima, poređenja sa Beogradom garadova ex yu,pa kako u čemu :/ ,jedno je jasno da Beograd je za ex yu uslove jako veliki grad jedini metropolis, ima probleme koj mora da rešava sa ogromnim investicijama,projekti su glomazni u uporedbi sa tim gradovima a potrebno je sve puta x 3 ili x 5,e sad u toku ove krize jedino Bg nije stajao sa velikim projektima,zaista se gradi,evo čuli ste za Interceptor koji se gradi, krtica(ista se koristi za Metro tunele) u veliko buši ispod Višnjice pa do Ušća,investicija cirka 700 mil eur.,pa mosta na Adi +petlje i saobraćajnice,pa rekonstruisane tramvajske pruge sada veće oko 60-70%,pa obnavlja se kompletan trolejbuski parka,pa tramvajski 30%,biće i buseva na gas ili sl.pa rekonstruišu se Bulevari neki bolje neki gore ali,pa Gradska železnica,pa usvojena istorijska odluka o izgradnji Metroa (klasičnog,Lrt odbijen),pa počinje uskoro još jedan most kod Zemuna,auto-put kroz Bg pod rekonstrukcijom,Gazela,u odnosu na ono što se trenutno radi i dešava u ex yu gradovima ja bih rekao impresivno! e sad mane,loše odrađenih stvari ima i u tim gradovima pa da ne nabrajam,dok je problem Bg niži standard kao konstantno doseljavanje iz siromašnijih krajeva,e pa hvalimo se da smo N.Y Balkana pa ćemo se još svega dobrog i goreg nagledati od najviših kula do favela .... :kafa:
ResizeofBeograd3dProjekatdo2026g-4.jpg
 
@2012

Mora da je lepo biti ti.

Što li onda izabra takav username?
Mada moram reći da je dobar
 
He he,optimizam je realan barem za sada, sve ovo što napisah za one koji nisu iz Bg može se obići kada budete dolazili na exit ili sl.e sad 2012 kako kažu mož bit a ne mora,što li onda buše krticama pod hitno ispod grada :D a za Metro sam pogodio barem tako kažu, a nekima se javlja da će početi i na jesen, ma sve je relativno ima nešto u neizvesnosti tj.borbi (ono što mi svi ovde radimo) inače ne bi se zamlaćivali,a ponekad nas i čuju..
 
@jovanovm

Vecina ljudi su otisli "preko" zeljom za boljim zivotom - cinjenica. Neko je uspeo neko nije, sve zavisi koliko umes da se snadjes, ali je cinjenica da tamo "preko" mozes pristojno da zivis od svog rada, sto ovde nije tako.Korupcija, mito i siromastvo na svakom koraku, nepostojanje srednje klase.

Ako poredis Beograd sa balkanskim gradovima i gradovima bivse Jugoslavije, onda si u pravu-Beograd je prosek.A ako cemo da ga poredimo sa evropskim onda je daleko ispod proseka.

Veliki su problemu u Beogradu, a oni se resavaju tako sto prvo moraju da se napune neciji dzepovi pa onda posao, nazalost. Da korupcija nije toliko visoka mnogo vise bi se radilo po Beogradu, a metro bi vec uveliko postojao.Smesno je sto Djilas usvaja planove za metro i obecava gradnju 2012 kad vise nece biti na vlasti!!Secate se primera Velje Ilica i autoputa Bg-Cacak pred kraj mandata.E tako ce da bude i sa metroom.Dok cela ova garnitura politicara ne ode, nece se ni Bg ni Srbija razvijati (i pozicija i opozicija). Tek ce nesto da se ceprka, ali nedovoljno-cinjenica.Primetite kako u normalnim evropskim drzavama kad dodje do smene vlasti nista granduozno se ne promeni, jer ljudi imaju jasan cilj i viziju svoje zemlje u Evropi, doduse i kod nas postoji jasan cilj - punjenje dzepova dok sam na vlasti jer sutra vise necu biti.

On topic:

Vidim da se sredjuju sine od cvetka ka ustanickoj sto je za pohvalu ali bojim se da ce potrajati koliko i poslednje redovno odrzavanje sina u Bulevaru, par meseci.Slikacu danas malo radove kod kluza pa cu postovati na temi.

@pauli +1 od mene
 
Ja mislim da nije nimalo smešno to što je Đilas postigao da se donese politička odluka o gradnji Metroa i to uz najveću moguću saglasnost različitih političkih partija,ta odluka jeste Istorijiska,30 g.je trebalo da prođe da bi se došlo do nje,takvom odlukom je zbačen Lrt ili brzi tramvaj,a trebalo je hrabrosti preveslati sve te usedele lobije od naftnog do lakog,komletan generalni plan će se uskladiti sa ovom odlukom a da bi se pristupilio međudržavnom ugovoru ili koncesiji ili pak dobio kredit,bez ovoga to ne bi bilo moguće sam Đilas je rekao da je svestan da će rezultate svečanog otvaranja kupiti neke druge političke garniture ali Beograd to mora da uradi ,ali će se i pominjati ova odluka,mislim da nisi razumeo njen dalekosežni značaj.. :kafa:
 
Ovo do sada nisam video da se radilo u donjem delu Bulevara, ali na potezu od Batutove do Cvetka počeli su da kopaju izvesne "rupe", koje sazidavaju.
Vrh im je za nijansu veći od visine trotoara, ali ne mogu biti siguran koja im je namena.
Trenutno mi padaju dve stvari na pamet:
Prva je da je ostavljen prostor za sađenje novih platana, ali to mi je malo nelogično, jer u ovom kraju već postoji drvored metar ili dva iza njih.
Druga je da prave prostor za te nove podzemne kontejnere, ali koliko mi je poznato, oni nisu bili u planu za ovo rekonstrukciju.

Pošto ionako planiram da izađem u grad uskoro, probaću to da uslikam i okačim.
 
E videh i ja, meni liči da je za podzemne kontejnere ali može biti i neke crpne stanice i sl.baš me zaintrigiralo.. :rolleyes:
 
Sine otprilike sada menjaju kod kluza,ono mi izgleda sve maksimalno traljavo i ne verujem da ih menjaju sve vec samo na kriticnim mestima.

Otvorilo se jos dosta lokacija sa desne strane(uglavnom kod pasine cesme) gde su bila skladista pa ce tu biti gradjeni novi stanovi i uskoro nece biti udzerica.Verujem da ce za nekoliko godina raditi prosirenje i tog dela bulevara od cvetka ka ustanickoj.

Fino napreduju radovi,da ne kazem munjevito,do kraja jula ce sigurno zavrsiti deo od batutove do cvetka,vec postavljaju ivicnjake.

Evo vesti o direktoru montere,koja je podizvodjac balkan gradnje


MONTIRALI I POREZ

Četvrtak, 8. Juli, 2010.| (0) Send to friend Print
Krivične prijave protiv šest osoba zbog sumnje da su izvršili poresku utaju, čime su oštetili državni budžet za više od 404 miliona dinara

Šest građevinaca osumnjičeno da su utajili oko 400 miliona dinara poreza!
Prvom osnovnom javnom tužilaštvu u Beogradu Sektor poreske policije podneo je krivičnu prijavu protiv šest osoba zbog sumnje da su izvršili krivično delo poreske utaje, čime su oštetili državni budžet za više od 404 miliona dinara.

Prijava je podneta protiv D. K., suosnivača i direktora, D. M., suosnivača i zastupnika, i B. N., finansijskog direktora privrednog društva „Montera d.o.o.“ iz Beograda.

http://www.kurir-info.rs/beograd/montirali-i-porez-40855.php
 
Петак, 09. јул 2010.

Радови на Булевару краља Александра

У зони раскрснице Рузвелтове и Булевара краља Александра од данас почињу радови на рушењу коловозне конструкције. Поред промене шина планирано је проширење за скретање удесно, тако да ће возила моћи да се крећу у по једној коловозној траци за сваки смер.

Булевар краља Александра на деоници од Поп-Стојанове до Стевана Сремчевића биће пуштен у саобраћај у недељу, 11. јула, у поподневним сатима, тако да ће бити двосмеран целом дужином. Из „Беокома”апелују на грађане да не паркирају своја возила на десној (парној) страни улице, од Гвоздићеве до Батутове, како би радови могли да буду завршени у предвиђеном року.

Током викенда обављаће се и радови на раскрсници улице Господара Вучића и Булевара краља Александра. Биће постављен семафорски портал и полагаће се каблови за семафоре, као и електроенергетски кабл, због чега ће бити могућ саобраћај у по једној траци у оба смера.

Због скидања надземне електроенергетске мреже у Булевару краља Александра, у делу од Луке Војводића до Марка Орешковића у уторак, 13. јула, од 9 до 18 часова без струје ће остати житељи овог дела булевара и околних улица.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1401678
 
Evo malo slika od juče ispred moje zgrade. Slikano je telefonom, pa ne liči skoro ni na šta. :/

Nego, izgleda da će ovde ipak biti platani. Samo, jako mi je čudno. Naročito zato što na celom delu od Batutove do Cvetka neće ostati prostora za parking.

 
Rekonstrukcija Bulevara tece, a klasicni oziljci vec polako pocinju da se naziru. Ovo je pre svega poruka otreznjenja onima koji u poslednje vreme onanisu na Djileta i i dalje veruju u pricu kako ce Bulevar postati Jelisejska polja... Elem, iako je prakticno tek poplocana, pesacka strana na potezu od Vuka do Cvetka je pocela da pokazuje znake propadanja a pritom je vec bila raskopana na vise mesta zarad bog-te-pita kojih dorada i krpljenja. Tako se predivni behatonski plocnik vec polako denivelise i tone. Sada to jos nije toliko vidljivo, no nakon sledece zime imacemo istu pricu kao i u delu od skupstine do Vuka. Ovo inace nisu rupe predvidjene za nove sadnice.

DSC00836_800x600.jpg


DSC00838_800x600.jpg


DSC00839_800x600.jpg


A ta deonica "rekonstruisana" pre dalekih 4-5 godina danas izgleda ovako:

DSC00841_800x600.jpg


DSC00844_800x600.jpg


DSC00845_800x600.jpg


DSC00846_800x600.jpg


DSC00847_800x600.jpg


DSC00848_800x600.jpg


Utonule ploce, izvaljeni ivicnjaci, utonuli sahtovi, svinjac posle kise... sve je to postala praksa tokom proteklih 10ak godina kada je u pitanju tzv. rekonstrukcija beogradskih ulica. Nazalost, verujem da ce novosredjeni Bulevar poprilicno liciti na starosredjeni za koju godinu... i sta onda?
 
vrachar":2dq1zs63 je napisao(la):
ovo je strašno kakav je osećaj hodati, a sve je posledica toga što su ove ploče vadili pa onda vraćali i to ovako. a nevezano za to taj deo je složili smo se u startu odrađen verovatno najgore od svih rekonstruisanih ulica u gradu. pošto je resavska u dobrom stanju, a nju je isto radila balkan gradnja, nadam se da će ovaj novi deo bulevara biti mnogo bolje izveden. za ovaj stari trebalo bi sve jovo nanovo
 
Tako je pozivamo Gradske vlasti da Balkan gradnja sredi i ostali deo Bulevara posebno oko Vuka,ako išta barem da porave ploče koje su utonule,kao i tramvajske baštice :dil:
 
Izgleda da toj Behatonskoj fuserskoj mafiji niko nece stati na put dok ceo beograd ne bude pod behatonom i neki shabani izashli iz njega punih dzepova, sa ogromnim viletinama i debelim kolima. Sve placeno od vas, gradjana beograda, koji ce se onda vuci po barama i trotoarima koji izgledaju kao u afganistanu ili nekoj drugoj ratnoj zoni.... umesto da se lepo postave majstorski i kako treba granitske ploce koje drze decenijama i nemoraju da se menajaju niti se lome niti utone niti nista. :violina:
 
2012":36gayr0l je napisao(la):
e sad u toku ove krize jedino Bg nije stajao sa velikim projektima,zaista se gradi,evo čuli ste za Interceptor koji se gradi, krtica(ista se koristi za Metro tunele) u veliko buši ispod Višnjice pa do Ušća,investicija cirka 700 mil eur.,pa mosta na Adi +petlje i saobraćajnice,
dajte mi, molio bih vas lepo, slike te mega-ekstra-giga krtice koja uveliko bushi ispod Visnjice pa do Usca. Nesto ne videh, ni na jednom domacem news portalu vest o takvom uspehu, velikog nam, Gradonacelnika
 
Novom „krticom“ ispod saobraćaja

Za izvođenje radova „Hidrotehnika-Hidroenergetika“ je nabavila novu mašinu za bušenje tunela sa hidroštitom. Mašina je potpuno zatvorena sa prednje strane i poseduje predkomoru koja omogućava rad u nestabilnim sredinama. Iskopava se rotirajućom otkopnom glavom. Za postizanje maksimalne efikasnosti i preciznosti upravljanja, iskopna mašina je opremljena najsavremenijim navigacionim uređajima.

hidrotehnikahidroenergetika_040107.jpg


Stabilnost čela iskopa biće održavana ubrizgavanjem emulzija u materijal koji se nalazi ispred štita. Iskopani materijal će se zatim odvoditi pužnim transporterom koji se nalazi u donjoj polovini frezne komore, a zatim preko trakastog transportera do vagoneta i van tunela. Prednost ove metoda je što ne zahteva izmeštanje saobraćaja i postojeće infrastrukture, osim na mestu izlaznih šahti, gde se vrši montaža i demontaža mašine.

Obloga tunela sastoji se iz pet segmenata, debljine 25 cm i marke betona 50, koji su u poprečnom i podužnom sistemu konstrukcije međusobno povezani. Veze segmenata biće takve da obezbeđuju vodonepropusnost. Injektiranjem zazora iza štita ostvariće se veza između segmenata i okolnog stenskog materijala.
borisrankovicdragisavuckovic_040107.jpg


Boris Ranković, direktor Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda,
i Dragiša Vučković, Direktor G.P. Hidrotehnika-Hidroenergetika a.d. Beograd


Po završetku iskopa dužine 1.4 m pristupa se ugradnji montažnih betonskih segmenata koji će se proizvoditi u fabrici na samom gradilištu. Transport prefabrikovanih segmenata vrši se vagonetima, a montaža pomoću hidrauličnog podizača na samoj mašini. Praktično nakon prolaska mašine ostaje gotova konstrukcija tunela.
hidrotehnikahidroenergetik1_040107.jpg
[url]http://www.ekapija.com/dokumenti/kolektorkanalizacija_040107.jpg[/url][/img
Inače radovi su u veliko u toku prema izveštaju STB sa reporterima na licu mesta,tj.iz tunela kao i fabrike betonskih elemenata ispred ulaza,a i početka gradnje fabrike za prečišćavanje otpadnih voda,rečeno je da je krtica transportovana Dunavom iz Nemačke tj.Herenknechta,tako da ne sumnjaš mi na Beobuildu uvek saopštimo i dobre i loše vesti,ovoga puta su jako dobre :)
[img]http://www.ekapija.com/dokumenti/beogradskikanalizacioniobjekti_040107.jpg
Institut za vodoprivredu „Jaroslav Černi“ 1979 godine uradio je idejni projekat interceptora dok je Glavni projekat rađen u periodu od 1982. do 1986. godine. Do 1990. godine izgrađeni su samo deo tunela „Karaburma“, dužine 524 metra (ukupna dužina trebalo bi da bude 12 kilometara) i deo kolektora u Višnjičkoj ulici dužine 780 metara. Radovi su bili obustavljeni do 2002. godine. Tokom ove i prošle godine dopunjena je i dokumentacija idejnog projekta za deonicu Tunel „Višnjica“ - CS „Veliko Selo.
http://www.youtube.com/watch?v=L1Kh_X6I-iE
Animacija Krtice
 
Explaine please in Srpski..Dobio si tačnu informaciju,šta te buni? :/ :rolleyes: Višnjica preciznije Veliko Selo gde je fabrika i ulazak u tunel nije daleko,ako imaš digi foto aparat,nema prevare..
 
Vrh