Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

2012":7a8i0700 je napisao(la):
pa usvojena istorijska odluka o izgradnji Metroa (klasičnog,Lrt odbijen)
Izvini, 2012, ovo za metro, da se odustalo od LRT-a i da ce se graditi klasicni, nisam cuo. U zadnje vrijeme sam malo na forumu. Kad je to odluceno i da li je to definitivno? Di se to moze procitati?
 
E prelistaj par stanica u nazad,videćeš od donesene odluke skupštine grada o izgradnji"nezavisnog šinsog sistema"za koju su glasale sve stranke i opozicija,do izjava odbornika i Đilasa da se neće graditi "nikakav razvijeni ili brzi tramvaj tj.lrt,već pravi Metro",do predloženih nezavisnih trasa tj.sistema,rečeno je da će se dobiti donacija tj.studija Metroa od Francuske vlade i (Systre najverovatnije) koja će biti prezentovana do kraja godine,kao i da će odluku o tehničkim karakteristikama vozova,kapaciteta,brzini,izgledu doneti isključivo stručnjaci,a finasiranje će biti najrealnije putem međudržavnog ugovora,koncesija ili kredit..evo ovo ti je ukratko..a odluka jeste istorijska posle 30.g,jer bez nje bilo kakav razgovor sa nekom državom o kreditu ili koncesiji bila prazna priča..jer su i oni zahtevali poslednji Francuzi, da se odlučimo kakav Metro želimo. :kafa:
 
A шта ако буду 3 потпуно независне трасе, а возови мањег капацитета од класичних метро-возила? Попут У-6, рецимо. Хоћеш ли и тада говорити да је у питању метро и хоћеш ли бити и за такво решење?

Ја, рецимо, не бих имао ништа против таквог решења, ако је осетно јефтиније и примереније београдском буџету.
 
U6 je brzi tramvaj,i ne razlikuje se samo kapacitet od dužine vozova,već i brzine a i srednjeg vremena putovanja za većinu stanovnika :kafa: Antić,je nešto pominja cifru oko 200 milona godišnje pa ko zna matematiku možda dođemo do kapaciteta koji pominju,evo baš pročitah da Taipei MRT sistem,koristi istovremeno vozove i srednjeg i teškog kapaciteta,recimo da bi se jedna linija smatrala klasičnom metro linijom kapacitet treba da je od 20.ooo putnika po času,prosečne operativne brzine variraju između 35-65 km/h zavisno od geometrije i dizajniranih parametara,razdaljina stanica od 1km-2km,
Suggested system
The definition of a medium capacity system varies due to its non-standardization. Taiwan Ministry of Transportation and Communication gives that each train can load 6,000 ~ 20,000 passengers per hour per direction (p/h/d)[1]. While Taiwan Department Rapid Transit Systems suggests MCS has capability of 20,000 ~ 30,000 p/h/d[2].

The train may have a shorter configuration than the standard metro system, usually 3 to 6 cars, allowing shorter platform to be built. Aside from the steel wheel, technology of rubber-tyred metro is recommended due to their low running noise, the ability to climb steeper grade and turn tighter curves, allowing more flexible alignment
 
Да поновим: А шта ако је Ђилас мислио на три потпуно независне линије, али мањег капацитета и брзине од класичног тешког метроа?
 
Neću da sudim u napred, rekli su da stručnajci tek treba daju te parametre,pa kad budemo videli studiju,jednu ili dve ,koliko sam razumeo do sada se razgovaralo o predlozima,a o realnoj opciji iza dobro zatvorenih vrata,ali jasno je da će se raditi o međudržavnom aranžmanu tj.ugovoru (koncesija,kredit) a tako nešto mogli bi da nam pruže Rusi,Kinezi možda Francuzi,iz odluke grada vidi se da Lrt ili brzi tramvaj više nije opcija,a garant je odluka Skupštine Grada.Metro srednjeg kapaciteta nešto i nismo dobro pretresli,pa eto prilike da i o tome iznesemo mišljenje..:kafa:
In rail transport, a medium-capacity system (MCS) is a non-universal term coined to differentiate an intermediate system between light rail and heavy rail. The concept is similar to Light Metro, seen in European countries (see section Variants of the term). A medium-capacity system is proposed when an area requires a rapid transit service but the predicted ridership falls between the gap of the other two rail tiers. In contrast with light rail, a medium-capacity system is usually running on an exclusive right-of-way. Furthermore, the distance between stations is much longer. An MCS may also be a branch connection to another mode of a heavy-capacity transportation system, such as an airport or the main route of a metro network..

Advantages and Disadvantages
Light metros can generally operate faster than heavy-rail rapid transit systems, due to shorter dwell times at stations and the faster acceleration/deceleration of lighter trains. For example, express trains on the New York City Subway are about as fast as the Vancouver SkyTrain, but express trains skip most stops on lines where they operate.

Medium-capacity systems have a latent weakness in that as the service district's population increases, the increased transportation demand might create bottlenecks. But it is difficult to extend the platforms once in operation, since it must be done without interfering with traffic, especially for underground railway systems. Some railway planners[who?] may make provisions such as longer platforms than necessary so that they will be capable, in future, of accommodating trains with more cars or longer cars. The Ma On Shan Line in Hong Kong has even applied the metro standard (with less car configuration) for a possible link with the
 
sizif":89oqxztm je napisao(la):
Да поновим: А шта ако је Ђилас мислио на три потпуно независне линије, али мањег капацитета и брзине од класичног тешког метроа?
Mogla bi glat da se otvori tema "sta je Djilas mislio", posto je svaka njegova izjava enigma za sebe...
 
Pa jedino što pouzdano znamo je da će sistem biti potpuno nezavisan :kafa:
3.jpg
P7113392-1.jpg

Evo kao izgleda Metro u Manili" srednjeg "kapaciteta ili ti zakačena tri tramvaja tipa U6..
lrt2a.jpg

4247226957_b0c137b223_b.jpg

Dok su na purpurnoj liniji ispravili grešku i uveli vozove visokog kapaciteta
 
vrachar":1qjlma9j je napisao(la):
sizif":1qjlma9j je napisao(la):
Да поновим: А шта ако је Ђилас мислио на три потпуно независне линије, али мањег капацитета и брзине од класичног тешког метроа?
Mogla bi glat da se otvori tema "sta je Djilas mislio", posto je svaka njegova izjava enigma za sebe...
Tako je magistre, jedino ona kojom počinje svaki govor nije enigma:

"dok sam ja gradonačelnik, u ovom gradu taj film nećete gledati....."
 
Немам ништа ја против ни У6, све док је систем независан (у старом граду под земљом, а не ролеркостер, а на НБГД како је згодније - вероватно надземно).
 
Da ali kapacitet je nešto što je najbitnija karakteristika,s tim nema igranja zašto kasnije da se plaća skupa nadgradnja kao u mnogim gradovima u svetu gde su napravili takvu grešku a cena za teški ista kao za lakši kapacitet,(na skyscraperu o tome postoji međunarodni forum,gde su upravo takva iskustva prenesena da hevy košta isto) a u predhodnim postovima sam naveo primer :kafa:
 
dobro je da ce saditi drvece i sa desne strane od batutove do cvetka.

a za metro cemo znati jednog dana,muka mi je od teoretisanja
 
Molim Vas nemojte i ovde o metrou!

Znam i ja žestoko da odem u off i nemojte da pogrešno shvatite ali verujem da nisam jedini kojem je dosta da čita razmišljanja i želje o metrou u svakoj temi
 
nbumbic":745mxv9y je napisao(la):
Molim Vas nemojte i ovde o metrou!

Znam i ja žestoko da odem u off i nemojte da pogrešno shvatite ali verujem da nisam jedini kojem je dosta da čita razmišljanja i želje o metrou u svakoj temi
Nisi, ja već uveliko razmišljam da li postoji način da napravim neku skriptu koja će da filtrira određene postove... Samo još da smislim kako :D
 
Mislim da ovo raspredanje ne vodi nicemu. Jedino je vazno da dobijemo kvalitetan sistem. Apsolutno je nebitno kako ce se zvati i kakve ce performanse imati ako je kvalitetan. I tacka.
 
:) He he ,da bio kvalitetan mora da ima određene performanse, koje su opšte poznate i standard su u svetu,mada neki misle da pirpadamo Marsu ;)
 
Zavšili su kompletno asfaltiranje prvog sloja sve četiri trake u delu od Batutove do Cvetka.
Interesantno je da su i u leve dve i desne dve trake horizotalna signalizacija i dalje predviđa kretanje u oba pravca samo sa jedne strane.

Tako će sigurno biti dok ne postave gornji sloj asfalta.

Drugo: završavaju prvu stanicu tamvaja. Behton je na njoj postavljen dosta bolje nego na drugim mestima u gradu uključujući i signalizaciju za slepe
 
Михаило":kw9dw2h9 je napisao(la):
nbumbic":kw9dw2h9 je napisao(la):
Molim Vas nemojte i ovde o metrou!

Znam i ja žestoko da odem u off i nemojte da pogrešno shvatite ali verujem da nisam jedini kojem je dosta da čita razmišljanja i želje o metrou u svakoj temi
Nisi, ja već uveliko razmišljam da li postoji način da napravim neku skriptu koja će da filtrira određene postove... Samo još da smislim kako :D
Mislim da je neko postavio nesto tako na relax podforumu ako se ne varam
 
Ја сам :) Само нисам хтео да овде оптерећујем тему ;)
 
pretpostavljam da su ovo te kasete za drveće? samo je malo čudno da će ih izgleda postaviti sa neparne strane (sad su otprilike nabacane na svakih 10ak metara) a sa parne jok

5039dg.jpg
 
da,i mene cudi sto ih ima samo na nekim mestima,npr od batutove do cvetka ih ima samo nekoliko kod kariceve zgrade,kontam da ce raskopavati da bi stavljali kasete bulevar u oktobru,bice veselo.I sada ne mogu da lazu narod da nisu mogli makar kasete da stave od pocetka i samo da ubace drvece tamo u oktobru i gotovo.

Lepo je sto su skinuli ogradu onog karicevog death stara,pa se lakse moze proci pored njega,mada je i dalje ostala ograda u gospodara vucica.
 
zaffa":2g1c3l9c je napisao(la):
pretpostavljam da su ovo te kasete za drveće? samo je malo čudno da će ih izgleda postaviti sa neparne strane (sad su otprilike nabacane na svakih 10ak metara) a sa parne jok
Kasete se, pretpostavljam, postavljaju samo tamo gde nema zemlje jer je nasut tucanik ili sličan materijal prilično duboko. Tu svakako ne bi mogao da raste platan.

Mislim da neće na svakom mestu biti potrebana kaseta.

Doduše na tvojoj slici deluje da nema mnogu tucanika, hm

Inače i danas je pauk odnosio kola parkirana na pločniku predviđenom za pešake
 
Iz Blicovog teksta o Bulevaru danas

[size=]Postavljaju „kasete” za nove platane[/size]
Građane čudi to što se još ne vide rupe za nove platane duž Bulevara. U Saobraćajnom institutu „CIP” kažu da je počelo postavljanje takozvanih zaštitnih kaseta za nove sadnice.
- Oko 60 takvih kaseta je već postavljeno na delu Bulevara od Cvetkove pijace do Batutove ulice. Takve pravougaone kasete biće postavljene duž cele ulice. One su slične kasetama u Nemanjinoj ulici - kaže Novica Gotovina, glavni projektant Saobraćajnog instituta „CIP”.
 
Vrh