Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Па није лош ни горњи део, од Лиона до Цветка. Најгори је овај средњи. И, наравно, катастрофа је од Цветка до Устаничке.
 
Bg maraton u ovu nedelju ide kroz bulevar sve do ulice branka krsmanovica,najvali su preki radova i zatrpavanje rupa,nadam se da ce uspeti da to odrade na vreme,vidim da se radi ubrzano bez obzira na kisu.Do 20 i nekog aprila treba da se zavrse instalacije sa desne strane bulevara pa prelaze na tramvajske bastice ili levu stranu.
 
sizif":2pnjkp72 je napisao(la):
Па није лош ни горњи део, од Лиона до Цветка. Најгори је овај средњи. И, наравно, катастрофа је од Цветка до Устаничке.
Slažem se da je deo od Liona do Cvetka ok. Naročito od Batutove do Cvetka, ali samo OK, normalna ulica ništa posebno.
Deo od Vuka do Liona je bruka i skroz je neprimereno da se to naziva Bulevarom, a da ne govorimo od delu posle Cvetka i Ustaničke.

Praktično osim dela Kneza Miloša, poteza od Kalemegdana do JDP-a i početnog dela Bulevara u Beogradu nema reprezentativnih ulica.
Bulevar Oslobođenja je dobrim delom takođe pristojna ulica
 
Napljuvase mi ulicu, haos. Bitno je da hiljade ljudi svaki dan prolazi tuda, zvera u izloge, prlja i baca zvake :p ali i dalje je ulica makar uvek cista. Ja se ne zalim ni na sta.
 
nbumbic":1pwv7ppp je napisao(la):
sizif":1pwv7ppp je napisao(la):
Па није лош ни горњи део, од Лиона до Цветка. Најгори је овај средњи. И, наравно, катастрофа је од Цветка до Устаничке.
Slažem se da je deo od Liona do Cvetka ok. Naročito od Batutove do Cvetka, ali samo OK, normalna ulica ništa posebno.
Deo od Vuka do Liona je bruka i skroz je neprimereno da se to naziva Bulevarom, a da ne govorimo od delu posle Cvetka i Ustaničke.

Praktično osim dela Kneza Miloša, poteza od Kalemegdana do JDP-a i početnog dela Bulevara u Beogradu nema reprezentativnih ulica.
Bulevar Oslobođenja je dobrim delom takođe pristojna ulica
Bulevar Oslobođenja od autokomande do Banjice je vrh :)
 
nbumbic":1rys9jy5 je napisao(la):
sizif":1rys9jy5 je napisao(la):
Па није лош ни горњи део, од Лиона до Цветка. Најгори је овај средњи. И, наравно, катастрофа је од Цветка до Устаничке.
Slažem se da je deo od Liona do Cvetka ok. Naročito od Batutove do Cvetka, ali samo OK, normalna ulica ništa posebno.
Deo od Vuka do Liona je bruka i skroz je neprimereno da se to naziva Bulevarom, a da ne govorimo od delu posle Cvetka i Ustaničke.

Praktično osim dela Kneza Miloša, poteza od Kalemegdana do JDP-a i početnog dela Bulevara u Beogradu nema reprezentativnih ulica.
Bulevar Oslobođenja je dobrim delom takođe pristojna ulica
Deo od Cvetka na gore (Bulevar se zapravo nastavlja i posle Ustanicke ako niste znali, da da) uopste ne smatram Bulevarom. U mojoj glavi deo od Ustanicke na dalje nikako ne predstavlja Bulevar (mada se tako zove), a i ovaj deo nakon Cvetka do Ustanicke stavljam pod odrednicu "Bulevar" samo zato sto tamo ide tramvaj, inace verovatno ne bi. I kada nekome treba da kazem da je nesto na tom delu Bulevara, retko ce upotrebiti izraz "na Bulevaru", cesce cu reci "tamo iza Cvetka" - jer moj mozak nekako odbija da to posle Cvetka Bulevarom nazove.

Platani su krili tu promenu iz reprezentativne ulice u palanku koja se desi iza Vuka.

Nema reprezentativnih ulica je sto se one ne razvijaju planski. Zbog neresenih i nejasnih imovinskih odnosa (koji ostaju zbog losih zakona i lenjosti vlasti) i alavih gradskih vlasti (mnogo im je lakse da za velike pare utope neku praznu parcelu na NBG a zbog toga planiraju tzv. "3. Beograd" u Borci) ostaju barake i kucice u mnogim ulicama koje bi trebalo da budu reprezentativne - Bulevar, Kralja Milana, Slavija, itd. Mi zbog takvih stvari imamo npr. rupu na Slaviji (ekskluzivna gradska lokacija).
 
bgexplorer":3isjhpwo je napisao(la):
nbumbic":3isjhpwo je napisao(la):
sizif":3isjhpwo je napisao(la):
Па није лош ни горњи део, од Лиона до Цветка. Најгори је овај средњи. И, наравно, катастрофа је од Цветка до Устаничке.
Slažem se da je deo od Liona do Cvetka ok. Naročito od Batutove do Cvetka, ali samo OK, normalna ulica ništa posebno.
Deo od Vuka do Liona je bruka i skroz je neprimereno da se to naziva Bulevarom, a da ne govorimo od delu posle Cvetka i Ustaničke.

Praktično osim dela Kneza Miloša, poteza od Kalemegdana do JDP-a i početnog dela Bulevara u Beogradu nema reprezentativnih ulica.
Bulevar Oslobođenja je dobrim delom takođe pristojna ulica
Bulevar Oslobođenja od autokomande do Banjice je vrh :)
За Булевар стоји, до Цветка још и ђене-ђене, а оно после баш боде очи. Да ли ће то икад доћи на ред?
Кнеза Милоша - ништа посебно.
Кнез Михајлова и околне улице у том стилу су ОК.
Булевар Ослобођења иза Аутокоманде је фантазија.
Крунска од Београдске до Каленића такође није лоша.
Аутопут, кад се долази из правца Загреба, са Генексом и целим погледом кад је лепо време, изгледа супер.
За Булевар Зорана Ђинђића је, нажалост, пропуштена прилика да постане светски. Ако се икад среди блок преко пута Арене, бар ће тај део бити репрезентативан.
 
Wile E. Coyote":1lcsd048 je napisao(la):
За Булевар стоји, до Цветка још и ђене-ђене, а оно после баш боде очи. Да ли ће то икад доћи на ред?
Da, ima li neko informaciju u kojem ce veku da se sredi Bulevar do buduce SMT jer se Bulevar tamo zavrsava?

Po meni Ruzveltova je jedina siroka ulica koja jos uvek ima sanse da postane fantasticna....
 
Wile E. Coyote":3k9o6zql je napisao(la):
Аутопут, кад се долази из правца Загреба, са Генексом и целим погледом кад је лепо време, изгледа супер.
i iz pravca niša je super.. pogotovu zbog toga što ceo grad od jednom iskoči ispred kada se pređe uzvišenje :)
 
stf":3i0bji7z je napisao(la):
Wile E. Coyote":3i0bji7z je napisao(la):
За Булевар стоји, до Цветка још и ђене-ђене, а оно после баш боде очи. Да ли ће то икад доћи на ред?
Da, ima li neko informaciju u kojem ce veku da se sredi Bulevar do buduce SMT jer se Bulevar tamo zavrsava?

Po meni Ruzveltova je jedina siroka ulica koja jos uvek ima sanse da postane fantasticna....
Kontam da ce ostatak bulevara doci na red 2012te ili nesto povezano sa metroom u najkasnijem slucaju do 2021,zivio GUP!

Sto se tice ruzveltove,sredice se to jednog dana,najvise mi smetaju udzerice od ispod ams-a do novog groblja,tu su u planu bar 2 lepe zgrade ako se secam dok za ostalo bice podnosljivo.Problem kod ruzveltove je sto nema drvoreda a i onaj ams parking sa rtsom je skroz na pogresnom mestu.
 
ocelot":2bf8sud3 je napisao(la):
Wile E. Coyote":2bf8sud3 je napisao(la):
Аутопут, кад се долази из правца Загреба, са Генексом и целим погледом кад је лепо време, изгледа супер.
i iz pravca niša je super.. pogotovu zbog toga što ceo grad od jednom iskoči ispred kada se pređe uzvišenje :)
Није лоше... Али поглед са Бежанијске косе са Генексом и огромним градом у позадини је сјајан! :kk:
 
Rovovi "pojeli" trotoar
N. V. BRKOVIĆ, 16.04.2010 20:57:14 Ocena: -.-- (Glasova: 0) Komentara: 0
MUKAMA, vozača i pešaka u "demoliranom" Bulevaru kralja Aleksandra, još se ne nazire kraj. Ovo je trenutno najveće gradilište u prestonici, gde je u toku postavljanje podzemnih instalacija - toplovoda, vodovoda, kanalizacije, strujnih kablova. Planirano je da najduža beogradska ulica u novom ruhu zablista u roku od šest meseci. S obzirom na to da su radovi krenuli sredinom februara, kretanje vozila i pešaka biće "skučeno" sve do septembra.
Potez od Vukovog spomenika do Cvetkove pijace potpuno su zaposeli radnici i mehanizacija. Tesan je "manevarski" prostor vozačima. Saobraćaj se odvija u dve trake po smeru. Povremena obustava saobraćaja u kolovoznim trakama na pojedinim deonicama, stvara "uska grla" i usporava vozila.
Osim na kolovozu, radovi zadiru i u trotoar, pa je desna strana u pravcu ka Lionu gotovo neupotrebljiva za pešake. Od raskopane ulice, skučenu pešačku zonu razdvaja metalna ograda, a prolaznici jedva da mogu da se mimoilaze. Od tradicionalne bulevarske šetnje i laganog razgledanja izloga, sugrađani su odustali, jer prostor kojim mogu da prođu, sveden je u pojedinim delovima na "kozju stazu".
Ipak, s obzirom na obim posla, u gradu su zadovoljni i dinamikom radova i regulacijom saobraćaja. Rekonstrukcija je podeljena na četiri deonice, a radovi se istovremeno odvijaju na celom potezu i napreduju po planu. Na gradilištu je više od 70 mašina i 150 radnika, a obnova svakodnevno traje 14 sati, od 8 do 22 časa.
- Na levoj strani, od Batutove do Gospodara Vučića, očekujem da radovi budu završeni do sredine maja, što je, skoro mesec dana ranije od predviđenog roka kaže Aleksandar Bjelić, gradski menadžer. - Prvobitno je planirano da radovi traju godinu i po dana, ali uspeli smo da dinamikom radova taj rok smanjimo na šest meseci. Trenutno se radi brže od očekivanog, ali zbog vremenskih prilika nezahvalno je prognozirati da li će ceo posao biti završen pre septembra kako je dogovoreno.
Potez od Vukovog spomenika do Cvetkove pijace za šest meseci dobiće potpuno novo lice, a po završetku obnove saobraćaj će biti uspostavljen na bitno drugačije raspoređene trake i tramvajske šine.

DEONICE
BULEVAR kralja Aleksandra podeljen je na četiri "radne" deonice. Prva, od Vuka do Čučuk Stanine ulice, duga je 620 metara, druga, od Čučuk Stanine do Pop Stojanove 610 metara, treća, od Pop Stojanove do Stanislava Sremčevića 790 metara i četvrta, od Stanislava Sremčevića do Gospodara Vučića 454 metra.

IZMEŠTANjE ŠINA
PREUREĐENjE Bulevara podrazumeva izmeštanje tramvaja u baštice na sredini ulice. Time će fizički biti odvojeni pravci i izbegnuto ukrštanje tramvajskog i automobilskog saobraćaja, kao na potezu do Vukovog spomenika. Radovima na deonici, dugoj oko 2,5 kilometara, obuhvaćena je izgradnja novog toplovoda, kanalizacionih i vodovodnih instalacija.

http://www.novosti.rs/code/navigate... trotoar&kword_add=bulevar, radovi na ulicama

Napominjem za vodovod ne manju sve cevi vec samo na mestima spojnice i neke pumpe postavljaju za pritisak,a dok kanalizaciju nisu pipali,ko god prolazi ulicom moze da potvrdi.
 
vucko":rqb3w9ow je napisao(la):
Saobraćaj se odvija u dve trake po smeru.
Ih, kako je dosao do ovoga... a u normalnim okolnostima je bilo po 4 trake, verovatno.. bez veze napisano.

Ne znam sto stalno ponavljaju pricu o deonicama, kada ce ih 3 od 4 ( receno je da se 4ta zavrsava ranije) biti radjene odjednom. Sta laike zanima njihova podela po "regionima" izmedju raznih gradjevinskih firmi i ostalih. Mene bi vise zanimale faze tj. kada je sta ocekivano da se izvodi od same vrste radova, vremenski. Da znam sta me ceka. ;)
 
Naravno,izvoli druze,naravno ovi planovi su po GUP 2021,znaci ocekuj do tada da se ovo uradi.Bas je siri bulevar bice prakticno iste sirine ko od batutove do cvetka

apk77d.jpg


http://i41.tinypic.com/apk77d.jpg

Gde je ta raskrsnica tacno,ne vidim je?
 
Vucko, da li si sasvim siguran da se planira prosirenje do skretanja za Kaludjericu? Zato sto je tamo vec Smederevski put, a ne Bulevar.
Na ovom screenshot-u se vidi prosirenje do skretanja za MML a ne za Kaludjericu, jer je skretanje za nju jos 2-3 kilometra dalje i ne vidi se na ovoj slici.
 
Izvini na to sam mislio,nisam bio sto godina u tom kraju pa sam pobrkao,samo mi nije jasan ovaj deo za tramvaje,jer ako naprave teski metro tu nece biti prostora za to?
 
.. pa možda se ostavlja prostor da se metro na stubovima produži dalje, a možda je "ako naprave teški metro" retoričko pitanje, ko će ga znati..
 
9rmyvo.jpg


Realno, obim saobraca je takav, da bi trebalo prosiriti i Smederevski, barem do Kaludjerice.....
A prosirenje se vidi i na renderingu onog hotela Mustafe Musica, a lokacija hotela je tacno na kraju Bulevara, gde sam oznacio.....
 
Ma ove stipse neće da ga prošire ni do Ustaničke , a ovo dalje je samo lepo maštanje (koje podržavam ali šta vredi,,, :bash: ) Za te elitiste Beograd je samo do Cvetka.. Dotle crvene pločice a dalje običan drum bez trotoara :rant: Uzgred ono je skretanje za VML :kk:
 
Veliki Vracar":3ub0vdk6 je napisao(la):
Beograd je samo do Cvetka.. Dotle crvene pločice a dalje običan drum bez trotoara :rant:
Slažem se totalno!

Meni se nekako Bulevar uvek završavao kod Cvetka, a dalje je sačuvaj me bože, kao neko drugo potpuno nebitno mesto, druga država.

Nemojte da shvatite pogrešno,ne podržavam usko tj.elitističko shvatanje Beograda iako živim u tom "užem" Beogradu.
 
Odluka da se rekonstrukcija Bulevara ograniči samo na deo od Vuka do "Cvetka" dovodi u pitanje smisao i cilj celog projekta, a to je prvenstveno brže i efikasnije funkcionisanje tramvajskog saobraćaja i saobraćaja uopšte u ovom delu grada. Ako deo trase od oko kilometar ipo ostane u dosadašnjem stanju sa svim karakteristikama saobraćajnog kolapsa kako se može očekivati da tramvaji redovno funkcionišu na delu koji se sada rekonstruiše? Postoje najmanje tri epicentra zagušenja na ovoj kritičnoj deonici:
1. Raskrsnica kod Cvetka sa ulicom Gospodara Vučića - ovo je već sad jedna od najzagušenijih raskrsnica u gradu, kolone vozila se formiraju sve do ulice Vojislava Ilića a razlog je prvenstveno mali kapacitet desnog skretanja u suženi deo Bulevara koji će i nadalje ostati takav kakav je sada. Da bude crnje i gore nakon rekonstrukcije na ovoj raskrsnici tramvaji će morati sa sredine da prelaze ukoso na krajeve ulice na staru trasu a to znači uvođenje dodatnog trećeg ciklusa semafora tj. povećanje haosa.
2. Raskrsnica sa ulicom Mite Ružića - ovo je skretanje za Mirijevo naselje sa 100 000 ljudi iz obične dvosmerne ulice (Bulevar?!) u još užu dvosmernu ulicu, rezultat su kolone do Cvetka i zagušenje tramvajskog saobraćaja
3, Raskrsnica sa Ustaničkom ulicom - ovde gravitira ogroman konglomerat naselja duž Smederevskog puta i veliki deo Voždovca od Ustaničke ka Bulevaru. Tu je okretnica tramvaja a na skučenom prostoru stvoreni su svi uslovi za neviđeni saobraćajni horor!
Iz ovog kratkog preseka stanja mislim da je više nego jasno da je za efikasno funkcionisanje tramvaja u Bulevaru bilo neophodno proširiti ulicu i postaviti šine na sredinu sve do okretnice. Celovito rešenje za pune rezultate. Ovako se osim lepote najužeg centra grada ne dobija mnogo. Da ne govorimo o tome da i Mirijevci a i ovi sa Sm. puta vole lepotu... A i uplaćuju u gradski budžet kao i ostali građani i to u gore navedenim brojkama... :kafa:
 
Vrh