Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Taj krov na ćošku je nešto sređivano skoro, čini mi se neko meso da peku tu, te fore, uglavnom gabariti su isti. Verovatno im inspekcije dopuštaju samo hitne sanacije da vrše, jer im inače ne daju ništa da grade, zidaju i slično, i to godinama, ako ne i decenijama.

Ima recimo onih stubova rešetkastih po bulevaru, tj. cvetko-ustanička relacija, oni su iz vremena kralja, odavno se to tako ne radi, piramidalni rešetkasti stubovi od flaha, sa zakivcima. Danas da pitaš bravara da ti to odradi isterao bi te napolje haha
 
Naravno da je problem rušiti kuće za ovako njima nebitan projekat, jer je stvar populizma. Lako je rušiti sve i svašta radi obilaznice, uklanjati drveće radi gondole ili zastave ili uništavati plodno zemljište radi Expo - to su sve projekti od "nacionalnog značaja". A proširenje BKA je projekat od značaja za mali procenat stanovništva. To se ne radi baš tako, posebno ne pred izbore. Kako će čovek da ide u kampanju pred ljude kojima treba da se ruši kuća 🤡
Vezano za ljude kojima se ruši kuća, ne postoji politički program niti sistem javnih odluka koji neće stvoriti bar desetak ili par desetina procenata nezadovoljnih. Zadatak kvalitetne politike je da se čak i toj manjinskoj grupi obezbedi neka pravedna nadoknada. Ovde je više nego jasan interes većine u formiranju minimuma glavne ulične mreže, određeni standardi bezbednosti na istoj, izdvojenost javnog prevoza u odnosu na automobilske zastoje, kontrola i ublažavanje uticaja na životnu sredinu, ekonomičniji transportni sistem. Sve to usmerava na tramvaj, glavni biciklistički pravac, drvored i izdvojene trake za desna i leva skretanja za automobile.
 
Vezano za ljude kojima se ruši kuća, ne postoji politički program niti sistem javnih odluka koji neće stvoriti bar desetak ili par desetina procenata nezadovoljnih. Zadatak kvalitetne politike je da se čak i toj manjinskoj grupi obezbedi neka pravedna nadoknada. Ovde je više nego jasan interes većine u formiranju minimuma glavne ulične mreže, određeni standardi bezbednosti na istoj, izdvojenost javnog prevoza u odnosu na automobilske zastoje, kontrola i ublažavanje uticaja na životnu sredinu, ekonomičniji transportni sistem. Sve to usmerava na tramvaj, glavni biciklistički pravac, drvored i izdvojene trake za desna i leva skretanja za automobile.
Na konto toga, veliki broj vlasnika želi da se što pre ekspropriše imovina, jer ovako propada, ne mogu ništa da rade, grade i ulažu.
 
Vezano za ljude kojima se ruši kuća, ne postoji politički program niti sistem javnih odluka koji neće stvoriti bar desetak ili par desetina procenata nezadovoljnih. Zadatak kvalitetne politike je da se čak i toj manjinskoj grupi obezbedi neka pravedna nadoknada. Ovde je više nego jasan interes većine u formiranju minimuma glavne ulične mreže, određeni standardi bezbednosti na istoj, izdvojenost javnog prevoza u odnosu na automobilske zastoje, kontrola i ublažavanje uticaja na životnu sredinu, ekonomičniji transportni sistem. Sve to usmerava na tramvaj, glavni biciklistički pravac, drvored i izdvojene trake za desna i leva skretanja za automobile.
Управо је проблем то што се незадовољство сматра негативним - контрарно. При оваквим пословима дугорочно најисплативије је максимизовати незадовољство.
 
Број незадовољних је занемарив, у питању су микро примили, проблем је незаинтересованост града, цена инвестиције а и неспособност градских служби!
 

Не знам да ли је ово неко већ објавио али ево још доказа да је реконструкција БКА на дуууугачком штапу! Даље од рендер се ускоро нећемо померити.
 

Не знам да ли је ово неко већ објавио али ево још доказа да је реконструкција БКА на дуууугачком штапу! Даље од рендер се ускоро нећемо померити.
Ova vlast nije sposobna da iznese taj projekat, mora prvo da padne gradska vlast pa da se onda prica o ovakvom poduhvatu.
 
Vrh