Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Mogli su oni ostaviti tramvaj a da investitori otkupe parcele i povuku se na regulacionu liniju za gradnju a da grad otkupi od regulacione za javne potrebe
 
Odlučili su se da idu linijom manjeg otpora i usliše želju delu ljudi koji žive u MML uz Bulevar, a koji su protiv gradnje jer bi morale da im se ruše kuće ili da im se oduzme deo placa.​
 
Синоћ је почело пресвлачење деонице од Ресавске до Таковске у смеру ка Скупштини:
IMG-1a04bf0026dad43f7413f7afddc4b9b6-V.jpg
 
Kuće će se svakako rušiti zbog stanogradnje u budućnosti.
Smešan izgovor koji će unazaditi taj deo grada za vek i vekove. Pritom ni nema toliko kuća, dobar deo su auto servisi i lokali.
Тај део града неће постојати за мање од века. Дајем му чак шта више мање од 20
 
Kuće će se svakako rušiti zbog stanogradnje u budućnosti.
Smešan izgovor koji će unazaditi taj deo grada za vek i vekove. Pritom ni nema toliko kuća, dobar deo su auto servisi i lokali.
Unazadiće prevoz u dve opštine (Zvezdara i Grocka) zadržavanjem autobusa kao primarnog vida prevoza na radijalnom, prilaznom pravcu sve do Ustaničke, a tramvaj ojaditi zadržavanjem autobuske patronaže dalje od Ustaničke (a zahvaljujući M2 ustvari sve od Cvetka). Treća linija metroa bi u kombinaciji sa naknadno preusmerenim autobusima u Šumice (pomeranjem Laste u Prokop i Blok 42) onemogućila i to, tako da teši samo činjenica da su u međuvremenu upropastili i ostale prilaze gradu.

Koliko jedna loša odluka utiče na brzinu domino efekta govori podatak da to nadograđuju na zadržan profil između Cvetka i Ustaničke. Mislim ko ide metroom iz Mirijeva presedaće tek kod Cvetka na tramvaj i obrnuto, a ko istim putuje do Vinče presedaće u Ustaničkoj sa metroa na autobus, preskočivši tramvajsku deonicu Cvetko-Ustanička.

Pošto je deonica Cvetko-Ustanička kratka, a M2 će u međuvremenu rasteretiti tramvaj i autobuse u slučaju oslobađanja dela Ustaničke produžavanjem nekih potez linija potpuno će obesmisliti tramvaj iovako skup za rekonstrukciju. Drugim rečima ako ga ne produže neće imati drugog izbora nego da ga skrate tako da RIP PGRŠS. :poop:

Ukoliko nekim slučajem ukinu tramvaj i u Požeškoj usled nemogućnosti izgradnje baštice (previše autobusa za bašticu iako ne smeju biti ukinuti sve do otvaranja vidikovačkog kraka ko zna kad, previše kola za jednu traku po smeru, posebno u slučaju dodavanja semafora kao što je skoro učinjeno), na Kališu, zaborave na trojku i ne produže ka Karaburmi zbog metroa i BG voza (recimo samo do Pančevca radi presedanja) u najboljem bi slučaju širenjem mreže na levoj obali došlo do obrtanja neravnomernosti iako je taj deo grada pogodniji za autobus, a u najgorem slučaju bi došlo do značajne kontrakcije ovog šinskog podsistema.

Ovi se nameračili da sahrane tramvaj, autobus i grad s njima, tim pre ako BG voz prevozi frakciju putnika a metro maši ključne lokacije.
 
3 km kraci put autobusa po smeru po krugu za linije poteza trista
Koliko je to dnevno autobus koliko je to krugova koliko je to zbirno kilometara
I koliko je to u gorivu odnosno u parama
Tu analizu grad nije uradio i nikad je nece pokazati
Mislim da je @Karlo del Ponte kompetentan da nam to bar ugrubo sracuna
 
Ovaj javni uvid sto je bio gde je sporno ukidanje tramvaja koliko je meni jasno vezano je za deo Bulevara od Ustanicke ka Partizanskoj.
Zanima me gde je zapelo i zasto se nista ne prica o delu izmedju Cvetka i Ustanicke?
Tu nema spornih stvari, nastavlja se bulevar sa šinama na sredini.
Niko ne prica o tom delu, deluje kao da ce taj deo da ostave neurađen, a da rade deo od Ustanicke...
 
ЕХПО и мали метро су већи приоритет. Битније је проширити булеваре на НБГ са 2+2 на 3+3 и са 3+3 на 4+4, док БКА од Цветка па даље није важан, то ће тржиште регулисати.
 
Био сам на јавном увиду а мало и проучавао план. Добра ствар је да ипак нису поклопили ГЛ и РЛ. ГЛ је повучена са једне стране 3м а са друге и доста више, па са острвом од 2м остаје места можда и за трамвај у некој далекој будућности.
Ово црно испрекидано је грађевинска линија.
Да, добро је што је грађевинска линија повучена у односу на регулациону али недовољно за крштен Булевар у будућности. Једноставно су могли да новим ПДР-ом да задрже грађевинску линију где је била, а помере само регулациону. На тај начин смањују трошкове екпропријације, а будући инвестиотри су условљени да се увуку довољно да се неким ПДР-ом у будућности врати трамвај.ж
Међутим, џаба нам задржан коридор када је на месту нове трамвајске окретнице планиран "комерцијални центар". Тај део су морали да задрже као зелену површину како би сачували простор за окретницу.

Ееее, а осамдесетих је планиран метро до, тада 10 пута мање Калуђерице ....
 
Да, добро је што је грађевинска линија повучена у односу на регулациону али недовољно за крштен Булевар у будућности. Једноставно су могли да новим ПДР-ом да задрже грађевинску линију где је била, а помере само регулациону. На тај начин смањују трошкове екпропријације, а будући инвестиотри су условљени да се увуку довољно да се неким ПДР-ом у будућности врати трамвај.ж
Међутим, џаба нам задржан коридор када је на месту нове трамвајске окретнице планиран "комерцијални центар". Тај део су морали да задрже као зелену површину како би сачували простор за окретницу.

Ееее, а осамдесетих је планиран метро до, тада 10 пута мање Калуђерице ....
Тачно је за окретницу и комерцијални садржај, могао би неко да то стави као примедбу до 10. јула.
 
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Neverovatno. Ako je od Cvetka do Ustanicke zlo, ono posle Ustanicke je Mordor i ostace tako zauvek. Meni je zaista nejasno da ce "investitori" uspeti da pronadju hiljade ljudi koji ce ciljano bas da kupe stan u MML-u, gde su saobracajni pakao i zagadjenje vazduha zagarantovani. Cak i Mirijevo IV izgleda humanije resenje od MML-a.
 
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Neverovatno. Ako je od Cvetka do Ustanicke zlo, ono posle Ustanicke je Mordor i ostace tako zauvek. Meni je zaista nejasno da ce "investitori" uspeti da pronadju hiljade ljudi koji ce ciljano bas da kupe stan u MML-u, gde su saobracajni pakao i zagadjenje vazduha zagarantovani. Cak i Mirijevo IV izgleda humanije resenje od MML-a.
Ako uzmemo u obzir trenutne cene novogradnje u BG i pod pretpostavkom da ce u MML kostati dosta manje ne bi me cudilo da se sve odmah rasproda.
Svi ljudi negde moraju da zive ali malo njih moze da sebi priusti stan po ceni 3.000 - 4.000 € /m2.
 
Ako uzmemo u obzir trenutne cene novogradnje u BG i pod pretpostavkom da ce u MML kostati dosta manje ne bi me cudilo da se sve odmah rasproda.
Svi ljudi negde moraju da zive ali malo njih moze da sebi priusti stan po ceni 3.000 - 4.000 € /m2.
opet je humanije uzeti Avalu ili Novu Pazovu nego ovo. MML je nazalost vec unisten do tacke da mora da se ozbijno rusi da bi se dovelo u status "pristojnog za zivot"
 
opet je humanije uzeti Avalu ili Novu Pazovu nego ovo. MML je nazalost vec unisten do tacke da mora da se ozbijno rusi da bi se dovelo u status "pristojnog za zivot"
Slazemo se oko toga. Ja nigde nisam rekao da je MML dobro mesto za zivot, samo da me ne cudi da i tamo neko moze u nekretnine da ulozi i da na tome zaradi. Nije stvar do MML vec do situacije na trzistu nekretnina u BG gde postoji velika potraznja a mnogo manja odgovarajuca ponuda.
 
Vrh