Kuće će se svakako rušiti zbog stanogradnje u budućnosti.
Smešan izgovor koji će unazaditi taj deo grada za vek i vekove. Pritom ni nema toliko kuća, dobar deo su auto servisi i lokali.
Unazadiće prevoz u dve opštine (Zvezdara i Grocka) zadržavanjem autobusa kao primarnog vida prevoza na radijalnom, prilaznom pravcu sve do Ustaničke, a tramvaj ojaditi zadržavanjem autobuske patronaže dalje od Ustaničke (a zahvaljujući M2 ustvari sve od Cvetka). Treća linija metroa bi u kombinaciji sa naknadno preusmerenim autobusima u Šumice (pomeranjem Laste u Prokop i Blok 42) onemogućila i to, tako da teši samo činjenica da su u međuvremenu upropastili i ostale prilaze gradu.
Koliko jedna loša odluka utiče na brzinu domino efekta govori podatak da to nadograđuju na zadržan profil između Cvetka i Ustaničke. Mislim ko ide metroom iz Mirijeva presedaće tek kod Cvetka na tramvaj i obrnuto, a ko istim putuje do Vinče presedaće u Ustaničkoj sa metroa na autobus, preskočivši tramvajsku deonicu Cvetko-Ustanička.
Pošto je deonica Cvetko-Ustanička kratka, a M2 će u međuvremenu rasteretiti tramvaj i autobuse u slučaju oslobađanja dela Ustaničke produžavanjem nekih potez linija potpuno će obesmisliti tramvaj iovako skup za rekonstrukciju. Drugim rečima ako ga ne produže neće imati drugog izbora nego da ga skrate tako da RIP PGRŠS.
Ukoliko nekim slučajem ukinu tramvaj i u Požeškoj usled nemogućnosti izgradnje baštice (previše autobusa za bašticu iako ne smeju biti ukinuti sve do otvaranja vidikovačkog kraka ko zna kad, previše kola za jednu traku po smeru, posebno u slučaju dodavanja semafora kao što je skoro učinjeno), na Kališu, zaborave na trojku i ne produže ka Karaburmi zbog metroa i BG voza (recimo samo do Pančevca radi presedanja) u najboljem bi slučaju širenjem mreže na levoj obali došlo do obrtanja neravnomernosti iako je taj deo grada pogodniji za autobus, a u najgorem slučaju bi došlo do značajne kontrakcije ovog šinskog podsistema.
Ovi se nameračili da sahrane tramvaj, autobus i grad s njima, tim pre ako BG voz prevozi frakciju putnika a metro maši ključne lokacije.