Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Ali, paradoksalno, građani Malog mokrog luga su zadovoljni što neće biti tramvaja i što indirektno govori da su zadovoljni trenutnim stanjem.​
Потпуно је нетачно то што сте написали! Од око 15.000 житеља овог насеља, вероватно је једно 50-ак људи против трамваја, односно не против трамваја колико против ширења Булевара због рушења кућа. Има и нас чији су објекти предвиђени за рушење а наравно да смо ЗА трамвај! Е сада, било је могућности да се проширење уради фазно, прво трамвај и још по једна трака и пристојни тротоари (паркинг где је могуће) а да се затим како се граде солитери и повлаче на ГЛ да се дода још једна трака. Са садашњим ПДР то није било могуће, јер су услови за формирање ГП били потпуно нереални и зато је за 12 година сазидана само једна зграда (још није готова).
 
Biće je kao i proširenja Bulevara. Mora se proširiti Bulevar, napraviti kružni tok i da tuda prođe metro a ne da se igramo sa podzemnim stanicama tramvaja za 22. vek.
 
Шта је препрека да се прошири булевар? Има ли места? Или мора да се руши?
 
Да ли у мојој наивности или великој жељи да Град направи тај историјски корак и прође Цветка и Табор и пригрли своје пасторчиће Мали и Велики Мокри Луг, мислио сам да ће г. Шапић у овој години начинити неки корак али изгледа да је мрка капа. Стигли смо до јуна, наредна три месеца су нерадна... Можда крајем године изађе на рани јавни увид предлог плана за горњи део Булевара, мада и то тешко. У пролеће следеће године (април или мај) биће избори, тако да цело пролеће пропада што се тиче радова, а после ко зна ко ће бити онај ко ће одлучивати и какви ће бити његови планови. Ко год да буде, Булевар ће му вероватно бити задња рупа на свирали...
То је моје мишљење, ја можда јесам песимиста али мислим да сам по овом питању сурови реалиста!
 
Šta je rušenje 50tak kuća naspram 10000 stanovnika koji će dobiti tramvaj do Partizanske, praktično ništa. I da se da 200mil eurica, opet to nije ništa.
Praktično ništa (mislim i na finansijski aspekt), a još praktičnije mnogo nezadovoljnih glasača (mislim na one kojima bi se rušilo).

Tramvaj jednostavno ne sme da se ukine do Partizanske, a u nekoj narednoj priči i da se produži do Vinče.
Šta je bolje, tramvaj do Vinče ili krak postojeće železnice i voz kroz Vinču (linija BG: voza), koji bi koristio predviđenu prugu do Pančeva?
 
Sole, ne možemo da iskoristimo 30 godina napravljene tunele do Karaburme a fantaziramo o nekim vozovima za Vinču. Istovermeno sve trase tramvaja zamenjuju trakama za automobile, Moramo se boriti da u Bulevaru tramvaji budu prebačeni na centar i da budu produženi od Ustaničke do Partizanske.
 
Tramvaj sa nezavisnom trasom po centru nije nešto što je bitno, da bude produžen jeste. Lično sam se jako lako navikao na tramvajsko rešenje u Cara Dušana, mešovita trasa sa tramvajem po obodu. Autobusi i tramvaji koriste ista stajališta, trasa je prava, nema onih neugodnih bubrega koje prave izmeštanje tramvajskih stajalište u centar.
 
Да има памети, и аутобуси би имали средње жуте траке на средишњој трамвајској баштици, као што је случај са 33 у Војводе Степе.
 
Да ли у мојој наивности или великој жељи да Град направи тај историјски корак и прође Цветка и Табор и пригрли своје пасторчиће Мали и Велики Мокри Луг, мислио сам да ће г. Шапић у овој години начинити неки корак али изгледа да је мрка капа. Стигли смо до јуна, наредна три месеца су нерадна... Можда крајем године изађе на рани јавни увид предлог плана за горњи део Булевара, мада и то тешко. У пролеће следеће године (април или мај) биће избори, тако да цело пролеће пропада што се тиче радова, а после ко зна ко ће бити онај ко ће одлучивати и какви ће бити његови планови. Ко год да буде, Булевар ће му вероватно бити задња рупа на свирали...
То је моје мишљење, ја можда јесам песимиста али мислим да сам по овом питању сурови реалиста!
Nažalost, u pravu ste. Od prvog dana je jasno da će se taj posao izbegavati koliko god se može.

A koliko se može - pa pogledajte koliko traje čekanje na proširenje onih čuvenih 300-tinjak metara Žičke ulice - evo još malo pa 40 godina.
Računajte da Bulevar iznad Cvetka neće odlagati manje od toga.
 
Шта фали да трамвај и аутобус буду заједно независни у средњој траци? Шта фали да трамвајска баштица има косе ивичњака које би одвратили аутомобиле да возе туда (плус камера) а омогућили да аутобуси сиђу са ње кад треба да скрену или да обиђу трамвај у квару?
 
Sta fali da tramvaj bude nezavisan? Da bude identicno uradjenom delu BKA. Zasto vam smeta nezavisnost tramvaja? Zasto da se gura bus gde mu mesto nije?
 
Да ли ви схватате да постављањем трамваја на средину нисте га направили независним већ сте само већину времена протраћили саобраћајну површину? Трамвај по средини се укршта на раскрсницама са аутомобилским саобраћајем у истом нивоу, тј. са истим саобраћајем којем сте одузели две саобраћајне траке, који кривуда због стајалишта на средини, који је оптерећен додатним пешачким прелазима због тих стајалишта и којем онда крадете секунде да би трамвај имао предност на раскрсници. То можда има смисла у Јурија Гагарина, где се у некој будућности могу денивелисати раскрснице, али у наставку Булевара, па баш и не.

Користите израз "независан" за решење које то никако није.
 
Sta fali da tramvaj bude nezavisan? Da bude identicno uradjenom delu BKA. Zasto vam smeta nezavisnost tramvaja? Zasto da se gura bus gde mu mesto nije?
Пази не фали ништа до Вука, али код Вука је већ незгодно преседање, а често је за наставак путовања ка тргу.
 
Ali, paradoksalno, građani Malog mokrog luga su zadovoljni što neće biti tramvaja i što indirektno govori da su zadovoljni trenutnim stanjem.​

Да учине трамвај бесплатним не би било места у читавом београдском региону где би се бунили због увођења трамваја

Само да је џаба и све може
 
Vrh