Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Sole, ne možemo da iskoristimo 30 godina napravljene tunele do Karaburme a fantaziramo o nekim vozovima za Vinču​
Mnogo štošta ne možemo da iskoristimo i mnoge stvari imamo odrađene do neke faze i to tako stoji decenijama unazad. Primer je recimo i pruga koja vodi do južnog dela opštine Grocka.
Istovermeno sve trase tramvaja zamenjuju trakama za automobile, Moramo se boriti da u Bulevaru tramvaji budu prebačeni na centar i da budu produženi od Ustaničke do Partizanske.​
(y)
Tramvaj sa nezavisnom trasom po centru nije nešto što je bitno, da bude produžen jeste. Lično sam se jako lako navikao na tramvajsko rešenje u Cara Dušana, mešovita trasa sa tramvajem po obodu. Autobusi i tramvaji koriste ista stajališta, trasa je prava, nema onih neugodnih bubrega koje prave izmeštanje tramvajskih stajalište u centar.​
Ja se nisam i verovatno nikada neću ni navići na budale koje se parkiraju po tramvajskim bašticama da bi na kratko skoknule "samo da odnesu tetki lek".
Vrlo je bitna trasa tramvaja sa ostrvom. Ocito ne zivis u BKA. Dovoljno da jedan pavijan se parkira na sine, sve automatski staje. Jedno je Dorcol, drugo je BKA.​
I Dorćol i BKA su isto, na oba mesta je potrebna trasa po sredini, ali zbog efekta "Đilasovog Bulevara" se odustalo.
Да има памети, и аутобуси би имали средње жуте траке на средишњој трамвајској баштици, као што је случај са 33 у Војводе Степе.​
Nikakvo deljenje tramvajskih baštica na sredini sa autobusima ne sme da se učini. Rekonstrukcija vojvode Stepe je samo smrt na odloženo.​
Заједничка стајалишта су практичнија из угла путника.​
Tramvaj mora nezavisan da bude.​
Zašto mora?​
Zato sto ce se uvek naci neki "pametan" ljakse i sa autom proci tuda. Dosta vise toga.​
U Bulevaru često viđam bicikliste i trotinetaše da vože tramvajskom bašticom, a video sam par puta i da su trotinetaši vozili u suprotnom smeru tramvajske baštice. Takođe sam jedanput video i kola da voze tramvajskom bašticom.
Шта фали да трамвај и аутобус буду заједно независни у средњој траци? Шта фали да трамвајска баштица има косе ивичњака које би одвратили аутомобиле да возе туда (плус камера) а омогућили да аутобуси сиђу са ње кад треба да скрену или да обиђу трамвај у квару?​
Sta fali da tramvaj bude nezavisan? Da bude identicno uradjenom delu BKA. Zasto vam smeta nezavisnost tramvaja? Zasto da se gura bus gde mu mesto nije?​
Navešću dva primera. Jedan je Jurija Gagarina, gde se ne mali broj puta desilo da se sa autobuskih stajališta pretrčava na tramvajska, zato što tramvaj naiđe pre autobusa. Drugi primer je Bulevar i linija ADA 4. Tu je po pravilu napravljemo da tramvajskom bašticom ide autobus. U praksi se to naravno ne praktikuje. Čini mi se da je prve godine bilo da autobusi idu kolovozom i da staju uz trotar na pozicijama koje su identične tramvajskim, pa je to promenjeno zbog pretrčavanja ljudi kada vide da nailaze autobus. Danas, iako je po pravilu da mora da se vozi tramvajskom bašticom, jedan deo njih vozi kolovozom, a drugi deo njih tramvajskom bašticom, pa sada imamo obosmerno pretrčavanje, čak i u situaciji kada neko ciljano čeka ADA 4 liniju, jer ne zna gde će mu stati isti.
Да ли ви схватате да постављањем трамваја на средину нисте га направили независним већ сте само већину времена протраћили саобраћајну површину? Трамвај по средини се укршта на раскрсницама са аутомобилским саобраћајем у истом нивоу, тј. са истим саобраћајем којем сте одузели две саобраћајне траке, који кривуда због стајалишта на средини, који је оптерећен додатним пешачким прелазима због тих стајалишта и којем онда крадете секунде да би трамвај имао предност на раскрсници. То можда има смисла у Јурија Гагарина, где се у некој будућности могу денивелисати раскрснице, али у наставку Булевара, па баш и не.

Користите израз "независан" за решење које то никако није.​
Tramvaj uvek mora da ima prednost, prevoz je gradjana. Auto je luksuz.​
Mi i sa ovakvom konstrukcijom tramvajskih baštica i krivudavim kolovoznim trakama imamo nemali broj puta saobraćajne nesreće gde su vozači kola "ispravljali" krivine. A tek kako bi bilo kada bi se trake "ispravile". Drugo, grad umesto da se pretvara u grad koji je prilagođen svima, pretvara se u grad prilagođen automobilima i oni su apsolutni primat, šta god da se priča i koliko god da se negira tako nešto, jer se na ulicama to i te kako može videti. Treće, tramvajske baštice koje daju nezavisnost tramvajima, tu prednost gube jer na semaforima nemaju prednost u odnosu na automobilski i autobuski saobraćaj, što ide samo u prilog već pomenutim stvarima.
Да учине трамвај бесплатним не би било места у читавом београдском региону где би се бунили због увођења трамваја

Само да је џаба и све може​
Evo da te demantujem ličnim primerom. Sve i da potpuno besplatno dobijemo tramvaj za Prokop, ne želimo ga, ali zato trolejbus do same železničke stanice i kroz Dragana Mancea, da.​
 
Bez komentara.

IMG_20230608_103836241_HDR.jpg
 
Samo da pojasnim stvari jer je počelo svašta da se dešava posle ove objave. Plan je mali, 0.7 hektara i tiče se samo saobraćajnih površina i radi se jer je obaveza prema planu generalne regulacije šinskih sistema to jest metroa. Ovo nema veze sa proširenjem i rekonstrukcijom Bulevara, niti ovo znači da će ona biti skoro.
 
Па има, мада тај план је већ прошао, продужава се кроз комплекс градске чистоће, спојена окретница 28 55 и 309 код барака радових
 
Треба прво иселити чистоћу и Радову колонију.
 
Па има, мада тај план је већ прошао, продужава се кроз комплекс градске чистоће, спојена окретница 28 55 и 309 код барака радових
Znam za taj plan, nego sam mislio da li će uskoro krenuti to produženje ili je ovo samo nešto što će se desiti sada a produženje jednog lepog dana kroz ko zna koliko godina.​
 
Ако је информација о добијању изложбе EXPO 2027. тачна, мислим да наредних пет-шест година можемо да се поздравимо са озбиљнијим радовима у БКА.
Нека се спреми сајам за рушење, и сурчинске њиве за бетонирање, а на истоку ништа ново!
 
Најавио је даљу реконструкцију булевара у Београду, попут Вишњичке улице која ће, како је истакао, са три траке у оба смера бити жила куцавица саобраћаја од Миријева и Карабурме до Булевара деспота Стефана. Такође је најавио и проширење за по једну траку у Мије Ковачевића и Драјзеровој улици, као и продужетак Булевара Зорана Ђинђића, Улице Николе Добровића, те завршетак Булевара патријарха Павла који ће, како је рекао, отчепити саобраћај за становнике Видиковца и тог дела Чукарице.


– То су активности које су у претходних годину дана урађене или које се тренутно раде. Такође је у току анализа за проширење деонице у наставку Лазаревачког друма са територије општине Чукарица, где би се од Јабланичке улице до Метроа могло проширити два километра од укупних четири, односно део кроз насеље Петлово брдо. На тај начин било би омогућено више трака за улазак и излазак из Београда – најавио је градски менаџер.


Истакао је да је планирано проширење Улице Димитрија Туцовића, као и Булевара краља Александра од Цветкове пијаце до Устаничке улице, али да за такве планове мора да се прати и реалан живот, што према његовим речима у претходним годинама и деценијама није био случај.


– Није реално да се на потезу Булевара краља Александра руши низ од 400 до 500 приватних кућа,


 
Па где ће да прошире Драјзерову поред старе цркве и кнез Милошевог конака?
 
Најавио је даљу реконструкцију булевара у Београду, попут Вишњичке улице која ће, како је истакао, са три траке у оба смера бити жила куцавица саобраћаја од Миријева и Карабурме до Булевара деспота Стефана. Такође је најавио и проширење за по једну траку у Мије Ковачевића и Драјзеровој улици, као и продужетак Булевара Зорана Ђинђића, Улице Николе Добровића, те завршетак Булевара патријарха Павла који ће, како је рекао, отчепити саобраћај за становнике Видиковца и тог дела Чукарице.


– То су активности које су у претходних годину дана урађене или које се тренутно раде. Такође је у току анализа за проширење деонице у наставку Лазаревачког друма са територије општине Чукарица, где би се од Јабланичке улице до Метроа могло проширити два километра од укупних четири, односно део кроз насеље Петлово брдо. На тај начин било би омогућено више трака за улазак и излазак из Београда – најавио је градски менаџер.


Истакао је да је планирано проширење Улице Димитрија Туцовића, као и Булевара краља Александра од Цветкове пијаце до Устаничке улице, али да за такве планове мора да се прати и реалан живот, што према његовим речима у претходним годинама и деценијама није био случај.


– Није реално да се на потезу Булевара краља Александра руши низ од 400 до 500 приватних кућа,


Значи обрнуо је плочу за Булевар од Цветка до Устаничке?! До јуче је било пун профил са трамвајем у средини а данас реалан живот...
 
Ova vlast funkcioniše na pritisak, posle peticije i objave u januaru da su građani u pravu i da se mora širiti Bulevar pritisak je prestao pa smo u situaciji da je vlast ponovo otkačila Zvezdaru i Grocku. To se može videti i po aktivnostima Čučkovića koji juri po MZ-ovima i nudi priključak za gas dok se širenje Bulevara ne pominje. Za to su krivi građani koji ćute ali i političari iz opozicije koji sede na rukama i slave pre vremena pobedu.
 
Rekli su da ce rekonstruisati Smederevski put čim završe sa obilaznicom i da ce dodati još jednu traku. Ako izuzmemo to sto su oni i unistili Smederevski put i da realno trebaju minimum jos dve trake bar ce nesto korisno raditi.
 
Rekli su da ce rekonstruisati Smederevski put čim završe sa obilaznicom i da ce dodati još jednu traku. Ako izuzmemo to sto su oni i unistili Smederevski put i da realno trebaju minimum jos dve trake bar ce nesto korisno raditi.
У праву је Вучко, Звездара и Гроцка су откачени са списка озбиљних инвестиција. Сви ћуте и трпе и нису за боље.
По мојим информацијама Смедеревски пут ће се радити али без икаквог проширења. Иако је по ПДР план да се изграде четири траке до Калуђерице, од тога се одмах одустало и било је речи да ће бити три траке са наизменичним пуштањем саобраћаја у шпицевима. Сада се и од тога одустало и радиће се само реконструкција постојећих трака. Да ли ће урадити канализацију, нову расвету и тротоаре, не знам али искрено, не верујем.
Недавно је неко из градске управе изјавио, да је немогуће проширити Смедеревски пут јер јер потребно порушити доста бандера и ограда! Толико о њиховим дометима, нису способни ни бандере да изместе а камо ли неке озбиљније експропријације да ураде!
 
На крају неће бити ништа, а бесконачнити закључак је да треба намерно паркирати 3-5 зграда преко целог булевара и смедеревца
 
Штета само што нису ишли до краја, и кад нису ишли до краја онда што нису код Цетка направили техничку окретницу.
 
Prvi plan za spajanje Cingrijine i Gospodara Vucica je nastao 1971. Toliko o tome.
I kakve to ima veze sa poslednjim aktuelnim planom proširenja i spajanja?

Штета само што нису ишли до краја, и кад нису ишли до краја онда што нису код Цетка направили техничку окретницу.
I sa proširenjem, dobro dođe da tu imamo tehničku okretnicu.
 
Најавио је даљу реконструкцију булевара у Београду, попут Вишњичке улице која ће, како је истакао, са три траке у оба смера бити жила куцавица саобраћаја од Миријева и Карабурме до Булевара деспота Стефана. Такође је најавио и проширење за по једну траку у Мије Ковачевића и Драјзеровој улици, као и продужетак Булевара Зорана Ђинђића, Улице Николе Добровића, те завршетак Булевара патријарха Павла који ће, како је рекао, отчепити саобраћај за становнике Видиковца и тог дела Чукарице.


– То су активности које су у претходних годину дана урађене или које се тренутно раде. Такође је у току анализа за проширење деонице у наставку Лазаревачког друма са територије општине Чукарица, где би се од Јабланичке улице до Метроа могло проширити два километра од укупних четири, односно део кроз насеље Петлово брдо. На тај начин било би омогућено више трака за улазак и излазак из Београда – најавио је градски менаџер.


Истакао је да је планирано проширење Улице Димитрија Туцовића, као и Булевара краља Александра од Цветкове пијаце до Устаничке улице, али да за такве планове мора да се прати и реалан живот, што према његовим речима у претходним годинама и деценијама није био случај.


– Није реално да се на потезу Булевара краља Александра руши низ од 400 до 500 приватних кућа,


To proširenje D. Tucovića na dužini od 250m neće doneti baš ništa osim seče 50ak zdravih, odraslih stabala, i još goreg zakrčenja i buke. Gde će uopšte taj saobraćaj da se ulije? Na parking opservatorije?
Međutim jeftino je, nema eksproprijacije - samo testera, čupanje i asfalt. Verovatno im je dobro za neko predizborno otvaranje&slikanje.
Baš njih briga što ta mučena Zvezdara omogućava celoj dunavskoj strani šireg centra ovo malo kiseonika.
 
Боље би грађанима који живе у Димитрија Туцовића било да се што пре организују и предложе решења за кључне саобраћајне проблеме у тој улици.
 
Vrh