Sve to resava kanta farbe i senzor za semafor.Ja bih kompletno ukinuo tramvaje u Beogradu (ili smanjio) i maksimizovao metro. Totalno retardiraju saobracaj. Naravno prvo izgraditi KOMPLETAN i NORMALAN metro pre ukidanja tramvajskog saobracaja. Godinama sam ih koristio za posao, i uvek sam bio u fazonu kako su neefikasni, spori, i koliko se lose uklapaju u beogradski saobracaj.
Zamisli još ,da su pronašl davno otkrivenu rupu na saksiji,da naprave ,centralizovano upravljivo pravo prvenstva tramvaja,a ne da se od Vuka do Cvetka,vuče kao dehidrirano magare, da staje bukvalno na svaku raskrsnicu,i da poslednji ima pravo prolaza.Pa nama i ne bi trebao METRO,da smo imali ovako neštoНема озбиљног јавног превоза без трамваја. Наравно да кичма треба да буде на метроу али трамвај је незамењив!
Ima on prvenstvo prolaza, ali samo kao mrtvo slovo na papiru. Tuga. Zato ih i ne podnosim, u spicu od Cvetka do Vuka se brze stigne peske nego tramvajem - licno sam uspeo.Zamisli još ,da su pronašl davno otkrivenu rupu na saksiji,da naprave ,centralizovano upravljivo pravo prvenstva tramvaja,a ne da se od Vuka do Cvetka,vuče kao dehidrirano magare, da staje bukvalno na svaku raskrsnicu,i da poslednji ima pravo prolaza.Pa nama i ne bi trebao METRO,da smo imali ovako nešto
Мислим да ниједна раније пројектована линија не би била "доживотни губиташ који ће се сваке године дотирати из буџета" - све до предложене линије СНС 1, која прва неће моћи да покрије оперативне трошкове (капиталне трошкове да врати не може никад ниједна метро линија било где, осим у највећим градовима Азије).Metro ce biti doživotni gubitas,i svake godine će se dotirati iz gradskog budžeta...
Одлично поређење! У Булевару нема више од тридесет-четедесет објеката за рушење, од тога можда десетека озбиљних кућа. Легалних врло мало. И сада 250 објеката на Ади није проблем да се исплате а у Булевару јесте! Аматери, незналице!Izgleda da nema ništa od preseljenja ZOO vrta.
Ranije sam napisao, da je ludost raseljavanje 200 i kusur kuća ,zarad preseljenja,a ovamo ,za najbitniji ulicu u državi,nemaju para ,za raseljavanje,odnosno proširenje tramvajske mreže.
Tvrdim,da grad vode, totalni amateri na svim nivoima,od kada postoji grada Beograda i gradske uprave.
Oni su čak uspeli,i nedužne životinje ,da uvuku u politiku,e moj narode.šta čekaš više!!!
Nekakav javni SUD je ovde potreban,da vidimo dan ,po dan,godinu po godinu,šta je ko radio ,od kada se završilo sa proširenjem do Cvetka,šta su radili na proširenju najbitnije ulice u državi,osim što su beogradom na vodi i onim K distriktom,trajno zagradili pogled na reku,zarad elite koja ima neke druge boje pasoša,i koja apsolutno ne pripada narodu koji živi u Beogradu,Srbiji.
Šapić o zoo vrtu: "To je politička odluka". Polemike i oko gradnje pešačkog mosta preko Save
Aleksandar Šapić, gradonačelnik Beograda, izjavio je na poslednjoj sednici Skupštine grada da je "doneta politička odluka o izmeštanju Zoološkog vrta na Adu Safari", i da je to najbolja lokacija, ali da će se videti da li će biti moguće da se ona i sprovede.www.blic.rs
Воело би да видим тај документ којим је укинут трамвај?! Да нам г. Шапић покаже?"– На последњем заседању Скупштине града је укинут план за проширење трамвајске мреже и тиме смо омогућили несметано проширење Булевара, уз рушење само три-четири објекта – најавио је Шапић."
Da, ako misle da nema pesacke staze i ljudi direktno iz kuce izlaze na kolovoz.
Kad smo vec kod ovoga.Овај кружни ток код Цветка би ваљало да се уради као техничка окретница.