Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Кад немамо нормалне саобраћајнице и кад трамвај скреће са главних праваца у центру уместо да га просече.
 
Ja bih kompletno ukinuo tramvaje u Beogradu (ili smanjio) i maksimizovao metro. Totalno retardiraju saobracaj. Naravno prvo izgraditi KOMPLETAN i NORMALAN metro pre ukidanja tramvajskog saobracaja. Godinama sam ih koristio za posao, i uvek sam bio u fazonu kako su neefikasni, spori, i koliko se lose uklapaju u beogradski saobracaj.
Sve to resava kanta farbe i senzor za semafor.
 
Neka neko molim vas ubaci na fotku Bulevara između Resavske ka Skupštini strelicu i senzor jer ja od kada znam za sebe sanjam da tramvaj 6 produžava pravo i ide sve do Terazija kao što je planirano tramvajem za 21. vek.
 
Као што је трамвај некада и ишао до самоуправљачке аутомобилизације америчког типа.
 
Нема озбиљног јавног превоза без трамваја. Наравно да кичма треба да буде на метроу али трамвај је незамењив!
Zamisli još ,da su pronašl davno otkrivenu rupu na saksiji,da naprave ,centralizovano upravljivo pravo prvenstva tramvaja,a ne da se od Vuka do Cvetka,vuče kao dehidrirano magare, da staje bukvalno na svaku raskrsnicu,i da poslednji ima pravo prolaza.Pa nama i ne bi trebao METRO,da smo imali ovako nešto:violina:
 
Zamisli još ,da su pronašl davno otkrivenu rupu na saksiji,da naprave ,centralizovano upravljivo pravo prvenstva tramvaja,a ne da se od Vuka do Cvetka,vuče kao dehidrirano magare, da staje bukvalno na svaku raskrsnicu,i da poslednji ima pravo prolaza.Pa nama i ne bi trebao METRO,da smo imali ovako nešto:violina:
Ima on prvenstvo prolaza, ali samo kao mrtvo slovo na papiru. Tuga. Zato ih i ne podnosim, u spicu od Cvetka do Vuka se brze stigne peske nego tramvajem - licno sam uspeo.
 
Realno, mi nismo za Metro.Nismo u stanju da racionalno upravljamo,ovim sto imamo,niti smo iskoristili sav taj potencijal.Metro ce biti doživotni gubitas,i svake godine će se dotirati iz gradskog budžeta,ostavljajuci gomile bitnijih projekata bez novca.Narodu je najbitnija trasa do kliničkog centra i groblja,toliko o natalitetu i prosperitetu.
 
Metro ce biti doživotni gubitas,i svake godine će se dotirati iz gradskog budžeta...
Мислим да ниједна раније пројектована линија не би била "доживотни губиташ који ће се сваке године дотирати из буџета" - све до предложене линије СНС 1, која прва неће моћи да покрије оперативне трошкове (капиталне трошкове да врати не може никад ниједна метро линија било где, осим у највећим градовима Азије).
 
Naravno,zato i kažem da nismo za Metro,jer u narednim decenijama,necemo imati taj luksuz za dotiranjem,bice puno precih stvari.
Za novac Metroa,može da se reši proizvodnja struje na dobrobit cele zemlje,puno toga bitnijeg i prečeg.
Pogledajte samo 600 miliona evrova za Premije Ligu.Telekom je ze te pare mogao da napravi novi TE blok,i narednih 50 godina da ubira profit,a ne da finansiramo neke tamo strane igrače-plaćenike,sa kojima nemamo nikakve veze,niti koristi.
 
Градоначелник је истакао да ће се трамвајске шине од Цветкове пијаце до Устаничке улице преместити на средину булевара, док ће се од Устаничке до Смедеревског пута булевар проширити за још две саобраћајне траке, али без трамвајског саобраћаја.

– На последњем заседању Скупштине града је укинут план за проширење трамвајске мреже и тиме смо омогућили несметано проширење Булевара, уз рушење само три-четири објекта – најавио је Шапић.

 
Poslednja izmena:
ништа биће онда народна акција - рушење целокупног ММЛ (свакако је на неповољном терену као потенцијално клизиште)
 
Сиротињско решење. Нема везе, сели зоо, сели сајам.
 
Izgleda da nema ništa od preseljenja ZOO vrta.
Ranije sam napisao, da je ludost raseljavanje 200 i kusur kuća ,zarad preseljenja,a ovamo ,za najbitniji ulicu u državi,nemaju para ,za raseljavanje,odnosno proširenje tramvajske mreže.
Tvrdim,da grad vode, totalni amateri na svim nivoima,od kada postoji grada Beograda i gradske uprave.
Oni su čak uspeli,i nedužne životinje ,da uvuku u politiku,e moj narode.šta čekaš više!!!
Nekakav javni SUD je ovde potreban,da vidimo dan ,po dan,godinu po godinu,šta je ko radio ,od kada se završilo sa proširenjem do Cvetka,šta su radili na proširenju najbitnije ulice u državi,osim što su beogradom na vodi i onim K distriktom,trajno zagradili pogled na reku,zarad elite koja ima neke druge boje pasoša,i koja apsolutno ne pripada narodu koji živi u Beogradu,Srbiji.

 
Poslednja izmena:
Izgleda da nema ništa od preseljenja ZOO vrta.
Ranije sam napisao, da je ludost raseljavanje 200 i kusur kuća ,zarad preseljenja,a ovamo ,za najbitniji ulicu u državi,nemaju para ,za raseljavanje,odnosno proširenje tramvajske mreže.
Tvrdim,da grad vode, totalni amateri na svim nivoima,od kada postoji grada Beograda i gradske uprave.
Oni su čak uspeli,i nedužne životinje ,da uvuku u politiku,e moj narode.šta čekaš više!!!
Nekakav javni SUD je ovde potreban,da vidimo dan ,po dan,godinu po godinu,šta je ko radio ,od kada se završilo sa proširenjem do Cvetka,šta su radili na proširenju najbitnije ulice u državi,osim što su beogradom na vodi i onim K distriktom,trajno zagradili pogled na reku,zarad elite koja ima neke druge boje pasoša,i koja apsolutno ne pripada narodu koji živi u Beogradu,Srbiji.

Одлично поређење! У Булевару нема више од тридесет-четедесет објеката за рушење, од тога можда десетека озбиљних кућа. Легалних врло мало. И сада 250 објеката на Ади није проблем да се исплате а у Булевару јесте! Аматери, незналице!
 
"– На последњем заседању Скупштине града је укинут план за проширење трамвајске мреже и тиме смо омогућили несметано проширење Булевара, уз рушење само три-четири објекта – најавио је Шапић."

Da, ako misle da nema pesacke staze i ljudi direktno iz kuce izlaze na kolovoz.
 
"– На последњем заседању Скупштине града је укинут план за проширење трамвајске мреже и тиме смо омогућили несметано проширење Булевара, уз рушење само три-четири објекта – најавио је Шапић."

Da, ako misle da nema pesacke staze i ljudi direktno iz kuce izlaze na kolovoz.
Воело би да видим тај документ којим је укинут трамвај?! Да нам г. Шапић покаже?
 

РЕШЕЊЕ
О ПРИСТУПАЊУ ИЗРАДИ СТРАТЕШКЕ ПРОЦЕНЕ
УТИЦАЈА НА ЖИВОТНУ СРЕДИНУ ПЛАНА ДЕТАЉНЕ
РЕГУЛАЦИЈЕ ПОДРУЧЈА УЗ БУЛЕВАР КРАЉА АЛЕК-
САНДРА, ИЗМЕЂУ УЛИЦА УСТАНИЧКЕ И ПАРТИ-
ЗАНСКЕ, ГРАДСКА ОПШТИНА ЗВЕЗДАРА
 
cvetko_milana rakića.jpg

milana rakica_ustanicka.jpg

ustanička_bajdina.jpg

Bajdina_Partizanska.jpg
 
Скорашњим планом је била предвиђена подземна трамвајска станица код Цветка, не видим да ли су ту нешто мењали?
 
@Igor
Da li može negde da se vidi plan tako da mogu i nazivi ulica da se pročitaju? Koliklo vidim, biće nekoliko novih ulica, kao u prethodnim planovima. E da, umalo da zaboravim, šta mu dođu ove crvene isprekidane linije?
 
Овај кружни ток код Цветка би ваљало да се уради као техничка окретница.
Kad smo vec kod ovoga.
Da li je poslednjim planom predvidjeno da se nakon 50 metera od tog kruznog toka Aradska prosiri na 2+2 i da se spoji sa okretnicom trole u Cingrijinom, kao i da se Cingrijina prosiri na 2+2?
Odluka o ovome donesena je 1971 (SO Zvezdara), pa rekoh da pitam ima li sta novo posle pedesetak godina. Sav kamionski tranzit iz Gospodara Vucica bi trebalo da prolazi tuda pa Dimitrijalom ka Borci/Pancevu.
Za ovo je potrebno porusiti bukvalno 2 legalne kuce u Aradskoj, servis i RAD-ove barake su sve nelegalne. Zatim plac od Milana Rakica do Cingrijine je gradski (Gradska cistoca).
Znam da je bila rasprava za Cingirijinu, te da su se neki stanari bunili ali to je jednostavno odluceno pre 50 i vise godina. Sa druge strane, parkic u Sarplaninskoj (ili kako se vec zove danas) bi morao da ostane bez obzira na prosirenje.
 
Vrh