Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Да ствар са Булеваром буде још луђа, уопште не мора да се мења ПДР за део Булевара од Устаничке до ММЛ, чак не мора ни да се врши екпропријација да би се провукле четири траке.
Ширина путног појаса Булевара је 20 метара, идентична као и ширина путног појаса Београдске улице кроз коју су провучене четири траке и иде трамвај !!!!! и има тротоар и подужно паркирање и дрворед приде!

Хоћемо проширење сада и одмах! Зато што може!
 
Gori i to iznad lidla. Ne samo ovo pre lidla, gledano iz centra. Sa dve strane lidla gori.
 
Гори напуштена парцела испод старе ЕИ Никола Тесла (ваљда) - иначе парцела за коју су пре неку годину тражени локацијски услови, па је онда била стављена на продају. Таман да се почисти...
 
Sutra se na skupštini grada Beograda usvaja odluka o izradi Plana detaljne regulacije Bulevara kralja Aleksandra od Ustaničke do Partizanske. Osnovni zadatak je da se ukine planirani tramvaj i iseljavanje okretnice Ustanička čime se trajno upropašćava kvalitet ljudi koji žive iza Ustaničke ulice. Odluka će biti usvojena jer imaju skupštinsku većinu, ali im realizacija neće proći.
 
Znači još jedna peticija i sukob sa starosedeocima, jer na osnovu onoga što sam čuo na TV- u, starosedeoci su zadovoljni što će samo tri kuće da se ruše od Ustaničke do skretanja za VML.
 
Znači još jedna peticija i sukob sa starosedeocima, jer na osnovu onoga što sam čuo na TV- u, starosedeoci su zadovoljni što će samo tri kuće da se ruše od Ustaničke do skretanja za VML.
Dakle, nista od obnove trotoara i ostalog mobilijara koji izgleda katastrofalno narocito na tom potezu.

Sine za tramvaje od Ustanicke pa do sljukine pumpe da ni ne spominjem - tek od toga nema nista.
 
Што се тиче петиције и староседелаца (и ја сам један од њих и стара укњижена кућа ми је у зони рушења по важећем ПДР) људима треба објаснити и образложити све предности и недостатке будућих одлука. Прво, у зони рушења је највише двадесет већих и озбиљнијих објеката (кућа), а број укњижених је вероватно још мањи. Дакле експропријација није тако велика ставка како се представља. Имамо 2.5км дужину улице а треба одузети око 15м на целом правцу што је око 400 ари и ако је цена ара око 25.000е то је око 10 милиона евра. А објекти су много јефтинији јер их има мање и већином су нелегални. Питање је да ли ћемо због 15ак милиона евра одустати од трамваја и овај део града трајно оставити ван урбане зоне?!
Опет понављам, треба релаксирати услове за формирање ГП и тако ће се за пар година многи објекти сами уклонити и омогућити проширење улице.
 
Javljaju mi sa sednice:

" Sapic je najavio da ce da ukine tramvaj od Ustanicke, jer tako treba da eksproprisu 3-4 kuce umesto da potrose oko 100 miliona na eksproprijaciju i da ce se ukidanjem tramvaja dobiti potrebna sirina ulice kojom ce ici autobusi i automobili."
 
Да не буде забуне, ја сам у горњој поруци изнео своје мишљење и незадовољство што се одустаје од трамваја. Нажалост велика већина је једва дочекала овај план, не због изостанка трамваја колико због тога што ће им остати куће а и велики делови плацева, који ће повећати квадрате који се ту могу изградити. Тако да је борба за останак трамваја и постојеће регулације, борба са ветрењачама. Једино што остаје по мени, јесте борба да се друга линија метроа доведе до врха Булевара, а не да иде у Миријево. Лично мислим да је глупо да Миријево добије све линије метроа.
Опет остаје да се види каква ће бити динамика израде плана и ко ће тада, за две године бити у већини и да ли ће тај план проћи у скупштини. Ако прође, градња зграда ће брзо почети и тиме ће прича о новом проширењу бити трајно завршена.
 
Ja bih kompletno ukinuo tramvaje u Beogradu (ili smanjio) i maksimizovao metro. Totalno retardiraju saobracaj. Naravno prvo izgraditi KOMPLETAN i NORMALAN metro pre ukidanja tramvajskog saobracaja. Godinama sam ih koristio za posao, i uvek sam bio u fazonu kako su neefikasni, spori, i koliko se lose uklapaju u beogradski saobracaj.
 
Ja bih kompletno ukinuo tramvaje u Beogradu (ili smanjio) i maksimizovao metro. Totalno retardiraju saobracaj. Naravno prvo izgraditi KOMPLETAN i NORMALAN metro pre ukidanja tramvajskog saobracaja. Godinama sam ih koristio za posao, i uvek sam bio u fazonu kako su neefikasni, spori, i koliko se lose uklapaju u beogradski saobracaj.
Нема озбиљног јавног превоза без трамваја. Наравно да кичма треба да буде на метроу али трамвај је незамењив!
 
Опет је проблем са скретањима, неопходно је да се врати траса од Таша до Теразија.
 
Нема озбиљног јавног превоза без трамваја. Наравно да кичма треба да буде на метроу али трамвај је незамењив!
Slazem se, ali ovo sto mi imamo je uzas, prosto je ubistveno po saobracaj.
 
Vrh