Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Zovni gradjevinsku inspekciju sta ovdje prosipas pamet objasni njima zovni insajder neka napravi prilog .
Ulica resavska je prosirena na racun trotoara a kolonade su iskoriscene za pjesake iako to nije orginalno bilo tako zamisljeno kako bi dodali desno skretanje i uglavili minimalno stajaliste za tramvaje
Sve po propisu
 
Ha ha, sve po propisu. :bash:

Niti je tramvajska stanica po propisu jer dva coveka ne mogu da se mimoidju, niti je saob traka dovoljne sirine jer 74 stalno kaci ivicnjak, niti je trotoar dovoljne i propisane sirine, a kolonadu apsolutno NIKO ne koristi kao trotoar jer je izdignuta za stepenik ili dva.

I opet, po ko zna koji put:
Kolonada NIGDE, ni u jednom jedinom propisu, NE ULAZI u sastav trotoara.

Dakle, potpuno je jasno da na tom mestu NISTA nije po propisu.
 
Траке су свуда узане то су намерно сузили јер јбг аутобус да се савија кроз 4. димензију док скреће шта су под тиме мислили ко ће га знати
 
Nevidiš ti to dobro dišo. Za to moraš da imaš stručno oko. :)
 
Naknadno iznudjeno "resenje" u Resavskoj tako sto je nekadasnji trotoar pretvoren u saobracajnicu za skretanje u bul. Kada je zgrada gradjena trotoar je bio jos 4 metara od stubova. Naravno tu je i bambus koji je ostavio motor i blokirao komunikaciju i klime koje polivaju pesake. Ako okrenas kameru-pogled za 180 stepeni lepo se vidi nekadasnja sirina trotoara (i jos jedan bambus ovaj put sa kolima na trotoaru) Mada je tu zanimljiva zgrada u Resavskoj 7 koja je spratove izbacila jos tada iz linije ali su kao kompezaciju uvukli lokale :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518557#p518557:1h4mnbjw je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 21 Феб 2018 02:05 pm[/url]":1h4mnbjw]Regulaciona i gradjevinska linija, kao i linija visinske regulacije NISU VAZECE jer se pdr odnosi na ulicu koja trenutno NE POSTOJI,

Овако изгледа када стручно неписмена а тврдоглава особа чита урбанистички план.

ПДР даје основу за реурбанизацију квартова. Он даје основу за изградњу целог кварта који не постоји, блокова који не постоје, улица које не постоје, тротоара, паркова, паркинга, вртића, школа које не постоје. Без њега, не може постојати ниједна нова улица, нова зграда нити било шта ново. Дакле, свака линија у њему је важећа. Јер да није, не би се кварт ни могао урбанизовати. Дакле, он ствара услове да све што тренутно не постоји - може да постоји, те је свака линија у њему ЗАКОН. и ВАЖЕЋА.

Процес реурбанизације је дуг и прожет низом компромиса. Како се не би десило да приликом тог процеса јавни интерес буде угрожен, постоји део плана који се зове "спровођење" и где су дефинисане све привремене ситуације.

Свака зграда мора да прође урбанистички пројекат и јавни увид. За сваку зграду издају се локацијски услови на основу ПДР-а. У тим локацијским условима урбанисти дефинишу све те привремене захтеве које инвеститор треба да испуни како би он могао да гради према важећем ПДР-у али да се привремена решења, уколико је потребно усагласе са ТРЕНУТНИМ стањем.

Дакле, колонада је привремени тротоар захтеван од инвеститора у локацијским условима траженим на основу ПДР-а како би се на конкретној локацији добио привремени тротар тамо где га није ни било, а све до ретрасирања будућег Булевара. Дакле, минимални урбанистички услови су тражени и испуњени и постоји привремени тротоар.

Потребно је да знаш процес добијања дозволе да би могао тако "очигледно", "јасно" и "недвосмислено" нешто да тврдиш. Наравно, ниси дужан да знаш, ни ти, нити било ко други, и зато су ту стручни људи из области да вам их појасне. Проблем настане када аматер не признаје струку већ мисли да је паметнији. е па није. Ниси паметнији. Само си тврдоглав. И сујетан. И од сујете нећеш признати да ниси у праву. Тврдоглав, сујетан и неписмен. Опасна комбинација.
 
Ovako izgleda kada se javno bruka i sramoti profesiju, neko ko sebe naziva arhitektom.

Regulaciona i gradjevinska linija ne mogu da budu vazece jer su prakticno NEPRIMENJIVE posto duboko zadiru na kolovoz postojece infrastrukture, a sam objekat se bukvalno nalazi U RAVNI sa postojecim banderama, sto se jasno vidi na slici koju je prilozio @martin, gde su jedno vreme cak i naponski kablovi bili deo fasade. :bash:


Dakle, objekat visine 15m koji VISI iznad ulice, naslonjen na naponske kablove, nije cak u skladu ni sa starom regulacionom linijom (morao da se uvuce u skladu sa visinom), dok se nove regulacione i gradjevinske linije nalaze duboko na postojecem KOLOVOZU. Na kolovozu, legendo, a ti pricas da su vazece. :bash: One jesu predvidjene, ali na ulici koja trenutno NE POSTOJI.

Kolonada NIGDE, ni u jednom propisu NIJE predvidjena da bude cak ni kao privremeni trotoar, jer u formalno-pravnom smislu ona pripada samom OBJEKTU, kao uostalom i pasazi, kolski prilazi i sl. To NIJE javni prostor, pa tvrdnje da se to moze tretirati kao privremeni trotoar, pokazuju elementarno neznanje iz samih osnova urbanizma. :cry: :oops:

Ti mozda po diplomi nisi ameter, ali po znanju svakako da jesi, ili se pak samo bavis zlonamernim dezinformisanjem i dovodjenjem ljudi u zabludu, a sve u sluzbi odbrane sopstvenih partijskih drugova koji su ovaj KRIMINAL dozvolili.
Dakle, sujetan, zlonameran i uclanjen u fantom-partiju - od ove kombinacije opasnije DEFINITIVNO da nema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518659#p518659:2pdvjxb4 je napisao(la):
direktor » Sre Feb 21, 2018 11:14 pm[/url]":2pdvjxb4]https://www.google.com/maps/@44.8090649,20.467363,3a,43.6y,51.9h,93.04t/data=!3m6!1e1!3m4!1svR90VaBX8qzpQZ2bwh30ZA!2e0!7i13312!8i6656
Sve se fino vidi trotoar kod stubova gdje je najuze u istoj ravni stepenici su u na ulazu u objekat
Ulica je uradjena po projektu koji je dobio dozvolu sve je uradjeno prema vazecim propisima
I jos jednom, ovde NISTA nije po vazecim propisima, tramvajska stanica NIJE propisane sirine, zbog toga NEMA ni propisanu nadstresnicu pa ljudi kisnu u centru grada :bash: , sirina stanice je tolika da mozes da biras hoce li te zakaciti tramvaj ili autobuski retrovizor iz susedne trake. :bash:
Kolovozna traka NIJE propisane sirine za traku kojom prolaze vozila javnog prevoza, pa autobusi redovno kace ivicnjak, a ni trotoar NIJE propisane minimalne sirine.

I po ko zna koji put za sve one koji teze kapiraju, kolonada NIJE trotoar, a ova konkretno nije cak ni u prakticnom smislu jer je preuska, sa stepenicama i pesaci je NE KORISTE, svako ko prodje moze u to da se uveri.
 
Ja u resavskoj ne vidim stepenice vec samo stepenik na ulazu u objekat trotoar je u ravni
Ako nije po propisu ti prijavi da ukinu stajaliste i to skretanje sve sto mislis da nije po propisu prijavi
Prijavi to u bulevaru gore sve prijavi inspekcijama da ako neko nesto uradi
 
Ne pada mi na pamet da se coravim poslom bavim, da je pravna drzava kao sto nije, takve stvari u startu ne bi bile moguce. Mozes da trolujes dokle hoces, nista ti ne vredi.
 
А чекчекчек ово је већ легално иако не би требало да буде, него који је тај што кажеш бесправно дигнут 50м наниже...

Иначе то је све последица објектног или инвеститорског урбанизма - форсира се градња зграда а инфраструктура после, која се прилагођава објектима, а треба обрнуто (и то ретроактивно, када видим Светогорску буде ми мука колико су траке узане), и то тако да и тротоар и траке буду максимално широке

Свако сокаче у булевар вала, пошто метро направити неће - нема шта да се пита колико ће коштати, дошли смо до тачке где је то обавезно као човеку храна или вода
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519268#p519268:6ll4i940 je napisao(la):
SRBO » Pet Feb 23, 2018 10:33 pm[/url]":6ll4i940]А чекчекчек ово је већ легално иако не би требало да буде, него који је тај што кажеш бесправно дигнут 50м наниже...

Иначе то је све последица објектног или инвеститорског урбанизма - форсира се градња зграда а инфраструктура после, која се прилагођава објектима, а треба обрнуто (и то ретроактивно, када видим Светогорску буде ми мука колико су траке узане), и то тако да и тротоар и траке буду максимално широке

Свако сокаче у булевар вала, пошто метро направити неће - нема шта да се пита колико ће коштати, дошли смо до тачке где је то обавезно као човеку храна или вода

joj tako su celo uciteljsko razvalili, svaka ulica bukvalno sokace, a oni genijalci mesto da sruse sve i planski izgrade naselje, oni ruse kucu po kucu, i ne samo da celu povrsinu kuce iskoriste i ne uvuku malo za trotoar, nene, nije to dosta, nego cak jos prosire na celo dvoriste, negde i na sam torotoar, to je ono sto je strasno, gradi se tako nasumicno, moze ko oce da dobije dozvolu

ja bih kao kriterijum za dozvolu pored usaglasenosti sa ostatkom ulice, infrastrukturom... trazio i odbranu projekta, da taj neko strucnoj komisiji objasni zasto je taj projekat koristan gradu osim sto se gradi da bi se gradilo i prodao kvadrat
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519319#p519319:bxvwtobi je napisao(la):
nekianonimnilik » February 24th, 2018, 1:11 am[/url]":bxvwtobi]ja bih kao kriterijum za dozvolu pored usaglasenosti sa ostatkom ulice, infrastrukturom... trazio i odbranu projekta, da taj neko strucnoj komisiji objasni zasto je taj projekat koristan gradu osim sto se gradi da bi se gradilo i prodao kvadrat
Oni to brane nečim drugim. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519319#p519319:1du9nr3y je napisao(la):
nekianonimnilik » 24 Feb 2018 00:11[/url]":1du9nr3y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519268#p519268:1du9nr3y je napisao(la):
SRBO » Pet Feb 23, 2018 10:33 pm[/url]":1du9nr3y]А чекчекчек ово је већ легално иако не би требало да буде, него који је тај што кажеш бесправно дигнут 50м наниже...

Иначе то је све последица објектног или инвеститорског урбанизма - форсира се градња зграда а инфраструктура после, која се прилагођава објектима, а треба обрнуто (и то ретроактивно, када видим Светогорску буде ми мука колико су траке узане), и то тако да и тротоар и траке буду максимално широке

Свако сокаче у булевар вала, пошто метро направити неће - нема шта да се пита колико ће коштати, дошли смо до тачке где је то обавезно као човеку храна или вода

joj tako su celo uciteljsko razvalili, svaka ulica bukvalno sokace, a oni genijalci mesto da sruse sve i planski izgrade naselje, oni ruse kucu po kucu, i ne samo da celu povrsinu kuce iskoriste i ne uvuku malo za trotoar, nene, nije to dosta, nego cak jos prosire na celo dvoriste, negde i na sam torotoar, to je ono sto je strasno, gradi se tako nasumicno, moze ko oce da dobije dozvolu

ja bih kao kriterijum za dozvolu pored usaglasenosti sa ostatkom ulice, infrastrukturom... trazio i odbranu projekta, da taj neko strucnoj komisiji objasni zasto je taj projekat koristan gradu osim sto se gradi da bi se gradilo i prodao kvadrat

Био је неки наш лик из Америке богат брука и срамота не знам кад негде пре почетка ових ратова, понудио да купи цео крај и направи све уређено типско насеље, али га одбише (тад се још могло живети па су одржавали своје страћаре)

А сад није толико да је свака улица сокаче, широке су довољно него натрпане паркираном стоком
 
pa nije bas st*** kad baja izgradi zgradu sa 15 stanova a ispred na postojecem trotoaru ucrta 2 parking mesta, sta ljudi da rade?
 
20180224_142951.jpg


20180224_142943.jpg


20180224_142118.jpg


20180224_142109.jpg
 
Potpuno jasno se vidi da je kalkanski zid gornjeg objekta BUKVALNO U RAVNI SA BANDERAMA.

Ne postoji nijedno mesto u citavom gradu gde tramvaj prolazi na par desetina CENTIMETARA od NOVE zgrade.

Dakle, TESKI KRIMINAL.
 
Иначе градилиште зврљало запечаћено пар месеци кад су срушили кућу што је ту била

А за ову црвену мислим да је ваљана мада нисам сигуран, то је она са неко геотермално грејање...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520410#p520410:1yv1xjtd je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Uto Feb 27, 2018 4:50 pm[/url]":1yv1xjtd]Potpuno jasno se vidi da je kalkanski zid gornjeg objekta BUKVALNO U RAVNI SA BANDERAMA.

Ne postoji nijedno mesto u citavom gradu gde tramvaj prolazi na par desetina CENTIMETARA od NOVE zgrade.

Dakle, TESKI KRIMINAL.
S ovim bih se u potpunosti složila budući da takvo "rešenje" postaje potencijalna opasnost. Ovo čak ne može da se smatra otaljavanjem pa bi bilo logično da onaj ko je ovo osmislio i odgovara. To je ono kada kažem da obični (a zna se ko su neobični) građanin ne sme da odstupi od projekta i biva kaženjen, a država sme. E, pa ne sme!
 
I jedni i drugi ste u pravu. Stf kaže da je rađeno prema važećem regulacionom planu (iako on propisuje neke buduće ulice), ali trebalo je u planu za ovo područje, ostaviti klauzulu sa nabrojanim uslovima pod kojima se plan implementira (u ovom slučaju pomeranje ulice). Po meni je kriv donosilac plana.
Pa kad gospodin investitor za ovu parcelu dođe da traži uslove - kažu ne možemo da izdamo uslove jer gradnja trenutno nije moguća.
 
Може и на финту - инвеститор да 2 пројекта тј зграду за садашњу регулацију и пројекат за дозиђивање одмах, и чим се улица намести може да дозида без цимања за дозволе итд
 
Tako je, sve se moze, a ne ovakva bahatost i divljastvo koje ce u ovom obliku ostati neogranicen broj godina.
A ako se uzme u obzir kolicina eksproprijacije na delu cvetko-ustanicka, bice bas neogranicen.

A to geotermalno grejanje kazu da se bas isplati, iako je samo busenje i spustanje creva na dubinu od 200m oko 40 hilj evra. Zimi greje, leti hladi umesto klime.
 
Već neko vreme pratim ovu zanimljivu diskusiju i samo ću se uključiti da ukažem na par sitnica:

- PDR u urbanizmu je kao zakon u pravu. Nema tu vrdanja i slobodnih interpretacija. Ako tražite dozvolu, u Sekretarijatu pogledaju PDR, kažu "aha, tu može da se gradi toliko i toliko, tako i tako" i to je to.

- PDR usvaja Grad Beograd. Tj. potvrđuje ga Skupštna grada, nakon izvršenog javnog uvida. Čak i kada se planovi donose na inicijativu investitora, mora da ih potvrdi gradski parlament.

- Ovde PDR ne krši investitor, već Grad Beograd! Investitor je izgradio onako kako plan nalaže, grad je taj koji ignoriše PDR (koji je sam doneo) tako što se ne upušta u rekonstrukciju Bulevara.

- Pošto svi sada pitaju "a odakle pare?", jednostavno prebrojte sve nove zgrade u tom kraju, pa izračunajte koliko se novca slilo u gradsku kasu na ime raznih taksi i doprinosa. Ali nama je draže da održavamo naš multipartijaki pseudosocijalizam na snazi, gde se javno hvalimo time kako ćemo četvrtinu buđžeta da spiskamo u najneefikasniji javni prevoz u Evropi, a u kampanji ćemo obećavati besplatno ovo i besplatno ono, dok nam je nivo investicija (koje su btw generator preko nam potrebnog privrednog rasta) najniži u ovom delu sveta.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Vrh