Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Ne. Grad samo uzima pare od dozvola za gradnju oko Bulevara, a ništa ne ulaže i vraća u kraj. Pa tako im ne pada na pamet ni da daju datum proširenja ovog dela Bulevara. Čista ekspolatacija, pljačka. Jer pre je recimo 10 ljudi imalo npr 20m2 javne površine ili infrastrukture na raspolaganju po čoveku ... a onda lepo grad uzme pare od dozvola za izgradnju zgrada i sad 50 ljudi tu istu površinu koristi, tj. 4m2 po čoveku. Dakle stanar kraja je opljačkan za 20-4= 16m2 koji mu je grad ukrao jer je trebao proširivati infrastrukturu, a te pare nije za to potrošio. Opljačkan je i vremenski jer pre mu je trebalo 5 minuta da prođe ulicom, a posle načičkavanja mu treba 8. U celom gradu je prisutna ideologija čiste esploatacije postojećih infrastrukturnih resursa tj samo uzimanje para bez ulaganja ali mi se čini da se u krajevima oko Bulevara možda i najviše oseća.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472787#p472787:ua8zvk4d je napisao(la):
lukarts » 22 Aug 2017 05:13[/url]":ua8zvk4d]Jel postoji neki plan za ovo, neki datum pocetak radova, nesto opipljivo?

Мери време у изборима, дакле рекао бих за једно 3 или 4 избора
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472977#p472977:3g5fszdf je napisao(la):
Earthmoving » Sre Avg 23, 2017 9:21 am[/url]":3g5fszdf]...ali mi se čini da se u krajevima oko Bulevara možda i najviše oseća.

Taj deo oko Cvetka/Ustanicke, Uciteljsko naselje i Lekino brdo su najunisteniji delovi Beograda; prenaseljeni, bez ikakve adekvatne infrastrukture bilo koje vrste, zelenih povrsina i sl. Tu su investitorski urbanizam i posledicna legalizacija apsolutno svega pokazali kako se pune dzepovi opstinskih i gradskih njuski, a kako zauzvrat izgleda taj deo grada.
 
Овде је неки баја још давно хтео да купи цео крај и направи типско насеље, али мајмуни нису хтели, ето им га на, а могли су да реше нормалним ПДР-ом али нее и ту су га засрали

Сад једино да постанемо инвеститори те да преуређујемо све како треба

А тај део је најпожељније и "решити", јер видиш малтене цео град одавде
 
Важећи ПДР-ови за овај крај су квалитетни али самим тим, скоро па немогући за извести по тренутном моделу парцијалне реурбанизације. Регулација се до те мере мења, да је готово па неопходно откупити све парцеле, препарцелизовати, изградити нове улице па продавати новоформиране парцеле. Другачије, не видим како ће ово икада да се урбанизује према плану ...
 
Дора за то је да се прво распродају и распичкају све пропале фабрике јер је ту велики плац те могу да праве разне скаламерије, као што ће да раде сад са Букуљом и Прецизном Механиком (неки делтин пројекат колико видим, али тек треба да поруше), покојни Метал (сад Лидл, ал то је већ Коњарник мада има она циганмала испред), и онај Нови Дом (Алфа Сити)

Кад то одраде онда ће да крену с тим фазоном да купе цео крај и раде
 
Kao narod mi i znamo da napravimo nešto. Ali kada je u pitanju održavanje...
221cf03af62b8cfeabe48ab7fe2d0286.jpg
a87bd041ce5f6827b7dc0938d482ecd2.jpg


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
U Bulevaru kralja Aleksandra kod broja 353 otvorila se rupa na asfaltu u koju je, zadnjim točkom, upao autobus koji saobraća na liniji 309. Nema povređenih.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Rj7uMXCYU4k[/youtube]
 
Oko stare okretnice tramvaja se polako eliminisu stare udžerice i pravi prostor za nove visespratnice. Ima li stvarno neke najave da će širiti oko ovog poteza ili će krajne stanje biti nešto slično trenutnom Južnom bulevaru? Pritom, saobraćaj je od poteza Velizara Kosanovića do Mite Ružića haotičan, 46 voza po tramvajskoj baštici i onda se tek pri skretanju za mirijevu umigolji u traku ka Mite Ružića... Standardni čepovi su potom od stare okretnice do raskrsnice sa Ustaničkom, od Ustaničke do Prvomajske(to je naravno i zbog nepostojanja uvučenog stajališta za 309-308) , od Prvomajske do semafora u Bajdinoj(nepostojanje levog skretanja ka tom delu MLuga) i dalje ka Smederevskom putu naravno nepostojanje uvučenih stajališta... Kreni-stani je sve do Moravca...
 
Ту је по плану нешто направљено да из неког разлога помере цео булевар ваљда да нема оно скретање онако код Др Велизара Косановића него да буде заобљен пут па је неки ђаво.

Мада једно је сигурно те зграде ће да излазе одмах под шине док се све не изгради са обе стране да не морају да раде експропријацију него ће инвеститори морати да купе и куће иза да не би имали плацеве дубине од метра

У случају оне фамозне зграде код Ивана Градника је занимљиво да је по плану ту Булевар толико померен да би он могао лепо да направи зграду НА шинама и да то буде по плану

http://gis.beoland.com/visios/httpproxy ... hments/549

Ево ту горе је план и ту се види баш на том делу да Булевар треба да иде кроз уџерице са леве стране булевара
 
A vec 'rekonstruisano' izgleda ovako:
237d766dfa4e174ed4560782db99b5e6.jpg


:(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Тај део није реконструисан већ само шминкан пред универзијаду.
 
Aaaa...
Dobro, izvinjavam se zbog pogresne terminologije.
To ce svakako pomoci ljudima koji da bi presli pesacki u Resavskoj na uglu sa Bulevarom mogu:
A. da preplivaju
B. da zaobilaze

Vidis, ja o tom sminkanji 'trubim' decenijama, i mnogo pre pojave foruma i interneta.
Takvo sminkanje nije svrsishodno, a kosta mnogo, posebno kad kao u ovom slucaju NIJE FUNKCIONALNO.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Tu je sve bilo u redu do rekonstrukcije resavske od tada je problem .
Prijavljivao sam vise puta uzaludno cak je sad bara manja kolika zna da bude
Ako moze neko da tvitne genijima mozda urade nesto
Rijesenje je vrlo prosto
 
Синоћ је била поплава код Вука на оном пљуску.
 
tu se uvek pravi malo jezerce, a to veče je voda bila celom dužinom, šteta što nisam video na vreme jer je voda na prelazu kod Benetona bila iznad čizmi, znači jedno 20cm najmanje duboka
 
Bulevaru od Trga Nikole Pašića pa do Vuka treba jedno ozbiljno sredjivanje-behaton u raspadu već godinama, ploče se klimaju, tramvajske baštice nesredjene, drveće, fasade..Ceo prostor oko Crkve svetog Marka u raspadu-naročito bočni deo od crkve pa do Takovske. Ta padina zarasla u šikaru sa parkingom oko cele crkve, ona staza od lomljenog kamena je dušu dala za lomljenje nogu..ma katastrofa.
 
Delija":3ce57bzx je napisao(la):
Платани су посечени из два разлога:

1. Лакша, јефтинија реконструкција са већим зарадом за извођаче.

2. Више паркинг места.

Jeste stari post, ali za ovo pod 2. grešite.

Pre rekonstrukcije je bilo oko 450 platana u području rekonstrukcije. Da bi umirio kritičare koji su ga zvali ubicom platana i kako sve ne, Đilas je posadio 600 platana na istom potezu.
Negde su tako gusto posađeni da između dva drveta ne mogu da se parkiraju tri vozila ili četiri kao pre, već dva. A ima poteza gde je sasvim onemogućeno parkiranje a ranije je bilo parkiranja (potez Depo - ul.Jagićeva npr.)

Moja procena je da je broj parking mesta smanjen jedno 50%, ali smatram da je to dobro. Ulica je protočnija, saobraćaj brži.
 
Martin":b8up20vn je napisao(la):
Ovo je onaj deo malo iznad Kluza?
Ova ograda će verovatno biti srušena kad završe ovo (šta god to bilo). Da li se zna jel ova prelepa fasada završena ili će je doraditi, možda samo slikom nekog prozora?
 
A kablove kroz fasadu i objekat niko ne primjecuje strasno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506159#p506159:1eqx7qf1 je napisao(la):
Martin » 06 Jan 2018 21:55[/url]":1eqx7qf1]Bangladeš
file.php

Кад смо једина дебилна "држава" која прво гради зграде па тек инфраструктуру

По плану тај лик је лагано могао и да прегради шине иначе
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506173#p506173:2g5mop9h je napisao(la):
makarije » Yesterday, 23:20[/url]":2g5mop9h]
Delija":2g5mop9h je napisao(la):
Платани су посечени из два разлога:

1. Лакша, јефтинија реконструкција са већим зарадом за извођаче.

2. Више паркинг места.

Jeste stari post, ali za ovo pod 2. grešite.

Pre rekonstrukcije je bilo oko 450 platana u području rekonstrukcije. Da bi umirio kritičare koji su ga zvali ubicom platana i kako sve ne, Đilas je posadio 600 platana na istom potezu.
Negde su tako gusto posađeni da između dva drveta ne mogu da se parkiraju tri vozila ili četiri kao pre, već dva. A ima poteza gde je sasvim onemogućeno parkiranje a ranije je bilo parkiranja (potez Depo - ul.Jagićeva npr.)

Moja procena je da je broj parking mesta smanjen jedno 50%, ali smatram da je to dobro. Ulica je protočnija, saobraćaj brži.

Koliko se sećam, prvobitno uopšte nije bila planirana zamena platana (ili je bila planirana zamena sa baš mladim mladicama), pa je posle pritiska kupljeno starije drveće.

Bulevar nije protočan zbog likova koji stoje u desnoj traci, pa zato imamo samo jednu upotrebljivu traku. Svojevremeno sam brojao takva vozila :bg4: i mislim da ih uvek ima 10-ak od Takovske do Cvetka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506159#p506159:3fwkisy0 je napisao(la):
Martin » Суб Јан 06, 2018 10:55 pm[/url]":3fwkisy0]Bangladeš
file.php
Ја не могу да верујем, јел ово могуће???
 
Vrh