Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

:lol: :lol:

Drvosekov Sin City
Sex & Parking

thumbnail.php


Uočite planirano zelenilo: Đilasova robinja Isaura poziva vozače u svoj intimni prostor

Godinu dana nakon neopravdane seče beogradskih platana, na videlo izbijaju rezultati i stvarni motivi tog kriminalnog poduhvata. Nastranoj politici otimanja zelenih površina i njihovog pretvaranja u beton i ekonomski isplativija parking mesta, Drvosekova izopačena vlast je dala svoj puni doprinos i još jedno svedočanstvo koje će za nauk ostati budućim generacijama

Kako bi stišali buru otpora, u pomahnitaloj kampanji kojom je pre više od godinu dana pravdan ekocid nad platanima u Bulevaru Kralaja Aleksandra, Drvosekovi propagandni epigoni poslužili su se gebelsovskim marketinškim trikovima. U papreno plaćenom pamfletu o rekonstrukciji Bulevara koji je deljen uz primerke dnevne štampe, Drvosekovi službenici su, u potrazi za preko potrebnim virtuelnim zelenilom, projektovali nepostojeći park na uglu Golsvortijeve ulice i Bulevara Kralja Aleksandra.

files.php


Ostatak teksta na

http://www.e-novine.com/entertainment/entertainment-reportaza/48372-Sex-Parking.html
 
Ово је толико сензационалистички текст који нема везе са животом :смајли_повраћа: Не знам колико неко треба да буде ретардиран да не схвати да реконструкција улице не обухвата реконструкцију околних приватних и државних плацева!?!! :bash:
 
Slazem se u pitanju je bas preterivanje i teranje u krajnost sto nije prvi put kada je cela prica oko bulevara u pitanju
 
Kao sto rekoh,mene buni sto stavise golemo drvece na reder koje nikad nije ni bilo tamo sto je stvorilo varku ljudima da ce tu biti park.

A pamflet je obavljen nekoliko dana pred secu drvoreda da bi se omeksao otpor ljudi ka toj ideji.

Od tri trake po smeru,preko 3 stajalista po stanici sto bi i imalo smisla jer je to najopterecenija stanica tramvaja u Bulevaru preko tog virtualnog parka je manipluacija.Slazem se da je tekst plitak,ali se samo spustio na nivo propagande gradske vlasti.
 
Михаило":2ace36de je napisao(la):
Ово је толико сензационалистички текст који нема везе са животом :смајли_повраћа: Не знам колико неко треба да буде ретардиран да не схвати да реконструкција улице не обухвата реконструкцију околних приватних и државних плацева!?!! :bash:
Апсолутно.
 
Čudno , piše ko je napravio fotografije a ne piše ko je novinar tj autor teksta
j. ti takvog novinara koj ne sme svoj potpis da stavi, verovatno je diplomu stekao kao tetkino dete :laugh: :lool: :laugh:
 
Mislim da je to golemo drvece zapravo pozadinska slika starih visokih platana :) Znaci nikakvo drvece nisu stavljali vec jednostavno nisu izbrisali pozadinu
 
Ozeleneli platani na Bulevaru kralja Aleksandra »
19. Jun. 2011 | (16:37 -> 18:33), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Novi izgled poprimio je i Bulevar kralja Aleksandra. 416 stabala platana vratilo je ovoj ulici preko potrebno zelenilo i toliko traženi hlad.

Novi „stanovnici" Bulevara kralja Aleksandra, visoki 10ak metara, u ovu ulicu stigli su pre nekoliko meseci iz Belgije. Mlada stabla platana zamenila su stare i učinila da Bulevar izgleda prostranije. Beograđanima koji vole da šetaju tim delom Vračara, novonastale promene prijaju.

- Građani koji se javljaju i komentarišu i traže ili imaju neke druge zahteve u vezi sa svojim zgradama, često prokomentarišu kako je bulevar jako lep + tako da se stiče utisak da su građani ne zadovoljni nego prezadovoljni rekonstrukcijom Bulevara kralja aleksandra i ovim platanima, kaže Snežana Voštinarov, direktor Beokom servisa.

Platani u bulevaru zasađeni pre 6 meseci daju ovoj ulici potpuno novi izgled. Iako njihove krošnje još uvek nisu dostigle veličinu krošnji starih platana, one šetačima u Bulevaru ipak prave hladovinu.

Dobro su se privikli na ovdašnje uslove, mada će letnje vrućine koje dolaze biti pravi izazov za mlada stabla.

- Mi pratimo promene, eventualne promene na njima , ako se pojave u vidu nekih bolesti kojih za sada nema. A mere nege su zalivanje , praćenje zalivnog sistema, da li svaka sadnica dobija dovoljno vode, izjavio je Dražen Tica, direktor "Zelenila".

S obzirom da se radi o osetljivoj vrsti drveća, čija kora može da pukne na visokim temperaturama, narednih meseci oni će biti pod budnim okom radnika Zelenila.

:vops:

Da pohvalim i cesme,uz sugestiju da bi mogli jednu staviti na kraju Bulevara kod one cvecare pre raskrsnice sa gospodara Vucica.
 
vucko":37i7bvr8 je napisao(la):
S obzirom da se radi o osetljivoj vrsti drveća, čija kora može da pukne na visokim temperaturama, narednih meseci oni će biti pod budnim okom radnika Zelenila.

:vops:

Da pohvalim i cesme,uz sugestiju da bi mogli jednu staviti na kraju Bulevara kod one cvecare pre raskrsnice sa gospodara Vucica.

Па питао сам већ на другој теми..да ли сте приметили да су на већини стабала коре некако ољуштене...и да ли је то нормално за платане?
Узгред...
Дефинитивно би чесма на углу у том паркићу била право решење!
 
Docekasmo i prve kioske kod vuka nisu morali :bash: ali mora opstina zvjezdara da pravi kijosk grad
 
Gde matori tacno ga stavise? :lol:

A bas se obradovah da su skinuli onak kod liona gde je taksi stanica.

Bar ispostovase ono sto su rekli da ce da ruse udzerice i prave moderne zgrade :p

Stigli su i aparati za kokice,jedan je kod mesta gde je preminuo platan 198 a drugi ispod liona.
 
Izbrojah 2 kioska kod vuka,2 preko puta i peti kod one zgrade na cosku sindjeliceve i Bulevara pre Depoa.

3 kioska vec imaju ispod liona ka lipovom ladu ali su malo zavuceni van trotoara na zelenoj povrsini.

Cujem da ce biti jos kioska,dakle nista od nove izgradnje ali dobismo stare kioske u rekontruisanom bulevaru.
 
Sto nisu stavili travnatu povrsinu na sine u bulevaru kao sto je u Savskoj?Nekako je lepse i prirodnije i bolje leti jer se tlo manje zagreva?????????
Jedini razlog sto ja vidim je taj sto oni minibusevi isto idu trasom blevara po sred srede gde spartaju i tramvaji ali to bi moglo da se izregulise valjda...
 
Zato sto minibusi spartaju.I ja mislim da bi to doprinelo bulevaru.

I onako je prica sa tim sinama pranje para jer dobijamo metro za neku godinu a mozda vec 2012te kada ce morati ponovo da raskopaju sine ako ide samo povrsinom od orla pa do ustanicke,ili da raskopaju ceo kolovoz radi izgradnje plitkih tunela.

A da ne govorimo da bi plitki tuneli da su radjeni prosle godine kada je bio raskopan ceo bulevar bili duplo jeftiniji nego sada da se rade naknadno ali onda nema duple provizije i.t.d.

Postavljah ranije na temi metroa slike iz Bugarske,ista ulica ko Bulevar,lepo iskopase plitki tunel za metro,preko stavise cevi za toplovod i cao djaci!

Valjda ce nas metro biti podzeman makar do cvetkove pijace,samo se nadam da ce onda tramvajske bastice pretvoriti u zelenilo kao sto je bilo pre rekonstrukcije od batutove do Cvetka.A ne u jos po jednu saobracajnu traku kojom nista nece uraditi vec ce samo napraviti vece guzve.
 
vucko":2q8v693z je napisao(la):
Valjda ce nas metro biti podzeman makar do cvetkove pijace,samo se nadam da ce onda tramvajske bastice pretvoriti u zelenilo kao sto je bilo pre rekonstrukcije od batutove do Cvetka.A ne u jos po jednu saobracajnu traku kojom nista nece uraditi vec ce samo napraviti vece guzve.
Е, то би био Булевар по "светским" стандардима, а не овај Туркменистан који се представља као велико достигнуће.
Садашњи Булевар је само велико достигнуће МЛ Лознице.
 
vucko":39hmilca je napisao(la):
I onako je prica sa tim sinama pranje para jer dobijamo metro za neku godinu a mozda vec 2012te kada ce morati ponovo da raskopaju sine ako ide samo povrsinom od orla pa do ustanicke,ili da raskopaju ceo kolovoz radi izgradnje plitkih tunela.

Аман, човече, да ли си свестан шта пишеш? Ја разумем да активисти ДСС-а или СНС-а не могу да поднесу било шта што уради актуелна градска власт, па лапрдају којешта и размењују разне полуинформације, али не могу да прихватим да то чини неко коме је поверена одговорна дужност модератора Беобилда. А из сваког другог твог поста провејава јефтино политиканство. Стварно не разумем зашто је то потребно човеку који је на овом сајту углед стекао својим еколошким ангажманом и одличним ажурирањем градских планова и пројеката.

На овим странама већ је било образложење због чега трамвајске баштице у Булевару нису травнате. Једноставно, потребно је у ситуацији када нема жуте траке омогућити да осим трамваја овим трасама у шпицу и приликом непредвиђених застоја могу проћи и аутобуси. А прича о томе да ће већ за коју годину "а можда већ 2012-те" морати да се раскопавају шине је на нивоу сеоског информисања две јетрве преко плота.

Верујем да ти овакве моје речи не пријају, али не прија ни мени чињеница да се овај портал претвара у јефтину партијску пропаганду.
 
Metro će ići min 15 m.ispod Bulevara ,shvatili su da nema drugog rešenja za stari grad,a samim tim to što je u Bulevaru rađen uski kolosek za današnje tramvaje dovoljno govori,mora se reći da će i izgradnja tunela ispod Bulevara značiti ponovo izmeštanje instalacija posebno u zoni stanica o tome je pričao i Jovin,ali ne u tom obimu da će se ceo Bulevar ponovo raskopavati,cut and cover metod je nepoželjan u starom gradu jer bi to značilo potpuno zatvaranje čitavih delova grada i to na jako dugo vreme a bio bi nonsens posle kompletnog sređivanja bulevara,opcija stubovi je isto minimalna jer Bulevar nema širinu kao onaj Z.Đinđića,pa se postavlja pitanje a gde bi se gradili ti stubovi osim na samoj tramvajskoj prugi,a što bi značilo ukidanje tramvaja :kafa:
0_f3e_2b1fa551_XL

800px-Kolkata_%281%29.JPG
Ulični Lrt :)
 
Ало, народе, пробудите се! Јел' сте с' марса пали? Не постоји актуелан план за метро, лрт или било шта друго. Ни ОЂилас не зна куда ће да прође. Како можете да ширите такве дезинформације, забога?

Узгред, да се ја питам, сад кад трамваји функционишу ефикасно на булевару, ја уопште не бих терао метро туда док се не заврше три-четири линије. Боље би било да оде ка Миријеву нпр.

Елем, у новој ревији САТ Плус има прилог о систему за управљање саобраћајем на булевару. Систем детектује број возила у раскрсницама и прилагођава дужину трајања зеленог/црвеног светла а трамвајима даје приоритет. ;)
 
Mihajlo,budi određen kome se obraćaš tj.ko širi dezinformacije a ne svima,O da postoji plan za metro još od 80' a postoje trenutni radovi na novoj studiji od francuske firme Egis koja je dobila donaciju francuske vlade,Egis je dobio smernice i želje od naše strane,ono što trenutno znamo da će Metro biti 100% sa nezavisnm trasom što isključuje bilo kakav Lrt,odluku donela skupština grada.Đilas više puta zvanično potvrdio...ono što ne znamo gde su podzemne deonice ,gde nadzemne na stubove a gde zaštićene trase i koliki je kapacitet,da li se ide ispod Save ili se pravi Metro most,ono što predpostavljamo ako govorimo o Bulevaru da je malo verovatna trasa na površini jer je zaštićena trasa skoro nemoguća zbog x razloga,ono o čemu najčešće raspravljamo i spekulišemo je ono što sam naveo da ne znamo ili smo načuli,ima tu draži.. :kafa: Oopušteno..1 linja će sigurno stići do Vuka,a i kad razmislim opet za Mirijevo je najlakše da se produži od kraja bulevara tj.mislim da bi linja Zemun-Ustanička trebalo da završava zapravo na Mirijevu (Zemun-Mirijevo)
 
2010 ти први шириш дезинформације. За твоју информацију, не, не постоји важећи, усвојен, актуелан план за метро. Врло добро знамо за планове из 76, 84, 2004 итд. али ни по једном од њих се неће радити метро, јер нико није донео било какву одлуку о изградњи метроа по тим плановима, нити има намеру. Зато су потпуно ирелевантни. Да, французи раде пројекат прве линије, а куда ће ићи, подземо или надземо, укрштајући се са саобраћајем или не, е то ћемо да видимо кад буде готов пројекат и све изјаве о томе да ће и како метро проћи булеваром су дезинформације. Узгред, много ми се не свиђа што се пројектује само једна линија уместо целог ситема, макар идејно. Све ми то личи на мазање очију пред изборе... :violina:
 
Uh,Mihajlo šta si se bre uplašio Metro lobija,nećemo glavu da ti skinemo.. :cool: a forumaše ipak oslovljavaj sa pravim nazivima,dakle za tebe ja sam 2012... ;)
I pre toga si se obraćao sa optužbom moderatoru u panici,niko od nas ovde nije u političkoj kampanji jer izgleda da nisi baš pažljivo pratio forum od početka,kvalitet beobuilda je što ravnopravno tretira sve opcije,nisam primetio da je bilo ko ugrožen
Plan iz 80'je bio oficijelno važeći sve dok je postojao sektor za Metro,ukidanjem sektora ne znači da je ukinut i plan..uostalom stari plan je važeći dok se ne usvoji novi jer jedino takav fizički postoji pa možemo da diskutujemo o istom..kada Egis predstavi svoju studiju diskutovaćemo o njoj.. :kafa:
 
Skoro sam uvideo da zapravo svi ti veliki projekti pa i sam metro nama Beograđanima ne donosi ništa
Dok su u izgradnji imamo samo muke :( i odlaganja potrebnihih a dostupnijih projekata.na prmer klniči centar i sl. :(
One priče više posla i više para su bezveze . . . .
Šlag uzimaju stranci :( a radna mesta ljudi iz unutrašnjosti, oni rade na građevini te pare opet odoše iz Bgda :( tu i tamo se možda ,,opari ,, po neki stručni pojedinac ali ni oni ne mogu se meriti sa unapred uplaniraniom provizijašima
koj zapravo imaju i najvecu korist od ovakvih projekata. :rant:
Beograd se može uvecavati samo od strane stranaca jer i sela su se ispraznila ... pa za koga da se gradi ....
za koga da grcam i da se ustežem vracajuci dugove ...
Nemamo para upravo za,, produžetak,, Kralja Aleksandra tj. praistoriski Smedervski put da opravimo a . . .
 
Vrh