Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Spasce to na 10 minuta od Ustanicke do Vuka, kda prosire Bulevar do kraja. Eto primera, da semafori mogu da se sinhonizuju, uz samo malo truda.
 
Добра вест да коначно негде ради зелени талас како треба. :kk: Још само да прошире Булевар до краја, биће супер. :vops:
 
Eto razloga više za drugačiju trasu metroa koja ne bi eliminisala tramvaj koji konačno postaje efikasan. Drago mi je da je ovako ispalo.
 
Moze li neko da mi a jedan valjan razlog zbog koga se nije pristupilo resenju iz Savske ulice sa travnjakom... koliko bi to ulepsalo ulicu.
steta :(
 
Slazem se u potpunosti da bi je ulepsalo, ali mozda samo u periodu godine kada nema kise, jer gledajuci savsku i njene tramvajske bastice koje su u jednom periodu licile na ono gde se gice valjaju, a sve to zbog nemarnosti onih koji to odrzavaju, ne bih voleo da se to dogodi u bulevaru, pa zbog toga mislim da bi za bulevar bio idealan stampani beton ili neki ''kaldrma fazon'' sa dodatkom zardinjera sa zelenilom... ali da se mi vratimo u realnost ;)
 
jos jedanput, zato sto je tramvajska bastica predvidjena da bude zuta traka za autobus ukoliko dodje do privremenog obustavljanja tramvajskog saobracaja iz nekog razloga. A i ovo sto kaze dusan je tacno, spomenuo sam to vec dvaput
 
Generalno gledano, moj neki utisak je da se nisu pretrgli sa detaljima i uopste neki upecatljiv utisak prilicno nedostaje. Za sada ( nedostaje drvored, ok ) izged je prilicno jednolican, saobracajne i tramvajske trake pre lice na aerodromsku ili trkacku pistu nego na gradsku ulicu. Mnogo asfalta kojeg je nemoguce biti nesvestan. Deprimira i pogled u daljinu kada se pesaci, sve deluje isto i bez kraja i pocetka. Zardinjere, po neka traka kaldrme izmedju tramvajskih sina, klupe, podna svetla u trotoaru, neki lepi stubici.. nedostaju detalji.
 
A takodje i nocni prevoz ide tuda...Dakle zapravo svaku noc busevi i koriste bastice.
 
Evo i mali update od mene, nalepnice za upotrebu podzemnih kontejnera :)

2s9aott.jpg


b8px00.jpg
 
cones":3vynm52k je napisao(la):
Generalno gledano, moj neki utisak je da se nisu pretrgli sa detaljima i uopste neki upecatljiv utisak prilicno nedostaje. Za sada ( nedostaje drvored, ok ) izged je prilicno jednolican, saobracajne i tramvajske trake pre lice na aerodromsku ili trkacku pistu nego na gradsku ulicu. Mnogo asfalta kojeg je nemoguce biti nesvestan. Deprimira i pogled u daljinu kada se pesaci, sve deluje isto i bez kraja i pocetka. Zardinjere, po neka traka kaldrme izmedju tramvajskih sina, klupe, podna svetla u trotoaru, neki lepi stubici.. nedostaju detalji.
e dobar komentar, i meni se isto tako cini. nekako je monotono sve.
 
jel mogu da se koriste podzemni kontejneri sa obe noge spustene, ili je obavezan ovaj "bela caplja" stav ;) ?
 
Ne volim da hvatam javne rucke pom gradu... posebno ne po kontejnerima. Oni novi sa zelenim poklopcima imaju fin sistem sa polugom za nogu, ovi podzemni su u tom smislu nazadak.

Osim toga, jel neko ima ideju kako se ovi prazne? Automatski kao zeleni?
 
Eto. Nista ne valja. Ni kontejneri, ni ograde, ni kako je uradjen asfalt, ni to sto je ulica monotona (alo, nisu radili zgrade nego kolovoz - a drvored ce tek doci). Sve je jedno veliko sranje.


Ajde bre sad. Izuzev drvoreda, o cemu smo pricali ranije (i mislim da je kriminal na nacin na koji je posecen i kako je to obrazlozeno), i kog ce opet biti, SVE izgleda mnogo bolje nego ranije. I trotoar, i tramvajske bastice, i ulica, i...sve.
 
Evo bio je i platanoljub u bulevaru(ja) i da kazem utiske,nije uospte lose,jedino ima te monotonije ali cim drvece dodje i stvari se malo zapraljaju bice superiska.Veoma brzo idu tramvaji a kontrole ima na sve strane.Ljudi pretrcavaju a takodje i radnici parking servisa i gradske cistoce.

Parking servis sa paucima juri uz i niz ulicu pa nema problema oko toga.

Tramvajskom basticom saobracaju minibusi pa je zato asfaltirana,dok nema nigde obelezja gde staje nocni prevoz pa sam zbunjen oko tga.

Enivej ja sam zadovoljan! :)
 
Vučko, koji noćni prevoz? Tramvaj ide kud i inače, a 301 (ili beše 308, davno sam ostavio Penezić) staje kod Vuka pa kod Cvetka, te nema ni potrebe da se obeležava na drugim stanicama..
 
hazard":v61jros8 je napisao(la):
Eto. Nista ne valja. Ni kontejneri, ni ograde, ni kako je uradjen asfalt, ni to sto je ulica monotona (alo, nisu radili zgrade nego kolovoz - a drvored ce tek doci). Sve je jedno veliko sranje.


Ajde bre sad. Izuzev drvoreda, o cemu smo pricali ranije (i mislim da je kriminal na nacin na koji je posecen i kako je to obrazlozeno), i kog ce opet biti, SVE izgleda mnogo bolje nego ranije. I trotoar, i tramvajske bastice, i ulica, i...sve.
Ispadoh mrgud. :D

Iako sam dao par zamerki za podzemne kontejnere, podrazumevao sam (opsti) utisak da je rekonstrukcija Bulevara sasvim dobro prosla.

Iako svi imamo dosta zamerki, mora se priznati da su to uglavnom opste boljke Beograda, za koje su potrebne godine da se otklone (i da se uopste razvije svest o njima kod nadleznih). To su na primer (ne)kvalitet poplocavanja, nedostatak zardinjera, sitni fuseraj, seci/krpi sistem, ulegnuti slivnici i sl. I naravno platani.

Nasuprot tome, tokom ove rekonstrukcije su uvedene neke nove i lepe stvari poput led osvetljenja, podzemnih kontejnera, pristojnih ograda (meni se svidjaju), bice i cesme, a i neke stvari su dosledno uradjene, tramvaj je nezavisniji, bulevar je poplocan (ne moze bas ceo grad u granit), reseno je parkiranje, sredjene su instalacije... Koliko sam razumeo, i cena je sasvim pristojna.

Tako da to sto malo gundjamo ne znaci da nismo zadovoljni (barem ja jesam). Jos kad dodju platani (valjda ce) i kad se izgradi nesto pristojno umesto udzerica (valjda ce) bice o la la :D
 
medjutim":34809eug je napisao(la):
Vučko, koji noćni prevoz? Tramvaj ide kud i inače, a 301 (ili beše 308, davno sam ostavio Penezić) staje kod Vuka pa kod Cvetka, te nema ni potrebe da se obeležava na drugim stanicama..
Penezic?Pa ja sam 100 metara odatle,bili smo dakle komsije :)

Nego da predjemo na stvar: 308 ide sa slavije kroz Beogradsku pa skrece u bulevar,koristi stanice 26ice,a sada posta nema stanica od vuka do batutove gde staje 79 morace negde da staje.Verovatno nece biti ljudi koji tu ulaze u bus,ali bice onih koji silaze.Bas me zanima sta ce sa time da urade
 
medjutim":1e15iiz4 je napisao(la):
Vučko, koji noćni prevoz? Tramvaj ide kud i inače, a 301 (ili beše 308, davno sam ostavio Penezić) staje kod Vuka pa kod Cvetka, te nema ni potrebe da se obeležava na drugim stanicama..
Zaboravio si na nocnu 7icu
 
He, komšije i to 5 godina, a otud i znam kuda može da se spoji Čingrijina sa Bulevarom :)

Danas je sreda, neko će valjda da prođe noćnim za vikend..

EDIT: Noćna sedmica je isto tramvaj, zato i kažem ide kud i inače :)
 
Uzdamo se u naseg zaffu uzo ranoranioca da ce da overi 308 :D

P.S.Nema nam nesto Djileta,mislio sam da ce danas da otvori saobracaj za tramvaje,samo jedno fotkanje i to nocno,razocaran sam.

Govoreći o Bulevaru kralja Aleksandra, Dragan Đilas je istakao da on sada prelepo izgleda i izrazio nadu da će Beograđani moći takvog da ga što duže sačuvaju.
Ljudi ne treba da ga uništavaju, parkiraju po trotoarima, pišu grafite. Ne treba da bude ulične prodaje, a kada budu zasađeni platani, to će biti jedna od najlepših ulica u Beogradu. Nema normalnog čoveka koji može da iseče drvo iz čistog mira, i to ne jedno, nego nekoliko stotina.
Ali - kada se nešto mora, mora se. Tender kupovine platana sredstvima raznih kompanija i pojedinaca je u toku i očekujem da ćemo moći da počnemo sa sadnjom u drugoj polovini oktobra. Svaki taj platan sutra treba da čuvamo, da bi opet bio obeležje bulevara kao što je to bilo do pre nekoliko meseci - kazao je Đilas.

http://studiob.rs/info/vest.php?id=55422

:lool:
 
Od Hotela Hyatt do Ustanicke, tramvajem na liniji 7, 29 minuta (20:51 - 21:20), od toga od ETF-a do Cvetkove pijace 7 minuta (21:07 - 21:14).
 
Osim asfalta na tramvajskim bašticama, što je skandal, sve je OK. Tramvaji stvarno klize, i ogradice i semafori su OK.
 
Vrh