Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Pa cekaj te malo nisu valjda odsekli ono drvo sto pise nesto na kineskom.... ja juce prolazio iso nisto da kupujem i drvo je tu bilo......
 
Od naredne nedelje saobracaj na Bulevaru skroz prelazi na desnu stranu (gledano od centra ka periferiji). Za sada je izgledno da ce rok biti ispostovan.
 
Od Vuka do opštine Zvezdara danas je bilo bar 15 automobila parkiranih na tek popločanom trotoaru :notok:

Stvarno smo st***!
 
Zahvali se Djilasu i odluci da pojeftini odnosenje paukom za 50% pre neki dan,umesto da se sankcionise nelegalno parkiranje ono se prakticno prizejlkuje!?
 
vucko":174wt7sc je napisao(la):
Zahvali se Djilasu i odluci da pojeftini odnosenje paukom za 50% pre neki dan,umesto da se sankcionise nelegalno parkiranje ono se prakticno prizejlkuje!?
Nije mi problem sto je pojeftinilo odnosenje paukom vec je problem sto ih pauk nije odneo. Pa makar i po novoj ceni tj. 1700 dinara+kazna 5000 dnara.

Uvek sankcija i kazna dolaze na poslednjem mestu. Pre toga su informisanje, obrazovanje, moral i zdrav razum.

Nije Djilas kriv sto smo mi st***.
 
Kada se otvore "pravi" parkinzi, bice na neki nacin onemoguceno da se dodje do trotoara rezervisanog za pesake. Na zalost, mentalitet je taj koji ce ostati...
 
Lignjoslav":1qh5lb25 je napisao(la):
Od Vuka do opštine Zvezdara danas je bilo bar 15 automobila parkiranih na tek popločanom trotoaru :notok:

Stvarno smo st***!
Predlažem vam da prijavljujete, ja sam sačuvao u imenik broj parking servisa, pa nameravam da zovem kad vidim nešto tako :)
 
SVE VIŠE LOKACIJA ZA RAZDVAJANJE OTPADA
Do kraja godine još 140 kontejnera ispod zemlje

B. Gigović | 27. 06. 2010. - 00:02h | Foto: J. Vučetić | Komentara: 0
Rasuto đubre oko kontejnera i nesnosni smrad koji se širi iz njih uskoro će biti prošlost za Beograđane, jer će do kraja godine u prestonici biti postavljeno 140 podzemnih kontejnera. Podzemni kontejneri doprineće lepšem izgledu ulica, jer će se na površini nalaziti manji deo, a ispod zemlje će biti postavljeni kontejneri od tri do pet metara kubnih.


Jedan od podzemnih kontejnera upravo se postavlja u Novom Beogradu
Do sada je na teritoriji čitavog grada postavljeno 19 kontejnera zapremine od tri metra kubna, i 21 od pet metara kubnih, i to na 21 lokaciji u gradu. Za sada ih najviše ima na Novom Beogradu, Starom gradu i Voždovcu, a plan je da na svakoj opštini bude približno jednak broj ovih kontejnera.

- Za sada su tačnije, urađena betonska jezgra u koja su smešteni kontejneri od plastike, a koji će biti zatvoreni poklopcima sa samozatvarajućim ulošcima kroz koje će se ubacivati smeće – kažu za „Blic nedelje“ u JKP „Gradska čistoća“.
Ne samo da će oni izgledati lepše na „oko“, već imaju i funkciju da obezbede viši stepen higijene, jer oko njih neće biti rasutog đubreta. Samim tim oni mogu i da doprinesu smanjenju mogućnosti širenja zaraza, ali samo ukoliko se Beograđani budu pridržavali pravila korišćenja.


- Podzemni kontejneri uklopiće se u postojeći sistem uvođenja primarne separacije otpada, koji je JKP „Gradska čistoća“ takođe započela prošle godine, obzirom da će na svakoj lokaciji biti ugrađena po dva kontejnera, jedan za sve vrste komunalnog otpada, dok će drugi imati tri otvora, za tri različite vrste sirovina – papir, metalnu ambalaži i plastiku – objašnjavaju u ovom beogradskom preduzeću.

Kako objašnjavaju u JKP „Gradska čistoća“ kontejneri se postavljaju prema proceni o mogućnostima za njihovo postavljanje, i pre svega u odnosu na stanje podzemnih vodova. Izbor lokacija je vršen u saradnji sa nadležnim Sekretarijatom za saobraćaj.

- Nadzemni deo kontejnera zauzima deo javne saobraćajne površine, deo trotoara ili kolovoza, tako da je neophodna saglasnost ovog Sekretarijata na saobraćajno tehničke uslove o neometanom kretanju pešaka i vozila – kažu u ovom preduzeću.

Ovi kontejneri, kojih već dugi niz godina ima svaka evropska metropola, sastoje se od betonskog nepropusnog bunkera u kojem je smešten kontejner od plastike. U nivou kolovoza ili trotoara, kontejner je zatvoren poklopcem na kom se nalazi samozatvarajući uložak kroz koji se kese sa smećem spuštaju u kontejner. Njegovo pražnjenje obavlja uz pomoć krana koji se ugrađuje na već postojeće kamione.

Dosadašnji kontejneri mogli su da prime tek 1,1 kubika smeća, dok će ovi podzemni moći čak tri i pet puna više. To će, kako objašnjavaju u čistoći, umnogome olakšati posao ekipama koje prazne kontejnere. Ovi kontejneri moći će da se prazne jednom dnevno, i to noću, čime će se u velikoj meri rasteretiti saobraćaj.

- U pojedinim delovima grada, naše ekipe su do sada morale da izlaze na teren i po nekoliko puta dnevno, čime su u uskim ulicama stvarana zagušenja. Pored toga, više pražnjenja podrazumevalo je i veće troškove – objašnjavaju u ovom preduzeću.


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/195719/Do-kraja-godine---jos-140--kontejnera-ispod---zemlje

1.Valjda ce u bulevaru da ih postave
2.Od plastike su,zapalice ih bag**
 
Smatram da bi trebalo postaviti kontejenre za razvrstavanje plastike, papira u Bulevaru jer je to veoma prometna ulica te bi imalo uticaja na edukaciju stanovništva.

Drugo u Bulevaru se kupi, potroši i baci dosta boca osvežavajućih pića ili vode pa je i stoga dobra ulica za postavljanje kontejenra za skupljanje PET ambalaže.

Inače slažem se sa gornjim komentarima kako ti kontejneri trenutno nisu efikasni i da je pomalo besmisleno njihovo postavljanje, ali tako je uvek kad se počne sa nečim što traži da ljudi više rade, a da nemaju neke lične koristi.
Treba biti uporan i raditi edukaciju pa će na kraju to dati razultate.

Treće, mislim da je propust u rekonstrukciji Bulevara to što nisu postavili podzemne kontejnere, kad se već raskopavala ulica.


@442doBGD

Apsolutno si upravi kada kažeš da Romi ne bi krali kablove, šahtove itd. da nema "bele" ološi koja svesno otkupljuje ukradenu robu.
Kriviti rome za problem krađe delova infrastrukture je samo prikrivanje problema i delovanje po posledici a ne uzroku.
Treba regulisati rad otpada
 
^^To je takodje resenje i za ulicnu prodaju! Ako bi se kupci kaznjavali isto kao i prodavci, mnogo brze bi se to iskorenilo.
 
Nenad":3pao39rp je napisao(la):
^^To je takodje resenje i za ulicnu prodaju! Ako bi se kupci kaznjavali isto kao i prodavci, mnogo brze bi se to iskorenilo.
Zakonska osnova za to zapravo i postoji, zar ne? Kupci mogu da budu kažnjeni ako ne uzmu fiskalni račun, a ti ulični prodavci ni ne mogu da ga izdaju...
 
e setao sam se pre neki dan bulevarom..... i da vam kazem odusevljen sam lepo su poplocili desnu stranu i ima vise prostora za pesake a ovo sto kaze Lignjoslav vec krenulo parkiranje..... upravuje st***... mislim nemogu da sacekaju da se ta strana zavrsi pa onda da se parkiraju...
e da i ja vidm stanicu gde ce da staje tramvaj i da vam kaze mnogo je dugacka bukvalno... to su valjda je tolko prosirili zbog CAF-ovih tramvaja posto sam cuo da su petomodelni sa pet ili cetri zgloba....
 
Prolazih malopre,neki carevi uspese kamion za istovar robe da isparkiraju dok su istovarivali robu.Nisam video da li su uspeli da uniste neku kocku.

Tramvaji koji nam stizu su sa 5 zglobova zato su i toliko dugacke stanice.
 
Apel Gradu !,da pod hitno postave one matalne ograde za gradilište u Bulevaru,toliko je parkiranih auta na trotoaru da je greh gledati a kamo li proći i to baš na mestu gde su autobuske stanice,a trajno moraju da postave one livene stubiće ako misle da trotoari opstanu barem neko vreme. :o a i mogli su da postave podzemne kontejnere bar u okolini V.Spomenika,a onaj novac što preteče od Platana da srede fasade posebno onu preko puta Metropola i onih dve -tri kod Vuka,kao i studentski dom K.A.
 
Pa PISI gradu!!! Napisi im sve sto si video, posalji im i slike! Citaju se mailovi, veruj mi!
 
2012":3rlsmwcv je napisao(la):
Apel Gradu !,da pod hitno postave one matalne ograde za gradilište u Bulevaru,toliko je parkiranih auta na trotoaru da je greh gledati a kamo li proći i to baš na mestu gde su autobuske stanice,a trajno moraju da postave one livene stubiće ako misle da trotoari opstanu barem neko vreme. :o a i mogli su da postave podzemne kontejnere bar u okolini V.Spomenika,a onaj novac što preteče od Platana da srede fasade posebno onu preko puta Metropola i onih dve -tri kod Vuka,kao i studentski dom K.A.
Te pare od prodaje platana neces videti, one idu direktno u dzepove gradskih funkcionera. To su oni osigurali sa tim sto su ih nazvali trulim, i sa tim sto nema niko ko do nadgleda i kontrolise njihov rad (sta bi trebalo da ima, i bilo bi posao opozicije) niko vise nece pitati gde su zavrsili ili dali su stvarno bili truli.
 
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/195839/Sve-gotovo-1-septembra


Radovi na Bulevaru kralja Aleksandra
Sve gotovo 1. septembra
L. GEDOŠEVIĆ | 28. 06. 2010. - 00:02h | Foto: J. Vučetić | Komentara: 0

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/195839/Sve-gotovo-1-septembra

Radovi na levoj, neparnoj, strani Bulevara kralja Aleksandra, od Sredačke do Pop-Stojanove, počeće danas u popodnevnim satima, zbog čega će kompletan saobraćaj biti prebačen na desnu stranu ove ulice. Javni gradski prevoz saobraćaće bez izmena.
Dok radovi budu trajali za saobraćaj će biti otvorene raskrsnice sa Tršćanskom, Milana Rakića i Branka Krsmanovića


Dok ovi radovi budu trajali za saobraćaj će biti otvorene raskrsnice Bulevara kralja Aleksandra sa Tršćanskom, Milana Rakića i Branka Krsmanovića, dok će raskrsnice sa Jedrenskom, Živka Karabiberovića, Pećkom, Đuke Dinića, Marka Oreškovića i Luke Vukalovića biti zatvorene.


- Od Pop Stojanove do raskrsnice sa Batutovom ulicom završeno je asfaltiranje na desnoj strani kolovoza i izvode se radovi na kanalizaciji, toplovodu i vodovodu. Na deonici od Batutove do Ulice gospodara Vučića završena je leva strana Bulevara, gde je asfaltiran kolovoz, poplopčani su trotoari i parkinzi, i položene su šine u levoj tramvajskoj baštici. Sada se izvode radovi na desnoj strani tog dela Bulevara, na formiranju tramvajskog koloseka - kaže gradski menadžer Aleksandar Bijelić.


Prema njegovim rečima, na deonici od Vukovog spomenika do Čučuk Stanine ulice završeno je asfaltiranje desne kolovozne trake, kao i popločavanje trotoara i parkinga.


- U tom delu je položen kolosek u desnoj tramvajskoj baštici i postavljena je hidrantska mreža za navodnjavanje novih sadnica. Takođe, dorađuju se trotoari, vrši se nivelisanje poklopaca šahtova, betoniraju se temelji za stubove javne rasvete i kontaktne mreže - objašnjava Bijelić.


Počeli su i radovi na desnoj strani Bulevara, gde je uklonjen stari kolovoz, izmeštaju se i postavljaju nove instalacije kanalizacije, vodovoda i telekomunikacija. Na deonici od Čučuk Stanine do Pop Stojanove ulice počelo je asfaltiranje kolovoza, popločani su trotoari, parkinzi i položen kolosek u tramvajskoj baštici.


- Radovi u Bulevaru kralja Aleksandra izvode se planiranom dinamikom. Završetak radova, predviđen za 1. septembar, biće u potpunosti ispoštovan - istakao je Bijelić.


Kilometri novih cevi
Do sada je završeno više od polovine planiranih radova na komunalnim instalacijama, gde je ugrađeno oko 2.500 metara vodovodnih cevi, rekonstruisano isto toliko kanalizacione mreže i završena ugradnja magistralnog toplovoda u dužini oko 2.000 metara. Završeni su radovi i na izmeštanju i polaganju novih energetskih i kablova za telekumunikaciju na desnoj strani Bulevara.
 
E aj i to cudo sad da vidim dal ce ispostuju do prvog septembra da zavrse radove.....
A trebalo bi i da rekonstrujisu tramvajske sine od vukovog spomenika do Tasmajdana.....
Mislim pogledaj te kave su sine tu de idu tramvaji to bi trebalo da se sredi...
 
@ MareCar- Naravno da nisu truli, 100 puta sam video extra prvoklasnu gradju i trule trupce, platani su bili ovo prvo. Samo 2 sam video trula od Vuka do Djerma :rant:
 
Pa znam ja da nisu trule. Ali oni su ih proglasili trulim i niko nema da to proverava. I dalje se daje politicarima da zive i vladaju kao neka "visa klasa", umesto da odma lete iz funkcije za takve stvari. Ne vladaju oni, narod vlada. Zato narod treba da upravlja, a ako narod pusti majmuna za volan i okrene se i spava, ne treba se cuditi ako se probudi tek sekund pre udarca u zid, onda je kasno.
 
Ne znam da li je još neko primetio, ali celom dužinom rekonstruisanog Bulevara poklopci od šahti su izdignuti od ostatka kolovoza (i to primetno).
Svaki put kad automobil ili autobus pređe preko njih to se prilično oseti.
Da li je to nametno postavljeno tako, jer to treba nekako da se "slegne" tokom vremena ili je u pitanju teži propust prilikom projektovanja?
 
i ja mislim isto, da ce se kad se zavrsi i neparna strana sve jos jedared asfaltirati, jer ovo je strahotno sto je sad.
 
Ne verovatno, vec sigurno ide jos jedan sloj asfalta.Moram priznati da su se lepo setili da odrade tako.2 sloja, pa crtanje privremenih traka i habanje tog asfalta, pa kad zavrse sa rekonstrukcijom stave novi i iscrtaju finalne linije.

Nego kad sam se setao od cvetka ka lionu nekako sam imao osecaj da je sredjeni trotoar suvise talasast, kao da majstori nisu dobro nivelisali.
 
Vrh