То је ок предлог, са тим да услови за формирање ГП буду нормално дефинисани. Мислим да би требало инсистирати бар на томе и да се и у овој фази посади дрворед а да се испред зграда омогући паркирање до новог проширења улицеMislim da treba napraviti kompromis, tj da se dodaju samo dve trake za početak, ali da građevinska linija ostane po starom planu. Nakon nekoliko godina kada se parcele preurede dodatno proširiti ulicu i pustiti tramvaj...
Svaka čast na trudu!Мало сам анализиао трасу Смедеревца јер сматрам да се комплет може проширити без екпропријације, а не само деоница од Три тигања до Винче. И ево шта сам исчачкао.
Дакле, узмимо као репер раскрсницу код Три тигања, која је прошле године реконструисана. Њен профил је 2+2 са обостраним тротоарима и разделним острвом у средини. Ширина путног појаса на овој локацији је 20 метара.
Ширина путног појаса на грочанској деоници код Три Тигања је 25 метра, док је непосредно пре раскрснице са кружним путем 23 метра. Дуж трасе ширина варира али нигде не спада испод минимално потребних 20 метара.
Хајдемо сад према граду. У зони раскрснице са улицом Нине Кирсанове, односно "код Коцке" где је ситуација и најчупавија, барем одокативно - ширина појаса је опет довољних 23 метра. Ту сад имамо једну деоницу где је давно исправљана путна девијација и мало хаоса са катастарским парцелама али увидом у електронски катастар налазим да је гомила парцела одавно откупљена и води се на град Београд (КП 3520/1, 3520/2, 3520/3, 3520/4, 3520/5, 3520/6, 3520/7, 3520/8). Имајући те парцеле у виду, ширина путног појаса је комотних 29 метара.
У зони раскрснице са Партизанском улицом, односно код пумпе у ММЛ ширина појаса је 20 метара на најужој тачци. Одатле почиње деоница за коју се, потпуно непотребно - мења ПДР. Зашто непотребно? Зато што је ширина појаса 23 метра. (КП 1786/43, 1786/32, 1786/33, 1786/34, 1786/35, 1786/36, и 1786/37 се већ воде такође на град Београд).
Булевар се без екпропријације може проширити до Бајдине где је путни појас широк довољних 20 метара. Међутим, од Бајдине до Устаничке без рушења и делиичне екпропријације није могуће урадити ништа будући да је ширина путног појаса бедних 12 метара. Иако и на том делу трасе нема много посла за имовинце, мора бити рушења. Објекти у зони раскрснице са Бајдином су нелегални и изграђени буквално на парцели улице - дакле под мач. Након њих, ту је пијаца и објекат ГО Звездара (власник град Београд), исто као и парцеле испред пумпе и дуж нових зграда. Једино где се траба вршири екпропријација јесу кућице између објекта ГО Звездара и пумпе (седам објеката на парцели 13489/10)
užas.Bulevar i od Ustaničke u četiri trake, ali bez šina - Tramvaji ipak neće do Malog Mokrog Luga
Bulevar i od Ustaničke u četiri trake, ali bez šina - Tramvaji ipak neće do Malog Mokrog Lugawww.ekapija.com
užas.
Propuštena prilika da se nešto uredi za narednih 100 godina...ovako, samo odloženo na 10tak 15...
da. ali bi se i skroz ispraznio kod početne 31 i ostalih...mada bih ja sve te okretnice prebacio gore na kraj Ustaničke odavno..Možda je tako i bolje.
Sada se tramvaj maltene napuni do vrha, već na prvoj sledećoj stanici.
Da ide do MML-a,taj tramvaj bi bio pun do vrha, već na početnoj u MML-u.
Tu bedu od onih žitih špajzeva bih uklonio koliko danas...Ko je dozvolio da se okretnica tramvaja, opaše turskom kasabom,u vidu prodavnica pantalonetina,gaćurina, i ostalih bezvezarija,kojima tu nije mesto?
Ko je dozvolio, da se plac preko puta okretnice, proda Lidlu,umesto da ga je država kupila ,da napravi najači terminus u ovom delu grada?
Ko je dozvolio gradnju na 10cm od šina?
Radikali, ko drugi.Ko je dozvolio da se okretnica tramvaja, opaše turskom kasabom,u vidu prodavnica pantalonetina,gaćurina, i ostalih bezvezarija,kojima tu nije mesto?
Ko je dozvolio, da se plac preko puta okretnice, proda Lidlu,umesto da ga je država kupila ,da napravi najači terminus u ovom delu grada?
Ko je dozvolio gradnju na 10cm od šina?
https://forum.beobuild.rs/threads/rekonstrukcija-bulevara-kralja-aleksandra.1199/post-1142617Jel moze neko strucniji da mi kaze gde su sve planirane raskrsnice, znaci zanima me od ustanicke okretnice tramvaja do skretanja za kruzni put?
Mislim da ljudi potcenjuju ova naselja ovamo i pritoke, samo da spomenem Mirijevo i Kaludjericu i treba da bude jasno o kojoj kolicinu ljudi i vozila govorimo, sa neverovatnim prilivom stanovnistva.
Bojim se da ni dodavanje traka nece pomoci
Pa da.Jel moze neko strucniji da mi kaze gde su sve planirane raskrsnice, znaci zanima me od ustanicke okretnice tramvaja do skretanja za kruzni put?
Mislim da ljudi potcenjuju ova naselja ovamo i pritoke, samo da spomenem Mirijevo i Kaludjericu i treba da bude jasno o kojoj kolicinu ljudi i vozila govorimo, sa neverovatnim prilivom stanovnistva.
Bojim se da ni dodavanje traka nece pomoci
Још ништа није готово, питање је где ће бити грађевинска линија, то овим раним увидом није прецизирано, као и услови за формирање ГП. Зато је важно да се дају примедбе и да се прати даљи ток. Овакав Булевар, главни у старом делу града, не сме бити без дрвореда и паркинга! Ако не може одмах, место се мора оставити за касније.Ne umem da tumačimi planove. Ali kako shvatam nisu bili ni pametni da regulacionim planom ostave mesta za "veliko širenje" a da sada plate samo ova 22m? Nego to je to, srećna nam nova kanjončina, 2500e+pdv lux lux lux?
ПДР је требало да се измени само у делу који се односи на формирање ГП. То је била најслабија тачка овог плана која је закочила изградњу и повлачење објеката на ГЛ што би олакшало проширење. До сада би сигурно било сазидано 30-50% парцела. Али струка је код нас чудо, тј политика је чудо, у све се меша. Онда су ти урбанисти из урбанистичког завода пре 12 година дали такве параметре да није успела да се сазида ни једна зграда на бело, осим Бекаментове, јер је на тој парцели била фирма. А лично знам доста људи који хоће да дају своје парцеле за градњу као и неколико инвеститора који су хтели да зидају. Али, план је такав да нико није успео да намакне 30 метара лица и 15 ари плаца... А данас су испројектовали тунел од улице без паркинга, без дрвореда, најпре без стручне савести!Ma uopšte nije trebao da se menja PDR, to je neka druga muvačina koje veze sa širenjem Bulevara nema. Mogu sutra da provuku 4 trake, mogli su i pre 10 godina bez otkupa parcela. Mogao je i tramvaj u sredini, kao u Beogradskoj. Svašta je moglo, može i dalje. Samo nema ko u tim gradskim službama da misli.
To je najgore rešenje koje može da se uradi. Vojvode stepe je jako loše urađena, za kola je stalno gužva, a pešaci nemaju gde da prođu. Trebalo je uraditi kao Bulevar od Vuka do Cvetka, to je jedna od lepših i funkcionalnijih ulica u gradu.Да има и трунка памети, урадили би од Цетка до ММЛ као што је урађено у Војводе Степе, са трамвајском баштицом/жутом траком у средини, а коловоз колико трака где може да стане за сада.