SRBO
Advanced
Кад се све иде "јаооо нек они то изграде па ћемо ми после откупити вишак земље" (најужаснијим старачким гласом). Да се људи испод 30 година питају и воде ишта 90% проблема би већ било решено.
JastaДа се људи испод 30 година питају и воде ишта 90% проблема би већ било решено.
80% било које популације се једва може сматрати својевољном или духопоседујућом.Jasta
Haos u TC BIG umesto nastupa jutjubera zvanog Baka Prase (FOTO)
U tržnom centru BIG danas u 16 časova je trebalo da nastupi poznati jutjuber Baka Prase, ali je umesto nastupa mnogobrojne posetioce dočekao neviđeni haos i pometnja.Budući da se odgovorna lica…www.mojnovisad.com
Generacija koja obecava.
Pozdrav, mislio sam jedan par šina ( tako i napisah ), ne na šinu jednu. I da, to ima u Budimpešti.Као неко ко је везан за горњи део Булевара у ММЛ од рођења, могу да ти кажем да мислим није тако лоша идеја да се за почетак ураде 4 траке, уз минимално рушење. Са тим да се не помера грађевинска линија и тако остави простор за трамвај у будућности. Оно што би требало урадити јесте промена параметара за формирање грађ. парцеле. Сада је услов 30м лица и 15 ари површина, што је јако тешко оставриво. Урадити 4 траке и смањити услове за формирање грађ парцеле и за пар година ће много зграда нићи на грађевинској линији која омогућава ново проширење.
Зато ме интересује шта ће усвојити средином фебруара у скупштини града. Мислим ПДР не могу тек тако да промене без јавне расправе.
Што се тиче твог предлога да трамвај иде само по једној шини, као воз, са проширењима, извини али то је потпуно неизводљиво. То једноставно не постоји нигде у свету. На потесу од 2,5 км може да буде само или трамвај или без њега, ништа друго.
Upravo to, hvala na pomoći...Šta ti znači "par šina", jednokolosečna pruga?
Слажем се да не би требало, опет у теоријама. У пракси је неопходан барем подужан паркинг за кратка заустављања.Da, ali ipak, glavne saobraćajnice - magistrale - ne bi trebalo da imaju parking uz kolovoz.
A stanu sa 4 žmigavca i kad ima parking.
Свако се ради о пару шина, један колосек. Али свеједно мислим да на потесу од 2,5 км, то нема никаквог смисла, прекратко је.Pozdrav, mislio sam jedan par šina ( tako i napisah ), ne na šinu jednu. I da, to ima u Budimpešti.
p.s. Vidiš, ja bih voleo mene da ruše, jer mi nedaju ništa da radim na kući zadnjih 40 godina...
Pa kad se dozvoljava parkiranje svuda i kad se gleda kroz prste zauzimanju/otimanju parkinga ispred novih zgrada.У ДТ нажалост нема места ни за крштен тротоар, а камоли дрворед. Цела Звездара нема две улице које су урађене како ваља.
Otkupljivanje parcela i izgradnja gradskih garaža je apsolutni prioritet.Planom generalne regulacije šinskih sistema je jasno ucrtan tramvaj od Ustaničke do Partizanske ulice gde treba proći SMT. Konsultovao sam se sa stručnjacima iz saobraćajne struke i njihov stav je da je nedopustivo da se ukida tramvaj baš zbog pravca sa Smederevskog puta i toga što je terminus linija 300 privremen i treba biti preseljen na Smeredervski put.
Što se tiče parkiranja slažete se, i moj stav je da je neizbežno paralelno parkiranje u regulaciji Bulevara kao što je od Cvetka do Vuka. Ono što je nereano su trenutni PDR-ovi Bulevara koji su predvideli 5m sa obe strane ulice jer je regulacija i uža nego do početka Bulevara kod Takovske gde je najviše uspelo da se ušpara parkiranje pod uglom od 45 koje je po meni pogrešno.
Potrebno je da grad otkupi i nekoliko parcela da se naprave pored dve planirane garaže na Cvetku od 650 i 400 mesta da se predvide i garaže na Ustaničkoj i obavezno Smederevskom putu za park & ride.
IPogledajte prilog 153407
Tacno tako. Ukrstanje saobracaja bi bilo normalno, za razliku od sadasnjeg gde kada vidim autobuse za MML kako izlaze iz okretnice u Ustanicku, jos tokom spica, zeludac mi se prevrne. Zajedno sa onim nesrecnim pesackim u Ustanickoj kod okretnice koji je sam po sebi incidentan. Nesto najpribliznije Bangladesu.Штета што држава није задржала плац где је сада Лидл и ту направила условну окретницу трамваја и аутобуса. Оно доле је катастрофа и за возаче и за путнике.
Tu garažu su pokrali za jedan sprat, skinuli ga i odneli na drugu lokaciju. To da će da je proširuju zaboravite.Ваљало би гаражу код дома здравља унапредити у модернију са више капацитета и у старту планирати велику гаражу на новој окретници у ММЛ за паркирај и вози се.