Da građani sami sebi eksprišu parcele.Mene samo zanima,sta su čekali do sada,od rekonstrukcije do Cvetka,sta???
Lažeš. Na milion mesta su se hvalili kako imaju najveći budžet u istoriji, i kako im se preliva.Nema para u kasi jel cujes
Da građani sami sebi eksprišu parcele.Mene samo zanima,sta su čekali do sada,od rekonstrukcije do Cvetka,sta???
Lažeš. Na milion mesta su se hvalili kako imaju najveći budžet u istoriji, i kako im se preliva.Nema para u kasi jel cujes
Зар није у претходном плану уместо бициклистичке стазе био паркинг за аутомобиле? То није мала разлика
Da, ali ipak, glavne saobraćajnice - magistrale - ne bi trebalo da imaju parking uz kolovoz.Ova formacija sa bici stazom je u teorijama idealna, ali u praksi BG saobraćaja manjkava. To za rezultat može imati samo Bulevar i dalje 1+1 a desne trake zakrčene parkiranim vozilima sa 4 migavca.
Pa ne, kontra strana bi se rušila, sa te strane samo lep parking i pešačko-biciklistička zona.U tom slučaju bi bulevar morao da se proširi do pod prozor crvenih solitera, minimum.
Da treba da se ruši, treba. A vidi, neko je dobio debele pare da se gradi na nelegalnom delu, nadje se ko je to i koji rezim.Ma saće nabrzaka Vucko i Ne Davimo Beograd da sruše tih sitnih 2 km kučica, ostalo im samo još drugo poluvreme.
Pa ne, kontra strana bi se rušila, sa te strane samo lep parking i pešačko-biciklistička zona.
Као неко ко је везан за горњи део Булевара у ММЛ од рођења, могу да ти кажем да мислим није тако лоша идеја да се за почетак ураде 4 траке, уз минимално рушење. Са тим да се не помера грађевинска линија и тако остави простор за трамвај у будућности. Оно што би требало урадити јесте промена параметара за формирање грађ. парцеле. Сада је услов 30м лица и 15 ари површина, што је јако тешко оставриво. Урадити 4 траке и смањити услове за формирање грађ парцеле и за пар година ће много зграда нићи на грађевинској линији која омогућава ново проширење.Živim 50god u delu pomenutog Bulevara Kr.Aleksandra, a bar jedno 40god. sanjam da vidim tramvaj u tom delu. Nažalost novim predlogom gradskog urbaniste da se izbaci tramvaj sa tog dela trase po meni pa je onako onako, mada mislim da se može rešiti, to je projekat koji se jednom uradi. Ljudi koji su gradili lokale, 3-spratne kuće, znali su da nelegalno rade, jer odavno ima u planu gde ne sme, a gde ne sme. Koliko imam info, čak i oni nelegalno što su gradili dobiće gradjevinsku cenu po kvm, što opet nije loša varijanta.
Pešačka zona, deo za bickliste, tramvaj po sredini i parking mesta sa strane, mislim da bi dao totalno jedan novi facelifting tom delu Bulevara u MMLu.
Nešto razmišljam, nadam se da mi drugi neće zameriti, da li je neko razmišljao o jednom paru šina na tom potezu, sa možda ostrvom gde je to moguće, gde bi bila stanica i gde bi ušao drugi tramvaj da ga drugi obiđe, možda stanica tik posle Badjine, koja se uliva u Bulevar. Recimo da ide samo jedan tramvaj, linija 6, koja ima kabine sa obe strane tako da nije potrebna okretnica kod pumpe, ali da se naprave bar dva tri koloseka, čisto da se zavuku tramvaji dok čekaju polazak.
Pozdrav!
Nažalost jeste.Мислим да бициклистичка стаза само у овом делу булевара нажалост нема смисла пошто није урађена на раније сређеном потезу од Трга Николе Пашића до Цветка. Евентуално ако је у плану нека стаза ка Чингријиној кад буде рађено спајање Цветка са њом преко Арадске и погона ЈКП чистоћа, мада би то само била рекреативна веза са шумом пошто је Димитрија Туцовића тек небезбедна за бициклисте.