Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Earth, komšo hvala ti na konstruktivnom komentaru. Potpisivanjem peticije i borbom za lokalne teme ne znači da podržavaš neku opciju i da si njihov simpatizer. Naš narod mora da razgraniči lokalnu i visoku politiku. Sve dok je lokalna politika zadnja rupa na svirali tretiraće nas kao ovce što je i primer ovaj pokušaj mazanja očiju za 19 miliona evra u Bulevaru.

Inače, akcija se nastavlja i ovaj vikend, peticija se potpisuje od 10 do 14h na Cvetkovoj pijaci.

Bulevar peticija za sirenje.jpg
 
Ova formacija sa bici stazom je u teorijama idealna, ali u praksi BG saobraćaja manjkava. To za rezultat može imati samo Bulevar i dalje 1+1 a desne trake zakrčene parkiranim vozilima sa 4 migavca.
 
Ova formacija sa bici stazom je u teorijama idealna, ali u praksi BG saobraćaja manjkava. To za rezultat može imati samo Bulevar i dalje 1+1 a desne trake zakrčene parkiranim vozilima sa 4 migavca.
Da, ali ipak, glavne saobraćajnice - magistrale - ne bi trebalo da imaju parking uz kolovoz.

A stanu sa 4 žmigavca i kad ima parking.
 
U tom slučaju bi bulevar morao da se proširi do pod prozor crvenih solitera, minimum.
 
Da li je moguće primeniti sistem tabli zabrane parkiranja od-do radnim danima? U tom slučaju bi npr. mogla duž ovog dela bulevara spoljna traka da se koristi kao parking od npr. 20h do 7h.
 
Živim 50god u delu pomenutog Bulevara Kr.Aleksandra, a bar jedno 40god. sanjam da vidim tramvaj u tom delu. Nažalost novim predlogom gradskog urbaniste da se izbaci tramvaj sa tog dela trase po meni pa je onako onako, mada mislim da se može rešiti, to je projekat koji se jednom uradi. Ljudi koji su gradili lokale, 3-spratne kuće, znali su da nelegalno rade, jer odavno ima u planu gde ne sme, a gde ne sme. Koliko imam info, čak i oni nelegalno što su gradili dobiće gradjevinsku cenu po kvm, što opet nije loša varijanta.
Pešačka zona, deo za bickliste, tramvaj po sredini i parking mesta sa strane, mislim da bi dao totalno jedan novi facelifting tom delu Bulevara u MMLu.
Nešto razmišljam, nadam se da mi drugi neće zameriti, da li je neko razmišljao o jednom paru šina na tom potezu, sa možda ostrvom gde je to moguće, gde bi bila stanica i gde bi ušao drugi tramvaj da ga drugi obiđe, možda stanica tik posle Badjine, koja se uliva u Bulevar. Recimo da ide samo jedan tramvaj, linija 6, koja ima kabine sa obe strane tako da nije potrebna okretnica kod pumpe, ali da se naprave bar dva tri koloseka, čisto da se zavuku tramvaji dok čekaju polazak.
Pozdrav!
 
Ma saće nabrzaka Vucko i Ne Davimo Beograd da sruše tih sitnih 2 km kučica, ostalo im samo još drugo poluvreme.
 
Pa ne, kontra strana bi se rušila, sa te strane samo lep parking i pešačko-biciklistička zona.
To što bi se kontra strana rušila je jedno, a ovde je odgovor bio na konstataciju @Пантограф da parking ne treba da bude uz kolovoz, na šta sam ja odgovorio da bi se taj uslov ispunio, da bi moralo da se širi i sa jedne i sa druge strane, i da bi u tom slučaju ulica došla do solitera.​
 
Мислим да бициклистичка стаза само у овом делу булевара нажалост нема смисла пошто није урађена на раније сређеном потезу од Трга Николе Пашића до Цветка. Евентуално ако је у плану нека стаза ка Чингријиној кад буде рађено спајање Цветка са њом преко Арадске и погона ЈКП чистоћа, мада би то само била рекреативна веза са шумом пошто је Димитрија Туцовића тек небезбедна за бициклисте.
 
Па оно, лепо је, али рекреативног карактера и било би доступно само бициклистима тог дела булевара.
 
Živim 50god u delu pomenutog Bulevara Kr.Aleksandra, a bar jedno 40god. sanjam da vidim tramvaj u tom delu. Nažalost novim predlogom gradskog urbaniste da se izbaci tramvaj sa tog dela trase po meni pa je onako onako, mada mislim da se može rešiti, to je projekat koji se jednom uradi. Ljudi koji su gradili lokale, 3-spratne kuće, znali su da nelegalno rade, jer odavno ima u planu gde ne sme, a gde ne sme. Koliko imam info, čak i oni nelegalno što su gradili dobiće gradjevinsku cenu po kvm, što opet nije loša varijanta.
Pešačka zona, deo za bickliste, tramvaj po sredini i parking mesta sa strane, mislim da bi dao totalno jedan novi facelifting tom delu Bulevara u MMLu.
Nešto razmišljam, nadam se da mi drugi neće zameriti, da li je neko razmišljao o jednom paru šina na tom potezu, sa možda ostrvom gde je to moguće, gde bi bila stanica i gde bi ušao drugi tramvaj da ga drugi obiđe, možda stanica tik posle Badjine, koja se uliva u Bulevar. Recimo da ide samo jedan tramvaj, linija 6, koja ima kabine sa obe strane tako da nije potrebna okretnica kod pumpe, ali da se naprave bar dva tri koloseka, čisto da se zavuku tramvaji dok čekaju polazak.
Pozdrav!
Као неко ко је везан за горњи део Булевара у ММЛ од рођења, могу да ти кажем да мислим није тако лоша идеја да се за почетак ураде 4 траке, уз минимално рушење. Са тим да се не помера грађевинска линија и тако остави простор за трамвај у будућности. Оно што би требало урадити јесте промена параметара за формирање грађ. парцеле. Сада је услов 30м лица и 15 ари површина, што је јако тешко оставриво. Урадити 4 траке и смањити услове за формирање грађ парцеле и за пар година ће много зграда нићи на грађевинској линији која омогућава ново проширење.
Зато ме интересује шта ће усвојити средином фебруара у скупштини града. Мислим ПДР не могу тек тако да промене без јавне расправе.
Што се тиче твог предлога да трамвај иде само по једној шини, као воз, са проширењима, извини али то је потпуно неизводљиво. То једноставно не постоји нигде у свету. На потесу од 2,5 км може да буде само или трамвај или без њега, ништа друго.
 
Мислим да бициклистичка стаза само у овом делу булевара нажалост нема смисла пошто није урађена на раније сређеном потезу од Трга Николе Пашића до Цветка. Евентуално ако је у плану нека стаза ка Чингријиној кад буде рађено спајање Цветка са њом преко Арадске и погона ЈКП чистоћа, мада би то само била рекреативна веза са шумом пошто је Димитрија Туцовића тек небезбедна за бициклисте.
Nažalost jeste.
Uvek se pitam kako im ne padne na pamet da zasade drvored kakav bilo u D.T.
Ili da za početak metnu pandura kod Trpkovića da rasteruje zaustavljene sa 4 migavca i puni budžet. Ili kod Gradske bolnice - tamo se parkiraju bukvalno na stajalištu trole.
 
Vrh