Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Novogradnja kod kluza je uvucena zarad prosirenja.Drzava ceka da se sve novoizgradi, da ne bi radili eksproprijaciju, ali sta nas to zanima, mi hocemo prosirenje koliko odmah, jer je saobracajni haos ogroman.
Napisao sam ranije,ukrstanje Karadjordjeva zvezde i Mirijevskog venca, smer nizbrdo od Milana Rakica ,pravi haos, odnosno jedna jedina kuca,pravi ometanje za uslovno skretanje desno.Tu kucu srusiti ,platiti ljudima posteno, i pola Mirijeva ce prodisati.
Isto je u kod ukrstanja Karadjordjeva zvezde i Mirijevskog bulevara,isti smer, tu treba jos jedna traka,samo za skretanje levo.To resava, da prodise ona druga polovina Mirijeva.Nema rusenja,ili mozda zasmeta zeton perionica.
Ovu su zaista minimalne korekcije, koje bi dovele do maksimalnog rasterecenja saobracaja.
 
Meни се чини да зграда на углу Мите Ружића и Будманијеве није довољно увучена да би се ту урадило озбиљно проширење. Теоретски, може да се одарди проширење Мите Ружића са десне стране до Будманијеве улице (рушење пет приземних објеката до БКА и Клуза, a oд Војводе Блажете да прошире на леву страну (рушење пет већих кућа, једног трафоа и једне као шупе или гараже).
 
Novogradnja u Mite Ružića nije povučena, bar ne za 7 metara koliko bi trebalo za još 2 trake.
 
Prosirenje kod kluza, ce verovatno ici na obe strane u nekim delovima.

Plan iz davne 2007-godine:Zato i pisem,zasto se ovoliko odugovlaci????

Prema Nacrtu plana predviđena širina Ulice Mite Ružića je 18 metara, a čini je kolovoz od 12 i obostrani trotoari od po tri metra. Kako bi se izbegla velika rušenja, u prvoj fazi ulica će se širiti sa obe strane na 15 metara. Urbanisti su takođe predvideli da se Ulica Vjekoslava Kovača širi na parnu stranu sa postojećih 8,5 na planiranih 11 metara. Sporedne ulice uglavnom će zadržati postojeću širinu, ali se predviđa probijanje Aradske ulice, zatim Prote Đurića prema Deskaševoj i formiranje Ulice Jovana Đaje.
 
Širina kolovozne trake za javni gradski prevoz je 3,5m...
 
Новоградња у Мите Ружића је испоштовала план. Мите Ружића се комплетно шири на супротну страну а са стране новоградње буквално у ивичњак остаје на истој линији.
 
Значи руши се лева страна са више кућа. Код Клуза могу евентуално да увуку нишу за стајалиште и то сад ако би померили трафо у дворишту фабрике.
 
Od bulevara ka kluzu, ako se rusi samo desna strana,ostaje novogradnja posle kluza,do koje nema dovoljno mesta, mora i suprotna strana da se rusi.
 
Aко сам ја разумео СТФа, руши се више лева страна.

Eво како би теоретски могли да избегну рушење већих кућа.
 

Prilozi

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    187,6 KB · Pregleda: 1.836
Гледано од Булевара ка Миријеву Мите Ружића се шири на десну трану до раскрснице са улицом проте Ђурића а даље до Матице Српске се шири подједнако на обе стране.

mite-ruzica.jpg
 
Vesić je izjavio samo da je za ekspropriaciju od Cvetka do Ustaničke potrebno oko 70 miliona evra.
 
Притом је то потез где деценијама није добијена дозвола за градњу управо због проширења па су у највећем проценту остали приземни вагон објекти, евентуално куће са једним спратом и само једна стамбена зграда која је виша од тога јер је старија и од најстаријих планова за проширење.

Колико ли ће тек да кошта експропријација од Устаничке до НИС пумпе где је предвиђено да се Булевар шири подједнако на обе стране и морају да се руше легалне куће солидне градње од по 3, 4 етаже због чије квадратуре нема ни потенционално заинтересованих инвеститора да их откупе и замене увученим зградама....
 
Na tom delu je problematican jedino deo od Ustanicke do Bajdine, kasnije ima poprilicnu širinu...
 
Najatraktivniji deo kod Cvetkove pijace bi mogao da se radi od strane investitora ali je potrebno i da Direkcija uradi svoj deo posla. Bilo bi dobro i da mediji pokrenu ovo pitanje i da se izvrši mali pritisak.
 
Trotoar bukvalno ne postoji u ovom delu Bulevara već je u pitanju asfaltni zastor u nivou kolovoza koji je pretrpan automobilima i drugim preprekama. Tek sada se uređuje deo trotoara na strani gde je okretnica Radioindustrija ali to nije dovoljno. Kao vozač bicikla mi je najbolje da idem tramvajskim šinama do trotoara i to u smeru ka tramvajima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=913399#p913399:34x8yh0w je napisao(la):
vucko » Fri Dec 31, 2021 12:42 pm[/url]":34x8yh0w]Vesić je izjavio samo da je za ekspropriaciju od Cvetka do Ustaničke potrebno oko 70 miliona evra.

Pa da su za ovih skoro deceniju vlasti odvajali svake godine po 4-5 miliona (ili je i to problem za rekordni budžet) i to rešavali sada bi ostalo nešto sitno ili bi bilo završeno do Ustaničke.
 
Преко пута Радиондустрије између две новоградње уређује се мали тргић - искрено, нисам очекивао да ће инвеститори то испоштовати.
 
Вероватно је инвеститору (тј њима двојици, пошто је тј тргић тачно између тј део одузет од две парцеле њихове) дато да то одради заузврат да не мора платити оне трошкове уређења
 
Вероватно, али се то ретко дешава. Ја сам очекивао у најбољем случају да ће тај простор да се користи као импровизовани паркинг за станаре или да остане неки запрложени комад изгажене траве као што је то случај у 98% сличних локација по граду.

Могуће је да и тротоар са такси станицом преко пута финансира овај инвеститор на конто тога.
 
Мој покојни ћале би рекао: "Биће боље за 100 година".

Али без обзира, оно горе је тешка срамота - и не сме да преживи градски буџет од 1,3 милијарде евра. Не сме.

А нека су чекале разне градске власти да поскупе некретнине, па да онда рачунају колко кошта реконструкција. Ако, то је та памет политичарска, страх од задуживања и остале баљезгарије...
 
mozda nepopularno resenje, ali zar ne bi bilo logicnije staviti kruzni tok umesto raskrsnice mite ruzica/matice srpske/VKZ? (to sto nas narod i ne zna previse da koristi kruzni tok je druga prica)
 
Vrh