Kakva studija, ko je jednom prošao tim delom, dovoljno je video. Moj rekord je da sam 42 minuta išao od semafora na uglu vitezova i mirijevskog venca, do semafora na cvetku. I hteo u gospodara, ali sam odustao jer gužva.
Priča o tunelu je dobra, ali je priča. Ne verujem da će biti urađen, bar u 30 godina sledećih.
Izmeštanjem stajališta 46 iz Mite u bulevar smanjeno je čekanje busa za jedno crveno svetlo. Postavljanjem novih semafora kod w fluxa to je poništeno. Rešenje da ko ide ka Ustaničkoj, skrene u Budmanijevu je više nego korektno. I koriste ljudi.
Taj deo bi dosta pristojnije funkcionisao kada bi se napravila proširenja za stajališta (3 stajališta), a ne kad stane bus, svi staju. Takođe da se naprave proširenja na semaforu za prestrojavanje na početku mite ružića, i uglu vitezova i mirijevskog venca, da bi uslovno desno imalo smisla. Pričam o rešenjima koja mogu relativno lako i jeftino da se odrade. Da maštam da će Mite Ružića i Vitezova, do Mirijevskog dobiti po još dve trake mogu, ali to je samo - mašta.
Kada bi se odradila Milana Rakića, i sve ono što su najavljivali, sa Čingrijinom, novom ulicom do cvetka iz Milana, i to, što postoji nada da će uraditi u narednih 10 godina, ja bih u Milana, pa ka bulevaru kod Cvetka prebacio 46,79, da rastereti Mite Ružića, plus Olimp, dom, škola, i slično da se pokriju bar nekim prevozima. Oni koji iz busa prelaze na tramvaj, to mogu i na cvetku, manje više niko ne putuje ciljano na deo od Velizara do Mite.