Šta je novo?

Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra

Nije potrebna nikakva studija, ulaz i izlaz ka Mirijevu, su strahovito opterećeni sadasnjim stanjem.
Slivanje iz Deskaseve i Mite Ružića će biti veće, ali se zato i prave 4 trake, da pokupe sav taj saobraćaj.
Previse se oteže sa prosirenjem, ovako važnog pravca.
Da je onomad resen tunel ka Mirijevu iz pravca Ustaničke, danas bi situacija bila mnogo opustenija..

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Pa o tome i pričam gužva u Mirijevu kreće od pumpe iveć sad je nesnosno i žestoko opterećuje BKA. Zbog sve te okolne gužve, postavljen je semafor kod Deskaševe, neke lokalne ulice su postale jednosmerne itd...
Treba imati u vidu da i sada vozi po dve trake(koriste se šine) skoro celom trasom koju je potrebno proširiti.
 
Kakva studija, ko je jednom prošao tim delom, dovoljno je video. Moj rekord je da sam 42 minuta išao od semafora na uglu vitezova i mirijevskog venca, do semafora na cvetku. I hteo u gospodara, ali sam odustao jer gužva.

Priča o tunelu je dobra, ali je priča. Ne verujem da će biti urađen, bar u 30 godina sledećih.

Izmeštanjem stajališta 46 iz Mite u bulevar smanjeno je čekanje busa za jedno crveno svetlo. Postavljanjem novih semafora kod w fluxa to je poništeno. Rešenje da ko ide ka Ustaničkoj, skrene u Budmanijevu je više nego korektno. I koriste ljudi.

Taj deo bi dosta pristojnije funkcionisao kada bi se napravila proširenja za stajališta (3 stajališta), a ne kad stane bus, svi staju. Takođe da se naprave proširenja na semaforu za prestrojavanje na početku mite ružića, i uglu vitezova i mirijevskog venca, da bi uslovno desno imalo smisla. Pričam o rešenjima koja mogu relativno lako i jeftino da se odrade. Da maštam da će Mite Ružića i Vitezova, do Mirijevskog dobiti po još dve trake mogu, ali to je samo - mašta.

Kada bi se odradila Milana Rakića, i sve ono što su najavljivali, sa Čingrijinom, novom ulicom do cvetka iz Milana, i to, što postoji nada da će uraditi u narednih 10 godina, ja bih u Milana, pa ka bulevaru kod Cvetka prebacio 46,79, da rastereti Mite Ružića, plus Olimp, dom, škola, i slično da se pokriju bar nekim prevozima. Oni koji iz busa prelaze na tramvaj, to mogu i na cvetku, manje više niko ne putuje ciljano na deo od Velizara do Mite.
 
мислим да се од тунела давно одустало, то је било у плановима типа око 2003 и од тад није никад ни споменуто.

Оптимално место би уствари било не из Устаничке директно него из Ребеке Вест, са спајањем те и Михаила Тодоровића. Одмах се шаљу на аутопут а не на устаничку која се оптерећује људима што се пењу на брдо.
 
Vec sam ponavljao vise puta, potrebno je napraviti protest,blokirati ulicu na sat vremena,da se skrene paznja,jer samo tako mozemo da dobijemo neko prosirenje ulice.
Tunel je zaboravljen,zato sto nije bilo peticije,nije bila iskazana zelja zitelja Mirijeva za takvim resenjem,nije bilo drustvenih mreza i tako redom.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Mиријево је заробљеник друмских саобраћајница које се надовезују на улице слабог капацитета. Требало је само да се у старту прошире Витезова Карађорђеве звезде од Миријевског булевара, Милана Ракића до Матице Српске, и Мите Ружића. То је нажалост данас мало теже због стихијске новоградње.
 
Islo se u dobrom smeru,napravljen je nov put ,presecanjem originalnog balkanovog stadiona,i napravljeno je tada,80 i neke,odlicno prosirenje koje funkcionise do danas.Problem je sto nov put izlazi tamo gde i tobogan i M.Rakica, sve se ukrsta u jednom mestu.Cetiri putna pravca se ukrstaju na jednom mestu,to je problem.Prvo prosiriti put u zoni Kluza,pa pravac u prosiren Bulevar, i na kraju prosiriti M.Rakica,to je pocetak i kraj svih muka.
Sve unutrasnje Mirijevske saobracajnice su ok,osim semafora kod stare crkve,tu eventualno treba prosirenje u zoni zeton perionice, kao i prosirenje za skretanje desno na raskrsnici Karadjordjeve zvezde,smer nizbrdo,jednu kucu treba srusiti,da prodise pola Mirijeva.
 
Класичан левак. Mите Ружића чак заслужује проширење на 6 трака с обзиорм на сва саобраћај који се у ту улицу слива. Само што би то морало да са експропријацијом леве стране, пошто на десној има већа стамбена зграда, иначе би лакше ишло рушење десне стране где су Клуз и још око 10 стамбених објеката, наспрам леве стране где је око 20 стамбених објеката.
 
Generalno je problem što su novija naselja nakalemšljivana na ulice i naselja neadekvatnih saobraćajnica, pa se na dosta mesta ulice i bulevari većeg kapaciteta, nadovezuju na ulice manjeg kapaciteta, poput pomenutog primera Mirijeva i Mite Ružića.
 
Mite Ružića jeste levak, ali relativno kratak. Ja uglavnom idem preko Mirijeva do Smederevskog puta i pre stignem nego kad nastavim Bulevarom samo pravo.
 
по ПДР-у Мите Ружића се шири на 9 метара, или 12 метара, а главни правац ка граду да буде Милана Ракића до Батутове

када то буде урашено, + СМТ, проширење Драгослава Срејовића и прављење Миријевске и сређивање Пиранделове биће доста проходније, Мите Ружића више неће ни бити толико битна јер ће већина ићи на Милана Ракића и Чингријину
 
И Милана Ракића је мањег капацитета, мада проточнија. Ако ураде спој ураде спој Чингријина-Милана Ракића-БКА код Цветка, драстично ће се побољшати стање у саобраћају. Звездара има проблем што се саобраћајнице које одвлаче саобраћај све машају, па се Батутова надовезује на Станислава Сремчевића, Господара Вучића на Вјекослава Ковачевића која скреће под 90 степени и Арадску без саобраћаја, Матице Српске на Мите Ружића и Миријевски булевар на Витезова Карађорђеве звезде. Оно што би доста побољшало ситуацију поред поменуте везе Чингријине са Цветком јесте и продужетак Тужног булевара за 500 метара до Цвијићеве, али би морао да страда Арканов стадион, пошто су иза њега натрћили оне зграде на крају Грочанске и Метохијске. И онда опет остаје немогућност проширења Станислава Сремчевића исто због новоградње, па ће заувек остати једносмерна.
 
To je sve plan ,koji ce biti tek za 20 godina.Nama za sutra treba prosirenje u zoni kluza i bulevara do cvetka.
 
Takođe instalacije su u baš kritičnom stanju na Bulevaru. Mislim da nije prošla ni jedna nedelja, a da se nije dogodila neka havarija na cevima ili pruzi.
 
Само у булевару ће морати да се одраде експропријација, рушење објеката, па темељна реконструкција инсталација и потпуно нов булевар у пуном профилу. А Мите Ружића је тек посебна прича.
 
Cingrijina je veliki problem.Tamo je bio protest stanovnika+ peticija protiv prosirenja.Dok Mirijevcima treba protest za prosirenje, neki protestvuju protiv prosirenja.
Kluz mora pasti, za njim Bulevar do Cvetka.
 
Ja živim kod Čingrijine i nisam podržavao moje komšije koje su bile protiv produženja i proširenja Čingrijine zbog čega su me neki prozvali da radim za vlast posle svih zasluga u vezi trole 28 i Zvezdarske šume. Zbog bunjenja stanara je usvojen plan kojim je predviđeno da Čingrijina od Gradske bolnice do Milana Rakića nema razdelno ostrvo. Takođe to nije prioritet da se gradi skoro..

Po meni je ovaj pravac bitan jer omogućava dvosmeran saobraćaja, izmeštanje okretnice Zvezdara kao i produženje trolejbusa 22 koji je planirano da od Kruševačke ide do Cvetka i dalje za Dimitrija Tucovića. Ako nešto nedostaje ovom delu grada to su veze koje povezuju Vojislava Ilića i južni Bulevar sa Dimitrijalom i Čingrijinom.
 
Ispravno razmisljanje.Gradjani su se bunili ,ne zbog prosirenja, koliko zbog najava da se iza cele priče ,krije tajni plan, da se napadne najveća slobodna parkovska povrsina unutar blokova zgrada.
Prosirenje od Cvetka, pa do Kluza, je prioritet svih prioriteta.
Sreća, kada nema snega i leda, ulaz u Mirijevo je moguc i preko Garmis Partenkirhena, zaletom sa zelenog brda, pa do sletanja na nov put.Od ove godine,ceo let je pod novim asfaltom.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Da, primarno smo se borili za poljanče u Đoke Vojvodića mada su planom i druge zelene površine ugrožene a i na mestu jedne kuće u bloku kod mene je planirana zgrada od 6 spratova. Svi zahtevi građana osim proboja Čingrijine na Milana Rakića i proširenja Čingrijine su usvojene.

Šteta što Milana Rakića neće biti skoro širena, a stava sam da i pored 2 linije metroa Mirijevo treba imati taj pomenuti tunel koji je 90tih planiran do raskrsnice sa Ustaničkom ali sada od toga nema ništa niti će ikada biti.
 
главни проблем је што су одбили гараже те ће и то проширење бити поништено светим колима која се наравно неће смети дирати
 
Zbog svega toga, nama treba prosirenja od Kluza, pa do Cvetka.Čingrijina i Milana Rakića, nisu opcije za razmatranje u dužem periodu.
Za Tunel nam treba peticija,najbolje peticije su pred izbore, sada je kucnuo taj čas.
Dajte da pokrenemo peticiju, a tuneli su u modi.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Онда ће морати да се руши цела лева страна Мите Ружића гледано од булевара. Али то решава само путању до Матице Српске, не и доле до венца и Миријевског булевара.
 
Vrh