Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

subota, 28. avg 2010, 07:30 -> 07:46

Kraj velikim gužvama

Završena zamena asfalta od mosta Gazela do Tošinog bunara što, prema rečima stručnjaka, znači da su najveće gužve iza nas. Radovi se nastavljaju ispod i unutar mosta i na pristupnim saobraćajnicama.

Završena je zamena asfalta na deonici autoputa kroz Beograd, od mosta Gazela do saobraćajnice Tošin bunar. Time se radovi premeštaju van grada i sve saobraćajnice u okviru autoputa na Novom Beogradu, osim one kod Centra Sava, biće prohodne.
Izjave Slobodana Blagojevića i Miodraga Jocića

Radovi se nastavljaju na Gazeli i na pristupnim saobraćajnicama i, prema rečima nadležnih iz Javnog preduzeća "Putevi Srbije", biće završeni 6. oktobra.

Velika rekonstrukcija autoputa kroz Beograd i mosta Gazela ušla je u drugu fazu. Stvoreni su uslovi da se posao nastavi van grada, od aerodroma Surčin do "Ikarbusa".

"Kvalitet radova, iako smo završli sedam dana ranije, jako je dobar što govore mnoge stručne analize, pa i analiza stranog nadzornog organa. Barica neće biti, asflat je vrhunski, a neće biti ni kolotraga", izjavio je Slobodan Blagojević iz "Alpine por".

Mnogi koji ovih dana voze mostom Gazela vide radove, ali ne vide skele dugačke skoro kilometar, ispod mosta, od centra "Sava" do temelja mosta.

Radnici mostogadnje "Strabaga" rade punom parom da bi ovaj veliki posao završli do 6. oktobra.

Veći deo radova izvodi se ispod mosta i unutar mosta, a angažovan je maskimalan broj radnika, s obzirom na to da je konstrukcija mosta dosta tesna.

"Trenutno imamo oko 150 radnika svakog dana u konstrukciji samog mosta, imamo oko 200 radnika na pristupnim saobraćajnicama i imamo oko 400 do 500 radnika koji rade na pripremi i dovozu materijala što znaci da se radi sada 750 ljudi", rekao je Miodrag Jocić iz Javnog preduzeća "Putevi Srbije".

Najveće gužve su iza nas, kažu stručnjaci.
Do kraja oktobra očekuje se potpuna normalizacija saobraćaja na potezu mosta Gazela. Radovi na mostu će se nastaviti i zimi, a zamena asfalta od Mostarske petlje do Bubanj Potoka po fazama biće rađena sledećeg leta.
 
Eto odgovora na moje pitanje. Kao sto sam se i plasio ovaj potez odlaganja radova za sledece leto me uopste nije iznenadio... ali sa druge strane jako razocarao. nesto sto je realno moglo da se pocne i ove godine, pa makar do nekle oni su elegantno pomerili za iduce leto... Opet ista prica... onda ce tu nesto da iskrsne, pa opet tako u nedogled...

Pitam se samo hoce li biti ikada kraj njihovim neozbiljnostima?
 
ića":ewr0q7o1 je napisao(la):
"Kvalitet radova, iako smo završli sedam dana ranije, jako je dobar što govore mnoge stručne analize, pa i analiza stranog nadzornog organa. Barica neće biti, asflat je vrhunski, a neće biti ni kolotraga", izjavio je Slobodan Blagojević iz "Alpine por".
Verovatno su meni amortizeri loši jer se na pojedinim delovima baš oseća kako odskače automobil. Naravno da je daleko bolje nego što je bilo, ali ako sada ovako izgleda, kako li će tek biti za nekoliko meseci...
 
Мислим да није баш толико неозбољно одлагање радова за следећу годину. Ипак је лето завршено и гужве ће бити веће. Сад, друга прича је што то није рађено ранијих или каснијих година.
 
Mada i deonica od Bubanj potoka do Dušanovca bi apsolutno mogla da se radi do zime. Ima tu pristojna kilometraža.
 
Нема то толико везе са временом, него више са гужвама које почињу на јесен.
 
Odluka da se rekonstrukcija autoputa na šumadijskoj strani odloži do sledećeg leta je više nego odlična. U situaciji kada nijedna od potencijalnih alternativa tom pravcu ne funkcioniše (obilaznica, gradska železnica, most na Adi) a sezona godišnjih odmora je završena, presecati taj pravac bilo bi više nego suludo.
 
Ja baš i pominjem deonicu Bubanj potok - Dušanovac, jer na njoj nije takva gužva. Čak je ona najopterećenija upravo leti, u sezoni odmora.
 
Pa, zavisi. U špicu red za prelazak Gazele ume da se otegne sve do Plavog mosta (i verovatno će se otezati i dalje sad kad Gazela radi sa 66% kapaciteta), a svakog dana se otegne do Dušanovca, čak i u sezoni godišnjih koja je sad na izmaku.
 
Da, ali mogu potpuno da zavre desni poluprofil, jer na njemu nikada nije guzva.
 
ma da radovi su odlicni a automobili se tresu :/ . Izgleda da su i oni pregledali radove nocu pesaka kao Djiki, pa im izgleda savrseno :bash:
 
prostorni planer":3fssza71 je napisao(la):
ma da radovi su odlicni a automobili se tresu :/ . Izgleda da su i oni pregledali radove nocu pesaka kao Djiki, pa im izgleda savrseno :bash:
Јеси ли скоро ишао на технички? Ја прошао јуче и ништа не тресе.
 
Meni je OK napravljeno, jedino deonica kod aerodroma malo poskakuje.
 
ma nemam sta da idem na tehnicki, samo mi poskakuju kola kod aerodroma i kod arene u pravcu ka gradu. Izgleda da je auto srecan kad naidje na novi asfalt, pa poskakuje od srece :laugh:
 
Koliko sam uspeo da vidim ovi radovi na autoputu trenutno teku jako sporo. Ako uopste i teku...

Ocekivao sam makar da od novosadskog puta (ukljucenje kod kvantasa) bude nesto uradjeno, a ono ispade tek od tosinog bunara.
Bedak!

Jel ima neko informaciju dokle se stiglo u smeru ka aerodromu i kada planiraju da zavrse od aerodroma do tosinog bunara. Milsim da je to trenutno najgora deonica po neravninama i rupama.
 
ića":1owy9y7a je napisao(la):
Koliko sam uspeo da vidim ovi radovi na autoputu trenutno teku jako sporo. Ako uopste i teku...

Ocekivao sam makar da od novosadskog puta (ukljucenje kod kvantasa) bude nesto uradjeno, a ono ispade tek od tosinog bunara.
Bedak!

Jel ima neko informaciju dokle se stiglo u smeru ka aerodromu i kada planiraju da zavrse od aerodroma do tosinog bunara. Milsim da je to trenutno najgora deonica po neravninama i rupama.
To i mene zanima, ali izgleda tek sledece godine. :violina:
 
Ко зна, можда чекају да се заврше тренутни радови на Газели, па после 6. октобра да почну ту да раде.
 
Од Змаја ка аеродрому се увелико ради. Уопште ми није јасно зашто су деоницу од Тошиног бунара до Змаја прескочили.
 
Deonica od Limuna do Sokosalaša (duž Radiofara) je gotova... Radi se deo od ukrštanja sa novosadskim autoputem, duž skretanja za Ikarbus/Fox do izlaska iz šume.

A ima i malo radova kod Bubanj Potoka... Rade na mostu koji ide iznad kružnog puta (Bubanj Potok - Leštane), otvorena je jedna traka ka BGDu i sav saobraćaj je u traci ka Nišu.
 
^^ taj nadvoznjak su morali po hitnom postupku da srede, jer je bio pred raspolucivanjem.
 
^^ O da... A nije ništa bolja ni njegova druga strana (u smeru ka Nišu)! :( Verovatno će i nju da odrade kad završe ovo što su započeli.

Nego, da li neko zna da li su u okviru projekta rekonstrukcije uračunati i "autoputni mostovi" (recimo onaj od Tošinog Bunara do Bežanijske kose, most preko NS autoputa i slični)? Na mnogo mesta u Srbiji, gde god da sam prolazio, iako je urađena rekonstrukcija puta, mostove su uvek preskakali... :(
 
^^ Ovaj koji sad rade, u smeru ka Beogradu je bukvalno pukao celom duzinom, i poceo opako da se kruni na Kruzni put. Onda su nasli privremeno, solomonsko resenje, i napravili ``krov`` od dasaka, koji tako stoji vec vise od godinu dana iznad Kruznog puta. Tako da su oni ocajni ``cesljevi`` na autoputu mala maca.

Inace me fasciniraju ``ograde`` na tim nadvoznjacima. Od vodovodnih cevi su. :laugh:
 
IMG_1631.jpg
 
Vrh