@Воћар,
Драго ми је да си мало спустио лопту, односно тон расправе, јер си кренуо баш ђоном.
Прво:
Тачно је да је Беобилд феноменалан и јако користан форум, са доста чланова који се и те како разумеју у грађевинарство и архитектуру, јер су и сами инжењери из ових области и доста корисних ствари нам кажу, шта и како би требало, шта није баш добро, итд итд. Ја сам исто лаик из ових области и све што сам научио о томе, научио сам овде на форуму, а и на градилиштима и исто као и тебе интересује, шта има ново и шта се то лепо гради по Београду и Србији. Ето мој неки скромни допринос форуму је баш тај који дајем кроз мало детаљније фоторепортаже.
Друго:
КБЦ Бежанијска коса је био приоритет зато што је болница. Војно медицински центар (ВМЦ) или ти војни дом здравља Нови Београд, Дом здравља Вождовац су здравствене установе у којима се само пружају здравствене услуге и оне су без лежећих пацијената, али опет јако важне установе. Хитна помоћ је опет на неки начин специфична здравствена установа, и сам назив јој то каже, а ту се у зависности од случаја, исто понеки пут довозе пацијенти или доћу сами, као ја рецимо. Игром случаја и сам сам пре неких 20-так година био пацијент у тој хитној помоћи неких два/три сата.
Не гради се зид против буке-букобрани само због Хитне помоћи, не заборави да је баш изнад ње Клинички центар Србије, а поготово породилиште. И због њих се баш ту гради букобран. Ниво буке ће се ту исто смањити. Иначе заштитиће се и ВМЦ Нови Београд и ДЗ Вождовац.
Наравно да си написао да су букобрани апсолутно непотребни и бацање пара „Bukobrani kod KBC Bež. kosa su apsolutno nepotrebni i čisto rasipanje para.“ Појмови „расипање и бацање“ је практично исто кад је реч о парама, зар не.
Новац који је издвојен за градњу букобрана не може се користити за решавање неких других проблема запослених и пацијената. Зашто ? Зато што се тај новац наменски користи само за градњу букобрана и то је одобрени кредит Европске банке за обнову развој и не може се (можеш да читаш и као „не сме се“) за ништа друго употребити. За ово што си набројао постоје други фондови код других наших министарстава.
За саобраћајне проблеме, паркинг, тротоар, треба да се смара Секретаријат за саобраћај и општина Земун, пошто тај део припада тој општини, а не Новом Београду.
Треће:
Погрешно сам те разумео, јер по твом опису сам мислио да говориш о раскрници код кафане „Џакарта“.
Тачно је да су код баш мало незгодне раскрснице-Жоржа Матеа (некадашња Студентска од Тошиног бунара до окретнице 76,77)-Марије Бурсаћ-излаз/улаз са/на аутопут свакодневне гужве и да би ту јако дбро легао кружни ток. О томе смо расправљали више пута на теми о кружним токовима. Нећемо овде о томе јер није за ову тему.
Предлог који си дао: зашто би се уништавала шума која је у оквиру круга КБЦ-а, нема уопште потребе за тим, јер ће се ионако проширивати улица Јоже Шћурле и експроприсати неке од кућа, од надвожњака до железничке пруге. О томе сам у предходном посту већ писао и дао везу на форуму за тему о томе, али ниси прочитао или си превидео.
У плану је , да тако кажем, наставак улице Партизанске авијације једним надвожњаком изнад улице Жоржа Матеа (бивша Студентска улица са коцком) и даље да се споји са Зеленгорском, али била би велика штета уништити онако лепо растиње и шуму у тој улици. Направио сам једну фоторепортажу пре две-три године баш о томе делу земунске Бежанијске косе. И о томе свему смо писали у једној од тема, а није за ову тему, тако да нећемо даље.
Четврто:
Нисам те уопште схватио шта си овде хтео да кажеш, није ни битно, све је ионако збрда-здола речено, извини али је тако.
Ипак да ти само да напомене следеће, а да не причаш напамет и да немаш криву слику какву већ имаш о овом пројекту, јер „екипа која ради букобране“ није нашла словеначку фирму !!!
Само мали подсетник, још 2014.године је расписана јавна набавка-тендер од стране Путева Србије за иградњу букобрана на ове две локације и на тендеру је победила (са најнижом ценом) једна фирма из „њихове лепе“, да им сад не наводим име, нису уопште битни. Негде средином 2015.године, тачније 09. јуна 2015. су требали да почну радови, али су земљани радови код КБЦ-а почели тек негде средином септембру те године. Трајали су неких месец и нешто дана и радови су прекинути и грађевина затворена !!! А шта се десило ? Па једноставно, та фирма из „њихове лепе“ је пукла тј. банкротирала.
Пошто је ово пројекат, као што сам рекао, који финансира ЕБРД, а да би се наставио а и да се не би плаћали пенали што се одобрена средства не користе, обновљена је јавна набавка 05. априла 2016. године са позивом за доставу понуда. Поставио сам на теми и позив и конкурсну документацију и ту све има. Рок за доставу понуда је био до краја маја (24.) и приспеле су две понуде, једна од словеначке фирме и једна, мислим од домаће фирме. Посао је добила словеначка фирма, а то је уствари конзорцијум фирми „ЈВ ЦПГ д.д. + СРБИЈА АУТОПУТ д.о.о. + АДРИАИНГ д.о.о.“ из Нове Горице , јер су дали повољнију понуду за разлику од домаћег произвођача и извођача. Радови су на локацији КБЦ почели средином септембра 2016. године, јер су тек тада били уведени од стране Путева Србије у грађевину (тако се ваљада каже за почетак радова), а главни извођач радова бира своје подизвођаче. Земљани радови су трајали доста дуго, ту посебно мислим на расчишћавање оне силне земље испод надвожњака аутопута, знаш и сам колико је тога било, а има све документовано у мојим фоторепортажама.
Пето:
Нисам се увредио, али сам се осетио прозваним и пониженим пред форумом и баш си ме „ујео за срце“ зато што си у оној реченици, у којој си кренуо ђоном, баш директно мене споменуо, не надимком, али сам схватио јако добро шта желиш да кажеш. И то баш на овој теми о букобранима која је једна од , да будем искрен, најчистијих јер нема нигде ништа о политици, нема пљувања и заједљивости, док ето ....
Ти се као шалиш, мало спомиљеш и цинизам, али опет понављаш некакав тал и сличне глупости. Кажеш да си сигуран да има уграђивања, па изволи реци јавно где, кад, кога, ...
Понављам, пошто је кредит од ЕБРД преко њих иду сви могући папири, а они чак и проверавају цене директно код свих произвођача и не само то.
Нежелим никога да браним, али Путеви Србије су предузеће који доста транспарентно раде свој посао.
Што се сликања тиче и добијања разних обавештења, пројектних цртежа, делимично ти је одговорио @Астродуле. Та документа нису никаква државна или војна тајна, они чак иду и на јавне расправе које се организују, али које јако мали број људи посећује и интересује се за њих.
Да не бих сад поново по ко зна који пут, писао како успостављам контакт са шефовима грађевина, ево прочитај на овој вези (линку), где ме је баш @Астродуле тачно пре годину дана питао то исто, а везано за праћење радова на теми „Тошин бунар: проширење и реконструкција улице“:
viewtopic.php?f=16&t=3185&p=383501&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BC+%D1%81%D0%B5+%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BC+%D0%B8+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BC%2C+%D0%B7%D0%B0%D1%88%D1%82%D0%BE+%D1%81%D0%B0%D0%BC+%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%B0%D0%BE#p383501
Веруј ми лепа реч и искреност, увек отварају широм врата.
Ја наравно, што се фоторепортажа тиче, без обзира на све настављам даље у свом стилу.
И да на крају, хвала за похвале, а због форума, опраштам ти грубе речи, цинизам и наступ ђоном. Нежелим даље да се нервирам због .... Прати и даље ову и остале теме, биће букобрана још.
Извињавам се свима на дужој поруци, морао сам, јер сам се осетио прозваним.