Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Je li predviđeno projektom za bukobrane koliko treba da protekne od montaže istih do lepljenja plakata i pisanja grafita?
 
Prvo, Hristos vaskrse i srećan praznik želim tebi i svim forumašima.

Vidim da si baš angažovan oko ovih bukobrana, da si radostan zbog njih i da nas podrobno obaveštavaš, što poštujem, pozdravljam i na čemu se zahvaljujem.
Nadam se da ćeš uvažiti i neko drugo, laičko, ali kritičko mišljenje. Živim veoma blizu auto-puta i blizu bolnice Bež.kosa. Moj stan gleda na auto-put i otprilike je na istoj udaljenosti kao i zgrada bolnice tako da znam koji nivo buke dopire, s tim što do bolnice postoji i pojas drveća, što kod mene nije slučaj.

Bukobrani kod KBC Bež. kosa su apsolutno nepotrebni i čisto rasipanje para.
Verujem da se od tih para mogao uraditi trotoar od KBC do Zmajeve kolonije, uz razlog više što se tamo nalazi nekoliko staračkih domova i Dom za lica sa posebnim potrebama, te se na kolovozu od KBC do okretnice 77 često mogu naći i lica u kolicima.
Drugo, KBC ima veoma mali parking, te ljudi koji dolaze u ambulantu, ili u posetu, parkiraju uz desnu ivicu kolovoza i po zelenoj površini koja je razrovana. Moj predlog je bio, i to sam predlagao drugaru koji je odbornik u opštini NBGD da se zeleni prostor između auto-puta i puta za Zmajevu koloniju iskoristi za dodatna parking mesta.
Treće, bilo bi više nego korisno da se kod postojećeg propusta kod okretnice 77 napravilo jedno isključenje koje bi dalje vodilo kroz Z.koloniju pa preko tunela u Hercegovačku ulicu u Zemun. Raskrsnica posle Studentskog grada je preopterećena, loše izvedena i svakodnevno zakrčena. Ovde sam grupi "Imamo plan" predlagao da se založe za izgradnju kružnog toka kojim bi se malo rasteretila raskrsnica.
Četvrto, cenim da to što su se Nemci i Austrijanci zeznuli pa iskoristili materijale za bukobrane koji ne omogućavaju uklanjanje grafita, ne znači da moramo i mi da sledimo njihov primer. Znaš odlično gde živimo, znaš da se namerno piše po sveže okrečenim zgradama. Bukobrani, uz to što zaklanjaju pogled, biće jedno veliko ruglo Beograda i Srbije. Iskreno, ne mogu da shvatim entuzijazam povodom gradnje bukobrana koji završava rečenicom: "Nadam se da će tu biti neki lepi grafiti, meni oni ne smetaju". Meni smetaju. Pogledaj na šta liče bukobrani kod mosta preko Ade, podzemni prolaz kod Studentskog grada, ispod petlje "Bokeljska" na Autokomandi. Na šta nam liče vozovi. Sve su to dela "mladih i neshvaćenih umetnika", koje bih lično kažnjavao debelom robijom i društveno-korisnim radom.
Ko odgovara za plakate kod Arene? Koje su pare otišle na uklanjanje istih?
Ja razumem da je neko smislio zgodnu foru za bukobrane, da malko mazne novac iz gradske/državne kase u talu sa Slovencima, ali zaista ne mogu da verujem da nije predviđena nikakva mera zaštite protiv plakata i grafita. Niti zakonska, niti sudska, niti mehanička. Uz obrazloženje tebe, koji si, verujem, na neki način uključen u sve ovo: "Pa ni Nemci je nemaju".
 
@Воћар, није ме било два дана на форуму па да ти одговорим. Хвала и теби и ваистину Васкрсе.

Наравно да уважавам свако мишљење, па и твоје. Кажем „ово твоје“ са мало ироније, због твог изјављеног става у задњем пасусу, које ме је на неки начин погодио, што је тако негативно речено и са „мало злобе“. Иначе ти си једини на форуму који има негативан став о букобранима, твоје право.

По опису где станујеш рекао бих да си практично у средини насеља Железничка колонија. Ипак и ти имаш један део заштитног појаса дрвећа, од окретнице па према оним тржним центрима, односно између аутопута и Јоже Шћурле-десни део улице. Ниво буке ти је сад мањи, прихватио ти то или не, али је тако. Рецимо, дођи код окретнице код или близу зида или било који други део зида, и чућеш буку много мање, него кад изађеш кроз она врата и станеш поред зида на аутопуту. Разлика је велика.

Око изградње зидова против буке тј. букобрана сам се ангажовао, како ти кажеш, због самих нас чланова овог предивног форума правећи детаљне фоторепортаже ради упознавања шта се ново гради/ради по теми саобраћаја у Београду и на тај начин да дам мој скромни допринос. Саобраћај (било који вид), а посебно аутомобилизам ми је јако близак (мада ми то није професионални посао, а на неки начин је могао и да буде) и одатле моје велико интересовање баш за овај сегменат. Већина чланова није у могућности да нешто више сазна о овим или неким другим радовима, који се изводе у овом делу града, а желе више да знају, па ето моја маленкост, на неки начин то покрива, као и неки други чланови који то исто раде.

Ниси објаснио зашто су букобрани код КБЦ Бежанијска коса апсолутно непотребни и чисто бацање пара ? Свашта. Видим да дајеш акценат на ово апсолутно !!!

Букобрани код КБЦ Бежанијска коса су изграђени из разлога саме болнице, јер по пропису из ЕУ сви здравствени објекти који су близу аутопутева, брзих путева, магистралних путева, треба да буду заштићени зидовима против буке, а то је из хуманитарних (читај здравствених), еколошких и безбедносних разлога. Исто важи и за букобране код Хитне помоћи.
Они не могу 100% да заштите од буке, то нигде нема на свету, али смањују буку до 25% што је јако добар резултат. Имаш на претходним страна табеле које сам постављао.

Прво, изградња тротоара од паркинга код КБЦ-а до окретнице тј. тротоара у Јоже Шћурле је у плану, кад, стварно не знам, нека твој другар одборник општине Нови Београд види код Гангуле око тога. Ипак би требали да видите и са Секретаријатом за саобраћај града Београда. Иначе сам о том тротаоару писао у једној од фоторепортажа.

Друго, тај паркинг јесте мали, и тачно је да кад су посете, паркирају се баш на том делу где би требало да буде тротоар, по зеленој површини. Али та зелена површина није уређена зелена површина тј. не одржава је Градско зеленило јер није пријављена површина. Више је да тако кажем то неуређена-самоникла зелена површина.
https://www.google.rs/maps/@44.8295957, ... 6656?hl=sr
Мислим да је из тог разлога сад дозвољено, кад су посете, слободан улазак у круг болнице онима који долазе са колима. Бар сам тако видео кад посеђујем радове и викендом и радним данима. И за предложени пакринг треба да више смарате и Гангулу и Секретаријат.

Треће, предпостављам да под појмом „постојећег пропуста код окретнице 77“ мислиш на постојећи надвожњак на аутопуту. Ту је још одавно било предвиђено и ушло у планове, да се ради мања петља која би спајала новом саобраћајницом аутопут са једним делом Бежанијске косе тј. Норвешком и Марка Челебонивића улицама, али се одустало од тога, јер нема потребе још једна петља. Наравно радиће се само та нова саобраћајница која ће спојити Бежанијску косу са Железничком колонијом Б Змај тј. са улицом Јоже Шћурле. У плану (у ГУП) је проширење те улице и то баш тај део улице који иде право од окретнице па према железничкој пруги. О томе је писано на теми „Булевари, улице и остала инфраструктура“, а на подтеми „Горњи Земун-Аутопут-Бежанијска коса“ па погледај нема пуно, има три стране, а проширење се спомиње на трећој страни при крају. Ово је почетак подтеме: viewtopic.php?f=16&t=1433 .
И на подтеми о градском саобраћају смо писали и предлагали, продужење линије 77 по читавом твом насељу, а по питању једног твог комшије исто члана форума.
Да ли ће се и када правити продужетак према, прво Железничкој па онда Херцеговачкој улици, то не знам, али је исто у плану. Вероватно ће се искористити постојећи земљани пут (десно од Јоже Шћурле) па преко железничког тунела у Железничку па Херцеговачку улицу, да се изгради туда нова улица, али ту треба урадити и експропријацију.
„Кружни ток“ на садашњој раскрсници Тошин бунар, Булевар Авноја, Жоржа Матеа (некадашња Студентска од Тошиног бунара до окретнице 76,77) је предмет за Секретаријат за саобраћај града Београда , а не „Имамо план“, мада их ценим и знам јако добро ко су.

Четврто, зашто одмах тако негативан и пљувачки став према букобранима и свему сличном што се код нас ради. Знам где живим и поносан сам на државу у којој живим, а нежврља се само код нас, жврља се и ружи се и то много више у тим ткз. више „самосвеснијим“ и „одговорнијим“ државама.
Мени графити исто сметају, али мурали не (на зградама и сличним просторима). О заклањању погледа од стране букобрана нећу да коментаришем. Шта ће да ти заклањају поглед на аутомобиле на аутопуту ? Или да заклањају поглед возачима на околину, па они треба да гледају испред и иза себе, а не да зверају около док возе, зар не.

На крају си почео о политици и крађи. О каквој бре згодној крађи човече причаш па чак наводиш да сам и ја укључен у то !!!!! Из твог писања, тј. између редова, тако произилази. Даље нећу да коментаришем, прикочићу .... Овде сам покушао да ти на што смиренији, лепши и финији начин одговорим, надам се да сам успео.

Мирно спавај
:sesir:
 
@Гага,
хај'мо мало да претресемо твој и мој пост.

Похвалио сам те и захвалио се на информацијама које нам дајеш, без трунке малициозности. Форум је феноменалан, са много вредних и упућених чланова, попут тебе, који нас, лаике, обавештавају о пројектима, радовима и слично и управо из тог разлога сам често овде и пратим "шта има ново", јер ме све ове теме поприлично занимају. Као што се хиљаду пута одушевим нечим, за шта сматрам да заиста има потребе, немам проблем са тим да "једини" имам негативан став о нечему и да то своје мишљење пробам да одбраним, односно да "продрмам" кавез и да кажем да нешто није горући проблем, да се сто пута ради/поправља једна иста ствар и сто пута се радови најављују несмањеним ентузијазмом ( конкретни примери за стопут поновљене радове: реконструкција пруге Београд-Бар, односно реконструкција од Бг до Ва што се ради малтене на сваких пет година, док остатак пруге пропада, или се ради само кад се деси неки ексцес ( одрон у станици Рибница, клизиште на потезу Ластра-Самари и слично), реконструкција Александра Дубчека (Творничке) ).

Нисам у Змајевој колонији, тако да тај део не бих коментарисао. Јесам неко ко готово свакодневно туда пролази.

У реду, рекао си да је неопходно по прописима ЕУ да здравствени објекти буду заштићени букобранима. Да ли можеш да ми објасниш зашто је онда КБЦ БК приоритет у односу на рецимо ВМЦ Нови Београд, или Дом здравља Вождовац у Криволачкој? Ако је приоритет то што људи дуже бораве у болници него у ДЗ, питам онда колико се људи задржавају у Хитној помоћи ( иако не оспоравам изградњу букобрана код ње )?
Ваздушном линијом, према ГЕ, удаљеност Ауто-пут-КБЦ износи 150 метара ( гледам објекат болнице, а не капију ), са густим зеленим појасом између. Такође, према ГЕ, ДЗ Вождовац и ВМЦ су удаљени 60 метара. Ја станујем, рецимо, на удаљености од 70ак метара.

Нисам рекао да је постављање букобрана бацање пара, мада можемо да попричамо и о томе, рекао сам да су код КБЦ Беж.Коса непотребни и да су те паре, ако је неком заиста стало до решавања проблема те врсте запослених и пацијената у КБЦ, могли су да уложе у решавање других горућих проблема у вези са тим конкретним објектом. Говорим о саобраћајним проблемима око саме болнице, везано и са домовима стараца и лица са специјалним потребама у З.колонији итд.

Јеси поменуо тротоар, поздрављам. Само сам подвукао величину проблема поменувши лица у колицима и њихово кретање коловозом.
Паркинг: Ценим да је простор између улице и ауто-пута био фантастичан за јефтино, брзо и ефикасно решавање проблема паркирања, али сад је о томе беспотребно говорити.

Треће...Саобраћајница. Када сам говорио о кружном току, нисам мислио на раскрсницу код "Џакарте" него на раскрсницу у зони следећег искључења са ауто-пута. Искључење за Б.Косу/Земун и укрштање са старим Ауто-путем, путем за КБЦ и путем за Дом пензионера ( Ул. Марије Бурсаћ на Калварији ). Та раскрсница вапи за неким идејним решењем које би убрзало проток саобраћаја.
Ево предлог: Слажем се да није неопходна нова петља за БК према Норвешкој и М.Челебановића, али ако је већ предложено да се ради правац према Земуну-Горњи град, а тај део града заиста тражи још једну везу са А-путем, зашто не би могло са КБЦ да се договори да се "уштине" мало њихове шуме ( па ту правите букобране ) и иде ка тунелу и/или да се искористи наставак улице Партизанске авијације изнад Градске чистоће код базена 11.април, и да се од тог наставка направи надвожњак изнад старог Ауто-пута ( улица са коцком ), па преко плацева и шуме у Мајевичког, поред расадника Г.зеленила да се ухвати правац преко тунела ка Херцеговачкој.

Четврто, можда и најважније: зато што ми је искуство живљења у овој земљи показало да се код нас све ради површно, шићарџијски, из интереса. Пројектанти у канцеларијама одлуче шта ће да се ради и немају појма како ствари стоје на терену, не дају да се одступа од њиховог плана, јер то је тако прецратно из Немачке, Швајцарске, Бурундија, Гангулине Намбије...То је удар на њихову сујету и њихове школе. Једна иста улица се трипут раскопава и асфалтира после увођења гаса, канализације, топловода. Ови што уводе канализацију нису надлежни за топловод, зашто би они контактирали међусобно и договарали заједничке радове. Ти мене сад упућујеш на Мирка, Јанка, Марка. Мирко ради коловоз, Јанко тротоар. Прво се раде асфалтиране стазе за бицикле, па се асфалт скида и ставља она црвена маса, гума, шта ли је. Екипа која ради букобране испред града Београда, државе, или ко зна чега је нашла словеначку фирму ( вероватно су наши неспособни ), раде од материјала (аустријских) за који се унапред зна да не може да се очисти од графита и плаката јер "ваљда неће писати" и "јер тако раде Немци". Колико времена је прошло од почетка сређивања земљишта на поменутом букобрану до отпочињања радова? Мислим да је прошло неколико месеци од равнања земљишта до наставка радова.

Пето, лично. Жао ми је ако си се увредио, стварно ми је жао. Стварно веома ценим труд и рад на овом форуму и жељу да нас информишеш. Али, такође ценим да имаш неке везе са овим послом, јер не могу ја тек тако да одем да сликам, да добијем пројекат, скицу, да сликам унутар радничког контејнера. Буди искрен па реци колико су се одговорни уградили у овај посао ( не кажем да си ти тај одговорни ), колики је нпр. тал са Словенцима? Шалим се, откуд ћеш рећи. Ако немаш везе са овим, праштај. Ако имаш, не знам што се љутиш, нисам тебе лично прозвао да се уграђујеш, али сам сигуран да уградња постоји. На крају крајева, моје питање о року за исписивање графита је било онако, цинично. Ти си упитао за значење истог.
Поздрављам те, и не замерај.
 
Oko ovog petog ja mogu da kažem (iz manjeg iskustva od Gaginog) da se te informacije vrlo lako dobiju (kao i pristup radničkom kontejneru) ako imaš normalan stav pri upoznavanju šefa gradilišta ili bilo koga iznad običnog radnika.
 
Vocar moras da naucis sta je u cioj nadleznosti zasto se ovdje prvo rade bukobrani a negdje drugo pitaj puteve srbije oningazduju putem
Moras malo da spustis loptu i neides djomom i mogao bi da slikas te lokacije o kojima pricas gdje po tebi prioritetnije da se postave bukobrani
Isto tako mozes da pitas narucioca posla zasto ti i takvi bukobrani pa da nas obavjestis
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=447166#p447166:3l085myq je napisao(la):
direktor » 19 Apr 2017 03:27 pm[/url]":3l085myq]Vocar moras da naucis sta je u cioj nadleznosti zasto se ovdje prvo rade bukobrani a negdje drugo pitaj puteve srbije oningazduju putem
Moras malo da spustis loptu i neides djomom i mogao bi da slikas te lokacije o kojima pricas gdje po tebi prioritetnije da se postave bukobrani
Isto tako mozes da pitas narucioca posla zasto ti i takvi bukobrani pa da nas obavjestis

Znači ovde ne sme da se postavi ni retoričko pitanje zašto se odmah u startu nije računalo na grafite i plakate? Ne sme da se naglas razmišlja o lokacijama gde je urgentnije postavljanje? Čim se postavi neka kritika, moram da pitam Janka, Marka, Peru, ne smem da prodiskutujem sa onim ko podržava izvođenje radova, a ko se sam javio u odbranu istih?

Ja za bukobrane nisam pitao Gagu. On se sam osetio prozvanim.

O.k., vidim kuda ovo vodi, resetovaću se:

Bukobrani su super. Oduševljen sam izvedbom. Nadam se da ih st**** neće išarati, već da će na njima biti lepa umetnička dela.

*ukoliko je "st***" đon, čitaj: slobodni, urbani umetnici, željni iskazivanja sopstvenog umetničkog izraza na javnim površinama.
 
@Воћар,
Драго ми је да си мало спустио лопту, односно тон расправе, јер си кренуо баш ђоном.

Прво:
Тачно је да је Беобилд феноменалан и јако користан форум, са доста чланова који се и те како разумеју у грађевинарство и архитектуру, јер су и сами инжењери из ових области и доста корисних ствари нам кажу, шта и како би требало, шта није баш добро, итд итд. Ја сам исто лаик из ових области и све што сам научио о томе, научио сам овде на форуму, а и на градилиштима и исто као и тебе интересује, шта има ново и шта се то лепо гради по Београду и Србији. Ето мој неки скромни допринос форуму је баш тај који дајем кроз мало детаљније фоторепортаже.

Друго:
КБЦ Бежанијска коса је био приоритет зато што је болница. Војно медицински центар (ВМЦ) или ти војни дом здравља Нови Београд, Дом здравља Вождовац су здравствене установе у којима се само пружају здравствене услуге и оне су без лежећих пацијената, али опет јако важне установе. Хитна помоћ је опет на неки начин специфична здравствена установа, и сам назив јој то каже, а ту се у зависности од случаја, исто понеки пут довозе пацијенти или доћу сами, као ја рецимо. Игром случаја и сам сам пре неких 20-так година био пацијент у тој хитној помоћи неких два/три сата.
Не гради се зид против буке-букобрани само због Хитне помоћи, не заборави да је баш изнад ње Клинички центар Србије, а поготово породилиште. И због њих се баш ту гради букобран. Ниво буке ће се ту исто смањити. Иначе заштитиће се и ВМЦ Нови Београд и ДЗ Вождовац.

Наравно да си написао да су букобрани апсолутно непотребни и бацање пара „Bukobrani kod KBC Bež. kosa su apsolutno nepotrebni i čisto rasipanje para.“ Појмови „расипање и бацање“ је практично исто кад је реч о парама, зар не.
Новац који је издвојен за градњу букобрана не може се користити за решавање неких других проблема запослених и пацијената. Зашто ? Зато што се тај новац наменски користи само за градњу букобрана и то је одобрени кредит Европске банке за обнову развој и не може се (можеш да читаш и као „не сме се“) за ништа друго употребити. За ово што си набројао постоје други фондови код других наших министарстава.
За саобраћајне проблеме, паркинг, тротоар, треба да се смара Секретаријат за саобраћај и општина Земун, пошто тај део припада тој општини, а не Новом Београду.

Треће:
Погрешно сам те разумео, јер по твом опису сам мислио да говориш о раскрници код кафане „Џакарта“.
Тачно је да су код баш мало незгодне раскрснице-Жоржа Матеа (некадашња Студентска од Тошиног бунара до окретнице 76,77)-Марије Бурсаћ-излаз/улаз са/на аутопут свакодневне гужве и да би ту јако дбро легао кружни ток. О томе смо расправљали више пута на теми о кружним токовима. Нећемо овде о томе јер није за ову тему.
Предлог који си дао: зашто би се уништавала шума која је у оквиру круга КБЦ-а, нема уопште потребе за тим, јер ће се ионако проширивати улица Јоже Шћурле и експроприсати неке од кућа, од надвожњака до железничке пруге. О томе сам у предходном посту већ писао и дао везу на форуму за тему о томе, али ниси прочитао или си превидео.
У плану је , да тако кажем, наставак улице Партизанске авијације једним надвожњаком изнад улице Жоржа Матеа (бивша Студентска улица са коцком) и даље да се споји са Зеленгорском, али била би велика штета уништити онако лепо растиње и шуму у тој улици. Направио сам једну фоторепортажу пре две-три године баш о томе делу земунске Бежанијске косе. И о томе свему смо писали у једној од тема, а није за ову тему, тако да нећемо даље.

Четврто:
Нисам те уопште схватио шта си овде хтео да кажеш, није ни битно, све је ионако збрда-здола речено, извини али је тако.

Ипак да ти само да напомене следеће, а да не причаш напамет и да немаш криву слику какву већ имаш о овом пројекту, јер „екипа која ради букобране“ није нашла словеначку фирму !!!
Само мали подсетник, још 2014.године је расписана јавна набавка-тендер од стране Путева Србије за иградњу букобрана на ове две локације и на тендеру је победила (са најнижом ценом) једна фирма из „њихове лепе“, да им сад не наводим име, нису уопште битни. Негде средином 2015.године, тачније 09. јуна 2015. су требали да почну радови, али су земљани радови код КБЦ-а почели тек негде средином септембру те године. Трајали су неких месец и нешто дана и радови су прекинути и грађевина затворена !!! А шта се десило ? Па једноставно, та фирма из „њихове лепе“ је пукла тј. банкротирала.
Пошто је ово пројекат, као што сам рекао, који финансира ЕБРД, а да би се наставио а и да се не би плаћали пенали што се одобрена средства не користе, обновљена је јавна набавка 05. априла 2016. године са позивом за доставу понуда. Поставио сам на теми и позив и конкурсну документацију и ту све има. Рок за доставу понуда је био до краја маја (24.) и приспеле су две понуде, једна од словеначке фирме и једна, мислим од домаће фирме. Посао је добила словеначка фирма, а то је уствари конзорцијум фирми „ЈВ ЦПГ д.д. + СРБИЈА АУТОПУТ д.о.о. + АДРИАИНГ д.о.о.“ из Нове Горице , јер су дали повољнију понуду за разлику од домаћег произвођача и извођача. Радови су на локацији КБЦ почели средином септембра 2016. године, јер су тек тада били уведени од стране Путева Србије у грађевину (тако се ваљада каже за почетак радова), а главни извођач радова бира своје подизвођаче. Земљани радови су трајали доста дуго, ту посебно мислим на расчишћавање оне силне земље испод надвожњака аутопута, знаш и сам колико је тога било, а има све документовано у мојим фоторепортажама.

Пето:
Нисам се увредио, али сам се осетио прозваним и пониженим пред форумом и баш си ме „ујео за срце“ зато што си у оној реченици, у којој си кренуо ђоном, баш директно мене споменуо, не надимком, али сам схватио јако добро шта желиш да кажеш. И то баш на овој теми о букобранима која је једна од , да будем искрен, најчистијих јер нема нигде ништа о политици, нема пљувања и заједљивости, док ето ....
Ти се као шалиш, мало спомиљеш и цинизам, али опет понављаш некакав тал и сличне глупости. Кажеш да си сигуран да има уграђивања, па изволи реци јавно где, кад, кога, ...
Понављам, пошто је кредит од ЕБРД преко њих иду сви могући папири, а они чак и проверавају цене директно код свих произвођача и не само то.
Нежелим никога да браним, али Путеви Србије су предузеће који доста транспарентно раде свој посао.

Што се сликања тиче и добијања разних обавештења, пројектних цртежа, делимично ти је одговорио @Астродуле. Та документа нису никаква државна или војна тајна, они чак иду и на јавне расправе које се организују, али које јако мали број људи посећује и интересује се за њих.
Да не бих сад поново по ко зна који пут, писао како успостављам контакт са шефовима грађевина, ево прочитај на овој вези (линку), где ме је баш @Астродуле тачно пре годину дана питао то исто, а везано за праћење радова на теми „Тошин бунар: проширење и реконструкција улице“:
viewtopic.php?f=16&t=3185&p=383501&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BC+%D1%81%D0%B5+%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BC+%D0%B8+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BC%2C+%D0%B7%D0%B0%D1%88%D1%82%D0%BE+%D1%81%D0%B0%D0%BC+%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%B0%D0%BE#p383501
Веруј ми лепа реч и искреност, увек отварају широм врата.

Ја наравно, што се фоторепортажа тиче, без обзира на све настављам даље у свом стилу.

И да на крају, хвала за похвале, а због форума, опраштам ти грубе речи, цинизам и наступ ђоном. Нежелим даље да се нервирам због .... Прати и даље ову и остале теме, биће букобрана још.

Извињавам се свима на дужој поруци, морао сам, јер сам се осетио прозваним.
:sesir:
 
Слике 24. април 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код „Хитне помоћи“.

Изграђени су скоро сви бетонски парапети односно бетонски водоравни носачи букобрана на целој дужини зида букобрана, осим код дела где су бетонски самци. Парапети су висине 50 цм, дужине 4 метра, а толики је и размак између металних усправних носача букобрана. Треба још да се постави 15. комада усправних металних носача букобрана, 14. комада у бетонске самце и 1. комад у шип, који се налази између првог и другог самца. После тога ће се радити ти бетонски парапети.
Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28
Све то, горње описано, је остављено да се уради када се изгради, а ту је сад главна концентрација радова, онај заштитни бетонски зид који се ради између тих бетонских самаца и ивичњака излазно-улазне рампе са аутопута према улици Кнеза Милоша. Тај зид ће бити ширине 15 цм, висине 1 метар и дужине 60 метара. Такав зид ће се радити и до тротоара. Сад се постављају арматуре и оплате, а зид би требало да буде готов до краја недеље.
Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15
Од овог места до надвожњака су исто изграђени сви бетонски парапети.
Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11
И на делу од надвожњака па до краја тј. близу грађевинске табле, су исто урађени сви парапети.
Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8
Код надвожњака, и испод и изнад, су исто обимни радови.
Испод се малтеришу носећи зидови надвожњака, после сушења се боји, и премазује заштитним премазом.
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Изнад надвожњака на самој сервисној стази се буше рупе за анкере тј. везу за стари и нови бетон кад се буде радила и бетонска ограда и бетонски носачи за букобране. Са сервисне стазе надвожњака је уклоњена унутрашња метална еластична заштитна ограда.
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Цртеж сервисне стазе надвожњака са једне и друге стране. За два дана ће почети да се раде на надвожњаку, и то од стране БИП-а, нове сервисне стазе и део тротоара за пешаке и то са обе стране надвожњака дужине по 4 метра. Тих стаза до сад није било. Више о томе у следећој фоторепортажи. Вероватно ће се тада променити и смер саобраћаја испод надвожњака тј. пребацити на другу траку.

:sesir:
 
Слике 30. април 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код „Хитне помоћи“.

Завршена је изградња заштитног бетонског зида који се налази између бетонских самаца и ивичњака излазно-улазне рампе са аутопута према улици Кнеза Милоша. Он је дужине 60 метара, висине 1 метар и ширине 15 центиметара.
Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18
Такође су постављени и преостали 15. комада усправни метални носачи букобрана, 14. комада у бетонске самце и 1. комад у шип, а они се сви налазе у делу где је изграђен бетонски заштитни зид. На усправне металне носаче су монтирание косе металне шипке са којима се учвршћује положај усправних носача док се буде лио бетон у арматуру постоља самаца. По учвршћењу бетона ове косе металне шипке ће се скинути. Варе се и додатни подупирачи металних носача на делу где је арматура.
Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14
Кад се ово уради, треба да се постављају оплате за градњу бетонских парапета тј. водоравних носача букобрана, а који ће бити између ових сад постављених усправних металних носача букобрана. Када се ураде ови бетонски парапети и наспе земље између самих бетонских самаца, следи изградња и заштитног бетонског зида између бетонских самаца и самог тротоара. И овај заштитни зид ће се градити у делу где су ови бетонски самци. Тај део ће радити подизвођач Србија Аутопут и то ће бити за неких 10-так дана.
Иначе цео тротоар у дужини букобрана, од њиховог почетка код излазно-улазне рампе са аутопута према улици Кнеза Милоша па до надвожњака, ће бити обновљен тј, наново изграђен.
Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11
На делу од надвожњака па до краја тј. близу грађевинске табле нема никаквих радова ту је све за сад урађено и чека се постављање самих панела зидова букобрана.
Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9
Код надвожњака на делу који је ближи Хитној помоћи, односно делу изнад траке која је затворена за саобраћај, су обимни радови. Поставља се арматура за нову сервисну стазу, нову бетонску ограду и бетонске носаче букобрана, а постављене су у овом делу надвожњака и пластичне цеви за разне инсталације. Испод надвожњака, носећи зид и бетонско корито аутопута су премазани заштитним премазом.
Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5
На другом делу надвожњака тј. делу који је ближи БИП-у су исто испод њега носећи зид и бетонско корито аутопута, премазани заштитним премазом. У том делу код надвожњака, где је пешачки тротоар, се од већ постојеће бетонске ограде, продужава та бетонска сигурносна ограда које до сад није било, и ту су сад постављене дрвене оплате.
На самом надвожњаку је избетонирана сервисна стаза и постављене пластичне цеви за инсталације на делу изнад траке која је затворена за саобраћај. На том делу су, и са једне и друге стране надвожњака, означене и почети радови на новим сервисним стазама којих до сад није било, и оне ће бити дужине по 4 метра.
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Следећег викенда односно за Ђурђевдан, ће се затворити друга трака испод надвожњака којом се сад вози у оба смера, а отворити за саобраћај ова где се сад обављају радови, како би се могла радити и та половина надвожњака. Чека се и решење од стране Секретаријата за саобраћај.
Хвала на пажњи и срећан вам празник рада,
:sesir:
 
E grade tj vec uveliko se postavljaju bukobrani kod nove naplatne rampe sa vrcinske strane tamo su zeleni sa povremenim prozirnim panelima
 
Бре @Директоре, Шоми је поставио само слике букобрана код петље Врчин, а не код наплатне рампе "Врчин".
 
Mnogo se izvinjavamo puno btog vrcina u nazivoma jos nisu stigli do naplatne rampe nadam se da hoce
 
Да Директоре, Врчина колико хоћеш (хаха).
На теми о новој наплатној рампи Врчин, сам дао краће објашњење око букобрана код те наплатне рампе.
 
Поглед из 18-це на градњу букобрана код Хитне помоћи, 04. мај 2017.
Видео сам да су код оних 14 комада бетонских самаца излили бетон у арматуру постоља самаца где су постављени усправни метални носачи букобрана. Скинуте су и оплате са тих постоља.
Ускоро следи фоторепортажа. :)

Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Plus Gago, tek sada sa ovim bukobranima se vidi koliko je ostatak autoputa kroz Beograd zreo
za sređivanje, mislim pre svega na ogradu na razdelnom ostrvu, bandere i ostalo.
 
Слике 09. мај 2017.
Данашња завршна фоторепортажа изграђених зидова за заштиту од буке – букобрана који се налазе на делу аутопута А1 (Е75) код КБЦ „Бежанијска коса“.

Као што сам и раније рекао овде су апсолутно сви радови урађени и све је у својој функцији. Наравно постављена је и нова заштитна еластична метална ограда целом дужином зида букобрана.
Једино још треба да изникне посејана трава, али и то ће, мада се на неким местима стидљиво показује. Изџигљала је и дивља трава тј. нека врста дивљег растиња.
Зид букобрана има укупну дужину од 656 метара, висине 4 метра, и укупне површине око 2000 квадратних метара, што дрвено-бетонских што провидних-од акрилног стакла букобрана.

Кренуо сам са сликањем од краја зида букобрана тј. гледано од Змај 1 бензинске станице у правцу града, јер је тако лакше кад се дође аутобусом 77, па онда полако пешке дуж целог зида према почетку.
Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28
Полако идем према надвожњаку и окретници аутобуса на линији 76 и 77, дуж спољње стране букобрана. Унутрашњом страном букобрана, односно страном до аутопута, и није баш препоручљиво-опасно је, а и забрањено је кретање зауставном траком.
Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21
Мало „панорамских“ :D слика зида букобрана, поглед на спољњу страну букобрана са једне мале узвишице код окретнице
Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17
Да мало погледамо и на унутрашњи део букобрана односно са самог аутопута у једном и другом правцу. Да би то урадили треба да прођете кроз ова врата, која су код саме окретнице и то су врата број 2., а која служе за хитан излаз са аутопута у случају неке несреће.
Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14
Ево како изгледа зид букобрана са друге стране аутопута, односно од траке која иде у правцу града. Наравно морате да се провучете испод аутопута тј. испод надвожњака, да би дошли са друге стране и попели се на сам надвожњак.
Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
Идемо даље према почетку зида букобрана и стижемо до врата број 1. која су ту близу аутобуског стајалишта и улаза у КБЦ „Бежанијска коса“. Поглед на аутопут на оба правца.
Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
Релативно близу је и почетак зида букобрана.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
На почетку споменух посејану траву, па ево мало и о томе.
На земљаним насипима са обе стране зида букобрана је посејана наменска трава и она је увезена из Холандије. Наменска трава је баш из тог разлога што се она сеје на косинама да својим кореном заустави ерозију земље. То је специјална врста ГМО траве посебно узгајана и њен корен је дужине 50 цм кад израсте у пуном обиму. То је ова трава, односно џак семена те траве. Кад израсте трава доћи ћу да сликам кад буде све зелено.

Хвала на пажњи
:sesir:
 
st*** je vec ovjerila vrata sprejom sa strane auto puta :bash: :bash:
Ako se ne ocisti eto i ostalih ovo im je ko pozivnica za zvljanje st***
Gago +++ hvala na detaljnom pracenju ovog gradilista
 
Pa da li je moguce da godinama nije moguce uloviti ovu nevaspitanu stoku koja unistava sve moguce fasade, zidove, ograde itd po gradu??? Uhvatiti jednog, kaznu 200000 dinara, zatim drugu budaletinu pa ce se ostali smiriti! Sta drugo reci sem id***!
 
Moгуће је, само што надлежне, од МУПа, преко тужилаштва и судства, као и оштећених (град, железница, путеви, приватне фирме, станари зграда) реално баш брига да их гоне.
 
Sjano urađeni radovi i reportaža. Grad Beograd bi trebao da angažuje barem jedan utovarivač i jedan kamion da odvoze višak zemlje koji se nalazi ispod rekonstruisanog nadvožnjaka jer će za par godina biti ista situacija kao što je i bila sa gomilom đubreta i rastinja, a već sada se vidi da se ispod nadvožnjaka sakuplja voda.
 
Vrh