Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Mislim da je Johny mislio na sveukupno stanje na Dusanovcu sa sve "privremenim" nadvoznjakom i kompletnim haosom na i oko njega.
 
Свеукупно стање Душановца ће се сређивати кад почну радови на УМП-у у том делу. Они ће бити подстрекач свих осталих радова сређивања Душановца.
 
Добио сам цртеж букобрана од пројектанта из ЦПГ-а, а који се раде код хитне помоћи, са свим димензијама и подацима. Пошто не може да се постави пдф документ, а цртеж је у том формату, исти сам пребацио у јпег, па је зато мало замућно. Види се где су водоводне, канализационе, тк инсталације. Укупна дужина букобрана је 363,60 метара
photos upload
Издвојио сам са цртежа део букобрана код надвожњака.
 
Слике 30. март 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код КБЦ „Бежанијска коса“.

Радови на изградњи нове бетонске заштитне унутрашње разделне ограде надвожњака у дужини од 85 метара, на траци аутопута према Шиду су при крају. Сама бетонска ограда је завршена, остало је још да се постави целом дужином надвожњака метална наранџаста ограда. Са доње стран овог дела надвожњака је све измалтерисано и почело је премазивање са заштитном бојом.
Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22
Због ових радова саобраћај на овом делу аутопута је преусмерен тј. затворена је претицајна трака, а отворена је за саобраћај зауставна трака.
Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16
Има мало гужве на почетку сужења аутопута, али није толико страшно. Да нема бахатих појединаца који много пре знакова упозорења на радове, користе зауставну траку, саобраћај би текао брже.
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13
Са обе стране земљаног насипа где се налази зид букобрана, је уређена земља и постављен хумус. Једино при крају зида букобрана треба још поставити хумус, мада је ту на неким местима већ никла трава.
Треба још да се постави и метална заштитна ограда целом дужином зида букобрана, а то ће се урадити на крају и ту металну ограду ће поставити Србија Аутопут.
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Gago velika pohvala za reportazu :gobb:
 
Слике 31. март 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код „Хитне помоћи“.

Сви метални усправни носачи букобрана, осим једног, су постављени и избетонирани у металне шипове којих има укупно 91 комад. Такође и све темељне јаме – самци, укупно њих 14 у другом делу тј. после надвожњака, а према излазно-улазној рампи са аутопута према улици Кнеза Милоша, су избетониране, са неких је већ скинута оплата, а на пет комада самаца је оплата још на њима.
Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28
У ове бетонске самце ће се исто постављати метални усправни носачи букобрана, а они (самци) се овде граде из разлога, као што сам раније у некој од претходних фоторепортажа написао, што на овом делу није било могуће побијање-постављање металних шипова, јер се испод налазе инсталације, а биће их догодине још. Постављење металних усправних носача букобрана и њихово бетонирање у ових 14. бетонских самаца ће се урадити када се и са остали пет самаца скину оплате, а то ће бити сад од понедељка. Метални усправни носачи букобрана се постављају тачно у средину самаца.
Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21
Идем даље према надвожњаку, сви усправни носачи букобрана у шиповима су под конац, верујте ми ниједан не штрчи, као војничка колона.
Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12
Полако се приближавам надвожњаку, а на коме се чисти ткз. сервисни тротоар од наслага нагомилане земље која ту уопште није требала да буде, али.... Извирио је и кабл испод те земље, и са којим се напаја струјом некакав уређај који је монтиран на усправном носачу, а у њега улази овај кабл, не знам чему служи тај уређај и има мању тањирасту антену. Предпостављам да је то МУП-ов уређај пошто је окренут баш у том правцу. То се види на првој слици.
И једна слика (задња у овом делу) из моје прошле фоторепортаже на којој се види пређашња ситуација на подвожњаку, а пре чишћења сервисног тротоара.
Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9
Овако је било на надвожњаку пре 10 дана
Pogledajte prilog 8
У првом делу грађевине, од надвожњака до грађевинске табле се ради пуном паром. Бетонски самци, осам комада, су урађени и већ су постављени метални усправни носачи букобрана у средини и бетонирају се. Овде су још раније исто у свим шиповима постављени и избетонирани метални усправни носачи букобрана.
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
До следеће недеље, :sesir:
 
Bravo Gago!

Imam glupo pitanje, jel postoji neki konkretam razlog što jedino na nadvožnjaku preko Tošinog bunara nisu ofarbana metalna ograda u naranžasto? Nebitno je, ali mr zanima. :D
 
Хвала Мики :sesir:

Питање ти није глупо, него на месту. Када је реконструисан аутопут кроз Београд и тај надвожњак је сређиван и то само доњи део (корито) + су ту металну ограду очистили од рђе и обојили у заштитну боју и тако остало. Види се када се туда пролази, а има и на гугловом уличном погледу, како им се сливала та боја низ бетон, не баш на свим местима, а нису га прекрили кад су то радили, и тако сад стоји !
https://www.google.rs/maps/@44.823107,2 ... 6656?hl=sr

Тада још није било уредбе на снази да металне ограде на надвожњацима и мостовима буду означени неком од видљивијих (дречавијих) боја, као што је сад наранџаста.

Надам се да сам помогао. :wink:
 
Gago svaka cast. Kao i uvek na tvom nivou :)

Jedno pitanje vezano za ove betonske osnove. Da li postoji neki tehnicki razlog zbog cega je to moralo biti uradjeno? Mozda si vec rekao ali sam propustio, pa ako mozes ukratko da pojasnis. Hvala
 
Galeks,
Gaga je već više puta naveo da se betonski samci grade iz razloga zato što na tim delovima nije moguće pobijanje šipova jer se ispod nalaze instalacije.

Pitanje za sve,
kako oni planiraju da sakriju ove betonske temelje?
Teško da će moći da ih zatrpaju zemljom pošto su vrlo blizu asfalta i dosta su iznad nivoa okolne površine zemlje.

file.php


Ovde su ukopaniji i udaljeniji od asfalta, tako da je situacija mnogo povoljnija.

file.php
 
Mislim da nije samo u pitanju zakrivanje, u slucaju nezgode, mnogo je opasnije da se auto zakuca u neki od ovih botnskih blokova nego u zemljani nasip, odnosno ogradu. Bitno je znati konacno resenje. Ja sam mislio da ce to resiti kao na slici 2, gde je vise ukopano, ovako, ostvaraju se neke druga pitanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443629#p443629:1it2197r je napisao(la):
direktor » 01 Апр 2017 10:58 am[/url]":1it2197r]Treba ih natjerati da to ofarbaju srb krs putevi
У сваком случају траба их натерати, да пребоје у наранџасту боју, али како их натерати ?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443632#p443632:1it2197r je napisao(la):
Galeks » 01 Апр 2017 11:59 am[/url]":1it2197r]Gago svaka cast. Kao i uvek na tvom nivou :)

Jedno pitanje vezano za ove betonske osnove. Da li postoji neki tehnicki razlog zbog cega je to moralo biti uradjeno? Mozda si vec rekao ali sam propustio, pa ako mozes ukratko da pojasnis. Hvala
@Галекс хвала. :sesir:
Као што ти је Стоматолог већ одговорио, то је разлог, а имаш приказану ситуацију и на цртежу који сам објавио. Једина разлика ситуације на градилишту и на цртежу је та , што је изграђено 14. бетонских самаца један до другог (у другом делу грађевине), а на цртежу је 13. комада и мало другачија ситуација тј. презадњи и задњи бетонски самци су мало издвојени од осталих.
Ово и још нека питања сам већ питао пројектанта и чим добијем одговоре, поставићу их.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=443784#p443784:1it2197r je napisao(la):
Stomatolog » 02 Апр 2017 02:01 am[/url]":1it2197r]Galeks,
Gaga je već više puta naveo da se betonski samci grade iz razloga zato što na tim delovima nije moguće pobijanje šipova jer se ispod nalaze instalacije.

Pitanje za sve,
kako oni planiraju da sakriju ove betonske temelje?
Teško da će moći da ih zatrpaju zemljom pošto su vrlo blizu asfalta i dosta su iznad nivoa okolne površine zemlje.
@ Стоматолог, хвала за одговор који си дао Галексу, то је то. :kk:
Кад сам правио фоторепортажу, хтео сам да питам пројектанта исто то и још нека питања, а г-дин Боштјан је углавном присутан на градилишту, али је био тренутно одсутан, тако да сам му послао питања е-поштом и чекам одговоре.
Неке одговоре већ знам унапред, али боље да сачекамо потврду истих.
 
До краја априла ће се обављати радови на постављању зидова за заштиту од буке – букобрана на делу аутопута А1 из смера Ниша ка Београду тј. од петље „Врчин“ до петље „Траншпед“. Биће затворене зауставна и десна трака. Опрез у вожњи и полако уз поштовање ограничења брзине.

31.03.2017. Радови на државном путу I А реда број 1 (ауто-пут Е-75), Београд-Ниш, деоница од петље Траншпед до петље Врчин
На снази је измена режима саобраћаја на делу државног пута I А реда број 1 (ауто-пут Е-75), на деоници од петље „Траншпед“ до петље „Врчин“, у временском периоду од 07:00 до 17:00 часова, због извођења радова на изградњи зида за заштиту од буке.
За време извођења радова за саобраћај ће бити затворена зауставна и возна саобраћајна трака ауто-пута, у смеру од Ниша ка Београду.
Планирано трајање радова је до 30.04.2017. године.
Радови су обезбеђени адекватном саобраћајном сигнализацијом и опремом.

http://www.putevi-srbije.rs/index.php/% ... 0%B2%D0%B8
 
Слике 07. април 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код „Хитне помоћи“.

Радови напредују пуном паром, ради се и мало убрзано јер се приближава Ускрс и тих пар дана се неће радити, па да се не би губио обим радова, мало се иде и испред тог планираног обима.
Метални усправни носачи букобрана су постављени и избетонирани у све металне шипове и у бетонске самце у делу од надвожњака према грађевинској табли. Носачи на оних 14 комада бетонских самаца ће бити постављени током следеће недеље. Иначе укупно има 99 комад металних усправни носачи букобрана. Идемо од излазно-улазне рампе са аутопута према улици Кнеза Милоша.
Такође је постављена и утабана земља између усправних металних носача букобрана који су у шиповима и ту се између њих сад раде бетонске подлоге за бетонске парапете тј. бетонске водоравне носаче букобрана. Ти парапети ће бити висине 50 цм.
Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29
Идемо даље, део са бетонским самцима у које треба од недеље да се поставе усправни метални носачи букобрана.
Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27
Пошто нам је свима била непознаница, како ће се ових 14 комада издигнутих бетонских самаца у односу на ниво земље, „обрадити“ да се не виде, добио сам на лицу места детаљна објашњења. Ту је и цртеж нацртан руком од стране извођача радова Каменолом доо Београд и пројектанта ЦПГ Нова Горица. На цртежу сам означио неке од детаља.

Као прво, да поновим, бетонски самци су овако урађени тј. издигнути од нивоа земље из разлога што на овом делу није било могуће побијање-постављање металних шипова, јер се испод налазе разне инсталације, а једна од највећих је канализациона инсталација која иде паралелно са аутопутем, која је пречника 3,5 метра и налази се на дубини од 5 метара.
Да се не би видели бетонски самци и заштитили, градиће се бетонски зид (на приложеном цртежу сам их означио жутом бојом) и са једне и друге стране самаца, значи и од стране аутопута и од стране тротоара. Ти зидови ће бити само у нивоу где су самци и биће висине око 1 метар. Кад се ураде ти бетонски зидови, земљом ће се између њих прекрити/затрпати сви самци, до нивоа бетонских парапета (бетонски водоравни носачи букобрана) који тек треба да се раде. Већ је почело копање канала за те зидове са обе стране самаца. Надам се да је сад много јасније.
Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24
Идемо даље према надвожњаку. Урађени су земљани насипи између усправних металних носача букобрана и ту је почето са радом бетонских подлога за бетонске парапете.
Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19
На делу од надвожњака према грађевинској табли је мирно, земљани насип је делимично урађен у делу где су метални усправни носачи који су у шиповима. Од недеље ће се поставити земља и урадити насип где је оних осам бетонских самаца са већ постављеним металним усправним носачима букобрана. Кад се уради тај земљани насип, онда ће се радити бетонске подлоге за бетонске парапете.
Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13
Иначе од вечерас (07.априла) ће бити затворена десна трака испод надвожњака (гледано у правцу БИП-а), јер почињу радови на његовој санацији. Левом траком ће ићи саобраћај у оба смера. Скеле су већ ту, а већ је почело и скидање металне ограде са бетонског зида-ограде, који је испод надвожњака.
Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11
Ево и цртежа зида букобрана који се овде гради, извињавам се што је први снимак мало мутан, сликаћу поново, а сад га постављам јер је приказан цео зид. Могу вам рећи да делује баш импозантно, иако је само цртеж, а тек кад се уради.
Иначе разлог зашто је изабрана шара букобрана у овом делу код „Хитне помоћи“ је та, да се прати линија (шара) зграде породилишта у Бирчаниновој улици, које је изнад аутопута. Наставак линије-шаре и боја зида букобрана ће бити иста као и боја зида букобрана код КБЦ „Бежанијска коса“. Разлика је једино та што ће овде букобрани бити урађени од алуминијумских високоупијајућих панела и шаре ће бити обрнуто постављене у односу на зид букобрана код КБЦ „Бежанијска коса“.
Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2
На цртежу је приказан део зида букобрана код надвожњака и ту ће зид бити урађен од провидног плексигласа
Pogledajte prilog 1
Кад сам већ споменуо зид букобрана код КБЦ „Бежанијска коса“, вечерас се почело са постављањем нових металних еластичних заштитиних ограда на овом делу аутопута. Радови ће се обављати само ноћу од 22 до 6 часова следеће три ноћи. Биће затворена зауставна трака.

Са сајта "Путеви Србије":
07.04.2017. Измена режима саобраћаја на делу државног пута I А реда број 1, деоница у зони КБЦ ,,Бежанијска коса“
Изводиће се радови на поставлјању нове еластичне одбојне ограде у оквиру пројекта зида за заштиту од буке, 08/09.04.2017.године и 09/10.04.2017.године, у временском периоду од 22:00 до 06:00 часова, на делу државног пута I А реда број 1 (градски део), деоница у зони КБC,,Бежанијска коса“, смер Београд – Шид.
За време извођења радова за саобраћај ће бити затворена десна зауставна саобраћајна трака.
Радови су обезбеђени адекватном саобраћајном сигнализацијом и опремом
http://www.putevi-srbije.rs/index.php/% ... 0%B2%D0%B8

До следеће недеље :sesir:
 
Bravo Gago, to je to. Razjasnio si sve nedoumice.
E sad ne bih da kvarim pozitivnu atmosferu koja vlada oko ovih projekata, zasluzeno, ali i dalje mi se cini da je to sve preblizu puta, pa cak i taj buduci pomenuti zidic. No dobro, ajde da sacekamo kraj radova ;)
 
Nebezbednost radnika je ocigledna. Rade uz samu ivicu de jure automobili bez ikakve zastite. Ne da nema betonske barijere koja odvala drum i radove vec nema ni cunjeva koji ionako nista nebi pomogli u slucaju nezgode. Jos uvek nam nije prijoritet bezbednost na gradilistu ????? :notok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445165#p445165:2j9swe24 je napisao(la):
Galeks » 08 Апр 2017 01:31 pm[/url]":2j9swe24]Bravo Gago, to je to. Razjasnio si sve nedoumice.
E sad ne bih da kvarim pozitivnu atmosferu koja vlada oko ovih projekata, zasluzeno, ali i dalje mi se cini da je to sve preblizu puta, pa cak i taj buduci pomenuti zidic. No dobro, ajde da sacekamo kraj radova ;)
Хвала Галекс :sesir:
Једноставно речено морало је тако због гомиле инсталација које су испод. Урадиће се најбезболније решење, а опет ће се добити максималан учинак, односно максимална заштита.
 
Jel ima naznaka da li će se raditi na adaptaciji petlje Zmaj?
Neko moje viđenje je ispod na slici
Da li će se ići na proširenje kao kod arene na dodatnu paralelnu saobraćanicu kako bi se minimalizovala uključenja i isključenja sa AP-a?
Analogno petlji Orlovača. Za ovo je potrebno izgraditi dodatna 2 nadvožnjaka preko T6 sa 2 trake i kompletne paralene saobraćanice sa 2 trake.

Mislim da drugačije ovo ni ne mogu da reše. Jefitnija varijanta bi bila manje bezbedna.
Iz pravca grada može da se uradi odmah ide od isključenja za rodu.
Zmaj pumpe bi bile odsečene od AP-a i za ulaz bi moralo da se siđe na paralelnu saobraćanicu.

5c690d0f351df0b8e58e815700559b41.md.png


Puna rezolucija
5c690d0f351df0b8e58e815700559b41.png
 
@Едгеман, ништа се не спомиње. Док се не уради обилазница, К10, К11,..., ништа од функционалнијег решења петље "Змај".

Цртали смо и нека решења о овој петљи и све се налази баш на теми о њој "Индиректна рампа код Змаја", па би било добро да се тамо настави и пребациш твоју поруку:
viewtopic.php?f=17&t=1762&hilit=%D0%9E+%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%83+%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D1%80%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D1%98+%D0%BF%D0%B5%D1%82%D1%99%D0%B8+%D0%97%D0%BC%D0%B0%D1%98
 
Слике 13. април 2017.
Данашња фоторепортажа радова на изградњи зидова за заштиту од буке – букобрана који се изводе на делу аутопута А1 (Е75) код „Хитне помоћи“.

Између свих металних усправних носача букобрана су урађени тј. избетонирани бетонски парапети односно бетонски водоравни носачи букобрана и они су висине 50 цм, а дужине 4 метра, онолико колико је размак између металних усправних носача букобрана. На неким местима је и мањи размак (дужина), а то зависи од места где се требало украјати и тамо где ће бити врата на букобранима. Бетонски парапети су урађени од места почетка букобрана тј. од излазно-улазне рампе са аутопута према улици Кнеза Милоша па до надвожњака. Једино још нису урађени у делу где су оних 14 комада бетонских самаца, јер ту још нису постављени метални усправни носачи букобрана. Требало је да се они поставе сад до Ускрса, али је ипак дата предност да се ураде бетонски парапети.
Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24
Идемо даље према надвожњаку, а као што рекох бетонски парапети су сви урађени до надвожњака. На овом делу зида букобрана ће бити и двоје врата у случају неке хитности или несреће да се може изаћи са дела аутопута или ући на аутопут ради помоћи. Та врата ће бити постављена, гледано од излазно-улазне рампе према надвожњаку, а у односу на дужину зграду Хитне помоћи, на почетку зграде и на крају зграде. Ето и о томе се водило рачуна. На сликама се виде и места где ће бити та двоја врата, а ширина сваких врата је 1,30 метара, а бетонски парапет је ту висине 25 цм.
Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17
Код надвожњака су радови на једној његовој половини тј. изнад и испод њега у нивоу једног смера. Скинут је на тој половини надвожњака, мали бетонски зидић висине 20 цм и сад вири арматура. Кад будем имао цртеж тог дела тј. кад га будем сликао, поставићу га у једној од следећих фоторепортажа.
Испод надвожњака је у овом делу испескарен зид надвожњака и сад се премазује основном, а после заштитном бојом.
Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10
У другом делу грађевине тј. од надвожњака према грађевинској табли, се баш ударнички ради на бетонирању парапета. До половине овог дела су постављене оплате са арматуром и увелико се у њих лије бетон.
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5
Радници су се снашли како да се бетон не расипа изван оплата. Испред левка за бетон је даска, а испод левка за бетон је лопата. :)
Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3
Остало је да се постави у овом делу оплата и арматура још између седам усправних металних носача букобрана и да се уради још шест бетонских парапета укупне дужине 24 метара парапета.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Кад се то уради и кад се ураде парапети код оних 14 бетонских самаца у првом делу грађевине, следи постављење зидова букобрана. Значи негде почетком маја.
До следеће недеље :sesir:
 
možda, al radnik sa takvim pogonom može mnogo više da zapne, nego onaj bez tog pogona :lol:
 
Vrh