Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Milanbelgrade je već postavljao, ne postoje samo limeni i providni

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=348550#p348550:11e47oek je napisao(la):
milanobelgrade » 18 Sep 2015 10:39 am[/url]":11e47oek]Асортиман букобрана који нуди ова хрватска фирма наведена на табли Werkos:

1.jpg

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.jpg

7.jpg
 
Verkos je vec bio pobedio na tenderu za bukobrane oko KBC ali od te rabote izgleda nista na kraju.
 
Znate kako skroz je super ideja uopste za bukobrane , ono sto mi je licno zasmetalo u Hrvatskoj i Sloveniji vezano za bukobrane jeste sto su razliciti postavljani na razlicita mesta ( za autoputeve pricam), i onda ukupan utisak mi je bio ciganski to sarenilo i izgledi bukobrana, lepse bi i ozbiljnije bilo kada bi bili unificirani, kao u italiji (severni deo) na primer gde su svuda zelene boje (jer beneton ima neke veze sa tim ne znam tacno koje ) tako bi u Srbiji bilo super izuzev Kroz auto put kroz Beograd s obzirom da ce to biti uskoro gradski auto put kad izgrade obilaznicu da se izabere najbolje resenje :D ja bi Lupio Sivu boju kao neutralnu i Neki Minimalisticki dizajn :D i da na odredjenim delovima sa divnim pogledom bude postavljeni prozori :D, takodje bi bilo dobro da gde god nema naselja uz auto put, ili magistralu taj pojas bude posumljen
 
Боја треба да буде нека која не умара очи, и не смањује уочљивост сигнализације. Нпр. светло-плава.
 
Nema šta mi da tu izmišljamo toplu vodu.

Firme koje prodaju bukobrane, tačno znaju koja boja i i oblik idu na određene deonice (grad, priroda, selo, usamljena kuća...)
 
astrodule":2d6d4l7r je napisao(la):
Nema šta mi da tu izmišljamo toplu vodu.

Firme koje prodaju bukobrane, tačno znaju koja boja i i oblik idu na određene deonice (grad, priroda, selo, usamljena kuća...)
Ne pratim baš toliko forum da znam kad je neko sarkastičan, ali ne određuju proizvođači/distributeri građ.proizvoda izgled građevina nego projektant/investitor.
 
Sigurno postoje neki standardi (na to sam mislio) gde ide koji tip bukobrana.
Verovatno to piše u specifikacijama pa bi bilo dobro da ako je neko upućen to i podeli sa nama.

Poslato sa telefona
 
Možda nije vezano za temu - primetio sam neke radove uz sam autoput kod BIP-a? Ima čak i tabla, ali predaleko je da je pročitam iz auta. :) Zna li neko o čemu se radi?

Nevezano za to - kako bi bilo dobro da srede one bandere na potezu od Mostara do Autokomande - užasno izgledaju :( a dve u tom redu su čak povezane nadzemnim kablom koji je obmotan oko stubova....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398198#p398198:2jjdfuvm je napisao(la):
Пантограф » 19 Jul 2016 17:27[/url]":2jjdfuvm]

Не треба пренебрегнути ни да мања брзина значи и већу проточност саобраћаја, а то нам је овде веома, веома битно.

Кад је о Газели реч, постоје два опасна места:

1) Силазна рампа ка Новом Београду, због потпуне непрегледности (превој пута + надвожњак у Милентија Поповића који заклања пут) и обавезног кратког застоја који настаје због лоше решеног искључења ка пумпи/петљама код Арене. Ту ми се прошле године закуцао Пироћанац, а у безброј наврата замало залепила неколицина (шкрипа точкова и гледам га у ретровизору да ли ће да се заустави - врло непријатно са двоје мале деце на задњој клупи);

2) Прилазна рампа из правца НБ, због непрегледности услед превоја пута. Овде ми се 2001. у тојоту закуцао Смедеревац.

To što ima gužve kada se sa mosta "Gazela" silazi na Novi Beograd kod arena, to nije zbog nadvožnjaka iznad autoputa (Bulevar Arsenija Čarnojevića) već zbog toga što automobili sa Mosta na Adi nastavljaju putovanje uključivanjem kod arene u smeru ka Bežanjiskoj kosi, Zemunu iz ulice Antifašističke borbe na Novom Beogradu. Kada se završi ovaj preostao deo UMP-a sa Mosta na Adi do ulice Tošin bunar verujem da će tada biti manji pritisak saobraćaja na autoput (Bulevar Arsenija Čarnojevića) kod arene.
 
to donosi veci promet, ali problem je i nebezbedno ukljucenje kod NISove pumpe koje smanjuje protok jer se tu dosta usporava
 
Ta pumpa je nastala 2004 na vrlo bezobrazan način, ja tu pumpu uopšte ne razmatram. Smatram da ne postoji. Vlasnik je neki iz Kanade i napravio je Euro Lux Petrol ELP koji je naravno propao, aii imao je lepu ideju, jedino što je imao loše savetnike koji su mu rekli da je to dobra lokacija. Mogao je da bira gde će po Srbiji, a ono napravi ovde gde je nemoguće za benzinsku stanicu tu gde je sada.
Posle je valjda prodao ili iznajmio za DAK petrol, da bi eto od skoro (2014 god.) sada postala NIS - Gazprom stanica. Ne znam da li su je iznajmili ili kupili ovi iz NIS-a - Gazproma. U svakom slučaju lokacija nije za benzinsku stanicu već samo za zeleni pojas uz auto put. To je sada svima jasno.

Nemoj da te zavara da ta pupma pravi gužve na auto putu u tom delu. Utiče, ali ne toliko na saobraćaj. Gužve su kao što sam napisao u sled većeg broja vozila sa Mosta na Adi koji nastavljaju put uključenjem sa petlje kod arene ka Zemunu, Bežanijskoj kosi i dalje. Takođe u određeno doba dana gužva bude na isključenju ka ulici Antifašističke borbe na prvu kružnu petlju što se prenosi na saobraćaj koji pristiže sa mosta "Gazela" na Novi Beograd. To je samo u jutarnjim satima. Tako da sve to utuče i verujem da će završetkom UMP-a opterećenje na auto put (Bulevar Arsenija Čarnojevića) na ovoj deonici biti manje.
 
@Маир, на подтеми „Бензинске пумпе у центру“ је и мој сличан и мало детаљнији одговор о тој бензинској станици viewtopic.php?f=3&t=1265&start=75#p295242

Станицу је НИС купио на објављеној јавној набавци (тендеру), легализовао и са те стране је све у реду, значи законита је.

О тој, тада бесправно саграђеној станици имамо посебну подтему на теми "Беобилд - радионица" подтема "Бензинска Елп Булевар Арсенија": viewtopic.php?f=8&t=1461 и ту сам исто постављао нека од објашњења.

Бензинска станица као станица не прави гужву на аутопуту, на неки начин утиче, као што си сам рекао, али посредно. Посредно због судара, а било их је већ доста (углавном бочних), на оном излазном делу, где неки нажалост, одмах иду на ткз. средњу траку, не гледајући у опште да ли неког има или не на средњој траци, па и оној десно, а они који излазе са аутопута полако се искључују са те траке и ето... Има и оних који возе зауставном траком поред једног дела пумпе, као пре неки дан возач 601-це у којој сам био, и не гледајући да ли неко излази или не, умало да није ударио у возило на излазу са станице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399419#p399419:f299emva je napisao(la):
Гага » 31 Јул 2016 01:45 am[/url]":f299emva]Има и оних који возе зауставном траком поред једног дела пумпе, као пре неки дан возач 601-це у којој сам био, и не гледајући да ли неко излази или не, умало да није ударио у возило на излазу са станице.
Не постоји зауставна трака поред пумпе, још пре пар година је преправљена у траку за убрзавање/искључење између излаза Арена и Сава Центар, што је сасвим на месту узевши у обзир количину саобраћаја на тим улазима/излазима!


Једино право решење је да пумпа нема излаз на аутопут, него у блок, па преко кружног тока на аутопут...
 
Nije to neka poseta automobila na pumi, može pumpa ovakva da ostane. Urbana benzinska stanica na prometnoj lokaciji.
 
jedno resenje bi bilo i da se pumpa spoji sa putem koji spaja dve kruzne petlje. Tako se vozila sa pumpe ne bi na tom mestu sekla sa vozilima sa AP nego par desetina metara kasnije
 
Jedino rešenje je da se benzinska stanica otkupi i sruši, a prostor vrati u prethodno stanje. S obzirom da se to skoro neće desiti ne treba praviti još veći masakr okolnog prostora zbog neke pumpe kojoj nije tu mesto. Dok se produženjem ne bi ništa dobilo jer bi time sada sekli i usporavali automobile samo 20 metara dalje, a to pri tim brzinama i gustini saobraćaja na ovom mestu je neznatna daljina.

Veći su problemi na Dušanovcu nego ovde. Na Dušanovcu kod improvizovanog isključenja automobili bukvalno stoje u krajnjoj desnoj traci dok pored njih idu vozila brzinom ponekad i do 80km/h. Takođe se kod Dušanovca naglo skreće pod uglom od 90 stepeni, što je neprihvatljivo za te brzine i takav tip gradskog puta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399563#p399563:d7sg1lqy je napisao(la):
Mair » Mon Aug 01, 2016 2:16 pm[/url]":d7sg1lqy]Jedino rešenje je da se benzinska stanica otkupi i sruši, a prostor vrati u prethodno stanje. S obzirom da se to skoro neće desiti ne treba praviti još veći masakr okolnog prostora zbog neke pumpe kojoj nije tu mesto. Dok se produženjem ne bi ništa dobilo jer bi time sada sekli i usporavali automobile samo 20 metara dalje, a to pri tim brzinama i gustini saobraćaja na ovom mestu je neznatna daljina.

Veći su problemi na Dušanovcu nego ovde. Na Dušanovcu kod improvizovanog isključenja automobili bukvalno stoje u krajnjoj desnoj traci dok pored njih idu vozila brzinom ponekad i do 80km/h. Takođe se kod Dušanovca naglo skreće pod uglom od 90 stepeni, što je neprihvatljivo za te brzine i takav tip gradskog puta.
Apsolutno se slažem, ali da se i proveri ko je dozvolio izgradnju pumpe na toj lokaciji na mestu zaštitnog zelenog pojasa koji deli autoput od stambene zone.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399538#p399538:1f25d5fs je napisao(la):
mekbejn » 01 Авг 2016 09:49 am[/url]":1f25d5fs]jedno resenje bi bilo i da se pumpa spoji sa putem koji spaja dve kruzne petlje. Tako se vozila sa pumpe ne bi na tom mestu sekla sa vozilima sa AP nego par desetina metara kasnije
Не може да се уради тај излазни пут који би спојио ту станицу са излазном рампом тј. паралелиним путем који спаја кружне петље. О томе сам писао на подтеми "Бензинска Елп Булевар Арсенија" баш о тој станици, а разлог је једноставан и не премостив "проблем".

Ту је она бетонска пешачка пасарела, јер као прво има мало простора између десне ивице аутопута и крајње тачке где се пасарела у луку "спушта", и друго је висине пасареле у том делу.
Висина пасареле у највишој тачки изнад аутопута је прописаних 4,2 метра и онда се полако у луку "спушта" према крајњим ивицама аутопута. На крајњем делу нема ни 3 метра висине од доње ивице пасареле (онај носећи део испод саме дужине пасареле) до нивоа земље тј. траве. Туда не би могао да прође ни неки комби, а камоли цистерна.
Погледај на гугл улични поглед: https://www.google.rs/maps/@44.8101968, ... 6656?hl=sr
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399573#p399573:rn9u9tpn je napisao(la):
DusanBG » 01 Авг 2016 03:27 pm[/url]":rn9u9tpn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399563#p399563:rn9u9tpn je napisao(la):
Mair » Mon Aug 01, 2016 2:16 pm[/url]":rn9u9tpn]Jedino rešenje je da se benzinska stanica otkupi i sruši, a prostor vrati u prethodno stanje. S obzirom da se to skoro neće desiti ne treba praviti još veći masakr okolnog prostora zbog neke pumpe kojoj nije tu mesto. Dok se produženjem ne bi ništa dobilo jer bi time sada sekli i usporavali automobile samo 20 metara dalje, a to pri tim brzinama i gustini saobraćaja na ovom mestu je neznatna daljina.

Veći su problemi na Dušanovcu nego ovde. Na Dušanovcu kod improvizovanog isključenja automobili bukvalno stoje u krajnjoj desnoj traci dok pored njih idu vozila brzinom ponekad i do 80km/h. Takođe se kod Dušanovca naglo skreće pod uglom od 90 stepeni, što je neprihvatljivo za te brzine i takav tip gradskog puta.
Apsolutno se slažem, ali da se i proveri ko je dozvolio izgradnju pumpe na toj lokaciji na mestu zaštitnog zelenog pojasa koji deli autoput od stambene zone.
Шта има да се проверава кад се зна. И о томе сам писао на подтеми "Бензинска Елп Булевар Арсенија", али ево у кратко.
Ова пумпа је саграђена нелегално пре неких дванаест/тринаест година уз благослов тадашњег гардоначелника, покојног Ненада Богдановића. Власник ланца Елп пумпи, односно предузећа Европен група, тајФунчић Бранивоје Лазовић је да би дошао до ове локације, прво променио неколико партија, од СПС-а, Јул-а, ДС-е, и јурио тадашње градоначелнике, а на руду му је лагао овај горе споменути, који је одобривши ово, постао власник стана од 75 м² на Дорћолу !

Европен група и све чланице су отишле у стечају, па тако и и Евролукспетрол-Елп д.о.о., а да би се исплатили дугови, ову и још неке банзинске станице (нпр. код Врчина, итд) су дали у закуп Даки Петрол из Батајнице, а ово предузеће је опет било доста чувено по преварама за гориво, па су и они пукли. На крају су ову пумпу морали да продају ради подмиривања великих дуговања и НИС ју је купио на тендеру, решио питање легализације, обновио, осавременио и ето раде.

Без обзира што је легализована, мишљења сам да би је требало срушити и све вратити у пређашње стање, а НИС-у надокнадити уложено давањем неког од градских земљишта за градњу друге бензинске станице.

А тајФунчић Лазовић је ухапшен, "свирао је клавир", а да ли још свира не знам, а ухапшен је због злоупотребе новца из НИП, великих малверзација око некретнина у које је био умешан. Био је дужан више од 50 милиона евра, а највише банкама.
 
Чуо сам да је ова пумпа (локација) процењена као највреднија у Србији...тако да..ко год да је држи..неће тако лако да се руши.
 
Јуче сам се усудио да одем за град аутопутем и поред разних изненађења највише пажње су ми привукли букобрани у Врчину :shock:
Супер што су их урадили, али на коју фору ту, а не рецимо од газеле до плавог моста? Некако ми је то приоритетније, али похвала у сваком случају :gobb:
 
Vrh