Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Радови на постављању зидова од буке на делу аутопута код КБЦ Бежанијска коса, коначно су били почели, па стали. Јуче (уторак-03.11.) сам туда прошао и ево пар слика са сувозачког места. Нигде радника ни машинерије, ископани су били канали па затрпани, а док су радили ове земљане радове ту је био и грађевински контејнер, сад га нема.

На делу аутопута код Хитне помоћи, где треба исто да се поставе ови зидови, апсолутно још није ништа ни почето да се ради (такође јуче прошао туда).

А рок завршетка радова заштитних зидова, и за један и други део аутопута, малте не траба да буде готов за месец дана, 180 дана рачунајући од 09. јуна 2015. !!!

Нешто овде дебело смрди.






 
Ja bas gledao pre neki dan kako uredno sklanjaju sve stubove i sva ogranicenja i ne verujem sta rade :D

Sent from my LG G2
 
Izgleda da ce da ukinu autoput cim su obustavili postavljanje zidova od buke. :D
 
Што се тиче букобрана у тој зони са слика они већ постоје - Околно, плански посађено дрвеће. Притом, ту нема никаквих објеката близу аутопута, осим овог једног кућерка, који би захтевали букобране.
 
@Делијо, по писању видим да ниси упознат шта ту све има од објеката са десне стране аутопута, гледано у правцу аеродрома.

Ти заштитни зидови од буке на овом делу аутопута на Бежанијској коси се постављају због КБЦ "Бежанијска коса". Целом дужином где треба да се поставе ткз. букобрани је болница на Бежанијској коси и она се простире до оног дела где је онај подвожњак испод аутопута. На слици коју поново постављам, је то где стоји на задњој/почетној станици овај бели аутобус на линији 77, а испред подвожњака је ова зелена табла на којој пише "Змај".


Бука и хук од возила која пролазе аутопутем је прилично велика иако је ту велики број дрвећа који су ту, као што си и рекао, плански посађена. Веруј ми да се та бука (мотора) и хук (точкова) чује у болесничким собама прилично, поготово ноћу кад се звук преноси још боље.

Има ту још и насеље "Колонија", а оно се простире, ајде да тако кажем, од тог подвожњака до садашњег тржног центра Рода. И они су заштићени планским засађеним растињем, али је бука исто присутна.

Надам се стварно да ће радове наставити даље што скорије, јер су ови букобрани преко потребни да се овде поставе и наравно код Хитне помоћи, где је иначи и планирано да се први букобарни поставе код ових двеју буком угрожених здравствених установа.
 
И јутрос удес код Змаја, удеси су готово свакодневни, срећом углавном мањи да их нема на медијима, али како се овуда вози и нема их много. Овде би требало увести пресретаче који би имали камеру за задње стране и ликове који се лепе за возила при брзини преко 100 зауставити, одузети им дозволу, детаљан лекарски преглед па ако га прође поново обука
 
ne nego treba zatvoriti pumpu zmaj i traku za isključenje produžiti.
 
Zadnjih godinu dana ne prolazim cesto tuda, ali kad sam prilazio, video sam ove radove i nisam ni znao sta se tu radi. Sada znam, jer sam procitao. Ali ovo zatrpavanje, cupanje, pa sadjenje,...Kao ono, dosadno deci, pa hajde da se igraju...Radimo, pa dodjemo do pola i necemo da radimo. Iskreno da vam kazem, ja se retko cemu cudim u zivotu, čak i onim stvarima kojima vecina ljudi ne moze cudom da se nacudi. Retka stvar gde ne mogu cudom da se nacudim su neke ovakve stvari koje pokazuju koji smo mi luna park od drzave.
 
Evo snimka tog udesa

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0bKGjfFm3UU[/youtube]

Lik je imao sreću što se zakucao u bankinu koja se nalazi samo na tom delu puta. Zašto bankine nisu svuda gde je nebezbedno izletanje? Da je izleto par desetina metara posle završio bi u drveću ispod puta i ne verujem da bi ovako lako izašao iz vozila.
 
neko da baci na papir koliko ubrzanje je ovaj vozac pretrpeo samo usled rotacije automobila, o kocenju da ne govorim

prirodna selekcija na delu, samo druge ljude da ne ocukavaju
 
Uradi ti "los test" sa preko 100km/h.
Ne znam da li bi i najnoviji automobili uspeli da ne proklizaju uz svu elektroniku.

Poslato sa telefona
 
Ја овде видим проблем о ком сам причао у посту изнад, лепљење за други аутомобил при великим брзинама је нешто најормалније на тој деоници. Врло могуће да га је овај иза испровоцирао на неки начи (нагло приближавање, блицање..) Ко зна колико ми се пута десило да ме сасече неко зато што се склања неком манијаку иза.

Овде је додатни проблем што су овде и градски аутобуси који возе 50 на сат.
 
To sta se sve vuce i kako se vuce ovim nasim drumovima je posebna prica. Kao i kakvi sve sede za upravljacima istih, a ubeđeni da su majstori voznje, za..bali Šumahera i Laudu zajedno.
 
Ovoj sa golfom je uleteo u makazice. Znaci pretekao beli auto ( karavan) tik uz ovog sta je imao kameru I naravno pri tolikoj brzini vracanja u liniju izgubio je kontrolu. Brzina mu je bila oko 130 najmanje. Presao sam vec preko million kilometara sa sleperom I svasta sam se nagledao ispred sebe . Cak sam izlacio ljude iz sume iz automobila u Oklahoma City.
 
Да ли сте приметили све "гушћи" саобраћај на АП од Арене до змајеве пумпе?
Да ли је могуће да мост Земун - Борча генерише толики број возила?
Никада раније се није дешавало да се на том потезу вози у колони, у обе траке!
 
I tu je guzva a i na T6 do mosta je u bilo koje doba sada guzva, tako da je moguce.

Sent from my LG G2
 
Ово човек просто да и не поверује.

Прекјуче су Путеви Србије расписале јавну набавку за радове на изградњи зидова за заштиту од буке тј. букобрана, на аутопуту кроз Београд, а на две локације – код КБЦ Бежанијска коса и Хитне помоћи.

Као што сви знате прошле године је била јавна набавка, изабран извођач радова из „њихове лепе“, почели су били са радовима код КБЦ БК, радови трајали непун месец дана иииии једноставно су прекинути, затрпали све ископане канале и остало, затворили градилиште и отишли, а на опште изненађење. Остале су само табле које још увек стоје на оба места.

Све ове радове смо пратили са великим одобравањем на последњих четири стране ове подтеме. Али ето, ни до данашњег дана није дато никакво објашњење Путева Србије, зашто су тада прекинути радови. Покушавао сам да пронађем разлог, али нигде ништа није објављено !

А сад ево поново се расписује јавна набавка, а коју сам још у уторак видео, али сам заборавио да поставим на овој подтеми.


05.04.16. ЛОТ 5 РАДОВИ НА ИЗГРАДЊИ ЗИДОВА ЗА ЗАШТИТУ ОД БУКЕ У ОКВИРУ ЛОТ-А 2: РЕХАБИЛИТАЦИЈА АУТОПУТА Е-75 – ПРОЛАЗ КРОЗ БЕОГРАД
http://www.putevi-srbije.rs/index.php/r ... -beograd-2

ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДА
http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... ponuda.pdf

Интересантно је да ће се уз изградњу букобрана радити тј. санирати и постојећи „мостови“ (надвожњаци) на ове две локације (у опису су наведени потребни радови).
Понуде за све ове радове се достављају до 24. маја 2016.године

Очекивани радови:
На основу мониторинга буке од саобраћаја, на аутопуту кроз Београд као угрожене и посебно осетљиве издвојене су за заштиту следеће две локације:

„КБЦ Бежанијска коса“, на којој ће као мера заштите бити изграђен земљани насип са• зидом за заштиту од буке, са панелима од олакшаног бетона. Укупна дужина баријере је 656m, а висина варира од 4m до 5m. На месту постојећег моста на стационажи km 574+200 до km 574+285 аутопута Е-75, зид за заштиту од буке треба поставити на постојећу мостовску конструкцију сагласно измени главног пројекта. Зид за заштиту од буке ће на овом делу имати транспарентне панеле од акрилног стакла. Након преласка моста до краја зида, траса зида за заштиту од буке пружа се преко насипа који треба изградити на левој страни аутопута у предвиђеној висини до 1,50 m изнад референтне коте. На местима где основа насипа прелази преко постојећих садржаја предвиђена је надоградња ревизионих окана до потребне висине као и измештање постојеће саобраћајне сигнализације и инсталација.
„Хитна помоћ“, код које ће као мера заштите бити изграђен зид за заштиту од буке, са• комбинацијом високоапсорбујућих алуминијумских панела и панела од плексигласа. Укупна дужина зида је 365m, а висина варира од 4m до 6m. Зид ће бити саграђен уз ивицу аутопута и директне рампе којом се део возила одваја са аутопута у правцу улице Кнеза Милоша. На месту постојећег моста од km 581+300 до km 581+328 зид за заштиту од буке треба поставити на постојећу мостовску конструкцију сагласно измени главног пројекта. На делу зида изван моста, због постојећих подземних комуналних инсталација зид за заштиту од буке ће бити постављен од ивице аутопута на већем растојању од стандардог а предвиђена је и изградња темеља самаца у yони директне рампе која одваја саобраћај према улици Кнеза Милоша. Алуминијумски панели треба да буду визуелно прихватљиви и зато су дефинисани у строго дефинисаном распореду и колориту. Боја алуминијумских панела је дефинисана пројектом према „РАЛ“ скали.
Постојећи мостови на аутопуту на локацијама „КБЦ Бежанијска коса“ и „Хитна помоћ“ су у лошем стању и потребно је извршити санационе радове (рушење постојећих и изградња нових сервисних стаза, санација прслина и оштећеног бетона доњег строја, замена заштитних ограда и сл.) како би се цео објекат довео у исправно стање и омогућио безбедан саобраћај, као и заштита и одржавање баријера за заштиту од буке.


Данашњи Блиц је објавио кратак чланак о овој расписаној јавној набавци, а баш сам им послао и коментар везано за ово

“BUKOBRANI” kod Hitne pomoći i KBC “Bežanijska kosa”
Blic | 07. 04. 2016 - 13:48h
Do kraja godine Beograd bi na dve lokacije mogao da dobije “bukobrane”.

“Putevi Srbije” raspisali su tender za izgradnju zidova za zaštitu od buke koji bi bili napravljeni u nesporednoj blizini Hitne pomoći i KBC “Bežanijska kosa”. Ukupna dužina prvog je 365 metara, dok će visina varirati od 400 do 600 centimetara, dok će drugi biti izgrađen na potezu od 656 metara, sa visinom od četiri do pet metara.

U pozivu za dostavljanje ponuda se konstatuje da su postojeći mostovi na auto-putu na ovim lokacijama u lošem stanju i da je potrebno izvršiti sanacione radove: rušenje postojećih i izgradnju novih servisnih staza, sanaciju naprslina i oštećenog betona, zamenu zaštitnih ograda...
Rok za završetak radova je 150 kalendarskih dana, od trenutka zaključenja ugovora, a oni će biti finansirani iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/bukobr ... sa/mbjcbzk

Претићу и даље шта ће сад све бити са овом јавном набавком
 
Vrh