Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

milanobelgrade":1q5zlnwz je napisao(la):
И од свих делога аутопута кроз Београд онис у одабрали ову деоницу?
Па шта овде штите од буке? Листове? Да не отпадну пре јесени?
Заштитиће и поглед људи да не виде да и ми имамо зеленило неко?

Ово је по мени чист идиотизам и бацање пара...букобрани треба да се поставе у деловима аутопута у чијој су непосредној близини стамбени објекти...

А у некој Ш 99 фази ако баш хоће и ово парче где је посађено зеленило као заштита од буке и загађења...па нека им...

овако...ИДИОТИЗАМ.
Stite "KBC Bezanijska kosa"

Po tebi ne bi trebalo?
 
image.jpg


Мени се чини да он није толико баш угрожен буком...има добро парче шуме до најближих делова зграде...



Овде је много гора ситуација...што се тиче изложености буци...
autoput.jpg
 
Угрожен је. У собама се чује бука и са аутопута, и са железничке пруге.
 
Za Srbiju betonski su najbolji jer ovi prozirni usled ne odrzavanja ce odvratno da izgledaju nakon nekoliko meseci.
 
Betonski su idealni za grafite "Svi na MARAKANU" "Pravda za grobare" polucirilicnolatinicnim pismom...ne vredi nema dobrog izbora
 
Ja preferiram ove `drvene` varijante. :D Meni su one fino resenje, a garantovano imaju bolju apsorciju buke od betonskih ili plasticnih.



2.JPG


1.jpg



Nisu lose ni varijante betonskih, ali obraslih brsljanom sto videh negde u Ceskoj.



Inace, uvek mi je interesantan bukobran na ulazu u Bec koji je natprosecno visok i zaobljen tako da natkriva deo puta.
Ovo zbog toga sto se pored nalazi Lobau i nacionalni park Danube-Auen

43938892.jpg
 
Najbolja zastita od buke je uklanjanje autoputa.
 
RioBL":28u7y4q8 je napisao(la):
Najbolja zastita od buke je uklanjanje autoputa.
Mislim da bi bilo suludo ukloniti jedinu brzu saobracajnicu u gradu od 2 miliona ljudi. A kad mislim brzu, mislim na jedinu preko 50-60km/h.

Sent from my LG G2
 
Mislim da bi bilo suludo ostaviti autoput kao jedinu brzu saobracajnicu kroz sred grada i nastojati izgraditi grad oko nje.
Uklanjanje autoputa moze da znaci:
1) premjestanje deonice kroz grad na autoputnu obilaznicu
2) ukopavanje deonice kroz grad u tunel
 
Da li se tebi te opcije cine realnim? Beogad nema para za metro, ma nema para za fasade, za vrtiće a ti verujes da treba da spiska stotine miliona eura da se ukopava autoput? Da li tako raspolažeš i sa kućnim budžetom?
 
Odgovor na sva pitanja je...DA!

Sta je jeftinije? Trideset godina popravljati jednu kucu ili napraviti novu? Nekad je jeftinije napraviti novu.

P.S.
Beograd ima para za metro. Pare se nalaze u svakoj boljoj banci i zovu se kredit. Ni jedan grad na svijetu nema kes da napravi metro. Svi oni uzimaju kredite.
 
Svašta....ajde da srusimo citav grad pa da krenemo ispočetka...


P.S. Pare koje nisu tvoje NEMAŠ. A pare koje pozajmiš moraš i da VRATIŠ.
 
Nema potrebe da se išta ruši, već samo da se gradi.

Naprimjer...

autoput.jpg


A) srednji trenutni profil autoputa kroz NBG

B) moguća promjena iskorištavanjem prostora za izgradnju saobraćajnice u dva nivoa.
Niži nivo je sadašnja trasa autoputa sa dodatkom dva metro kolosjeka. Gornja saobraćajnica je sa užim profilom 2+2 i većim prostorom za izgradnju objekata uz saobraćajnicu. Gornja saobraćajnica bi bio klasičan bulevar sa ukrštanjima u nivou i semaforima (kao bulevari u starom dijelu grada) a donja bi bio autoput sa metroom po medijanu.

C) šira gornja saobraćajnica 3+3 (bulevar) sa LRT sistemom i užim prostorom za izgradnju objekata. Donja saobraćajnica bi bila ne promjenjena u odnosu na sadašnji autoput.

P.S.
možda bi opcijom (B), Beograd dobio i najjeftiniju moguću liniju metroa.
 
Лепа замиосао ова саобраћајница у два нивоа, али тешко изводљива на свим петљама и Газели.
 
Ma odlicno je zamisljeno ne sporim ali "odakle zato finansije"...

Sto se metroa tiče koliko ja znam nije u planu dupliranje metroom trase autoputa vec neke potpuno druge trase.
 
Bravo!

Treba ukopati ceo auto put kroz NBGD (za početak) i onda na površini napraviti pistu sa koje ćemo krenuti u kolonizaciju Marsa.

Od Genexa napraviti rotirajući kontrolni centar za opservaciju svemira i neprijateljskih aktivnosti Svemiraca.

Arenu pretvoriti u hotel, svi plafoni moraju da imaju zvezdano nebo, i u kom će poslednje dane na Zemlji provoditi kolonsiti.
Njihovi najmiliji bi ih žičarom posećivali i donosili bi im kiseli kupus i pržene paprike, ne bi li ih obezbedili za oštre zime.

Onu "televizor" zgradu pretvoriti u puškarnicu kao poslednju liniju odbrane poletno/sletne piste.
Na svaki prozor barem dve puške. Obavezno postaviti dobru izolaciju radi energetske efikasnosti objekta.

U slučaju pada "Space aerodroma R.I.O.", povlačenje sprovesti direktno plovnim kanalom do Soluna.
U povlačenju voditi računa da ovi iz BGD H20 usled panike ne blokiraju pravac.

Zatim srušiti čuveni toranj H20 (3 meseca za redom bio na naslovnoj The New York Times-a) kako bi se blokirao kanal i time sprečilo napredovanje neprijatelja.
Ostatak populacije bi se povukao delom auto-puta koji nismo ukopali (potez Gazela- Dušanovac pijaca).

Sklonište bi ih čekalo u fabrici mikročipova od 200 m2 koja inače zapošljava 10.000 radnika....


Sve u svemu, na forumu imamo sve više nerealnih postova koji guše dosta tema!
Pa ako možete malo realniji da budete, ili ako već nema nikakvih novosti sa gradilišta da se suzdržavate od komentarisanja.
Otvorite teme u Budućim projektima pa udrite do zore, do tad prvo da zakrpe trotoar na Brankovom mostu i neke najosnovnije stvari...pa onda da časkom 10.000 milijardi investiramo u sve ostale ideje forumaša :kk: .
 
Posto ne konvencionalne ideje izazivaju histeriju i automatski povlace price o svemircima i kolonizaciji marsa, postoje i konencionalne ideje o izmjestanju autoputa iz grada na autoputnu obilaznicu koja bi, recimo, bila na udaljenosti 5-6km od sadasnje pozicije autoputa.

obilaznica.jpg


Razor":5c7uk537 je napisao(la):
Sve u svemu, na forumu imamo sve više nerealnih postova koji guše dosta tema!
Pa ako možete malo realniji da budete, ili ako već nema nikakvih novosti sa gradilišta da se suzdržavate od komentarisanja.
Otvorite teme u Budućim projektima pa udrite do zore...

Kao prvo, ova tema se ne moze zagusiti jer kad pogledas datume kad su pisani postovi mozes vidjeti da se napisu otprilike 2 posta sedmicno. Tolika je navala na ovu temu.
Kao drugo, ako te zanimaju samo vijesti sa gradilista onda trebas traziti da se otvori tema "vjesti sa gradilista" pa "udri do zore".

Sta uostalom ocekujes da svaki dan citas na temi "rekonstrukcija autoputa"?
Jel to ima 20 projekata rekonstrukcije koji su u toku? Nema.
Postoji samo najvaljen projekat postavljanja bukobrana a ja postavljanjem jedne slike ne ometam pisanje o bukobranima.
Tebe tu nesto drugo zivcira. :?

Ako hoces da se pise o krpljenju rupa na Brankovom mostu ti pisi, ako hoces pisi i na ovoj temi, ja se necu buniti.
 
Ova tvoja ideja mi baš nije jasna. Pa zar ne bi upravo obilaznica koja se sad gradi trebala preuzeti na sebe sav tranzitni promet? Koja bi onda bila svrha još jedne obilaznice?

Dobro je imati brzu prometnicu kroz grad. Zagreb je isto "autoput" izmjestio iz grada početkom 80-ih i obilaznicom sada ide sav tranzit, ali stari autoput je i dalje žila kucavica grada. I radi se na denivelaciji većine raskršća i na širenju u 3 trake po smjeru.
 
Ma RioBL sam sebe negira! ;)
Smeta mu autoput kroz NBG, a resio bi ga ukopavanjem, gde bi iznad napravio jos jedan autoput ?!
I to je ta nekonvencionalna ideja?

Nadalje, neretko kritikuje ovaj nesrecni 'frtalj UMP-a, ali bi da pravi novu, kako on to kaze, "autoputnu obilaznicu".


Jednostavno, imam utisak da coveku bukvalno naviru ideje i da od silne zelje da ih podeli sa nama ne ostavi da 'prenoce' i izbistre se :D
 
Gedeon":9w36dotx je napisao(la):
Ova tvoja ideja mi baš nije jasna. Pa zar ne bi upravo obilaznica koja se sad gradi trebala preuzeti na sebe sav tranzitni promet? Koja bi onda bila svrha još jedne obilaznice?

Da, trebala bi, ali...

Gedeon":9w36dotx je napisao(la):
Dobro je imati brzu prometnicu kroz grad. Zagreb je isto "autoput" izmjestio iz grada početkom 80-ih i obilaznicom sada ide sav tranzit, ali stari autoput je i dalje žila kucavica grada. I radi se na denivelaciji većine raskršća i na širenju u 3 trake po smjeru.

Probaj uporediti zagrebacku obilaznicu sa ovom koja se gradi ili je izgradjena u okolini BG...

zg-bg.jpg


Razlike su ogromne:
1. Savska Avenija (dio nekadasnjeg autoputa kroz ZG) je avenija u pravom smislu, sa semaforima, pjesackim prelazima,itd..
2. Bulevar Arsenija Carnojevica (jos uvijek autoput kroz BG) je bulevar samo imenom a zapravo klasican autoput sa denivelisanim ukrstanjima
3. Obilaznica kod Zagreba je IZMJESTENA na oko 5Km od Savske Avenije i tangira naseljena mjesta
4. Obilaznica kod Ostruznice je DODATA na oko 12Km od Bulevara Arsenija Carnojevica i tangira njive i livade.
(uociti razliku izmedju pojmova "dodati" i "izmjestiti", kao i na to da su dionice kroz ZG i BG, na slikama iznad, razlicite boje!Znamo li sta to znaci?)

Drago mi je da spominjes Zagreb jer je to upravo primjer kako je rijesen saobracaj na istoj saobracajnici (isti autoput) par stotina kilometara dalje. Licno bi volio da se i u Beogradu na isti nacin napravi obilaznica.

laki72":9w36dotx je napisao(la):
Smeta mu autoput kroz NBG, a resio bi ga ukopavanjem, gde bi iznad napravio jos jedan autoput ?!
I to je ta nekonvencionalna ideja?

Nisi shvatio Laki.
Saobracajnica na gornjem nivou ne bi bio autoput vec klasican bulevar poput bulevara Kralja Aleksandra, recimo ili kao Savska Avenija u ZG. Poenta je da se izgradi saobracajnica sa usporenim saobracajem i ukrstanjima u nivou (gornja saobracajnica) koja bi omogucila prilazak grada saobracajnici i olaksala poprecne komunikacije i izgradnju uz saobracajnicu a donja bi bila brza kao sto je i sad.

arapski investitor":9w36dotx je napisao(la):
ima li tema da nisi stavio ovu sliku ili neki njen derivat... :roll:

ne razumjem. sta je problem sa slikom?
znas kako kazu, "slika govori vise od hiljadu rijeci". mislim da je bolje neku ideju prikazati ilustrativno nego tekstualno. Sem toga ilustraciju saobracajnog profila koristio sam cini mi se jos samo jednom na temi Savski Amfiteatar kad sam pokusao ilustrovati profil promenade.
 
RioBL":1zepbkyl je napisao(la):
Nisi shvatio Laki.
Saobracajnica na gornjem nivou ne bi bio autoput vec klasican bulevar poput bulevara Kralja Aleksandra, recimo ili kao Savska Avenija u ZG. Poenta je da se izgradi saobracajnica sa usporenim saobracajem i ukrstanjima u nivou (gornja saobracajnica) koja bi omogucila prilazak grada saobracajnici i olaksala poprecne komunikacije i izgradnju uz saobracajnicu a donja bi bila brza kao sto je i sad.
.


U cemu je poenta covece?
Vrtis se u krug, te ovako, te onako...
Svi tvoji predlozi se svode na jedno. Napraviti zgrade uz sam Bul. A. Carnojevica.
Shvatio sam to. Ali cemu?!
Sta dobija(s)mo time?
Veca zagusenja?
Probaj da shvatis saobracajnu mrezu kao venski i arterijski sistem coveka. Dakle, potrebni su mali krvni sudovi i male vene, ali su potrebne i velike i protocne vene i arterije. U protivnom sistem "umire"!!!
Ovaj grad ima jednu ipo saobracajnu arteriju!!!
Ti bi i nju ukinuo???

Obilaznica oko beograda jeste prevelika.
Sa druge strane, koliko je dugo grade, mozda je i sreca sto je tolika, jer dok bude zavrsena, taman ce biti po meri (Ironija).

Zagreb razmislja o izgradnji nove obilaznice koja bi se nalazila juznije od postojece. Pri tom je sam grad znacajno manji od Beograda, a topografija terena je drugacija.
Bg obilaznica da je gradjena blize centru bi kostala nekoliko puta vise od ove koja se sada gradi, jer bi bilo neophodno busiti nekoliko dugackih tunela kojima bi se pored brda izbegavala i naselja!

Vratimo se na temu Bulevara A. Carnojevica. Cemu naguravanje objekata uz sam bulevar?
Deluje ti urbanije?! Fali nam prostor za gradnju objekata, a samo je to ostalo ne popunjeno???

I sad bi ti jedinu beogradsku drumsku arteriju, koja ti omoguci da od stana na konjarniku do posla na NBG stignes za 15-25 minuta, pretvorio o obican bulevar sa semaforima, p. prelazima, (verovatno i nekom skolom pored)????
Zasto, zaboga???
Zar je cilj da grad NE funkcionise?
Zar je cilj da u prevozu na posao ili sa posla provedemo jos pola radnog vremena, umesto da ga provedemo sa porodicom, prijateljima, baveci se sportom, posecujuci kulturne manifestacije???

Kamo lepe srece da se pored ove arterije ima sluha i zelje, pa se zavrsi i UMP kao i naravno neophodni Metro sistem.
Ovaj grad bi prodisao, a zivot u njemu bi bio znacajno kvalitetniji jer gradjani ne bi svakodnevno provodili sate, vec bi kvalitetnije iskoristili to vreme.

Ono sto ovoj saobracajnici fali jeste nekoliko ukljucenja-iskljucenja na potezu Autokomanda - Kaludjerica, bukobrani i dobro odrzavanje.
Nista vise!

Hvala vlastima sto ovu brzu saobracajnicu napravise pre vise od 40 godina!
'Ostav' onima koji bi danas xa je uniste...
 
User Control Panel - > Friends & Foes

foe.jpg


Pošto ne vidim njegove postove, a vidim koliko energije, tj. redova se troši na odgovaranje na njegove postove, mislim da nisam pogrešio. Kad budem video, po odgovorima, da su postovi postali OK, rado ću promeniti svoju odluku.
 
Ja bi molio samo da se njegovi postovi ne citiraju inace ima dobre crteze
 
Vrh