Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

laki72":2wzknwnd je napisao(la):
U cemu je poenta covece?
Vrtis se u krug, te ovako, te onako...
Svi tvoji predlozi se svode na jedno. Napraviti zgrade uz sam Bul. A. Carnojevica.

A moze li ovako?

d.jpg


Poenta nisu zgrade. One su tu najmanje bitne. Poenta je u saobracajnici a ovim rjesenjem bi se oslobodio prostor sirine oko 100m koji moze i ne mora da se upotrebi za izgradnju zgrada. Moze sta god ti zelis Laki :wink:

laki72":2wzknwnd je napisao(la):
Ovaj grad ima jednu ipo saobracajnu arteriju!!!
Ti bi i nju ukinuo???

Polako Laki. Pogledaj jos jednom. U dvije opcije koje sam pomenuo autoput se NE UKIDA, vec se IZMJESTA. U jednoj opciji se izmjesta podzemno na postojecoj trasi a u drugoj povrsinski po drugoj trasi.

laki72":2wzknwnd je napisao(la):
Bg obilaznica da je gradjena blize centru bi kostala nekoliko puta vise od ove koja se sada gradi, jer bi bilo neophodno busiti nekoliko dugackih tunela kojima bi se pored brda izbegavala i naselja!

To je tacno, ali kakva je korist od obilaznice sto je napravljena toliko daleko od grada? Ako je gradjena tako jer se nema para za bolje onda OK. Koliko para toliko muzike. Pritisak na Gazelu ce ostati ne promjenjen zavrsetkom autoputne obilaznice ili ce se cak i povecati.
Ali, ako se zeli izgraditi nesto nesto zaista korisno i efektno onda se to mora platiti.

laki72":2wzknwnd je napisao(la):
I sad bi ti jedinu beogradsku drumsku arteriju, koja ti omoguci da od stana na konjarniku do posla na NBG stignes za 15-25 minuta, pretvorio o obican bulevar sa semaforima, p. prelazima, (verovatno i nekom skolom pored)????
Zasto, zaboga???
Zar je cilj da grad NE funkcionise?
Zar je cilj da u prevozu na posao ili sa posla provedemo jos pola radnog vremena, umesto da ga provedemo sa porodicom, prijateljima, baveci se sportom, posecujuci kulturne manifestacije???

Nego, sta bi neki dan? Nadje li ti parking?
(zar zaista ne shvatas sta se desava? jedan dan hvalis i branis postojeci autoput a drugi dan pitas forumase kako da parkiras na Novom Beograd)

Cilj ovog mog nastojanja je da ti Laki, LICNO, nadjes u buducnosti parking lakse nego sto ga sad nalazis. :wink:

laki72":2wzknwnd je napisao(la):
Kamo lepe srece da se pored ove arterije ima sluha i zelje, pa se zavrsi i UMP kao i naravno neophodni Metro sistem.

Zabluda. Uz postojeci autoput i najavljen nacin zavrsetka UMP-a, i UMP i metro gube na znacaju. Bolje da se pripremimo za prosirenje Gazele :?
 
astrodule":3h5dn8ap je napisao(la):
Pošto ne vidim njegove postove, a vidim koliko energije, tj. redova se troši na odgovaranje na njegove postove, mislim da nisam pogrešio.

viris, viris...samo se izlogujes kad dodjes na forum i onda mozes da vidis moje postove :D
imas pozdrav od mene :wink:
 
milanobelgrade":2d98k2op je napisao(la):
image.jpg


Мени се чини да он није толико баш угрожен буком...има добро парче шуме до најближих делова зграде...



Овде је много гора ситуација...што се тиче изложености буци...
autoput.jpg

Resenje za ovaj potez :)

25zr0is.jpg
 
RioBL, pa Zagrepčani bi rado da imaju brzu deniveliranu prometnicu kroz grad. Samo što je obilaznica oko Zagreba bila gotova prije nego što je "autoput" bio deniveliran. "Autoput" kroz Zagreb je djelomično deniveliran, a radi se na daljnjoj denivelaciji problematičnih raskršća i širenju za još jednu traku.

Dodatni problem je da "autoput" u Zagrebu prolazi mnogo bliže centru nego u Beogradu i već je 60-ih bio "pregažen" razvojem grada, pa zato nije nikad ni postojala mogućnost njegove konverzije u 100% autocestu.

Također se ne mogu Zagreb i Beograd uspoređivati po topologiji naselja i topografiji terena, totalno su dva različita grada.
 
Gedeon":498htxf3 je napisao(la):
Dodatni problem je da "autoput" u Zagrebu prolazi mnogo bliže centru nego u Beogradu i već je 60-ih bio "pregažen" razvojem grada, pa zato nije nikad ni postojala mogućnost njegove konverzije u 100% autocestu.

I ja bih da me neko pitao rekao isto ali sam ipak odlucio da provjerim i vidim koliko je to Savska Avenija blize centru nego u Beogradu. I sam sam se iznenadio...

untitled-1.jpg


Znaci, autoput je nekad prolazio skoro jednako dolako od Trga Bana Jelacica u ZG koliko i od Trga Republike u BG!

Ja sam siguran da su zagrebcani dobro uradili kad su se odlucili da autoput izmjeste na obilaznicu i postojecu saobracajnicu pretvore u aveniju. Ako sad zele da vrate stvari na staro, mislim da ce da se zeznu. U stvari sumnjam da ce do toga doci. Jednostavno, vec duzi niz godina trendovi u svijetu se krecu u suprotnom smijeru. U izmjestanju autoputeva na obilaznice.

Zagreb i Beograd bi trebalo porediti bez obzira na topografiju.
Autoputna obilaznica kod Zagreba je u duzini oko 25km a otprilike isto toliko bi trebalo i za Beograd ako bi obilaznica prelazila Savu na juznom kraju Ade. Ono sto cini znatnu razliku je brdoviti teren u juznom dijelu eventualne beogradske obilaznice koji bi uslovio tuneliranje i podigao cijenu saobracajnice ali ne mislim da bi ta prepreka trebala biti razlog da se obilaznica ne gradi ili jos gore, da se gradi 5 Km dalje na Ostruznici.

Izgradnjom obilaznice na Ostruznici dobija se saobracajnica koja je dugacka nesto preko 30 Km a isto tako nije oslobodjena tunela i po cijeni bi vjerujem bila skuplja od obilaznice koja bi isla ispod Ade a uz to daleko neefikasnija. To i jeste jedan od razloga zbog kog se beogradski autoput ne moze pretvoriti u aveniju. Ostruznicka obilaznica jednostavno ne moze zbog svoje pozicije da privuce saobracaj u dovoljnoj mjeri i da rastereti autoput kroz Beograd, za razliku od zagrebacke koja ima bolju poziciju i moze to da uradi.
 
Rio, ne pratis na casu!!!

Gedeon":12rjslpn je napisao(la):
RioBL, pa Zagrepčani bi rado da imaju brzu deniveliranu prometnicu kroz grad. Samo što je obilaznica oko Zagreba bila gotova prije nego što je "autoput" bio deniveliran. "Autoput" kroz Zagreb je djelomično deniveliran, a radi se na daljnjoj denivelaciji problematičnih raskršća i širenju za još jednu traku.


i ne postoji Ostruznicka obilaznica i ne nije skuplja obilaznica po trasi koja se gradi nego da ima minimum 3/4 duboka i dugacka tunela kroz gradsku urbanu zonu.

i ne, naravno da ne mozes da poredis ravnicarski teren koji se pruza juzno udzagreba i koda se pruza Zagrebacka obilaznica, sa nasim potezom od Ostruznice do B. Potoka.
 
Znam Laki sta je Gideon napisao ali mi nije jasno sta znaci to sto si boldirao. Sta si time htio reci?

I sta ti znaci to da se Zagreb i Beograd ne mogu porediti?
svi se gradovi mogu porediti, nije zabranjeno. zagrebacka obilaznica je jeftinija, beogradska skuplja. Pa?
Ja nisam rekao da Beograd treba imati obilaznicu po cijeni zagrebacke vec samo da treba biti obilaznica pozicionirana slicno zagrebackoj. I ta bi onda obilaznica sigurno bila i jeftinija od ove koja ide preko Ostruznice.
 
RioBL":1qkcrr90 je napisao(la):
Znam Laki sta je Gideon napisao ali mi nije jasno sta znaci to sto si boldirao. Sta si time htio reci?


Gedeon":1qkcrr90 je napisao(la):
RioBL, pa Zagrepčani bi rado da imaju brzu deniveliranu prometnicu kroz grad. Samo što je obilaznica oko Zagreba bila gotova prije nego što je "autoput" bio deniveliran. "Autoput" kroz Zagreb je djelomično deniveliran, a radi se na daljnjoj denivelaciji problematičnih raskršća i širenju za još jednu traku.
Ja vidim da tebi nije jasno
ti bi uporno da nametnes neke svoje ideje, pa u silnoj zelju da se nametnes cesto negiras i samog sebe.

boldovao sam ti deo gde covek kaze da je Obilaznica zavrsena pre nego je Slavonska Avenija pretvorena u auto put.
znas, nekada je i kroz beograd Ap Bratstva i jedinstva isao preko Brankovog mosta i Terazija.
Beograd je pravio pravac preko Gazele, a Zagreb je odmaj izmestio autoput iz centra na obilaznicu.

Takodje, Lepo ti covek pise da je autput delimicno denivelisan i da se radi na daljoj denivelaciji problematicnih raskrsnica.

preobaj biti korektan prema drugim forumasima pa procitaj njihove postove pre nego im odgovoris.


P. S. pogledaj kako Bec povecava protocnost vec postojece erdberg petlje duplirajuci rampe. Grad mora da finkcionise Rio.
za nas koji volimo mir, ostaje prigrad, selo, planina.... :D
 
Znaci ti meni Laki boldiras tudji tekst da mi ukazes na recenicu koju nisam razumio! Kako mozes znati da ja nisam razumio tu recenicu !? :shock:
hehe...dobro.

P.S.
zasto mislis da cu ja da "nametnem svoje ideje". Jesam li ja tako opasan?
moze li neko da zavrsi u bolnici ako procita nesto sto ja napisem?
izgleda da cu da postanem smrtonosan kao pisac viceva iz cuvenog skeca Mnthy Pytona "world's funniest joke". Ko procita - umre. Ako procita samo jednu recenicu zavrsi u bolnici.
https://www.youtube.com/watch?v=hsW9DO1k5-s
 
KAD SU RADNICI KO LEGENDE Zvučne barijere na autoputu se ne vide, a buka na autoputu se i dalje čuje :violina:

Zvučne barijere na autoputu trebalo je da već budu postavljene na delu od benzinske pumpe “Zmaj” do Bežanijske kose sudeći po info tabli pored kolovoza, ali na tom potezu u poslednja tri meseca izgleda da su nečujni bili jedino radovi. Tačnije nije ih ni bilo za razliku od saobraćajne buke. Dakle, zvučnih barijera i dalje nema.


Na info tabli čak piše da su “radovi na info tabli trebalo da počnu još 9. juna i traju ukupno 100 dana”, ali kako kaže čitalac “Blica” na tom delu autoputa nije video nijednog putnika.


- Table i saobraćajni znaci doneti su pre oko mesec dana i ograđen je deo poljane nešto dalje od autoputa. Prošlo je i tih stotinu dana od kada je formalno trebalo da počnu radovi, ali bukvalno ništa se nije izgradilo. Slična je situacija i na petlji kod Batajnice koja je trebalo da bude završena još za 1. maj. I tamo su radnici kao legende - svi ih pominju, a niko ih nije video - ističe ogorčeni Boris S.

Izvor: Blic
 
ali na tom potezu u poslednja tri meseca izgleda da su nečujni bili jedino radovi. Tačnije nije ih ni bilo za razliku od saobraćajne buke. Dakle, zvučnih barijera i dalje nema.


У озбиљније доба је за овако баналне стилске фигуре из трећег основне, тј. за циклично лупетање, уредник новинару цепао хартију (шлајфну) и бацао је на под. Ал јбг, укинуше шлајфне и писаће машине и уведоше комјутере, маме им га... :D

Извините за оф, али мене и иначе, у нашим условима, највише нервирају текстови који се са много бриге баве кашњењем радова. Мислим, ја бих волео да Београд на води закасни бар 20 година, јер га онда не би ни било.

Поставиће ограду, за коју недељу или месец, не брините толико о томе.
 
Sta se radi na autoputu od Tosinog Bunara do Zmaja? Zaustavna traka je "okupirana" signalizacijom, a uz sam kolovoz je skinut humusni sloj.
 
Iskopali su sa strane bolnice po sredini travnjaka kanale, verovatno ce tu stajati bukobrani.

Sent from my LG G2
 
Košenje trave na autoputu Beograd-Šid
NOVI SAD -

Javno preduzeće "Putevi Srbije" saopštilo je da će se od danas do 31. oktobra, od 7 do 17 sati, na delu državnog puta I A reda broj 1 (auto-put E-75), u oba smera Beograd-Šid i Šid-Beograd vršiti košenje trave.

Od petlje "Dobanovci" do petlje "T6", vršiće se košenje trave na bankini i to u pokretu, u zaustavnoj saobraćajnoj traci.

http://www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/serv ... 48286.html
 
Oni očigledno ni ne znaju oznake puteva koji su im dati na upravljanje...
 
Табла „садашњих-будућих“ :D радова постављања зидова за заштиту од буке код Хитне помоћи. Ова табла је на десној траци аутопута гледано у правцу Новог Београда. Иста оваква табла се налази и са друге стране аутопута.




Мало сам зум(Б)ирао :wink: део табле где је постављен цртеж/мапа ситуације где се тачно постављају заштитини зидови. Жути део на цртежу је место где ће бити постављени ови зидови

 
Vrh