Пантограф":zv8o5hug je napisao(la):
Возио ја кроз Беч, Зидост тангентом, па пишем. Трака колико где треба, искључења широка итд. Све како треба. А јавни превоз можда и најбољи у Европи.
Vozio sam se i ja kroz Beograd...
ali ne vidim po čemu je Bečki autoput bitan za Beograd. Na prvi pogled ima sličnosti po dužini i po položaju u odnosu na grad ali ako se pažljivije pogleda vidi se da je prostor kroz koji bečki sudosttangente prolazi bitno drugačiji od beogradskog. Sudosttangente prolazi kroz industrijski i kroz znatno manje naseljen prostor nego što je to slučaj sa autoputem kroz NBG pa i relaciji Gazela-Dušanovac. Osim toga, bitna razlika je, kao što i sam kažeš, to što je Beč orjentisan na javni saobraćaj. Mtero, željeznica,...itd, što čini bečki autoput sigurno manje opterećenim nego što je beogradski.
Пантограф":zv8o5hug je napisao(la):
Осим аутопута, на осталим правцима Београд нема ниједну саобраћајницу која измешта саобраћај из најужег градског језгра.
Da, ali on istovremeno i unosi najviše saobraćaja u gradsko jezgro.
Nije neophodno da autoputevi izmeštaju saobraćaj iz gradskih centara. To mogu i trebaju da rade bulevari i to sa ne više od 2+2 u profilu. A autoputevi treba da su u obilaznicama i eventualno tangentama (ma šta to značilo). Tek tad autoputevi imaju svoj puni smisao i pomažu kretanuju saobraćaja u gradu.
Пантограф":zv8o5hug je napisao(la):
Е, сад, ти би да такво стање поправиш сужавањем аутопута, чиме би још кола прешло - у Теразијски тунел.
Ne vidim direktnu vezu izmedju terazijskog tunela i autoputa.
Moja ideja je da se stvore uslovi za kretanje na autoputu, takvi da vozači sami odluče da im je bolje ići nekom obilaznicom nego preko Gazele. A to će se postići na način da se saobraćaj uspori, da se raskrsnice nivelišu, da se uvedu semafori i slično.
A ova autoputna obilaznica bi prelazila Savu otprilike u području Ade.
Пантограф":zv8o5hug je napisao(la):
Сећаш ли се како је било живети у Београду током радова на Газели и сужења аутопута на 2+2?
А, да, не сећаш се.
Naravno da to ne znam Pantograf.
Suženje ne može popraviti saobraćaj ako ne postoji alternativni prelaz na koji bi se saobraćaj prenio. Da li je tad postojao most na Adi?