Пантограф":1l1456w1 je napisao(la):
Рио, ми Новобеограђани бисмо ти могли посведочити да и није тако непогодан за људе. То је чест стереотип који се провлачи у причама о НБ - није хуман, није грађен по мери човека... булшит, ако мене питаш. НБ је закон.
Пусти чисто књишко знање и доктрине, распитај се мало, отвори своја чула и расудне моћи, импровизуј, симулирај, знаш већ... 21. век - нема светих чињеница, ако и има светих крава :wink:
Eво да додам и ја нешто као становник Новог Београда, по мени је НБГ много хуманији и приступачнији како за пешаке тако и за бициклисте у односу на део града са друге стране Саве, свуда се стиже пешака, бициклистичких стаза има скоро свуда, а и где нема може се протерати тротоаром, обала је пристојно уређена и приступачна (изузетак потез од Газеле до блока 70, због бродоградилишта, шљункара, грађевинских фирми и топлане), мање се пешаци гурају под земљу (постоји пар подземних пролаза, код Ушћа, Сава центра и Студењака, мада и они могу лако да се заобиђу), можда једина нехумана ствар на НБГ по мени јесту пусти блокови око железничког насипа, па неко ко би пешачио од бувљака до Делта ситија би имао утисак да иде кроз пустињу.
Нови Београдски блокови су фино уређени за доста зеленила, клупа, игралишта за децу, углавном имају све што им треба, више продавница, разних занатских радњи, кафића, вртића, школа, многи имају уређене спортске терене, углавном су добро повезани превозом и имају довољно паркиралишта, а чак и нехумани ауто пут није тако страшан и не ремети околину, колико са друге стране реке.
Можда је то само мој доживљај, али су ми се Врачар, Чубура и већи део Вождовца увек чинили нехумани пренатрпани колима паркираним по уличицама, са узбрдицама, без радњи у близини, паркова за децу и клупа, где човек мора да иде средином улице пошто је тротоар уствари паркинг.