Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Imaš li još neke vintage fotografije ovih blokova? To je pravo malo bogatstvo za nas koji smo odrasli tu :)
 
Evo otprilike kako ja vidim nuznu buducnost autoputa kroz Beograd...

autoput1.jpg


autoput2.jpg


autoput3.jpg
 
Биће паралелна метро линија 200 метара одатле. Покривање аутопута је могуће на неким деловима кад будемо мноооооого богата земља... до тада - треба се бавити другим стварима.
 
Лепа идеја, али за тек неких 50 година, када се прво попуне сви празни блокови по Новом Београду, а има их доста (више од пола блока 26, мање од пола блока 11, већи делови блокова 42 и 43 - мада су намењени за нову аутобуску станицу, гигантски онда 64 у којем је најављено исељавање ИМТ, затим блокови 69, 68, део блока 58, као и део између Газеле и моста на Ади када се раселе грађевинска предузећа и шљункаре на обали Саве, па кад се расели једног лепог дана насеље Старо сајмиште) и тек када се све то попуни, тек ће онда настати потреба за новим простором за градњу, изнад ауто пута.

Него глеам овај снимак петље код Арене, и некако ми се увек чинило да је геометрија јако погрешна, да бу кружни ток требао да буде правилна кружница а не елипса, потшо имам утисак да су укључења и искључења из булевара Антифашистичке борбе и ауто пута исувише близу, па се често возила заустављају на рампи којом се искључује са ауто пута.

А да не спомињем имбецилне степенице до пешачке стазе у средишту самог кружног тока, колико пута сам закаснио на аутобус док сам обилазио она три степеника која су при крају степеница окренути на потпуно дебилну страну, ни ка степеницама које воде из булевара, ни ка аутобуском стајалишту. Уместо да су лепо урадили степенице да скрате пут да почињу од аутобуске станице и иду право паралелно са стазом.
 
Da li možeš @RioBL da učiniše nešto ovde? Ovaj deo grada je i Bog zaboravio, naselje Dušanovac u opštini Voždovac.


0205_zps2cnyayfx.jpg


Ovo je ne moguće isključenje, zbog njega se pravi kolona sve do Novog Beograda i arene.



0105_zpssdr4q3iz.jpg


Urbanistički totalno zaboravljeno mesto, već 45 godina izgleda ovako, a tako blizu centra grada.
 
УМП jе кључан пројекат за несрећни Душановац и Маринкову бару.
 
RioBL":32py4hxp je napisao(la):
Evo otprilike kako ja vidim nuznu buducnost autoputa kroz Beograd...
autoput2.jpg
Срећа па се не питаш. Заиста немам намеру да објашњавам колико је значајна ова саобраћајница и чињеница да је денивелисана. Метро не може да замени путеве, то је тотална заблуда.
А петље код арене су једна од најбољих ствари које су се десиле у последњих 20 година на Новом Београду. Пролазим преко њих у свако доба дана, и никаквих проблема нема са конфигурацијом, пролази се брзо, а судар нисам никад видео. Једино је можда спољна трака сувишна. Истина, јесу незгодне за пешаке, али и то је мало преувеличано.
 
Пантограф":9u0cw8i7 je napisao(la):
Биће паралелна метро линија 200 метара одатле. Покривање аутопута је могуће на неким деловима кад будемо мноооооого богата земља... до тада - треба се бавити другим стварима.

Sto se tice metroa...
ja sam ga dodao u prostor autoputa jer mislim da je u trenutku postupka "bulevarizacije" autoputa povoljna prilika da se on izgradi. A takodje mislim da bi ova trasa metroa bila bolja od EGIS-ove u nekim stvarima.

@Mihajlo
Ako je autoput toliko dobar zasto gradimo UMP i obilaznicu? Ja mislim da autoput nije tako dobar. kako vrijeme bude prolazilo to ce postajati jasnije. Dok iz g ne dodje u glavu ostace nam da se gusimo u saobracaju i uzimamo kredite za sirenje automobilske infrastrukture koja problem samo cini gorim.

P.S.
svi znamo zasto se prave denivelisane saobracajnice ali znamo li kad se one NE PRAVE?
 
Mair":20kx3m3l je napisao(la):
Da li možeš @RioBL da učiniše nešto ovde?

Kako mislis? Da nesto nacrtam? Tesko da bih ista drugo mogao :D
Nisam bas "studirao" tu dionicu ali mislim da bi se i za nju moglo naci rjesenje slicno NBG strani kao sto sam iznad ilustrovao.
 
Eво мог предлога за решење пешачких степеништа на овим кружним токовима. Црвено су степенице којима се беспотребно кружи, жуто путања пешака са степеница од булевара до степеница на кружном току, а зелено су предложена решења, која би прелазак ауто пута свела на праву линију без беспотребног кривудања, што степеништем и око њега, што стазама.




А једна информација за Риа, Нови Београд је пројектован и замишљен са брзим саобраћајницама, нису му потребни спори булевари (попут Михаила Пупина од 4 до 6).

А Мари се питао како да се реше укључења, пошто је то главни проблем јужно од Аутокоманде.
 
Дошљак":34ecq9ns je napisao(la):
А једна информација за Риа, Нови Београд је пројектован и замишљен са брзим саобраћајницама, нису му потребни спори булевари (попут Михаила Пупина од 4 до 6).

Znam. Pogresno je projektovan. Projektovan je kao automobilski grad pogodan za automobile a nepogodan za ljude.
 
Рио, ми Новобеограђани бисмо ти могли посведочити да и није тако непогодан за људе. То је чест стереотип који се провлачи у причама о НБ - није хуман, није грађен по мери човека... булшит, ако мене питаш. НБ је закон.

Пусти чисто књишко знање и доктрине, распитај се мало, отвори своја чула и расудне моћи, импровизуј, симулирај, знаш већ... 21. век - нема светих чињеница, ако и има светих крава :wink:
 
RioBL":2rwsctng je napisao(la):
Evo otprilike kako ja vidim nuznu buducnost autoputa kroz Beograd...

Uz duzno postovanje tebi kao nekome ko voli BG, ali ovo je potpuno nerealno...cemu toliko suzenje postojeceg autoputa? Pa i da smo vec u 2075oj i da imamo Hiperputeve i letece automobile, ovo bi bilo potpuno bespotrebno...bolje da si stavio monorail ili tako nesto...
 
Пантограф":1l1456w1 je napisao(la):
Рио, ми Новобеограђани бисмо ти могли посведочити да и није тако непогодан за људе. То је чест стереотип који се провлачи у причама о НБ - није хуман, није грађен по мери човека... булшит, ако мене питаш. НБ је закон.

Пусти чисто књишко знање и доктрине, распитај се мало, отвори своја чула и расудне моћи, импровизуј, симулирај, знаш већ... 21. век - нема светих чињеница, ако и има светих крава :wink:

Eво да додам и ја нешто као становник Новог Београда, по мени је НБГ много хуманији и приступачнији како за пешаке тако и за бициклисте у односу на део града са друге стране Саве, свуда се стиже пешака, бициклистичких стаза има скоро свуда, а и где нема може се протерати тротоаром, обала је пристојно уређена и приступачна (изузетак потез од Газеле до блока 70, због бродоградилишта, шљункара, грађевинских фирми и топлане), мање се пешаци гурају под земљу (постоји пар подземних пролаза, код Ушћа, Сава центра и Студењака, мада и они могу лако да се заобиђу), можда једина нехумана ствар на НБГ по мени јесту пусти блокови око железничког насипа, па неко ко би пешачио од бувљака до Делта ситија би имао утисак да иде кроз пустињу.

Нови Београдски блокови су фино уређени за доста зеленила, клупа, игралишта за децу, углавном имају све што им треба, више продавница, разних занатских радњи, кафића, вртића, школа, многи имају уређене спортске терене, углавном су добро повезани превозом и имају довољно паркиралишта, а чак и нехумани ауто пут није тако страшан и не ремети околину, колико са друге стране реке.

Можда је то само мој доживљај, али су ми се Врачар, Чубура и већи део Вождовца увек чинили нехумани пренатрпани колима паркираним по уличицама, са узбрдицама, без радњи у близини, паркова за децу и клупа, где човек мора да иде средином улице пошто је тротоар уствари паркинг.
 
E sad ste me malo zbunili :?
Ako na NBG nema infrastrukturnih problema i mjesto je odlicno za zivot, kao sto kazete, da li to onda znaci da su svi beogradski problemi na desnoj obali Save? Ili znaci da u Beogradu uopste nema problema i da je citav grad fantasticno mjesto za zivot?

Ja kad sam razmisljao o rekonstrukciji autoputa imao sam na umu veliki broj postova koji su govorili o infrastrukturnim problemima na NBG i Beogradu uopste.
Sad, kad sam iznio neki prijedlog rjesenja, odjednom problema vise nema :shock:
Nije valjda ovaj moj prijedlog toliko strasan ... ili je mozda vec postao djelotvoran :D
 
zexland":2rad0j6l je napisao(la):
Uz duzno postovanje tebi kao nekome ko voli BG, ali ovo je potpuno nerealno...cemu toliko suzenje postojeceg autoputa? Pa i da smo vec u 2075oj i da imamo Hiperputeve i letece automobile, ovo bi bilo potpuno bespotrebno...bolje da si stavio monorail ili tako nesto...

Samo nam jos to fali...da imamo letece automobile...pa da nam auta zauzimaju i vazduh koji disemo i nebo koje gledamo. Ali ako se budemo oslanjali samo na automobile kao prevozno sredstvo morace se i to desiti jer na zemlji jos malo pa nece biti mjesta.

Zato je Zexland ovo potrebno danas...da automobili nebi letjeli nebom sutra.
 
RioBL":2pihfetv je napisao(la):
E sad ste me malo zbunili :?
Ako na NBG nema infrastrukturnih problema i mjesto je odlicno za zivot, kao sto kazete, da li to onda znaci da su svi beogradski problemi na desnoj obali Save? Ili znaci da u Beogradu uopste nema problema i da je citav grad fantasticno mjesto za zivot?

Vecina novobeogradjana ce ti reci da na bi menjali NBG za centar grada nikad. Tako da NBG jeste odlicno mesto za zivot.

Nije da nema problema, ali ih ima daleko manje nego u drugim delovima grada. Uz jos recimo 1-2 mosta, na NBG nikad ne bi video guzve.
 
Mair":17v64kzm je napisao(la):
Da li možeš @RioBL da učiniše nešto ovde? Ovaj deo grada je i Bog zaboravio, naselje Dušanovac u opštini Voždovac.


0205_zps2cnyayfx.jpg


Ovo je ne moguće isključenje, zbog njega se pravi kolona sve do Novog Beograda i arene.

O ovom vam pricam.
Ako je istina ovo sto Mair kaze i ako je istina ovo sto kazu Mekbejn, Pantograf, Mihajlo itd...onda imam sljedece pitanje.

Kod mog komsije koji zivi na spratu iznad mene, prosle godine je pukla cijev od grijanja i voda je kroz njegov pod procurila u moj stan. Gdje je problem?
Da li kod komsije ili kod mene?
Da li razumijete kakve veze ima ovo pitanje sa saobracajem u BG?

mekbejn":17v64kzm je napisao(la):
Nije da nema problema, ali ih ima daleko manje nego u drugim delovima grada. Uz jos recimo 1-2 mosta, na NBG nikad ne bi video guzve.

Da upotrebim jos jednu analogiju.
Kod osoba sa visokim krvnim pritiskom postoji opasnost od pucanja krvnih sudova u mozgu i do nastanka tzv. mozdanog udara. Zasto pucaju krvni sudovi u mozgu a ne srcana aorta?
 
Naravno Mekbejn
Ako je tacno sto ostali forumasi pisu onda ako problema nema na NBG a ima na desnoj obali "nisi nista napravio".

A da probam prokomentarisati i ovo...

Mair":38hbiatd je napisao(la):
0205_zps2cnyayfx.jpg


Ovo je ne moguće isključenje, zbog njega se pravi kolona sve do Novog Beograda i arene.

Ocito da i ovde imaju dvije opcije:

1. Porusiti kuce uz autopu i prosiriti sve ulice u krugu od "x" kolometara da bi mogle da prime saobracaj sa autoputa.
2. "Ubiti" autoput

P.S.
Sad ce neko reci da ce se sve rjesiti izgradnjom neke obilaznice ali nece. Jer niko ko sad vozi autoputem nece ici na obilaznicu kad ima autoput kroz centar. (koja je uz to jos i "ekstra saobracajnica")
 
Рио,

Лепо ти рече Мекбејн, је ћу да се преселим преко Саве једино ако Орбан пошаље војску да поврати Јужну Угарску, па још и добије рат. Значи, као избеглица.

Тема за размишљање: аутомобилски Нови Београд је једини део града са развијеном мрежом бициклистичких стаза, трамвајске шине се могу поставити у готово свакој улици, а градња метроа је јефтинија него било где у Београду...
 
Pantograf,

Pa bolje bi bilo u slucaju Orbanove agrsije da ti srbi sa druge obale posalju pomoc i odbrane "juznu Ugarsku" ali sumnjam da ce moci zbog "zakrzljale infrastrukture" :wink:

Salu na stranu, u tvojoj temi za razmisljanje sve je kako si i opisao. Nadam se da ce se te cinjenice jednog dana i iskoristiti kako treba.
 
ovako ja vidim resenje te situacije.
Zahteva eksproprijaciju, ali nista strasno, 2-3 kuce:

QYMLFRI.jpg


Znaci crveno izlazak sa AP u smeru mosta, plavo ulazak na AP iz smera Vozdovca.

Mozda ostaje i dalje raskrsnica kao problem, ali u ovom slucaju manji.
 
Од Теразијског тунела до кружног тока код Арене постоји зелени талас, дакле ко има таг па не мора да стаје на наплатној рампи може без заустављања до границе.
 
orion":1342d0m5 je napisao(la):
Од Теразијског тунела до кружног тока код Арене постоји зелени талас, дакле ко има таг па не мора да стаје на наплатној рампи може без заустављања до границе.

Daj i nama to što si progutao, pa da i nama bude lepo...

@mekbejn

Dobar pokušaj, ali bih ja još više porušio ako misliš da napraviš kako treba, da bi bilo mesta za automobile koji čekaju da se gužva "odmota" u Ustaničkoj. Verovatno bi morao i novi nadvožnjak da se napravi da bi bio duži preko auto puta zbog saobraćajnice pored autoputa koja bi bila nova.

Najbolje rešenje je da se to isključenje ukine iz smera sa Autokomande ka Medakoviću (Nišu) dok se ne bude imalo novca da se ceo taj deo grada urbanistički unapredi kod Dušanovca. Tu nikada nije bilo dozvoljeno isključenje sa auto puta ka Dušanovcu to je nova tvorevina od pre par godina (do 5 god). urađena lagano divlje da bi sada postala glavno isključenje sa auto puta ka Vračaru i Čuburi tj. ka Dušanovcu. Sada zbog toga trpi saobraćaj na auto putu, pa su kolone do Novog Beograda i arene.
 
Vrh