Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

RioBL":3d9ccfpt je napisao(la):
E sad ste me malo zbunili :?
Ako na NBG nema infrastrukturnih problema i mjesto je odlicno za zivot, kao sto kazete, da li to onda znaci da su svi beogradski problemi na desnoj obali Save?

99% проблема је у старом делу града. :p
 
RioBL":qvp7ar9y je napisao(la):
zexland":qvp7ar9y je napisao(la):
Uz duzno postovanje tebi kao nekome ko voli BG, ali ovo je potpuno nerealno...cemu toliko suzenje postojeceg autoputa? Pa i da smo vec u 2075oj i da imamo Hiperputeve i letece automobile, ovo bi bilo potpuno bespotrebno...bolje da si stavio monorail ili tako nesto...

Samo nam jos to fali...da imamo letece automobile...pa da nam auta zauzimaju i vazduh koji disemo i nebo koje gledamo. Ali ako se budemo oslanjali samo na automobile kao prevozno sredstvo morace se i to desiti jer na zemlji jos malo pa nece biti mjesta.

Zato je Zexland ovo potrebno danas...da automobili nebi letjeli nebom sutra.

РИО, летећих аутомобила већ има, погледај и прочитај

AeroMobil 3.0 – Official Video – World Premiere at Pioneers Festival 2014
http://www.youtube.com/watch?v=kDk35VGhhCg

Један чланак из 2012.године из не баш популарног Блица, али ајде може да прође:

Leteći automobil uskoro postaje stvarnost



Prototip prvog letećeg automobila koji je nedavno uspešno završio svoj prvi let i prešao 43 kilometara za osam minuta biće predstavljen krajem nedelje na sajmu automobila u Njujorku.
Automobil, koji nosi naziv "Tranzicija", ima dva sedišta, četiri točka i krila koja se mogu spakovati tako da se može voziti kao klasičan automobil.
http://www.blic.rs/Slobodno-vreme/Vesti ... -stvarnost
 
За Душановачку петљу постоји одговарајући план одавно, мислим да је постављен и на некој од тема. Али тај план захтева обимнију експропријацију објеката са једне и друге стране аутопута.

Улица Јована Суботића (садашњи силазак на аутопут куда иде 17-ца.
Улица Мишка Јовановића, са једне и друге стране аутопута, и наравно у Хусовој улици.



Мислим да ће још дуго "привременим" мостом, постављен 1977.године, проћи реке и реке све врсте моторних возила :(

Идеју коју је изложио Мекбејн може да прође, али и та експропријација 2-3 кућице би коштала јако пуно. Управо је ових дана привео реконструкцији комплетног имања и пословне зграде човек чија је кућа уз аутопут, плава линија преко крова на Мекбејновој скици.
 
Гага":1oo0t9br je napisao(la):
Automobil, koji nosi naziv "Tranzicija", ima dva sedišta, četiri točka i krila koja se mogu spakovati tako da se može voziti kao klasičan automobil.

:bash:

Гага":1oo0t9br je napisao(la):
За Душановачку петљу постоји одговарајући план одавно, мислим да је постављен и на некој од тема. Али тај план захтева обимнију експропријацију објеката са једне и друге стране аутопута.

Upravo tako Gaga. Ukloniti kuce da bi bilo mjesta za cestu. Uzeti prostor od ljudi i dati ga automobilima. :bash:
 
Mair":3vamfnwb je napisao(la):
Najbolje rešenje je da se to isključenje ukine iz smera sa Autokomande ka Medakoviću (Nišu) dok se ne bude imalo novca da se ceo taj deo grada urbanistički unapredi kod Dušanovca.

Izgradnjom petlje taj dio grada ce se urbanisticki jos vise degradirati. Ispod petlje nema zivota a pojavice se i jos veci krug oko petlji u kojem zivot nece biti pozeljan.
I tako umjesto da se grad gradi...on se degradira.
 
E видиш Рио, оно што си мерио празан простор око ауто пута на НБГ (отприлике ширина пола НБГ блока) је оно што је деградирајуће јужно од Аутокоманде - куће поред ауто пута! Можда је радикално, али ја бих се залагао за експропријацију уз ауто пут, након које би било простора за више петљи које су преко потребне на потезу испод Аутокоманде.
 
E видиш Рио, оно што си мерио празан простор око ауто пута на НБГ (отприлике ширина пола НБГ блока) је оно што је деградирајуће јужно од Аутокоманде - куће поред ауто пута! Можда је радикално, али ја бих се залагао за експропријацију уз ауто пут, након које би било простора за више петљи које су преко потребне на потезу испод Аутокоманде.
 
To isključenje postoji od kad postoji autoput, a gužve su nastale ukidanjem onog malog pre Forme Ideale. A odseći celu desnu stranu od AK do Medaka je van pameti.

TT
 
RioBL":2a5sgf4h je napisao(la):
Гага":2a5sgf4h je napisao(la):
Automobil, koji nosi naziv "Tranzicija", ima dva sedišta, četiri točka i krila koja se mogu spakovati tako da se može voziti kao klasičan automobil.
:bash:

Ето видиш и американци знају за реч "Транзиција"

RioBL":2a5sgf4h je napisao(la):
Гага":2a5sgf4h je napisao(la):
Гага пише:За Душановачку петљу постоји одговарајући план одавно, мислим да је постављен и на некој од тема. Али тај план захтева обимнију експропријацију објеката са једне и друге стране аутопута.

Upravo tako Gaga. Ukloniti kuce da bi bilo mjesta za cestu. Uzeti prostor od ljudi i dati ga automobilima.

Рио, можеш да се удараш главом о зид колико хоћеш, али управо тако, извршити експропријацију да би се тај простор уступио аутомобилима и на тај начин овај део града ослободио страховитих гужви и на неки начин оплеменити и учинити га хуманијим, а и биће лепши, јер сад какав је, овај део Душановца је велико ругло. Људи који ту сад живе би добили станове+паре или плацеве за градњу кућа+паре на одговарајућим местима по граду.

Ето и Дошљак ти је лепо одговорио, практично исто или слично као и ја.
 
Heinz":3pd8x5z0 je napisao(la):
To isključenje postoji od kad postoji autoput, a gužve su nastale ukidanjem onog malog pre Forme Ideale. A odseći celu desnu stranu od AK do Medaka je van pameti.

TT

То мало искључење (пре Форма Идеале) са аутопута у Прешернову улицу је добро што је затворено.


Њега су више пута отварали и затварали, а пре пар година је коначо затворено за увек. На аутопут не могу да буду искључења/укључења под правим углом од 90°. Иначе су то искључење користили и као укључење на аутопут, што тада није могло, али .... Пре него што су га затворили, ако се сећаш, један шлепер је излазио на аутопут, али због његове дужине возач је морао да блокира све три траке, па је један аутомобил подлетео под њега, срећом без трагичних последица.

Код званичног излаза/улаза на аутопут из Љубићке улице је увек гужва, а сад је поготово док се ради у Војводе Степе.
 
@Gaga...

Lijepo je Gaga sto ti zelis stanovnicima Dusanovca humanije i bolje uslove za zivot. To zelim i ja. Jedino se ne slazemo oko toga kako to postici. Ti bi sklonio ljude od autoputa a ja bih sklonio autoput od ljudi.

Mi smo svi odavno postali ovisni o automobilima. Prije nego sto smo postali ovisni o ovim racunarima na kojima pisemo. A kad o necem covjek postane ovisan onda on ne upravlja tim "necim" nego ono upravlja covjekom. Onda to "nesto" pocne covjeku odredjivati kako ce i gdje zivjeti. Bez obzira da li je to droga, alkohol, racunar, mobilni telefon,...ili automobil.

Mi, ljudi se odavno trudimo da ispunimo sve vece zahtjeve koje pred nas postavlja automobil. Od cesta koje su im potrebni za kretanje, garaza koje su im potrebne za parkiranje, goriva, odrzavanja, popravki...itd. Kad ti zahtjevi postanu vazniji od drugih segmenata zivota mozemo poceti govoriti o zavisnosti.

U izboru izmedju prosirenja ceste i rusenja kuca sa jedne strane i suzenja ceste i izgradnje kuca s druge strane velika vecina nas ce izabrati prvu opciju. Cak nece nikad ni shvatiti da postoji druga opcija. Ja znam da postoji i druga opcija i biram opciju 2.
 
Дошљак":1hl5ezdw je napisao(la):
E видиш Рио, оно што си мерио празан простор око ауто пута на НБГ (отприлике ширина пола НБГ блока) је оно што је деградирајуће јужно од Аутокоманде - куће поред ауто пута! Можда је радикално, али ја бих се залагао за експропријацију уз ауто пут, након које би било простора за више петљи које су преко потребне на потезу испод Аутокоманде.

I sta ce onda biti sa automobilima koji bezinom od 100km/h na autoputu prilaze tim petljama i skrecu u grad?
Uletice u uze ulice pored kojih su skole, vrtici, gdje ljudi zive. I onda ce morati usporiti, ponegdje i stati na semaforu ili pjesackom prelazu. I onda ce ga sustici auto koji je iza njega sisao sa autoputa, pa ce i on stati. Pa drugi, treci, itd...
I sta smo postigli?
Postigli smo problem.
Gdje je sad problem?
Sad je problem u ovoj uzoj ulici
Sta da radimo?
Iselimo ljude, prosirimo ulicu!

Pa dokle vise, gdje je tome kraj!?
Tome nema kraja.
Zaboravite automobile. Okrenite se sebi. Uzmite bicikl, autobus, tramvaj,...metro! Prosetajte!
 
Ако сте загледали, Душановац је једини део града на коме нема нове станоградње. Не може да се добије дозвола јер је цело насеље планирано за реурбанизацију.

Чека се УМП.
 
RioBL":1svrbm5o je napisao(la):
Дошљак":1svrbm5o je napisao(la):
E видиш Рио, оно што си мерио празан простор око ауто пута на НБГ (отприлике ширина пола НБГ блока) је оно што је деградирајуће јужно од Аутокоманде - куће поред ауто пута! Можда је радикално, али ја бих се залагао за експропријацију уз ауто пут, након које би било простора за више петљи које су преко потребне на потезу испод Аутокоманде.

I sta ce onda biti sa automobilima koji bezinom od 100km/h na autoputu prilaze tim petljama i skrecu u grad?
Uletice u uze ulice pored kojih su skole, vrtici, gdje ljudi zive. I onda ce morati usporiti, ponegdje i stati na semaforu ili pjesackom prelazu. I onda ce ga sustici auto koji je iza njega sisao sa autoputa, pa ce i on stati. Pa drugi, treci, itd...
I sta smo postigli?
Postigli smo problem.
Gdje je sad problem?
Sad je problem u ovoj uzoj ulici
Sta da radimo?
Iselimo ljude, prosirimo ulicu!

Pa dokle vise, gdje je tome kraj!?
Tome nema kraja.
Zaboravite automobile. Okrenite se sebi. Uzmite bicikl, autobus, tramvaj,...metro! Prosetajte!

Нисам возач аутомобила, углавном се возим аутобусом, трамвајем, а сваку прилику гледам да искористим за пешачење. У Београду нажалост сви возе већим брзинама по узаним улицама (ја бих многе делове града ограничио на 30, али и то би била исто тортура).

Није исто када се загушење направи на ауто путу па се пренесе по пет километара уз пут од Душановца до Тошиног бунара, и када се гужва пренесе у мање улице и којима је и мањи промет и углавном су терминалне.
Многе улице по Београду су преуске, али не за кола, већ баш за пешаке, а за бициклисте уопште нису предвиђене.

И што рече стф, цео тај крај, Душановац треба да се реурбанизује, пошто уопште није усклађено са околним саобраћајницама, што засигурно највише отежава живот баш људима који ту станују.
 
Гага":2wgdowua je napisao(la):
За Душановачку петљу постоји одговарајући план одавно, мислим да је постављен и на некој од тема. Али тај план захтева обимнију експропријацију објеката са једне и друге стране аутопута.

Улица Јована Суботића (садашњи силазак на аутопут куда иде 17-ца.
Улица Мишка Јовановића, са једне и друге стране аутопута, и наравно у Хусовој улици.



Мислим да ће још дуго "привременим" мостом, постављен 1977.године, проћи реке и реке све врсте моторних возила :(

Идеју коју је изложио Мекбејн може да прође, али и та експропријација 2-3 кућице би коштала јако пуно. Управо је ових дана привео реконструкцији комплетног имања и пословне зграде човек чија је кућа уз аутопут, плава линија преко крова на Мекбејновој скици.

Чини се да је то ипак питање воље...ето Београд на води су раселили експресно...а ових дана је прича како град продаје станове јер му не требају...
Све може да се реши...али на жалост још увек нам је држава хајдучија...кога још брига за ову петљу... :kafa:
 
Ради допуне ове теме, да цитирам самог себе (извињавам се на томе) о садашњем Душановачком надвожњаку и једног дана будуће петље „Душановац“, а везано за откуп-експропријацију кућа у том делу Душановца.

Моја порука са теме „Душановачки мост – решење за гужву": viewtopic.php?f=8&t=3102

Гага":1sogiivv je napisao(la):
Да допуним самог себе око откупа кућа, а то сам чуо пре неки дан од пријатеља који станује ту у близини, односно у улици Пека Павловића.

Све куће у Хусовој улици и већем делу Ђакона Авакума су још почетком 80-их година од стране државе откупљене, паре дате власницима и након тога исељене. На жалост те куће нису одмах срушене (стара бољка до данашњих дана) и у њих су се уселили Цигани и сад "нико" не може да их исели.
Значи по кратком поступку могу да лете одатле, али где, и да се ради петља ? Можда да им "свастика" обезбеди станове !? О свему овоме је било и писано у Политици негде 2012. или 2013. године, тако ми исто рече пријатељ.

А да ли се сећате да је на овом месту, пре него што је 1977. "привремено" урађен овај садашњи Душановачки надвожњак, ту био "његово величанство" семафор, тако да је овде било укрштање у истом нивоу улице Мишка Јовановића и аутопута ! Тако је било од отварања аутопута 1972. до 1977.године.

Било би лепо да неко има слику овог укрштања из тих дана.
 
Mislim da bi bilo vec krajnje vreme da se pocne razmisljati o prosirenju autoputa kroz Beograd na 3+3 trake i zaustavna.
Obilaznica oko Beograda i kada se zavrsi nece mnogo rastere autoput kroz grad...
 
To ће на жалост бити тешко урадити код сваке петље, а посебно код Мостара и на Газели.
 
Džaba ti proširenje, kad dolazimo do uskog grla, tj Gazele. Gazela bi morala da ima po 5 traka u svakom smeru da bi primila uključenja sa svih petlji pre i posle mosta.
 
astrodule":228hp6eq je napisao(la):
Džaba ti proširenje, kad dolazimo do uskog grla, tj Gazele. Gazela bi morala da ima po 5 traka u svakom smeru da bi primila uključenja sa svih petlji pre i posle mosta.


Тачно. Газела је једно од најгорих уских грла у Европи.

По мени једино могуће решење: доградња сервисних саобраћајница 2+2 профила од петље Хитна помоћ до сервисне саобраћајнице код Арене и, у другом смеру, од Арене до Аутокоманде. Све то уз смањење броја директних укључења на аутопут, јер она стварају застоје.

То би подразумевало доградњу две паралалне конструкције ("мале газеле") са обе стране постојећег моста. Те "мале газеле" би имале и пешачко-бициклистичку стазу. Даље, неопходне су модификације на Мостарској петљи, као и рушење надвожњака у Милентија Поповића и оне несрећне пумпе иза њега.

Вредност инвестиције је велика, међутим проточност би се повећала двоструко и уз источни крак УМП-а (Душановац - Панчевачки мост) град би продисао, тј. огроман део саобраћаја би се склонио са улица.
 
mekbejn":him7bfep je napisao(la):
ali i sa po 4 bih ja bio prezadovoljan :D
(uz uslov da se desna traka fizicki odvoji za one koji idu ka sajmu :) )

Мебјен, не иде их сада много према Сајму - некада се скоро трећина кола искључивала на тој рампи, а после изградње Моста на Ади знатно мање. И ја бих физички одвојио траке на мосту, кроз сервисне саобраћајнице - две крајње десне би биле за све који се искључују на Мостару, и у њих би се улазило још код Арене.
 
Ili do kraja zavrsiti UMP, a za autoput uvesti vinjete i tako rasteretiti autoput, a lokalni saobracaj bi vecim delom presao na UMP i SMP cije bi koriscenje bilo besplatno.

Naravno da dosta ulaza i izlaza na/sa autoputa kroz Beograd je polu divljih i lose resenih i trebalo bi ih zatvoriti.

A mislim da ako se vec ne moze autoput prosiriti na 3+3 plus zaustavna, onda bi moglo od danasnje zaustavne napraviti traka iskljucivo za spori saobracaj do 50km/h kao sto su kamioni.
 
Да, са завршеним УМП-ом би се могла увести и наплата аутопута, али он и тада остаје неадекватно пројектован за градски саобраћај.

Иначе, зауставна трака није неопходна на аутопуту кроз Београд - у свету, где постоје "паметни" аутопутеви, возила се пуштају да возе зауставном траком чим брзина услед гужве падне на 80 км/х, колико је код нас и дозвољено.
 
a mozda bi i neko ogranicenje po traci imalo smisla.

Recimo na obilaznici oko Soluna, brza traka ima ogranicenje 110 a srednja 90.
Imaju i znakove za preporucenu brzinu, ali zaboravih koji su.
 
Vrh