Feanor":1muoh0b1 je napisao(la):
Recimo autokomanda koja je rekonstruisana pre nekoliko godina vec ima ozbiljne znakove propadanja...
Mislim da nije nadvožnjak Franš-Autokomanda toliko kriminalno loše rekonstruisan, koliko je bio žrtva svog ograničenog budžeta - najviše pada u oči propadanje ograda, a to je zato što su na originalnoj ogradi samo pregletovali okrunjene ivice betonske ograde a sa metalnog dela sastrugali postojeću rđu i premazali antikorom. Trajalo je oko 5 godina, tačno onoliko koliko bi trajalo da smo slične radove obavili u svom dvorištu.
Prosto budžet nije bio takav da se kao na Gazeli ograda sruši i ponovo uradi (što bi zahtevalo i zatvaranje pola autoputa ispod Autokomande, što se već decenijama niko nije usudio da uradi!) Ovako su sa postojećom ogradom "sačuvali" autentični izgled iz 1970. godine.
I sad bi mogli da pošalju pajser ekipu da antikorom istretira rđu i zafarba stvar za narednih 5 godina, ne mora da se digne još milion eura krede za preziđivanje svih ograda... Opet kažem, nije toliko loša rekonstrukcija koliko nedostatak održavanja. I korodirana ograda može da radi posao ako se ofarba jednom u 5 godina, ali kod nas se čeka 40 da bi istrulilo skroz!
Feanor":1muoh0b1 je napisao(la):
Opet, da su samo zamenili zarđale poklopce, sve bandere bi radile posao još 50 godina. Mene mnogo više iritira što su parcijalno i kampanjski zamenili samo bandere u zoni kružnih petlji kod Arene, em su potpuno nepotrebno bacili pare na zamenu dela bandera bez jasnog kriterijuma, em sad novobeogradska deonica kretenski izgleda jer se na tom parčetu stalno smenjuju različite bandere.
By the way, interesantno je da se Mostogradnja pri rekonstrukciji Gazele u mnogim detaljima držala originalnog projekta iz 1970. godine! Tako su na nove bandere preko Gazele postavili držače za zastavice, što je prvi takav zahvat u Beogradu posle više od 20 godina.