Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Kako će taj kod DUŠANOVCA biti extra. Uključuješ se sa Ustaničke,baciš pogled na semafor i dum zalupiš se u nekog ispred sebe,ili završiš kod BABA RADMILE na pijaci u KUPUSU :laugh:
 
bojan87":3ptsv5ge je napisao(la):
Da da ispred pesackog nadvoznjaka na dusanovcu ( onaj kod dusanovacke pijace ) montiran je LED ekran. Jos nije u funkciji.

Poceo je da radi .... kad sam prosao prikazivao je vreme i datum.

poz.
 
Ovi rekoše da će obnoviti asfalt i postaviti rasvetu (kao i do aerodroma) do bubanj potoka u 2011. a oni stadoše kod steka a rasvete ni od korova (do bubanj potoka).
Oni uzeše neki kredit za to...
 
Не. Од пролећа крећу радови на тој деоници.
 
До сада је одрађено Бегаљичко Брдо.
 
Mislim da Begaljicko brdo ne spada u ovu rekonstrukciju. Ovo je rekonstrukcija od naplatne rampe do naplatne rampe.
 
Verujem da Sizif misli na ono Brdo kod Kaludjerice, ta deonica je poprilično temeljno rekonstruisana prošle godine. Jedino što je primetno da nedostaje osvetljenje jer se radi o deonici koja se nalazi na neuobičajeno velikom nagibu za autoput, prolazi kroz nenaseljenu, mračnu šumu, a poznato je da se tu često javlja i neprijatna magla.
 
Хоће ли, дакле, бити постављено осветљење на ауто путу од Бубањ потока према граду?
 
Homer Jay":17nhvkng je napisao(la):
Verujem da Sizif misli na ono Brdo kod Kaludjerice, ta deonica je poprilično temeljno rekonstruisana prošle godine. Jedino što je primetno da nedostaje osvetljenje jer se radi o deonici koja se nalazi na neuobičajeno velikom nagibu za autoput, prolazi kroz nenaseljenu, mračnu šumu, a poznato je da se tu često javlja i neprijatna magla.

У праву си.
 
Изгледа да је део који је реконструисан до сада добро поднео зиму, међутим, део који није реконструисан негде око добановачке петље је последњих дана баш пропао, асфалт је испуцао и сада као да се вози по плочама а био је у релативно добром стању.
 
Evo iz originalnog plana trase autoputa iz 1965. godine.Mozda je najzanimljivije sto je planiran automobilski tunel koji bi spajao savsku ulicu i 29 novembra.Takodje overite trasu UMP-a od pancevca pa do autoputa.

Koliko razumeh tada nije planirana obilaznica pa je ovo bilo resenje kako da se izgradi za sto manje novca dobra veza pancevackog mosta i autoputa koju nemamo i dalje nekih 40tak godina kasnije...

put.jpg
 
Негде код Цара Душана је требао да буде излаз тог тунела у Булевар Деспота Стефана?
 
cgmiki":14skpchh je napisao(la):
Негде код Цара Душана је требао да буде излаз тог тунела у Булевар Деспота Стефана?

a šta mislite o tunelu od zavoda za urbanizam (bul. despota stefana) do karađorđeve, ispod brankovog mosta? to bi smanjilo gužvu u centru, sav tranzitni saobraćaj iz despota stefana odmah bi crnogorskom ulicom izlazio na brankov most i u centru bi mogli da ostanu samo autobusi. mislim da je to nekih 2km tunela.
 
IZMENE U SAOBRAĆAJU NA AUTOPUTU KROZ BEOGRAD

Zbog radova na popravci kolovoza doći će do promene režima saobraćaja na autoputu kroz Beograd

BEOGRAD - Tokom sledeće nedelje doći će do izmene režima saobraćaja na autoputu E-75 kroz Beogad, zbog radova na rehabilitaciji kolovoza, najavilo je danas JP Putevi Srbije.

Od ponedeljka, 26. marta, od 12.00 sati do srede 28. marta, za saobraćaj će biti zatvorene preticajne saobraćajne trake u oba smera, na deonici od petlje Konjarnik do benzinske stanice Mokri Lug, u dužini od dva kilometra.

Tokom izvođenja radova, saobraćaj će se odvijati srednjom (voznom) i desnom (zaustavnom) saobraćajnom trakom, u oba smera, prema postavljenoj saobraćajnoj signalizaciji.

Od četvrtka, 29. marta u 14 sati, na istoj deonici puta za saobraćaj će biti zatvorena kolovozna traka u smeru od Beograda ka Nišu.

Saobraćaj će se odvijati dvosmerno, kolovoznom trakom namenjenom za smer kretanja od Niša ka Beogradu, prema privremenoj saobraćajnoj signalizaciji.

Vozila koja se kreću od Beograda ka Nišu, usmeravaju se kroz službeni prolaz posle petlje Konjarnik u suprotnu kolovoznu traku, a vozila koja se kreću u suprotnom smeru koriste srednju i desnu saobraćajnu traku.

Vozila koja se kreću iz pravca Beograda prema Velikom Mokrom Lugu i pogonu Lasta, moći će da se isključe sa autoputa korišćenjem zaustavne trake u smeru kretanja ka Nišu.

Tokom radova, za saobraćaj će biti zatvoreno uključenje kod pogona Lasta prema Nišu.

Vozila koja se iz pravca Miloševog Kladenca i Laste kreću prema Nišu, na petlji Lasta se usmeravaju na prolaz ispod autoputa i uključuju na autoput prema Beogradu, gde se vode na petlju Konjarnik preko koje se uključuju prema Nišu, iz Ulice Toplice Milana.

Radovi će biti obezbeđeni adekvatnom privremenom saobraćajnom opremom i svetlosnom signalizacijom i izvodiće se uz asistenciju patrola saobraćajne policije.

Iz ovog preduzeća apeluju na sve učesnike u saobraćaju da obrate pažnju na postavljenu privremenu saobraćajnu signalizaciju, prilagode brzinu kretanja postojećim uslovima i povedu računa o bezbednosti radnika koji izvode radove.

Sve informacije o izmenama režima saobraćaja zbog izvođenja radova na rehabilitaciji autoputa E-75, na prolasku kroz Beograd, mogu se naći na sajtu www.putevi-srbije.rs.

izvor: Kurir
link: http://www.kurir-info.rs/beograd/izmene-u-saobracaju-na-autoputu-kroz-beograd-194780.php
 
vucko":3nyoaeql je napisao(la):
Evo iz originalnog plana trase autoputa iz 1965. godine.Mozda je najzanimljivije sto je planiran automobilski tunel koji bi spajao savsku ulicu i 29 novembra.

Sad tek vidim, pa ovo je genijalno.
Tunel Savska ulica - 29. novembra bio bio upola kraći od urbanističkim aktom planiranog tunela Raskrpetlja-Autokomanda a bio bi daleko efikasniji. Ja sam za to da se potpuno sahrani kompletna planirana trasa UMP-a od Raskrpetlje do Pančevca, umesto toga da se uradi SMT varijanta Rakovički put-Niški autoput i još 2+2 profil Južni bulevar-Gospodara Vučića-Čingrijina, eventualno sa probojem Severnog bulevara na Dimitrijalu i još može 2+2 profil Maksima Gorkog-Trnska-Vukov spomenik i gotovo, šlus, sve druge resurse preusmeriti na ovaj tunel.
Ušteda u odnosu na UMP bila bi astronomska a krajnji rezultat neuporedivo bolji.

Mnogi preduslovi koji idu u prilog ovoj varijanti su se već stekli, odnosno svršena su stvar: dobijamo kamionski koridor Zemun-Borča, dobijamo petlju za priključenje na Pančevac, Savska je već odrađena u 2+3 profilu, završetak petlje Radnička rasteretiće dodatno Mostarsku petlju... Sve ovo omogućava da dobro funkcioniše koridor Savska-29. novembra.
E sad, ako postoji bojazan da bi 29. novembra bila usko grlo tog rešenja, onda prvu liniju metroa treba trasirati ispod te ulice ne bi li se eliminisali konvoji autobusa u žutoj traci. Ili još jeftinije, proširiti ulicu ispod Džordža Vašingtona, dodati jednu novu (petu) traku za javni prevoz (uvesti kapacitetni trolejbus koji bi smanjio zagađenje), u špicevima menjati smer srednje trake i investirati u parking garaže, tako da se ukine parkiranje na trotoaru i ona sramota od dijagonalnog parkiranja preko paralelnog ivičnjaka zauvek nestane sa lica zemlje... Na suženju iznad ulice Džordža Vašingtona ionako ne gine rušenje par višespratnica, pa se može uraditi eksproprijacija i baš taj prostor iskoristiti za ulazni portal tunela, slično Terazijskom...
 
Излазак у Булевар Деспота Стефана повлачи за собом рушење неке зграде. Можда је то тада и било изводљиво. Сада тешко. Па и сужење у Булевару Деспота Стефана је због две зграде које се ту налазе на траси друге траке.
 
cgmiki":2wuv8mu9 je napisao(la):
Па и сужење у Булевару Деспота Стефана је због две зграде које се ту налазе на траси друге траке.

Ne znam da li si pažljivo pogledao gornji post, ali ja bih voleo da se upravo te dve zgrade (kao i napuštena građevina između njih) sruše i da lokacija postane ulaz u tunel.
Sadašnji "plan" je sačekati investitore da jednog dana te zgrade zamene novima, uvučenim iza regulacione linije, ali pitanje je hoće li mršava razlika u kvadraturi ikada dovesti do realizacije privatnim kapitalom.
Zato mi se više dopada solucija eksproprijacije te dve zgrade (troškovi uklanjanja betonske nakaze između valjda su manji, pošto zemljište nije privedeno nameni) i dobija se lokacija za ulaz u tunel ispod centra grada.
Skupo? Ne, ja mislim da bi u stvari bila astronomska ušteda u odnosu na UMP trasu Raskrpetlja-Pančevac, koja je ugrađena u zvanične planske dokumente a potpuno je nerealna, iluzorna.
 
Прочитао сам шта си написао, али ти ниси прочитао шта сам ја написао. Поред те две зграде које чине сужење у Булевару Деспота Стефана, за излаз из тунела би морало да се руши и оно шта је иза те две зграде. Мислим да је и ту једна зграда.
 
Укњижен плусићћћ, а где је остатак од петље Омладинских бригада па до петље "Аеродром Никола Тесла" :D ?
 
Ima li ko informacija kada će da nastave sa radovima kod PLavog mosta? Urađena je desna traka u delu od mosta do NISove BP ali nisu nastavili da rade u suprotonom smeru. Da li i tu možda imaju veze izbori?
 
Чека се лето, сезона годишњих одмора, како би настао што мањи хаос. Било у некој вести пре пар дана, Б92 вероватно, потражи на сајту.
 
Juče sam video kamione MBA i mašine kako asfaltiraju prostor ispod sveže rekonstruisanog nadvožnjaka autoputa preko Tošinog bunara kod studentskog grada.O čemu se radi i šta su planirali da tu bude,ne verujem da se to rad izbog estetike i dobročinstva.
 
Vrh