Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Poceo je nastavak radova i obustave saobracaja od Autokomande , za sada zatvorene preticjane trake u oba smera.
 
A jel se zna sta trenutno tu rade. Jel samo krpe ove totalno propale trake, ili rade rekonstrukciju autoputa
 
Pa znam kako glasi, ali ne znam da li je redovno odrzavanje ili rekonstrukcija. Pre su uvek zatvarali celu stranu autoputa, a sada su ostavili brzu traku u opticaju.

Takodje deo sa radovima je jako kratak.
 
Radi se rekonstrukcija, kao i do sada, ali prvo rade obnovu kisne kanalizacije, pa ce tek kasnije asfalt :)
 
djole":xmjnrfn4 je napisao(la):
cgmiki":xmjnrfn4 je napisao(la):
Негде код Цара Душана је требао да буде излаз тог тунела у Булевар Деспота Стефана?

a šta mislite o tunelu od zavoda za urbanizam (bul. despota stefana) do karađorđeve, ispod brankovog mosta? to bi smanjilo gužvu u centru, sav tranzitni saobraćaj iz despota stefana odmah bi crnogorskom ulicom izlazio na brankov most i u centru bi mogli da ostanu samo autobusi. mislim da je to nekih 2km tunela.
:rolleyes: Ако смо заиста финансијски способни за пројекат такве финасијске величине, онда би требало изградити железнички тунел за та два километра. То може да буде:
- Трамвајски тунел
- Тунел за класичне железнице
- Метро тунел (тунел мањег профила)
- Трамвајски тунел који у каснијим фазама постаје метротунел
- Тунел за класичне железнице, који у каснијим фазама постаје метро тунел

Било која од ових варијанти мање кошта и остварује веће ефекте него аутомобилски тунел. Аутомобил, просто има мањи капацитет и поузданост за веома скупу подземну саобраћајну површину. Градски аутомобилски тунели служе да се у земљама са високим економским стандардом пружи већи луксуз вожње аутомобилиом, и због евентуалног ослобађања неких јавних површина у центру града од неког транзитног коридора. Предуслов је имати добар јавни саобраћај, заснован било на метро-у или лаким железницама, никако аутобусу као носиоцу система.

За трамвај или класичне железнице већ постоје коридори и инфраструктура са југа до Савског трга и Економског факултета. У цену би морала бити урачуната и инфраструктура од Ботаничке баште до Панчевачког моста, али није прекопотребно да то буде најскупља тунелска саобраћајница. Користила би простор садашњих аутобуских трака, и то ефикасније него сада аутобуси, а постоји неколико варијанти.

Потпуно укидање аутомобила у центру града не долази у обзир, као ни доминација аутомобила. Аутобус представља најнижи ниво развоја јавног превоза, и користи га мало оних који могу себи материјално да приуште вожњу колима и паркирање, и то је свуда у свету. Да би "загрижени корисници аутомобила" стварно прешли на јавни превоз, потребно је пружити висок ниво услуге. Наш јавни превоз има премалу брзину, недовољно чиста возила, зими често незагрејана, лети неклиматизована возила, превелики број путника у возилима да би стварно конкурисали аутомобилу. Мрежа линија је у превеликој мери оријентисана на центар града итд. Аутомобил у центру града је потребно оставити као право грађана да дођу до својих зграда и локала, улицама где је за аутомобиле остављена 1+1 саобраћајна трака. Мало је изузетака да има више од тога у центру града, тако да центар града задовољава тај стандард. Не задовољава стандарде по питању јавног превоза.

Најбоља позиција за аутомобилски тунел на релацији Аутопут - Панчевачки мост би била у близини садашњег врачарског железничког тунела. :gobb:
-1- Пролази се кроз геолошки истражен терен
-2- Могућност коришћења железничког Врачарског тунела као евакуационог правца у случају пожара
-3- ближе је Мостарској петљи и петљи Аутокоманда на југу, а на северу Панчевачком мосту као стварним границама зоне која је најпроблеатичнија за друмски саобраћај.

Наравно да би, пре оваквог тунела по приоритету требало завршити надземну Спољну магистралну тангенту од Вишњице до Медаковића (и даље према Вождовцу и Раковици) и направити још коридора брзих градских железница између Дунава и Аутопута изузев Врачарског тунела.
 
Јуче око 17 часова. Сат и петнаест минута путовања од почетка велике низбрдице испред Бубањ потока до наплатне рампе Бубањ поток. Затворен цео један смер ауто пута.
Ни прошле године у време оних интензивних радова није било овако.
 
Чини ми се да су на почетку ове реконструкције аутопута кроз БГ најављивали неке ограде против буке...Да ли је то негде постављено и дал да се надамо томе уопште?
Лепо би изгледало..посебно у источном делу града...да сакрије Маринкову бару и друга дивља насеља...
 
Ova rekonstrukcija autoputa na desnoj strani save će ići izgleda izuzetno sporo u poređenju sa levom stranom. Koliko sam danas video oni su raskopali zaustavnu traku autoputa i tu menjaju kanalizacione cevi. Pretpostavljam da zbog tesnog prostora nije imalo gde drugde da se sprovede kanalizacija, ali to pravi veliki problem ovoj saobraćajnici zbog nosivosti i eventualno posledica oko sleganja i kasnijih ulegnuća na putu.
Poseduje li neko informaciju oko ove dinamike? Kako meni deluje ovo se neće završiti do kraja ove godine.
 
Trebalo bi do kraja godine da bude gotovo, čak do kraja leta jer u "Putevima" ciljaju da iskoriste letnje odmore i manje gužve kako bi uradili najzahtevnije deonice. Največa glavobolja je deo od Mostara do Autokomande.
 
Manje gužve na E75 u jeku letnje turističke sezone ???

Sto "neko" nekada reče, malo morgen
 
Веруј да јесу. То управо доказује да је већина саобраћаја на аутопуту у Београду заправо локални саобраћај. А неки би да га затворе... :bash:
 
Ko god je živeo u starom delu grada, a radio na Novom Beogradu, zna o čemu pričam. Najveću gužvu na autoputu kroz BG stvara lokalno stanovništvo. Uostalom, "turski kamioni" već dugo vremena idu preko obilaznice, a ne kroz grad.
 
Ne biram ja trasu, već GSP :)

Rekonstrukcija dobro napreduje. Mokroluško brdo je skroz završeno, finalizira se deo kod rampe Bubanj potok (do isključenja za Leštane je sve gotovo), ostao je samo još taj gradski deo - trenutno se radi Dušanovac i ostaju još deo oko Plavog mosta i najteža deonica Autokomanda - Mostar. I to je to što se puta tiče. Još kada bi se sredilo osvetljenje, ograde, bukobrani i sl. sitnice, autoput kroz BG bi bio prava bombonica :)
 
Homer Jay":3so680ds je napisao(la):
Još kada bi se sredilo osvetljenje, ograde, bukobrani i sl. sitnice, autoput kroz BG bi bio prava bombonica :)

Meni nije jasno što se to nije radilo uporedo. Ograde i bandere su toliko oronule da užasno kvare utisak o celom autoputu kroz BG.
 
Четвртак, 19. јул 2012.

Нова фаза радова на ауто-путу кроз Београд у зони саобраћајне петље „Душановац”

1515262_PetljaDusanovac_v.jpg


Због радова на коловозу ауто-пута Е-75 на проласку кроз Београд, у зони саобраћајне петље „Душановац” од данас до 27. јула за саобраћај ће бити затворена једна половина пута у смеру од Београда ка Нишу, саопштио је Секретаријат за саобраћај. У зони радова саобраћај ће се одвијати на другој половини ауто-пута тако што су две саобраћајне траке намењене за возила која се крећу из смера Ниша ка Београду, а једна трака за возила која се крећу из смера Београда ка Нишу.

Возила која се крећу од Београда ка Нишу биће преусмеравана у једну саобраћајну траку у зони саобраћајне петље „Аутокоманда”.
Онемогућено је укључење на ауто-пут у смеру ка Нишу на саобраћајној петљи „Аутокоманда”, а као алтернатива грађанима за укључење на ауто-пут у смеру ка Нишу препоручује се да користе саобраћајне петље „Мостар” и „Медаковић” („Плави мост”).

Током ове фазе радова линије јавног градског превоза у оквиру система ИТС 2 које саобраћају ауто-путем од Београда до Младеновца, Сопота и Мале Иванче саобраћаће делимично измењеном трасом. Тако ће се возила на линијама 493 (Београд – Мали Пожаревац – Младеновац), 4414 А (Београд – Мали Пожаревац – Мала Иванча – Сопот), 499 (Београд – Сенаја – Шепшин – Дубона – Младеновац), 494 А (Београд – Сенаја – Мали Пожаревац – Младеновац), 465 (Београд – Станојевац – Сопот), 464 (Београд – Мали Пожаревац – Мали Поповић – Сопот), 460 А (Београд – Мала Иванча), 493 А (Београд – Младеновац) 4651 (Београд – Сопот/Станојевац), 4652 ( Београд – Станојевац) и 460 (Београд – Мала Иванча) у смеру ка периферним терминусима кретати на тај начин што ће се на саобраћајној петљи „Аутокоманда” искључити са ауто-пута, продужити Устаничком и Улицом Војислава Илића до „Плавог моста”, где се укључују на ауто-пут и настављају својим редовним трасама до периферних терминуса.

Због бржег одвијања саобраћаја на овом делу ауто-пута, Секретаријат за саобраћај препоручује возачима да избегавају коришћење ауто-пута Е-75 између саобраћајних петљи „Аутокоманда” и „Медаковић” („Плави мост”). Апелује се на све возаче да обрате пажњу на постављену привремену саобраћајну сигнализацију и да прилагоде брзину кретања постојећим условима у зони радова.

Izvor: Grad Beograd
 
Pustena je deonica danas. Prosao sam rano jutros. veoma solidno uradjeno.
Sa druge strane velika guzva, radi se od Dusanovca do Steca. Samo jedna traka u pravcu Sida i velike su kolone.
 
Ono kad renoviras ceo autoput kroz glavni grad a ostavis musave, krive i izlomljene ograde...

Mi Srbi moramo uvek da radimo polovicno... Koja tragedija! :( :( :(
 
Vrh