Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

А како мислите да ће бетонски зид од 3 метра да заштити од буке грађане који живе изнад трећег спрата у зградама поред аутопута? :/
 
Pa nece u potpunosti, ali ce smanjiti buku...

Theory of design

The acoustical science of noise barrier design is based upon treating a roadway or railway as a line source. The theory is based upon blockage of sound ray travel toward a particular receptor; however, diffraction of sound must be addressed. Sound waves bend (downward) when they pass an edge, such as the apex of a noise barrier.
 
JohnnyLee":3suo3b3i je napisao(la):
па тако нешто и треба поставити, не треба се иживљавати са неким стакелним/плексиглас перверзијама. доста је један бетонски зид висок 2 до 3 метра, са бодљикавом жицом на врху (јер наши људи воле да претрчавају ауто-пут) и решен посао
И поспеш разбијеним флашама помешаним са малтером, а кроз бодљикаву жицу пустиш струју... Онда ваљда ником неће пасти на памет да претрчава...
 
Ja sam ipak za pleksiglas, beton je ruzno siv, i odaje otisak komunisticke arhitekture sivog betona, a grafiti ce samo da odvracaju paznju, a i grafiteri ce ugrozavati svoju bezbednost, jer ce se truditi da posle nacrtaju druge grafite...
 
Wile E. Coyote":3vaiwmoc je napisao(la):
И поспеш разбијеним флашама помешаним са малтером, а кроз бодљикаву жицу пустиш струју... Онда ваљда ником неће пасти на памет да претрчава...
:) тако некако ;)

prostorni planer":3vaiwmoc je napisao(la):
Ja sam ipak za pleksiglas, beton je ruzno siv, i odaje otisak komunisticke arhitekture sivog betona, a grafiti ce samo da odvracaju paznju, a i grafiteri ce ugrozavati svoju bezbednost, jer ce se truditi da posle nacrtaju druge grafite...
не не, графити би били са друге стране, а са стране пута поставиш зид неле неутралне боје која неће да одвраћа пажњу, а и неће да изгледа ружно
 
prostorni planer":2niw2rlf je napisao(la):
Ja sam ipak za pleksiglas, beton je ruzno siv, i odaje otisak komunisticke arhitekture sivog betona, a grafiti ce samo da odvracaju paznju, a i grafiteri ce ugrozavati svoju bezbednost, jer ce se truditi da posle nacrtaju druge grafite...
Бетон је и даље акценат модерне архитектуре. Чак се може рећи да је у експанзији.

Да не причамо о одржавању. Ко ће бре да пере тај плексиглас код нас? Још нису опрали нову ограду на Газели, а вероватно неће до следеће реконструкције...
 
На бетону се не види толико прљавштина као на плексигласу.
Мада мени се највише свидела словеначка варијанта. Они имају неке еко зидове од земље и неке прераде дрвета....можда грешим.
 
Оно што сам видео кроз Хрватску, Словенију и Аустрију су дрвене баријере (или барем дрвене) преко којих је израсла пузавица, па је све зелено од ње и чак се и не види баријера испод.
 
^^ da, to sam i ja u HR video, em služi svrsi, em odlično izgleda i svemu daje neki 'natural look'.
 
Imaju i oni pleksiglas, drvo je uglavnom van gradova, mada budimo realni, to drvo je trulo za 10 godina i onda opet radovi da se napravi nova ograda
 
Pogledajte šta je rekonstrukcija puta

01.jpg


Stanje 11.03.2011 15.03.2011




Put će biti potpuno obnovljen do 19.03
 
stf":ylyc9lg9 je napisao(la):
prostorni planer":ylyc9lg9 je napisao(la):
Imaju i oni pleksiglas, drvo je uglavnom van gradova, mada budimo realni, to drvo je trulo za 10 godina i onda opet radovi da se napravi nova ograda
Не мора да значи. Ево, моје перголе од дрвета гурају 17 годину и још немају назнаку неопходне промене.
То је најбољи начин, а и најхуманији. Плус, не постоји могућност било какве злоупотребе, као нпр. графитирања. Такође, земња и дрво најбоње упијају звук.

Да не причамо о естетици...... искрено се надам, да ће узети тај принцип.
nbumbic":ylyc9lg9 je napisao(la):
Pogledajte šta je rekonstrukcija puta
Чак су и живицу посадили..... код нас би одмах кренула прича да то није тренутно најважније.....:/ Дубоко поштујем Јапански народ
 
nbumbic":2rp3evag je napisao(la):
Pogledajte šta je rekonstrukcija puta

01.jpg


Stanje 11.03.2011 15.03.2011


Put će biti potpuno obnovljen do 19.03
Treba dodati - ovo je rezultat ostvaren uz naknadne potrese zbog smirivanja tla, prebrojavanje hiljada mrtvih, nedostatka stuje i vode i što je najgore - potencijalne nuklearne katastrofe.

Odmah sam se setio ovog našeg:
“Vrlo sam razočaran na koji način su u Crnoj Gori otvoreni radovi na autoputu Bar-Boljari. Nije bilo ni trubača, ni pečenog vola ili bar praseta.”

Milutin Mrkonjić, ministar za infrastrukturu
 
Ja mislim da je taj japanski put fotomontaza. Pogledajte samo okolinu, uopste nije isti segment puta, jedino postoji dalekovod sa leve strane. Mislim da je to fiziki neizvodivo za 4 dana, to je samo fora...
 
Јесте исти пут, само је лево мањи сегмент, а десно већи. Погледај пажљиво дрвеће с леве стране на левој слици и видећеш га и на левој страни на десној, само умањено.

Што и даље не значи да није нека монтажа, али, ко зна какве све они машине и роботе имају, а ми ни не знамо :o
 
prostorni planer":teb0ehg2 je napisao(la):
Ja mislim da je taj japanski put fotomontaza. Pogledajte samo okolinu, uopste nije isti segment puta, jedino postoji dalekovod sa leve strane. Mislim da je to fiziki neizvodivo za 4 dana, to je samo fora...
Nije fotomontaža. Slike sam uzeo sa sajta
East Nippon Expressway Company Limited http://www.e-nexco.co.jp/english/

Iz sekcije saopštenja za javnost tj. Press

http://www.e-nexco.co.jp/pressroom/press_release/kanto/h23/0316/
Spustite se dole do stavke 4 - rekonstrukcija oštećenih puteva


Nego evo vam slike da vidite kako napreduju radovi.
Obratite pažnju da su slike sa desne strane stanje radova 14.03 i 15.03, a levo je slika oštećenja od 11.03

01.jpg


01.jpg
 
Prva fotografija je slikana gotovo sa istog mesta na kojem se na drugoj nalaze mašine.
Zelena tabla saobraćajnog znaka, zelena krošnja pored, druga, veća krošja nešto ispred znaka i stub dalekovoda, drveće sa desne strane, niska vegetacija između dva pravca... to je to.

Svaka im čast.
 
Ok zadovoljan sam, uradili su za 5 dana, ali to je izgleda segment od nekih 100m, mogli bi to i nasi da rade po 3 smene...
 
Btw, da li je ikome palo na pamet da se sa obilaznicom odugvlacilo da bi se dobio evropski kredit za Gazelu? Jer da je bila gotova obilaznica, ili da se to forsiralo kao deo Koridora X, mozda bi nas odje*******ali za Gazelu, u fazonu, to je gradski autoput?
 
Vrh