заиста је невероватно како се без икаквог плана раде реконструкције. Поново се реконструише ауто пут па ради једна трака, ситуација са новосадским путем је малопре објашњена, остаје Батајнички друм али и ту постоји проблем пошто је затворена улица 22. октобра и то прилично омета саобраћај тако да од три основна правца са севера ниједан није потпуно проходан. Наравно кад се некако после доста муке прођу ови путеви онда остаје заједничко чекање на мостовима...Wile E. Coyote":vjygym9h je napisao(la):Иначе је катастрофа доћи у Београд са сремске стране, јер код лакта се гради неки објекат поште, па је хорор скренути у Угриновачку.
Не раде. Пробај да из правца Загреба скренеш на правац Новог Сада или из правца Кванташа на правац Загреба. Уосталом, неко рече да постоје планови за те рампе.
То је још најмањи проблем, пошто постоје Џона Кенедија, Алексиначких рудара и Трешњин цвет, тако да постоји бар нека алтернатива. Једини нормалан излаз за Земун са аутопута (код Национала) наилази на 6 лежећих саобраћајаца (од којих су 4 бетонска) на потезу од пар стотина метара. Иначе, и Курирска улица у Земун Пољу је затворена, тако да се не може пресећи преко Плавих хоризоната, семафор на скретању у Земун Поље је променио режим рада, тако да се скретање на лево из правца Галенике отвара у сваком ТРЕЋЕМ циклусу (sic!), још од раније из правца Новог Сада у сваком другом циклусу се отвара скретање за Галенику, а семафори су тако усклађени да се непогрешиво хвата црвени талас (нарочито сад кад је прорадио семафор код Мале пруге, која је иначе била црна тачка годинама), осим ако се не стартује као Формула 1, а затим вози минимум 90 км/ч (иначе, од Змаја до Батајнице је ограничење 60 км/ч). Једном речју, у Земуну је тренутно саобраћајни хорор.orion":3lifxa1o je napisao(la):остаје Батајнички друм али и ту постоји проблем пошто је затворена улица 22. октобра и то прилично омета саобраћај тако да од три основна правца са севера ниједан није потпуно проходан.
Ма чак би и јефтиније било да се ураде две недостајуће рампе, обзиром да се све налази на земљи. Не призивај семафоре, мада је, руку на срце, све безбедније од овог што је сада.orion":3lifxa1o je napisao(la):што се тиче рампи заиста су проблематичне, не толико због гужве колико због безбедности и то је разлог више да се што пре реше, ја бих пре ставио и мрске семафоре на ова два места него да остане као што је сада
Da ne citiram ceo post, ovaj deo sve opisuje...Wile E. Coyote":1hn5183d je napisao(la):Једном речју, у Земуну је тренутно саобраћајни хорор.
Њиле, обрати пажњу на смајлија на крају поста. наравно да је ту потребно да буде пун профил петље, а не ова полу петља што је сад'Wile E. Coyote":37qis2xd je napisao(la):Не раде. Пробај да из правца Загреба скренеш на правац Новог Сада или из правца Кванташа на правац Загреба. Уосталом, неко рече да постоје планови за те рампе.
Хоће, само је проблем како да направе овако, сметаће нови стубови за расвету на Газели.jlaki":1fmfs1qd je napisao(la):Ne razumem kako će to da realizuju. Oće to biti preko cele gazele? I duž celog puta na Novom Beogradu?
Koja gadost (estetski).
Preko Gazele verujem da nema potrebe, ali generalno npr. oko Arene je zaista neophodno. Npr. u 23-cem bloku ceo parking i staza za setnju je neposredno uz autoput - tu se igraju deca, zive ljudi... Uzasno je bucno i opasno. Naravno, posto zapravo nije u pitanju pravi autoput (ogranicenje je 80 km/h) nema obaveze za zastitnom ogradom, pa se bukvalno mozes usetati sa parkinga na kolovoz.jlaki":asdcg82k je napisao(la):Ne razumem kako će to da realizuju. Oće to biti preko cele gazele? I duž celog puta na Novom Beogradu?
Koja gadost (estetski).
Jasno je da ova slika, kao i po obicaju po nasim novinama, nema veze sa temom o kojoj pisu. Ovo je, kao sto napisah gore, nesto slicno onome sto ima po Alpima i sluzi da se ne izazove zastoj tj. prekid saobracaja kada su snezne mecave i slicno. Toga u Beogradu nema, tako da ce verovatno podici drveni/betnoski zid oko autoputa.prostorni planer":19hxf46e je napisao(la):Ma ne verujem da ce stavljati ovakve ograde, vec obicne, kao po Italiji. Sloveniji, Francuskoj, pa cak i Hrvatskoj. Obicne ograde visine 2-3 m uz ivicnjak tj bankinu prema zgradama, verovatno ste svi vec to videli. Takvu ogradu su vec stavili kod nas kod novog tunela i mosta u Ovcarsko-Kablarskoj klisuri..
платиш профи ликовима да ураде профи графите, нешто као код Адеjlaki":3bz0jb83 je napisao(la):Betonski zid može, eto zgodnog medijuma grafiterima.