Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

Rekonstrukcija auto-puta kroz BG
Novi Bg
IMG_1632.jpg

IMG_1633.jpg

IMG_1634.jpg

IMG_1635.jpg

IMG_1636.jpg
 
Od gazele prema aerodromu. Slikano 31 augusta !!!
IMG_2113.jpg

Ako se ne varam ovo su nove putokazne table?
IMG_2114.jpg

Nema vise oznaka za Zagreb ? :)
IMG_2116.jpg


IMG_2117.jpg

Ne svidjaju mi se nosaci putokaza.Dosta su staromodni a moze se postaviti dosta kvalitetnije od nerdjajuceg celika. Skuplje ali traje
IMG_2118.jpg

blizina aerodroma
IMG_2119.jpg


IMG_2120.jpg


IMG_2121.jpg


IMG_2122.jpg
 
Изгледа да је готово са реконструкцијом за сада. Кад се све сабере учинак је половичан, неке деонице су добро одрађене док су неке очајне. Имам утисак и да се појављују колотрази у близини аеродрома према Шиду. :violina:
 
Danas se, valjda, nastavlja rekonstrukcija, i to kod petlje Zmaj!!!!!!!! a u medijima ništa. :notok:

U svakom slučaju, gužve na tom delu će biti preterane.
 
Ја прошао и кад сам видео на аутопуту гужву, продужим испод. Иначе је катастрофа доћи у Београд са сремске стране, јер код лакта се гради неки објекат поште, па је хорор скренути у Угриновачку. Иначе, коначно су решили да заврше и дтај део на сремској страни. Није ми јасно зашто су прескочили део од Змаја до Студењака. Још кад би на петљи код Змаја додали и рампе које недостају, али не верујем да је неко имао мозга да се тога сети.
 
е бре Њиле, па претерујеш. зашто би стављали додатне рампе код Змаја, кад ове сасвим добро раде посао? ;)
 
Не раде. Пробај да из правца Загреба скренеш на правац Новог Сада или из правца Кванташа на правац Загреба. Уосталом, неко рече да постоје планови за те рампе.
 
Wile E. Coyote":vjygym9h je napisao(la):
Иначе је катастрофа доћи у Београд са сремске стране, јер код лакта се гради неки објекат поште, па је хорор скренути у Угриновачку.
Не раде. Пробај да из правца Загреба скренеш на правац Новог Сада или из правца Кванташа на правац Загреба. Уосталом, неко рече да постоје планови за те рампе.
заиста је невероватно како се без икаквог плана раде реконструкције. Поново се реконструише ауто пут па ради једна трака, ситуација са новосадским путем је малопре објашњена, остаје Батајнички друм али и ту постоји проблем пошто је затворена улица 22. октобра и то прилично омета саобраћај тако да од три основна правца са севера ниједан није потпуно проходан. Наравно кад се некако после доста муке прођу ови путеви онда остаје заједничко чекање на мостовима...

што се тиче рампи заиста су проблематичне, не толико због гужве колико због безбедности и то је разлог више да се што пре реше, ја бих пре ставио и мрске семафоре на ова два места него да остане као што је сада
 
orion":3lifxa1o je napisao(la):
остаје Батајнички друм али и ту постоји проблем пошто је затворена улица 22. октобра и то прилично омета саобраћај тако да од три основна правца са севера ниједан није потпуно проходан.
То је још најмањи проблем, пошто постоје Џона Кенедија, Алексиначких рудара и Трешњин цвет, тако да постоји бар нека алтернатива. Једини нормалан излаз за Земун са аутопута (код Национала) наилази на 6 лежећих саобраћајаца (од којих су 4 бетонска) на потезу од пар стотина метара. Иначе, и Курирска улица у Земун Пољу је затворена, тако да се не може пресећи преко Плавих хоризоната, семафор на скретању у Земун Поље је променио режим рада, тако да се скретање на лево из правца Галенике отвара у сваком ТРЕЋЕМ циклусу (sic!), још од раније из правца Новог Сада у сваком другом циклусу се отвара скретање за Галенику, а семафори су тако усклађени да се непогрешиво хвата црвени талас (нарочито сад кад је прорадио семафор код Мале пруге, која је иначе била црна тачка годинама), осим ако се не стартује као Формула 1, а затим вози минимум 90 км/ч (иначе, од Змаја до Батајнице је ограничење 60 км/ч). Једном речју, у Земуну је тренутно саобраћајни хорор.
orion":3lifxa1o je napisao(la):
што се тиче рампи заиста су проблематичне, не толико због гужве колико због безбедности и то је разлог више да се што пре реше, ја бих пре ставио и мрске семафоре на ова два места него да остане као што је сада
Ма чак би и јефтиније било да се ураде две недостајуће рампе, обзиром да се све налази на земљи. Не призивај семафоре, мада је, руку на срце, све безбедније од овог што је сада.
 
AUTOPUT-1.jpg


U PRIPREMI - Sekretarijat za zaštitu životne sredine priprema projekat za postavljanje ograda od Plavog mosta do Studentskog grada u Novom Beogradu

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/153752/Štit+od+buke+oko+autoputa!.html

Valjda ce u sklopu kompletne rekonstrukcije autoputa da zamene i sve one trule i zardjale ograde oko autputa. Mada, na gazeli su skoro postavljene nove lepe ograde narandzaste boje koje su sada totalno posivele od prljavstine.
 
Ne razumem kako će to da realizuju. Oće to biti preko cele gazele? I duž celog puta na Novom Beogradu?
Koja gadost (estetski).
 
Wile E. Coyote":37qis2xd je napisao(la):
Не раде. Пробај да из правца Загреба скренеш на правац Новог Сада или из правца Кванташа на правац Загреба. Уосталом, неко рече да постоје планови за те рампе.
Њиле, обрати пажњу на смајлија на крају поста. наравно да је ту потребно да буде пун профил петље, а не ова полу петља што је сад'
 
jlaki":1fmfs1qd je napisao(la):
Ne razumem kako će to da realizuju. Oće to biti preko cele gazele? I duž celog puta na Novom Beogradu?
Koja gadost (estetski).
Хоће, само је проблем како да направе овако, сметаће нови стубови за расвету на Газели.
Иначе то су рекли и у скоро свим европским градовима где је то урађено како нешто тако гадно може да их сачува од буке. Зар није могло бити лепше.
:violina:
:bash:
 
Zvucne barijere se ne stavljaju na mostove,bar koliko ja znam?
 
U Nemackoj ih ima po nadvoznjacima (npr. vidjao sam ih oko Minhena tacnije u Fildkirhenu). Na mostovima u nasim uslovima, verujem da nema potrebe, posto nema jakih vetrova. U Hrvatskoj kod Svetog Roka i pored toga sto postoji zastita na mostu cesto ga zatvaraju jer su u tom delu veoma jaki naleti bure. Onda se koristi alternativni pravac tj. stari put.

U Nemackoj cak i pesacki nadvoznjaci imaju visoke staklene stitnike koji su visetsruko korisni - stite od buke i otezavaju posao onima sa suicidnim namerama tj. povecavaju bezbednost. Obicno ako je zid neposredno pored stambenih objekata ima proreze od stakla ili je ceo providan. Mada - nema nekog pravila.

BTW Slika koju sam linkovao, iz Press-ovog clanka, mi lici na autoput u Austriji kod Salcburga. Tamo, kroz Alpe, vozis bukvalno kroz cev, jer je autoput sa svih strana zasticen od vremenskih nepogoda.
 
jlaki":asdcg82k je napisao(la):
Ne razumem kako će to da realizuju. Oće to biti preko cele gazele? I duž celog puta na Novom Beogradu?
Koja gadost (estetski).
Preko Gazele verujem da nema potrebe, ali generalno npr. oko Arene je zaista neophodno. Npr. u 23-cem bloku ceo parking i staza za setnju je neposredno uz autoput - tu se igraju deca, zive ljudi... Uzasno je bucno i opasno. Naravno, posto zapravo nije u pitanju pravi autoput (ogranicenje je 80 km/h) nema obaveze za zastitnom ogradom, pa se bukvalno mozes usetati sa parkinga na kolovoz.

Srecom pa se tu stalno prave cepovi od automobila koji se sa kruznog toka kod Hotela IN ukljucuju dole na "auto-put" pa tokom celog dana kolona tuda ide jako sporo. Mada, i dalje je jako opasno.

Iz teksta se da zakljuciti da ce zvucna barijera biti celom duzinom auto-puta kroz Beograd sto je za svaku pohvalu, ako bude tako.
 
Ma ne verujem da ce stavljati ovakve ograde, vec obicne, kao po Italiji. Sloveniji, Francuskoj, pa cak i Hrvatskoj. Obicne ograde visine 2-3 m uz ivicnjak tj bankinu prema zgradama, verovatno ste svi vec to videli. Takvu ogradu su vec stavili kod nas kod novog tunela i mosta u Ovcarsko-Kablarskoj klisuri..
 
Људи...
Сарказам.
Где ћеш на Газелу да стављаш ограде када је забрањен приступ пешацима и када је изнад реке.
 
па тако нешто и треба поставити, не треба се иживљавати са неким стакелним/плексиглас перверзијама. доста је један бетонски зид висок 2 до 3 метра, са бодљикавом жицом на врху (јер наши људи воле да претрчавају ауто-пут) и решен посао
 
Pa i ne mora da izgleda lose... Samo da ne posluzi za plakate politickih stranaka (verovatniji scenario).
 
prostorni planer":19hxf46e je napisao(la):
Ma ne verujem da ce stavljati ovakve ograde, vec obicne, kao po Italiji. Sloveniji, Francuskoj, pa cak i Hrvatskoj. Obicne ograde visine 2-3 m uz ivicnjak tj bankinu prema zgradama, verovatno ste svi vec to videli. Takvu ogradu su vec stavili kod nas kod novog tunela i mosta u Ovcarsko-Kablarskoj klisuri..
Jasno je da ova slika, kao i po obicaju po nasim novinama, nema veze sa temom o kojoj pisu. Ovo je, kao sto napisah gore, nesto slicno onome sto ima po Alpima i sluzi da se ne izazove zastoj tj. prekid saobracaja kada su snezne mecave i slicno. Toga u Beogradu nema, tako da ce verovatno podici drveni/betnoski zid oko autoputa.
 
Vrh