Šta je novo?

Regionalna infrastruktura i autoputevi

jovanovm":8puhlmi3 je napisao(la):
Inače, plaćanje putarine kreditnom karticom je misaona imenica u SAD, tj. te opcije nigde nema. Ima nečeg drugog, te htedoh da pitam... šta bi sa onom najavom elektronskog plaćanja tipa EZ-Pass?
Ona već funkcioniše na delu izmedju Šida i BGD-a a sada se pripremaju ostale deonice, svako vozilo u tom sistemu ima tag uredjaj ispod vetrobrana pa uvek kada prodje ispod skenera se oduzima suma ;)
 
jovanovm":1hxrj556 je napisao(la):
...to znači da se slažete sa naplatom te sume, i novac se skida sa računa PRE potpisa.
Mala ispravka, novac se samo rezerviše u trenutku provlačenja, a skida se kada se rasknjži (ponekad traje danima), ovo znači da svaka transakcija može da se stornira bez problema iz same radnje. A i rezervisanje se radi tek nakon potvrde da je slip pravilno izašao, tako da po pravilu operater može da sačeka da proveri tvoj potpis i tek onda "potvrdi" slip i dobije kopiju.

Inače, kada je u pitanju MasterCard, potpis se ne traži, ali moraš ti lično da otkucaš PIN.

Osiguranje varira od banke do banke, tj. neke banke potpuno pokrivaju kradju/zloupotrebu kartica... A naravno ne vezano za ovo ti možeš da reklamiraš svaku uplatu ...
 
^^^ Pardon, u pravu si, novac se samo rezervise, a tek se skida kasnije. Ali s obzirom da je zakon o digitalnom poslovanju (zaboravio sam kako se zove tacno) uklonio potrebu potpisa kao potvrde kupovine, sada nije potrebno predstaviti slip, doduse samo kod tih manjih suma.

Meni su sa Mastera skidali pare bez PIN-a.... hmm...
 
Ja sam u Intezi, imam Maestro i VisaElectron (nije kreditna za mene.. :D) i uvek traže PIN, naročito jer su sada sa čipom, tako da kontam da će se tražiti PIN. Nije mi baš najjasnije zašto se nekad potpisuje i ako se otkuca PIN, no dobro..
Sve u svemu, mislim da će biti bezbedno (ne verujem da bi baš takva banka ulazila u posao u kojoj može tako da se krade, banke to rade suptilnije..), samo da ne moraš da izlaziš iz kola i ulaziš u kućicu, pa ispod pulta da kucaš PIN.. :lol:

Inače, za Ameriku, to je katastrofalno, mi smo jedva našli keš da izađemo sa auto-puta.. Ali zato u Kanadi možeš apsolutno sve da platiš na katicu...
 
Portugal ima jedan od najboljih sistema placanja putarine. Na svakoj rampi postoji kucica, tj. prolaz sa oznakom "V" (Via Verde) kroz koju se prolazi sa oko 60km/h (moze i brze :) ) i kamere odmah snimaju i uzimaju putarinu sa direct debit. Tako da, od severa do juga Portugala mozes da se vozis, a da ni jednom ne stanes da platis putarinu. Za to je potreban neki uredjaj (receiver) koji se nakaci kod unutrasnjeg retrovizora i vozi misko. Ako se kojim slucajem uredjaj izgubi, onda se snimaju tablice i placanje se izvrsava bez problema. Ostali moraju naravno na kucice pa cekaj i placaj.

Jel tako funkcionise i ovaj nas sistem?
 
^^^^
Tako funkcionise i EZ-Pass u SAD. Koliko sam ja citao po novinama, i kod nas bi trebalo isto tako da bude, ali to su bile dve vesti, i posle toga nista.... zato me zanima je l' neko zna nesot vise o tome.
 
FCC odustaje od koncesije
Beograd -- Španska kompanija "FCC" povlači se iz koncesionog posla za autoput Horgoš-Požega, nezvanično saznaje B92.

"FCC" polovinu osnivačkog kapitala u koncesionom preduzeću, navodno, ustupa drugoplasiranom na tenderu, nemačkom građevinskom koncernu "PORR". Pobednik na tenderu bio je špansko-austrijski konzorcijum FCC-Alpina. "FCC" je vlasnik preko 80 odsto akcija austrijske Alpine, koja ostaje u tom poslu. Povlačenjem osnivačkog kapitala, "FCC" deo posla i profita ustupa drugoplasiranom "PORR-u".

Vlada praktično ne može da utiče na odluku kompanje FCC-a da svoj deo kapitala ustupi nekom od ponuđača, odnosno, mora da da opravdan razlog ukoliko to ne bi dozvolila.

Četvrtoplasirani ponuđač, "Vinci" iz Francuske, rekao je ekipi emisije "B92 istražuje" da je FCC odavno najavio mogućnost da izađe iz koncesionog posla.

Ne zna se da li je Vlada imala ove informacije i da li su upravo one bile razlog višemesečnog skrivanja ugovora.

Prema informacijama do kojih je ekipa emisije "B92 istražuje" došla u izvorima bliskim Vladi Srbije, FCC bi svoj dopis kojim srpsku vlast izveštava o ustupanju dela akcija PORR-u trebalo uskoro da preda Vladi.
Izvor: B92
Link: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=09&dd=19&nav_id=264248
 
Ajd i ovo nanovo... Ugovori, koncesije, Velja a od autoputa ni traga ni glasa. Svaka cast :X
 
Pa sta ovo znaci? Da ce se posao nastaviti sa Alpinom i PORRom kao da se nista nije desilo?

S obzirom da je koncesiona firma vec osnovana i da koncesionar zeli vec da pocne sa radovima mozda ce se procedura samo nastaviti jer je Alpina pobedila na tenderu, a koga ona uzima za partnera je njena briga.. Ili..?
 
Појачање конзорцијума за аутопут
Придруживање „Пора” омогућиће брже и повољније кредите за изградњу аутопута Хоргош – Пожега , каже министар Велимир Илић
Конзорцијум грађевинских фирми „ФЦЦ констракшн”– „Алпине Мејредер”, којем је поверена концесија за изградњу аутопута Хоргош – Пожега, обавестио је Владу Србије да разматра могућност да му се у том послу придружи и аустријска компанија „Пор”. То грађевинско предузеће, у којем аустријска влада контролише 60 процената капитала, у поменутом конзорцијуму може учествовати као мањински партнер, са највише 45 одсто удела, потврдио нам је јуче министар за инфраструктуру Велимир Илић.

– Спекулације да шпански „ФЦЦ констракшн” своје учешће у концесији уступа другопласираном на тендеру за извођача радова „Пору”, није тачна, већ је реч о проширењу конзорцијума. Таква могућност је предвиђена и уговором о концесионој изградњи аутопута, и ту нема ничег спорног. Како су нам концесионари објаснили, придруживање „Пора” омогућиће брже и повољније обезбеђивање кредита, тако да би радови на изградњи аутопута могли да крену и пре предвиђеног рока – каже министар Илић.

Он указује да чак и када би се шпанска грађевинска фирма „ФЦЦ констракшн” званично повукла из концесионог конзорцијума, она би посредно и даље била присутна у њему. Наиме, „ФЦЦ констракшн” је недавном куповином 80 одсто капитала „Алпине Мејредер”, постала већински власник тог предузећа.

Према речима државног секретара у Министарству за капиталне инвестиције Михајла Марковића, Влада Србије ће на наредној седници, размотрити намеру концесионог конзорцијума и донети одлику о томе. Јер, измене у концесионом предузећу нису могуће без сагласности наше државе.

Да подсетимо, Влада Србије је 30. марта ове године са првопласираним на међународном тендеру, конзорцијумом „ФЦЦ констракшн” – „Алпине Мејредер”, потписала концесиони уговор о изградњи аутопута Хоргош – Пожега. Концесија је дата на 25 година и крајем маја је регистровано концесионо предузеће „Север – југ аутопут”, са почетним капиталом од два милиона евра. Оно ће водити изградњу саобраћајнице, на којој би радови требало да крену након затварања финансијске конструкције, предвиђене најкасније за 31. март наредне године. Изградња аутопута требало би да буде завршена до 31. марта 2012. године, мада је остављена могућност, да се уз сагласност Владе Србије и концесионара, тај рок пролонгира.

Вредност радова и даље није позната, али је на сајту компаније „Алпине Мејредер”, наведена сума од 1,1 милијарду евра. Уз податак да пројектована вредност аутопута износи 800 милиона евра, произилази да ће експропријација, чије трошкове покрива концесионар, као и пратећи радови, стајати 300 милиона евра.
М. Лакић
[објављено: 20.09.2007.]
Izvor: Politika Online
LInk: http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=41535
 
VLADA NIJE RAZMATRALA UKLJUČIVANJE NOVE FIME U GRADNJU PUTA
20.9.2007 16:39 BEOGRAD (Tanjug) - Ministar prosvete Zoran Lončar izjavio je danas da Vlada Srbije nije raspravljala o zahtevu Kompanije ''FČ'' da se u koncesiju za izgradnju autoputa Horgoš-Požega uključi i austrijska kompanija ''PORR''.
On je najavio da će o tome biti reči kada takav zahtev prođe određenu proceduru.
Izvor: Tanjug
Link: tanjug.co.yu

Neverovatno! Ajde jos jedna procedura, pa da se izjasne svi ministri i clanovi vlade, sa sve pomocnicima i sekretaricama, pa onda pojedinacno ceo parlament, pa da pitaju svakog gradjanina Srbije da li se slaze, pa onda dodju do zakljucka da mora da se napise nova koncesija, pa ponovo neki novi Velja, pa neki novi Kostres itd...

Joj, zemljo Srbijo...
:mad:
 
Ugovor o koncesiji dozvoljava koncesionaru da posao ustupi drugoj kompaniji

Kompanija PORR gradi autoput Horgoš - Požega
Ugovor o koncesiji za izgradnju autoputa Horgoš - Požega dozvoljava koncesionaru da drugoj kompaniji delimično ustupi udeo u koncesionom preduzeću koje je osnovao radi realizacije koncesije, ali ne više od 50 odsto, tako da ulazak građevinske firme PORR ne znači potpuno istupanje kompanije FCC iz posla. Utoliko pre što FCC poseduje 79,27 odsto vlasništva u austrijskoj firmi Alpine Majreder, inače partnera u Konzorcijumu. Članom 6.3.1. Ugovora o koncesiji, država i koncesionar dogovorili su da članovi koncesionog preduzeća (FCC i Alpina Majreder) mogu međusobno da utvrđuju visinu udela u novoosnovanom preduzeću što znači da deo udela mogu da prenesu trećem licu.

Ugovor o koncesiji dozvoljava koncesionaru ne samo da u posao uvede novu firmu već i da prenese celokupnu koncesiju, pa prema tome treba računati i na taj scenario posebno posle ulaska PORR u posao. Da bi koncesija bila preneta trećoj firmi dovoljno je da ta firma ispunjava uslove koje je mora da ispuni i koncesionar prilikom učešća na tenderu i da priloži dokaze o tome koje država na kraju treba da prihvati. Potrebno je i da treće lice u celini preuzme ugovor o koncesiji, kao i da prihvati davanje garancija i druge vidove osiguranja radi finansiranja nezavršenih radova. Od koncesionara se očekuje da pisanim putem zatraži saglasnost države i sa najmanje 60 dana od dana nameravanog prenosa koncesije. Ipak, država ima pravo da u tom slučaju otkupi koncesiju pod istim ili boljim uslovima u odnosu na treću kompaniju na koju koncesionar namerava da prenese koncesiju.
Najava da će FCC istupiti iz posla izazvala je velike polemike u medijima čemu je svakako doprinelo i odbijanje Vlade Srbije da objavi sadržaj Ugovora. Procenjuje se da Vlada ugovorom nije smela da dozvoli mogućnost ulaska treće kompanije u posao tako velikom obimu kao što je polovina posla. U kompaniji Alpine Majreder Danasu je potvrđeno da FCC samo formalno napušta konzorcijum, "jer je besmisleno da u konzorcijumu budu dve kompanije od kojih je jedna drugoj vlasnik". Oni podsećaju da će putem vlasništva u Alpine Majreder, kompanija FCC ostati u poslu. S druge strane, postavlja se pitanje zašto je FCC, ukoliko je izgradnja autoputa siguran i profitabilan posao, spreman da profit podeli s drugom firmom. U Alpine Majreder rekli su nam da je, kad postoji veliki finansijski rizik u nekom poslu, uvek dobro imati partnera s kojim će taj rizik biti podeljen.
Koncesiono preduzeće osnovali su FCC i Alpine Majreder i na to preduzeće preneli sva svoja prava i obaveze. Ugovorom o koncesiji predviđeno je da koncesiono preduzeće bude osnovano sa osnovnim kapitalom od dva miliona evra, a da posle zatvaranja finansijske konstrukcije uplati još 18 miliona evra. Dalje uplate, bilo u formi osnovnog kapitala ili zajma članova, ni u kom slučaju neće preći granicu od 17 odsto ukupnih investicija u okviru koncesije.
Iako je bilo najavljeno, Vlada Srbije na jučerašnjoj sednici nije raspravljala o tome da kompanija FCC prenese deo udela u koncesiji na kompaniju PORR.

Lična karta novog koncesionara

Kompanija PORR osnovana je u Austriji još u 19. veku i bavi se projektovanjem i izgradnjom. Prihod koji je PORR grupa ostvarila prošle godine premašio je 1,92 milijardi evra. Prema podacima sa sajta 45,5 odsto vlasništva PORR je u rukama B&C Grupe, 29,4 odsto u vlasništvu Ortner grupe, 10,1 odsto poseduje Viener štediše, a 4,1 odsto Viener štedverk holding. PORR najviše posluje u Austriji, Češkoj, Poljskoj i Nemačkoj, ali i Švajcarskoj, Hrvatskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Mađarskoj, Srbiji, Crnoj Gori, BIH, Rumuniji i Bugarskoj, a planira i ulazak na tržište Ukrajine. U Srbiji imaju registrovanu firmu GP PORR d.o.o. U Mađarskoj su gradili veliki autoput M6 i grade autoputeve M7 i M0.
I. Radak
Izvor: Danas
Link: danas.co.yu
 
I uporni su sa "Vi(e)ner stedise" a pravilno mu dodje "Vi(e)ner stetise"... :)
PORR je sigurno velika i ozbiljna firma kao sto su to FCC tj. Alpina i samo da krenu da grade taj autoput, mislim da ce ga napraviti kako treba.
 
DJELIĆ:pRIORITET PROJEKAT RAZVOJA NACIONALNE INFRASTRUKTURE
SOČI , 21. septembra (Tanjug) - Prioritetno ekonomsko pitanje u svetu, dakle i u Srbiji, u godinama koje dolaze, jeste pitanje razvoja infrastrukture, što je potvrđeno i na ruskom Forumu, izjavio je danas Tanjugu potpredsednik Vlade Srbije Božidar Djelić koji učestvuju na plenarnom zasedanju 6.Međunarodnog investicionog foruma u Sočiju.

Djelić je rekao da Vlada priprema zakonska rešenja koja će omogućiti prikupljanje novca iz svih izvora - budžeta, privatnih izvora i koncesija - radi sprovođenja projekta razvoja nacionalne infrastructure.

"Važno je da imamo institucionalnu podršku za naše projekte i da ih veoma obazrivo izaberemo. Mnogo je bolje imati jedan nacionalni projekat razvoja nacionalne infrastrukture i da se usmerimo na nekoliko projekata koje ćemo privesti kraju, umesto da imamo preveliki portfolio koji nećemo uspeti nikada da zaokružimo", rekao je Djelić.

On je dodao da i mnogo bogatije i snažnije zemlje od naše "paze i obazrivo pripremaju te projekte".
Izvor: Tanjug
Link: tanjug.co.yu
 
GRČKA DONACIJA OD 100 MILIONA EVRA ZA KORIDOR 10 U SRBIJI
21.9.2007 13:49 ATINA (Tanjug) - Ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić izjavio je danas da je na sastanku sa ministrom finansija i ekonomije Grčke Jorgosom Alogoskufisom u Atini, dogovoreno da grčka vlada sledeće godine izdvoji oko 100 miliona evra za izgradnju dela Koridora 10, na jugu Srbije.
Grčka vlada će kao donaciju uključiti 100 miliona evra u budžet za narednu godinu, iz ''Helenik plana'' za Balkan, a Protokol o realizaciji tih sredstava biće potpisan prilikom uzvratne posete ministra Alogoskufisa Beogradu, rekao je Dinkić.
Izvor: Tanjug
Link: tanjug.co.yu
 
Milance":1qaxg6ay je napisao(la):
PORR je sigurno velika i ozbiljna firma kao sto su to FCC tj. Alpina i
samo da krenu da grade taj autoput, mislim da ce ga napraviti kako treba.
Neizvesna sednica vlade o „trgovini“ između FCC-a i PORR-a
Novi koncesioni rebus pred Vladom Srbije

BEOGRAD - Vlada Srbije trebalo bi danas da odlučuje o davanju saglasnosti španskom
koncesionaru FCC za autoput Horgoš - Požega, jer strana firma želi da svoj udeo u tom poslu
od 50 odsto proda austrijskoj firmi PORR, ali po svemu sudeći sve će biti odloženo.
Naime, do zaključenja ovog broja, u Vladi Srbije nisu znali da li će sednica kabineta premijera
Vojislava Koštunice uopšte biti održana, a i ako do nje dođe, glasanje o namerama FCC-a će najverovatnije biti odloženo za sledeću nedelju.

Kako je saopšteno, vlada je zatražila mišljenje od svog Odbora za finansije u vezi sa ovim
slučajem, ali Odbor nije uspeo da donese nikakav zaključak pošto je Ministarstvo finansija, na
čijem je čelu Mirko Cvetković, insistiralo na tome da se pre davanja saglasnosti FCC-u pribavi
mišljenje javnog pravobranioca i vladinog pravnog konsultanta, američke firme „Luis Berger“.

Zanimljivo je da Ministarstvo ekonomije, koje predvodi Mlađan Dinkić, nije imalo nikakvih zamerki
na prodaju udela u koncesionom preduzeću PORR-u i da je Odbor za finansije na kraju pristao
samo na to da se zatraži savet američkog konsultanta, ali ne i javnog pravobranioca.

Na pitanje koji će stav zauzeti Ministarstvo finansija u slučaju da iz „Luis Bergera“ stigne
obaveštenje da je predložena transakcija potencijalno štetna za Srbiju, u Dinkićevom resoru su
odgovorili da će „sačekati zvaničan stav stručnog savetnika pa će onda dati svoje mišljenje“.

Prema ugovoru o koncesiji, FCC ima pravo da proda svoj udeo do visine od 50 odsto učešća u koncesionom preduzeću trećim licima, ali se na ovaj način dovodi u pitanje smislenost bilo koje tenderske procedure, kada posao može da preuzme kompanija koja nije učestvovala u
nadmetanju, odnosno u ovom slučaju, kompanija koja je na tenderu bila drugoplasirana.

Zbog novonastale situacije oko koncesije, nevladina organizacija Skupštinska mreža i
Nezavisno udruženje novinara Srbije zatražili su juče da sednica vlade na kojoj bi bila
doneta odluka bude javna. „Javnost Srbije zaslužuje da na neposredan, direktan način
bude obaveštena o sudbini i pozadini posla vrednog milijardu evra“, ističe se u saopštenju.
http://www.glas-javnosti.co.yu/clan...2007/novi-koncesioni-rebus-pred-vladom-srbije
 
Ceo ovaj proces je bio prilicno specifican! Na tender se prijavila Alpina koju je u medjuvremenu kupio FCC. Alpina i PORR su "stari znanci" koji su na mnogim projektima saradjivali. Ja ne vidim ovde nikakvu stetu ni za Drzavu ni za projekat i Dinkic je u pravu sto nije odmah pravio krize i sta ti ja znam, nego lepo uzeo konsultanta koji ce reci da li postoji nesto lose u ovoj prodaji. Ali naravno, uvek ce se naci neko ko ce kukati..

Drugo, ako je u ugovoru postojala takva mogucnost da FCC svoj udeo moze da proda, onda ne vidim sta je tu "neregularno"...
 
Prvi i drugi na tenderu su ustvari 'jedna porodica'.

Austrijske firme Alpina i PORR većinu poslova rade zajedno.
 
Pa da, i u tome nema nista lose, pogotovu ako se "znaju" i ako su uigran tim. Mi tom cinjenicom mozemo samo da dobijemo!
 
Nenad":57wepxhw je napisao(la):
Ceo ovaj proces je bio prilicno specifican! Na tender se prijavila Alpina koju je u medjuvremenu kupio FCC. Alpina i PORR su "stari znanci" koji su na mnogim projektima saradjivali. Ja ne vidim ovde nikakvu stetu ni za Drzavu ni za projekat i Dinkic je u pravu sto nije odmah pravio krize i sta ti ja znam, nego lepo uzeo konsultanta koji ce reci da li postoji nesto lose u ovoj prodaji. Ali naravno, uvek ce se naci neko ko ce kukati..

Drugo, ako je u ugovoru postojala takva mogucnost da FCC svoj udeo moze da proda, onda ne vidim sta je tu "neregularno"...
Neregularno je to sto takva mogucnost uopste postoji a ne to da li je to u skladu sa ugovorom ili ne. Isto kao i za tajnost same koncesije. Skrivanje pojedinosti ugovora odgovaraju u potpunosti onome sto je u njemu i definisano ali je pitanje zasto je to tako, kakav je to zakon koji to odobrava tj. zasto je to potpisano mimo zakona. O tome se radi ovde. I ne mislim da je istrazivanje i zahtevanje da se zna istina tj. da se ispita regularnost necega kukanje. Zamisli da nema takvih ljudi sto "kukaju". Sta bi tek onda radili nasi posteni ministri i politicari. Ne smem ni da zamislim. ;)
 
A tek sto se ministara tice, evo recimo sada kuka ministarka zato sto je vrlo zla kompanija iz Indije najavila da ce u Srbiju (Indjiju) investirati do $600m! Hvala Bogu na toj ministarki, posto stvano, ti zlikovci investitori ce nas skroz unistiti! Mislim.... Stvarno! To je upravo stav koji nam fali da bismo napredovali.. Samo kukanje!

A sada, nazad na temu!

Ja cenim da tako neka klauzula (da udeo u koncesionom preduzecu moze da se proda) definitivno moze da postoji. Sta ako se recimo desi da kompanija upadne u finansijske poteskoce iz kojih ne moze da se izvuce. Samim time bi ceo projekat odvukla u stecaj, i onda bi se sudilo po srpskim i silnim arbitraznim sudovima da bi se evntualno na kraju nesto od projekta spasilo. Ovako, udeo moze da se proda i da se nastavi sa novim partnerom - u tome stvarno ne vidim nista lose.

A s obzirom da je koncesija sada javna i s obzirom da su svi kukali da je vide, sto niko nije video tu "uzasnu" klauzulu i zalio se na nju!!?? FCC je svoju odluku objavio po objavljivanju koncesije!
 
Milance":2o7o3379 je napisao(la):
Nenad":2o7o3379 je napisao(la):
Drugo, ako je u ugovoru postojala takva mogucnost da FCC svoj udeo
moze da proda, onda ne vidim sta je tu "neregularno"...
Neregularno je to sto takva mogucnost uopste postoji a ne to
da li je to u skladu sa ugovorom ili ne.)
Uobičajno je da se angažuje podizvođač, koji dobije deo posla.

U ugovoru je samo ograničeno na 50% za 'prodaju posla' drugoj firmi.
 
Već probijeni rokovi iz ugovora Horgoš-Požega
Autor: M. Maleš | 05.10.2007 - 19:48

Prema aneksu 2 ugovora o koncesiji za izgradnju autoputa Horgoš-Požega, objavljenom na sajtu Vlade Srbije, rok za završetak druge razvojne faze ističe za tri dana, a javnosti još nije poznato šta je urađeno od potpisivanja ugovora u martu ove godine do danas.

Jedino što je poznato to je da je u maju formirano koncesiono preduzeće „FCC Alpina“, koje sada traži da se u posao uvede i drugoplasirano preduzeće PORR i preuzme 50 odsto udela FCC u ugovoru.
- Ulaskom novog koncesionara ne samo što cela procedura oko potpisivanja ugovora gubi smisao, nego se rokovi iz ugovora pomeraju do nepoznatog datuma. To sigurno remeti celu aktivnost oko početka radova i veliko je pitanje da li će biti ispoštovani rokovi oko preuzimanja autoputa od strane koncesionara, njegovog uvođenja u posao, eksproprijacije zemljišta i svega što sledi - kaže naš sagovornik, stručnjak za privredno pravo.
Kako kaže, Vlada Srbije bi trebalo da transparentnije upozna javnost sa onim što je do sada urađeno jer to navodi na sumnju u valjanost ugovora, ali i eventualno zaključenih poslova.
Izvor: Blic Online
Link: http://www.blic.co.yu/ekonomija.php?id=15126
 
Moze li neko da mi odgovori samo da li se trenutno gradi novi most kod beske ili sam ja to negde pogresno cuo?
 
Vrh