Šta je novo?

Rečni saobraćaj

Kad je župa potonula ovi na suvom su bezbedniji bar za sad. Znam da je neki vlasnik brodogradilista tražio pare za lezarinu da muzej nije imao a ni ministarstvo nije htelo dati pare
U srb moze nesto da se uradi samo ako imaš pare ili filantropa kao što je lik napravio muzej vespe inace sve ostalo teška priča.
Ili da neko najde svrhu komercjalnu zabobnovu broda
Krajina/Dragor izgorila prilikom snimanja filma vlasnik tadasnj srce ga strefilo brod nije bio osiguran Od tad naslednici ne znaju šta će sa brodom zabobnovu treba bar 100 000 evra
Niko neće da ga kupi
 
455272422_879273667591497_592604519232364169_n.jpg
455071340_879273690924828_3227091554185224178_n.jpg

455136783_879273694258161_6634306350091890729_n.jpg

 
Švabe će izabrati šta im treba, a topljivi ostaci ce napuniti djep naših provizijaša
🚣
 
Могуће и да су 20те. Момитори су коришћени и после рата у морнарици краљевине СХС.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Čuveni parobrod " Niš" radio, prevozio putnike od Beograda do Zemuna i potonuo 1952 godine pod udarom košave na prelazu iz recnog toka Save u Dunav na samom ušću. Kasnije je došlepan na Čukaricu preko puta šećerančevog kupališta na Adi Ciganliji dok je Ada još bila ostrvo. Ljubiša Merla FB

Sigurno već svima poznata priča, ali nađoh ovaj iscrpan BBC tekst:
Reke, Srbija i nesreće: Dan kada je Dunav progutao „Zemunski Titanik"

Parobrod NIS.jpg
 
Vrh