Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

Ali mi i dalje ne znamo da li će biti izbora za Bg ili ne, pa samim tim ni šta će biti sa svim najavljenim projektima.
 
Вероватно ће бити само општински. Мада чини ми се да су и Ана и Гангула најављивали од старта своје мандате као краће.
 
Šta je bilo sa spajanjem ulica partizanske avijacije i studentske?
Партизанске авијације и Др. Жоржа Матеа није уопште предвиђено за "спајање", пошто и не могу да се споје, односно ту и не може да буде раскрсница због висинске разлике . Ту ће се г/радити надвожњак, пошто тај део није у нивоу, висинска разлика је неких 20 метар., То ће се све г/радитри када се буде радило проширења и урбанизације Зелегорске улице. Коловоз у Зеленгорској улица ће бити 1+1 тј. ширине 7 метара. Овде на подтеми "Кружни токови" https://forum.beobuild.rs/threads/kružni-tokovi.1063/page-69#post-1136702 , имаш цртеже које сам објавио и одговорио @Дошљаку.
 
A mogle bi se spojiti i narodnih heroja i nikole dobrovića.

Verovatno ovih primera ima još?
Улице Народних хероја и Николе Добровића се не могу никако "спојити" пошто нису баш ни близу, зар не. Већ сам ти једанпут одговорио на ово питање.
Чика Гугл је Булевар хероја са Кошара прекрстио у Николе Добровића, намерно или случајно !?! Булевар хероја са Кошара се простире од Тошиног бунара до Моста на Ади.
Иначе није ни предвиђено и нема потребе да се "спајају" Народних хероја и Булевар хероја са Кошара, а требало би и рушити оне пословне објекте и остало.
 
Улице Народних хероја и Николе Добровића се не могу никако "спојити" пошто нису баш ни близу, зар не. Већ сам ти једанпут одговорио на ово питање.
Чика Гугл је Булевар хероја са Кошара прекрстио у Николе Добровића, намерно или случајно !?! Булевар хероја са Кошара се простире од Тошиног бунара до Моста на Ади.
Иначе није ни предвиђено и нема потребе да се "спајају" Народних хероја и Булевар хероја са Кошара, а требало би и рушити оне пословне објекте и остало.
Dosta su blizu, a deluje da smeta samo jedan magacin, za koji ne verujem da neće ostati večno tu kako god okreneš.

Kako danas putnici koji izađu iz voza dolaze do bulevara Milutina Milankovića?
IMG_20230928_231254.jpg
 
Ne pitamo se mi ništa posebno. Možemo da izađemo u javnost sa saopštenjem kako bi ukazali javnosti šta se dešava, ali realno da sprečimo ne možemo.
Барем изађите са саопштењем да би свим станарима те улице скренули пажњу на то да би требало да спрече непотребно проширење улице у којој живе.
 
 
Zar ne treba prosiriti ulice tamo gde je potrebno?

U ovom konkretnom slučaju je proširenje ulica lečenje simptoma. Pokušavaju na jeftin način da smanje gužvu do izbora, a posle nije bitno. Ono što treba da se radi jeste izgradnja novih ulica i veza. T6, nastavak Partizanske avijacije, proširenje Tošinog bunara, izgradnja bulevara na mestu Jerneja Kopitara, spajanje Bulevara Mihaila Pupina i Vrtlarske, formiranje bulevara od Prvomajske... to su samo neke od veza koje nedostaju, a planirane su sredinom prošlog veka.
Da ne pominjem mostove na Savi, tunele i bulevara u starom delu grada koji takođe utiču na gužve.

Na kraju, metro je adekvatno rešenje problema javnog prevoza, iako ne sa trenutnim planom, ali njegovom izgradnjom prestaje potreba dosta ljudi za autom. Srbi vole kola, ali navikli bi se na metro kad vide kako je brz. Trenutni kapaciteti, zajedno sa onim koje sam naveo iznad, bi bili i više nego dovoljni za takav saobraćaj.
 
To sve stoji. Ako je kritika ovih širenja u smislu da ima mnogo prioritetnijih stvari za rešavanje, i da je sve ovo mazanje očiju narodu pred izbore, onda se slažem sa time.

I da, čisto da napomenem za potencijalne buduće sporove - ja kad podržavam neka širenja ulica, radim to prvenstveno zato što razmišljam o generalno većoj protočnosti, o javnom prevozu, o komunalnim vozilima, hitnim službama, taksijima, itd... Ne zato što mi je stalo do toga da svi automobilisti imaju piste od bilo koje do bilo koje tačke u Beogradu i zato što smatram da Beogradu treba još automobila. Uostalom, i sam već dve-tri godine unazad kokodačem koliko je previše vozila u Beogradu i da nije normalno za šta sve neki Srbi vade automobil iz garaže, jer se izgubila svaka mera i razum.

Nikad neću prežaliti mnoga propuštena proširenja na desnoj obali Save, zbog čega su mnogi delovi grada saobraćajno ostali na nivou kao iz 19. veka. A sve to je sada gotovo, male su šanse da će se bilo šta od tih problematičnih deonica (na DOS) ikada širiti jer je SNS zapeo da 2/3 Srbije naseli u Beograd i da se popuni i nastani svaki slobodni kvadrat, tako da za nove ulice i nova proširenja više i nema mesta. Ili, ako je pre 20 godina bilo potrebno negde iseliti npr 200 ljudi, sada ih ima 2000 koji bi morali da se sele.
 
Poslednja izmena:
Zar ne treba prosiriti ulice tamo gde je potrebno?
УМТ, СМТ, спајање Булевара Патријарха Павла са УМП-ом, проширење Макензијеве и Цара Николаја до Војислава Илића, спајање Булевара Пеке Дапчевића са УМП код Грчића Миленка... Већ споменути мостови (један још преко Саве и 2 преко Дунава)...
 
Ствар је да имамо 10 пречиш проширења од свих ових којима се Гангула бави.
 
Не бави се више Гангула са тиме... поднео је оставку по директиви из централног комитета, пардон из централе странке.
 
Zar ne treba prosiriti ulice tamo gde je potrebno?
Проширење Булевара Милутина Миланковића, Париске комуне и Булевара Михајла Пупина је непотребно и бесмислено, а да не помињем колико новца из градског буџета ће бити бачено на такве бесмислице, уместо да се троши на проширење уских грла и реконструкцију тротоара и бициклистичких стаза по целом граду.
 
Na sve to što ste napisali i podvožnjak u produžetku Bulevara umetnosti pa da Omladinskih brigada konačno prodiše.

I nikako da im padne na pamet barem 1+1 ulica na grebenu Bežanijske kose. Ako se ovim tempom nastavi grada u i oko Novog Minela i na to doda IMT onda je Tošin bunar apokalipsa. Makar bio i 4+4. Treba ljudima alternativa sa gornje strane.
 
Градоначелник у оставци Александар Шапић је објавио да ће бити проширена улица Париске комуне на Новом Београду. Зна ли ко о чему се ради? Не видим смисао да се та улица проширује јер ту никад нема гужви а и кад настају то је због семафора. Ако хоће да направе кружни ток на раскрсници са Отона Жупанчича и Народних хероја ок али додавање трака иде на штету пјешака који губе широк тротоар који омогућава да породица са двоје дјеце нормално хода у линији а не у колони по један као у осталим дјеловима Београда. Оштећени су станари који у тој улици станују јер им се ионако бучан и прљав саобраћај примиче прозорима. Исто тако би било преко потребно паметније осмислити искључење из кружног тока код општине Нови Београд у Париске комуне јер ту се у просјеку сваки дан деси по нека саобрачајна несрећа.
 
Vrh