Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

Zato što će da se napravi još jedan čep u Heroja sa Košara na toj zamišljenoj raskrsnici sa Narodnih Heroja.
Kad bolje razmislim, ne vidim potrebu da se zbog povezivanja ulice 1x1 na bulevar 3x3 - prokopava železnički nasip.
Da je Narodnih Heroja većeg kapaciteta i kada bi mogla da se produži i dalje prema Jurija Gagarina (a ne može) možda bi bilo neke stvarne koristi, ovako mislim da nema nikakve. Dobili bi smo, za mnogo potrošenih para, previše raskrsnica i semfora na jako malom prostoru (slično kao u Omladinskih brigada, ali sad još i u upravnom pravcu), a zbog čega? Da bi ulična mreža izgledala "kompletna" na karti grada? Nema od toga ništa, nići će zgrada, nešto poput NCR - i biće prva u nizu.
Otkud čep. Ne bi bio nikakav čep, već bi se rasteretile okolo ulice. Sad neko ko ide iz west 65 mora bespotrebno na oml. Brigada. A ko ide sa druge strane ulice mora kroz Tošin bunar. Obe ulice preopterećene.

Da ne spominjem pešake i bicikliste koji izlaze iz voza i moraju da idu okolo naokolo. Potpuno bespotrebno. Optimalno rešenje je da se tu napravi raskrsnica.

Ionako mora već da se napravi semaforizovana raskrsnica za pešake koji koriste voz. Vidim samo pluseve i nijedan minus.
 
Заправо, Народних хероја је по профилу 2+2 а не 1+1, само има уздужни паркинг.

Али није то спајање никад било планирано, па чисто сумњам да би могло да га буде кадгод.
 
Заправо, Народних хероја је по профилу 2+2 а не 1+1, само има уздужни паркинг.

Али није то спајање никад било планирано, па чисто сумњам да би могло да га буде кадгод.
Hajde da se nadamo boljem planiranju sad kad se promeni vlast u Beogradu.
 
@goran123 Čep - zbog crvenog signala na semaforu. A zašto? Zbog nekoliko vozila koja gravitiraju uskoj i sporednoj (u odnosu na Heroja Košara i Milutina Milankovića) ulici Narodnih heroja?
Upravo zato to spajanje nije ni planirano.
Imam utisak da se ja nešto pitam oko tvoje ideje spajanja pa me ubeđuješ kako ja treba da odlučim :) a u stvarnom svetu - taj prolaz nije ni planiran, a plac je prodat za izgradnju objekta koji je već u poodmaklij fazi planiranja.

@Pantograf - da, izgrađena je u širini 2x2, ali je sužena na 1x1 i tako će i da ostane.
 
@goran123 Čep - zbog crvenog signala na semaforu.
Gleda se neto dobitak u vremenu, zbog smanjenja gužve u okolnim ulicama.

A sam semafor ne možemo izbeći zbog pešaka. Tu će svakako biti veliki pešački prelaz. Skoro je N1 pravio vest o nebezbednom načinu pretrčavanja. Trenutno čekamo da neko pogine.
 
Pa ti računaš "neto dobitak u vremenu" za nekoliko vozila koja dolaze/odlaze iz 1x1 ulice Narodnih heroja na tu raskrnicu, ali ne uzimaš u obzir kolone u 3x3 Heroja sa Košara koje zbog njih stoje zbog crvenog signala...
To je ista situacija koju sada imamo zbog semafora "Novog Minela" u Tošinom Bunaru (Bela Reka)... samo što kroz Heroja sa Košara prolazi mnogo, mnogo više vozila.
Neka postave ogradu, kao i u ostalim bulevarima na NBG.
 
Poslednja izmena:
Pa ti računaš "neto dobitak u vremenu" za nekoliko vozila koja dolaze/odlaze iz 1x1 ulice Narodnih heroja na tu raskrnicu, ali ne uzimaš u obzir kolone u 3x3 Heroja sa Košara koje zbog njih stoje zbog crvenog signala...
To je ista situacija koju sada imamo zbog semafora "Novog Minela" u Tošinom Bunaru (Bela Reka)... samo što kroz Heroja sa Košara prolazi mnogo, mnogo više vozila.
Neka postave ogradu, kao i u ostalim bulevarima na NBG.
Pa moraš imati semafor i pešački prelaz imao vezu, nemao.

I dalje ne razumem o kom čepu pričaš ako postoji odvojena traka za skretanje.
 
Може тај семафор лако да се синхронизује са следећим. Превелика је дужина 65. блока, могао је бити "пресечен" на том месту продужетком Народних хероја, и била би то једна лепа веза, посред изграђеног ткива, све до бежанијских блокова, атрактивна и за аутобусе (трамваје).

Овако, само бисмо померили слепу улицу са друге стране насипа, није богзнашта. За град, тј. за пешаке је добар сваки пролаз кроз насип, мада он постоји у станици Тошин бунар.
 
Овако, само бисмо померили слепу улицу са друге стране насипа
Nije skroz tako jer bi mogao iz nar. heroja kroz nasip brže da dođeš do ulaza u W65 tamo bliže kuli. Možda bude još neki uskoro. Ne znam.

Sad moraš da praviš jedan čep na ulivanju u Toš. Bunar, pa onda 100 metara odatle novi čep praviš na izlazu iz TB u bulevar heroja.

Takođe bi bila i optimalnija veza iz narodnih heroja prema Bežaniji.
 
Легалан је пролаз, наравно; мора да постоји због станице. Може и бицикл да прође, што да не. Улази се тамо иза Блицове штампарије.

Да, мало би се смањио притисак на две прометне раскрснице, ОБ/ММ и ТБ/ММ.
 
Легалан је, наравно; мора да постоји због станице. Може и бицикл да прође, што да не. Улази се тамо иза Блицове штампарије.
Hvala. Nisam znao. Mislio sam na širinu i stepenike. Po tvom odgovoru shvatam da toga nema i da je prolaz dovoljno širok.
 
Pa moraš imati semafor i pešački prelaz imao vezu, nemao.

Ne. Imamo podzemni prolaz kod Ušća, imamo podzemni prolaz u Jurija Gagarina kod pijace u bloku 44 - rešenje za pešake postoji, bez pešačkog i bez semafora i zaustavljanja saobraćaja.

I dalje ne razumem o kom čepu pričaš ako postoji odvojena traka za skretanje.

Čekaj, ti sve vreme hoćeš da kažeš da bi probijao nasip kako bi iz Heroja sa Košara, samo da bi neko ko se našao na raskrnici sa Omladinskih brigada skrenuo ka 1x1 Narodnih heroja, i da bi neko iz Narodnih heroja produžio pravo i skrenuo ka Tošinom bunaru... bez mogućnosti izlaska iz Narodnih heroja levo ka Mostu na Adi, i bez mogućnosti da se iz pravca Tošinog bunara skrene pa ispod nasipa skrene u Narodnih Heroja? :)
Zbog jednog semafora (Omladinskih brigada i Milutina Milankovića)? :)

Pa upravo zato što je to "klanje vola za pola kile mesa" tako nešto i nije planirano.
 
Ма, замисли подземни на том месту у један иза поноћи... Боље не.
 
Ja mislim da u BG pravljenje podzemnih prolaza nije opcija poodavno.
 

Pa onda se zaustavlja saobraćaj u 3x3 tzv. UMP (Heroja sa Košara) zbog samo par vozila za sporedan smer... poenta dokazana.

Ма, замисли подземни на том месту у један иза поноћи... Боље не.

Ali to sada više neće biti isti kraj, sada kada se gradi sa obe strane ulice - isto kao podzemni kod Ušća. Ne vidim problem.
 
Ваљда је булевар Хероја са Кошара замишљен као бржа саобраћајница са мање семафора, оригинално денивелисана?
 
To je ok, ako je ukupan neto efekat pozitivan. Tako treba.
Šta si dobio tim što zbog prolaska 2-3 automobila (u/iz 1x1 u 3x3) stoji nijih po 50 u oba smera u 3x3, samo da tih 2-3 ne bi čekalo na već postojećem semaforu malo dalje?
To je gubitak, nije dobitak.
I zato i nije ni planirano.
 
Šta si dobio timr štozbog prolaska 2-3 automobila (u/iz 1x1 u 3x3) stoji nijih 50 u oba mera u 3x3, samo da tih 2-3 ne bi čekalo na već postojećem semaforu malo dalje?
To je gubitak, nije dobitak.
Onoliko naselje u w65 a samo 2-3 automobila. Hajde molim te.

Plus sa druge strane strane imaš tok koji sada ide na o brigada i pravi haos. Ja ne znam koliko je to automobila. Ti znaš da je 2-3. Jasno mi je zašto se protiviš.
 
Ваљда је булевар Хероја са Кошара замишљен као бржа саобраћајница са мање семафора, оригинално денивелисана?
To je glavni problem. Ova vlast je odustala od brže saobraćajnice i to je tako.
 
Ваљда је булевар Хероја са Кошара замишљен као бржа саобраћајница са мање семафора, оригинално денивелисана?
Nije "originalno denivelisana", uvek je planirana površinska raskrsnica sa Omladinskih brigada (sa Tošinim bunarom jeste planirana petlja).
To bismo već mogli da naučimo, jer se 200. put pominje ista zabluda na forumu.
 
Onoliko naselje u w65 a samo 2-3 automobila. Hajde molim te.

Plus sa druge strane strane imaš tok koji sada ide na o brigada i pravi haos. Ja ne znam koliko je to automobila. Ti znaš da je 2-3. Jasno mi zašto se protiviš.

Meni uopšte nije jasno šta ti pričaš i kakve sad veze ima West 65 i Narodnih Heroja?
Ja tu uporno objašavam zašto nešto nije ni bilo u planu . Čista logika i realnost su u pitanju.
 
Реља, исту ситуацију сад имаш на раскрсници Н. хероја са М. Миланковића. И није хаос због тога.

Било би од одређене помоћи, не превелике, али растеретило би, мало, и онај пут испод пруге у О. бригада. А и широк пропуст кроз пружни насип нам није наодмет. Али неће га сад, сигуран сам, пробијати због овога - нити може, ако тамо треба да се зида зграда - нек пробију онај у Булевару уметности, тај нам баш треба.
 
Vrh