Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

Bender Rodriguez

Professional
Učlanjen(a)
12.03.2017.
Poruke
18.321
Pohvaljen
37.230
Pa da, imamo, zato što su ovde oduvek vladali i upravljali slepci. A i deo ljudi ih pratilo u tom slepilu.

No dobro, pošto nam se očigledno razlikuju perspektive gledanja na ovaj render i plan, neka ostane na ovome - živi bili pa videli. Ne isključujem ja mogućnost da to na kraju dobro funkcioniše. Ali ne isključujem ni da se pretvori u fijasko. Isto važi i za druge komplekse koji niču po gradu (a nisu još skroz izgrađeni), a neki od njih su na krajnje diskutabilnim lokacijama. Videćemo.
 

Пантограф

Professional
Učlanjen(a)
23.04.2012.
Poruke
15.840
Pohvaljen
32.103
Što se toga tiče - širina blokovskih saobraćajnica - nema šta da se pretvori u fijasko. Ali ono što treba (mora), to je da se obližnji Tošin bunar i Zemunska prošire sa 2+2 na 3+3. E, tu bi mogao da bude fijasko u najavi.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
23.280
Pohvaljen
33.609
Можда спорни буду тротоари ка Земунској због ранијих склепотина.
 

Пантограф

Professional
Učlanjen(a)
23.04.2012.
Poruke
15.840
Pohvaljen
32.103
Mislim da nema problema. Ali moraju da se ukinu parking mesta, da se odvrate ljudi od zaustavljanja uz ivicu (niskom ogradom, kao što je to nekad bilo u Bulevaru Lenjina), tojest, da se taj pravac podigne maksimalno koliko može na nivo gradske magistrale, jer to je produžetak autoputa. Ostaje da se raskrsnica sa HSK/N. Dobrovića deniveliše po projektu, i da se ona sa Gandijevom kvalitetnije reši.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
23.280
Pohvaljen
33.609
Мени делује овај нижи објекат до Земунске да је скроз до коловоза, то беше неки ресторан који неће дирати, па да нема тротоара у том делу.
 

Пантограф

Professional
Učlanjen(a)
23.04.2012.
Poruke
15.840
Pohvaljen
32.103
To bi trebalo da je onaj bivši ...barnik. I to je, koliko se sećam, neka bašta tamo uz ulicu. Ne može to da bude prepreka.
 

Гага

Professional
Učlanjen(a)
08.12.2010.
Poruke
11.475
Pohvaljen
16.803
Lokacija
Бежанијска коса
Мени делује овај нижи објекат до Земунске да је скроз до коловоза, то беше неки ресторан који неће дирати, па да нема тротоара у том делу.

To bi trebalo da je onaj bivši ...barnik. I to je, koliko se sećam, neka bašta tamo uz ulicu. Ne može to da bude prepreka.
Има тротоар целом дужином бивше Земунске улице (сада Египатске (!)), од раскрснице где се Тошин бунар улива у Земунску, па до раскрснице са Гандијевом и Војвођанском.
Што се тиче тог "ресторана" (ј......к) то је онај бивши Карлов стриптиз бар, а и сада је нешто слично, пошто је ту сада "кинеска масажа". Коловоз у том делу код ј......а се не види зато што је власник урадио мали паркић са фонтаном између коловоза и тротоара. Заокружио сам тај ..... на ортофото снимку и стрелицама означио где је тротоар у том делу.

стриптиз бар.JPG
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
23.280
Pohvaljen
33.609
Занимљиво шта све има у ова два блока, хвала за детаљне информације. Пре сам долазио у тај блок да поправљам лап том из правца бивше Земунске, унутарблоковака саобраћајница ми није била баш најпријатнија за пролазак пешице.
 

Zoran80

Intermediate
Učlanjen(a)
22.08.2019.
Poruke
318
Pohvaljen
946
Mislim da nema problema. Ali moraju da se ukinu parking mesta, da se odvrate ljudi od zaustavljanja uz ivicu (niskom ogradom, kao što je to nekad bilo u Bulevaru Lenjina), tojest, da se taj pravac podigne maksimalno koliko može na nivo gradske magistrale, jer to je produžetak autoputa. Ostaje da se raskrsnica sa HSK/N. Dobrovića deniveliše po projektu, i da se ona sa Gandijevom kvalitetnije reši.
Kakva bre crna gradska magistrala. Kakav produzetak autoputa. Pa u toj ulici zive ljudi, grade se zgrade na 2 metra od nje. Ti bi da od ulice pravis magistralu. Zasto?! Da bi svoje d... mogao da prevezes za 10 minuta krace vreme. Idi pa zivi tamo i onda je pretvori u magistralu. A posto se zalazes za magistralu dozvoli onda i sleperima prolaz, da jadni oni ne kruze. Sta se sve ne moze procitati na ovom forumu.
 

Пантограф

Professional
Učlanjen(a)
23.04.2012.
Poruke
15.840
Pohvaljen
32.103
Kakva bre crna gradska magistrala. Kakav produzetak autoputa. Pa u toj ulici zive ljudi, grade se zgrade na 2 metra od nje. Ti bi da od ulice pravis magistralu. Zasto?! Da bi svoje d... mogao da prevezes za 10 minuta krace vreme. Idi pa zivi tamo i onda je pretvori u magistralu. A posto se zalazes za magistralu dozvoli onda i sleperima prolaz, da jadni oni ne kruze. Sta se sve ne moze procitati na ovom forumu.
Aj, ne budi bezobrazan više, leba ti. Dovoljno je što si pglu kao rezervni točak.

To je već gradska magistrala po hijerarhiji, samo nije projektovana niti izvedena kao gradska magistrala. I onda će to da stvori veće probleme nego ako jeste izvedena kao magistrala - i tim ljudima koji tamo žive, i ostalima. Jer, biće veća gužva, manja protočnost, više stajanja na raskrsnicama, zastoja zbog isparkiravanja, itd. Tipična gradska magistrala je Bulevar Mihajla Pupina i otprilike tako treba da izgleda Tošin bunar/Zemunska. Ali ti ne bi da pročitaš šta je napisano, nego bi radije da nešto dodaš, i da pritom pominješ u postu moje dupe, je li.

Ubuduće reaguj pristojno na postove, ili se nosi u 4 p.m. (a nije post meridiem). Treba vas nevaspitane-sa-niskim-iq-om naučiti pameti, nema Srbiji boljitka dok se to ne uradi. Kenja mi se više od vas.
 
Poslednja izmena:

Zoran80

Intermediate
Učlanjen(a)
22.08.2019.
Poruke
318
Pohvaljen
946
Polako druze. Prvo se nauci pristojnosti, a drugo kupi stan u toj ulici, pa onda prevodi nama glupima sta je kako, a sta zapravo pise. Probleme moze da napravi samo besmislena odluka da sto ti nazivas autoputem se sliva u jednu ulicu, bez ikakvih dodatnih izmena i povezivanja sa T6 i pupinom. Ali ocigledno ti tvoj "visok" IQ i recnik dostojan ulice ne dozvoljava da vidis. Nego hoces da ispravljas posledice, a ne uzroke.
A meni je, a verujem i deugima pun kufer takvih strucnjaka koji na telefonu odlucuju gde ce sta, sto ljudima moze za 180 stepeni da promeni zivot.
 

Пантограф

Professional
Učlanjen(a)
23.04.2012.
Poruke
15.840
Pohvaljen
32.103
Da, genije lepog rečnika - citat iz tvoje pretposlednje poruke: 'Da bi svoje dupe mogao da prevezeš...' - bolje će biti da gurneš sav taj saobraćaj, od Čačka do Bara, u ulicu sa tri trake (Vojvođanska) koja se kod Rome sužava na dve trake uprkos rastu saobraćaja - jer se povećava lokalni! - pri čemu su uz desnu parking mesta pod uglom od 90 stepeni... Što znači da je ponekad samo jedna traka prohodna. Pa još česti semafori, leva skretanja, 'Bela reka'...

Da, stvarno treba tako da ostane. Predlažem da se i Jurija Gagarina rekonstruiše da tako izgleda, jer ti misliš da je bolje.
 

Пантограф

Professional
Učlanjen(a)
23.04.2012.
Poruke
15.840
Pohvaljen
32.103
I da ne bi kuknjava mediokriteta zaglušila i ovo malo glasova protiv ošljarskog i neinženjerskog odnosa prema infrastrukturi Beograda, da vidimo kako se jedna manje značajna saobraćajnica od Tošinog bunara, projektuje i izvodi u Novom Sadu. Dakle, isto Srbija, triput manji grad:
sentandrejski_bulevar_230922_tw1024.jpg

(Sentandrejski bulevar)
Ovaj standard u Beogradu možemo da sanjamo.
A ko je 'zaslužan' za to?
 

solecar

Professional
Učlanjen(a)
06.12.2011.
Poruke
19.301
Pohvaljen
21.144
Lokacija
Prokop
Mi nešto i nemamo mnogo prostora za takvo neko širenje, mislim lokacija.
Zašto su dvosmerne bici staze sa obe strane kolovoza?
 

Bender Rodriguez

Professional
Učlanjen(a)
12.03.2017.
Poruke
18.321
Pohvaljen
37.230
Pa verovatno zato što: 1) imaju dovoljno mesta 2) shvatili su da u praksi, biciklisti ne funkcionišu tako što u jednoj većoj ulici prelaze preko kolovoza da bi bili u svojoj ''traci'' smera kretanja, nego po inerciji voze tamo gde im je lakše. Te da nije na odmet imati obe bici trake u oba smera na obe strane ulice.

Tako to rade nadobudni previše zapadnjački nastrojeni Vojvođani. Mi ovde s druge strane Dunava pak znamo da je sve to šuplja priča pa zato kopiramo tursko-orijentalni šmek i princip urbanizmu. Mi volimo sve spontano i drukčije, jer to je šmek orijenta.
 

Пантограф

Professional
Učlanjen(a)
23.04.2012.
Poruke
15.840
Pohvaljen
32.103
Mi nešto i nemamo mnogo prostora za takvo neko širenje, mislim lokacija.
Zašto su dvosmerne bici staze sa obe strane kolovoza?
O, imali smo i te kako prostora u Tošinom/Zemunskoj/Vojvođanskoj, samo da nismo škrtarili u startu. I za tramvaj je trebalo da se otkupi zemlja.

A škrtari se najviše u faking Beogradu, u okvirima Srbije beznačajnom gradiću. Da prenesem poređenje sa druge teme, Tošin bunar i Zemunska zaista su u profilu prilaznog puta na periferiji Vranja.
 
Poslednja izmena:

solecar

Professional
Učlanjen(a)
06.12.2011.
Poruke
19.301
Pohvaljen
21.144
Lokacija
Prokop
@sundjer_bob
Totalno si promašio suštinu mog pitanja. Moje pitanje je tehničke prirode, a ne kritika postojanja bici staze.

@Пантограф
Ključna reč je "imali", ali ovde u Beogradu je bitnije imati zilion nebodera i kojekakvih višespratnica, nego krštene ulice, drvorede, parkove, funkcionalnu infratrukturu za postavljanje tramvajskih baštica...To što imamo Košutnjak, Šumice, Zvezdarsku šumu, Topčider i Hajd park, ITD, ne znači da će ljudima na Vračaru, dobrom delu Zvezdare i Voždovca, i sl. , biti bolja klima, gde je zelenilo postalo muzejski primerak, ili da će saobraćaj biti bolji zbog toga što imamo gomilu bulevara po NBG...​
 

Zoran80

Intermediate
Učlanjen(a)
22.08.2019.
Poruke
318
Pohvaljen
946
Da, genije lepog rečnika - citat iz tvoje pretposlednje poruke: 'Da bi svoje dupe mogao da prevezeš...' - bolje će biti da gurneš sav taj saobraćaj, od Čačka do Bara, u ulicu sa tri trake (Vojvođanska) koja se kod Rome sužava na dve trake uprkos rastu saobraćaja - jer se povećava lokalni! - pri čemu su uz desnu parking mesta pod uglom od 90 stepeni... Što znači da je ponekad samo jedna traka prohodna. Pa još česti semafori, leva skretanja, 'Bela reka'...

Da, stvarno treba tako da ostane. Predlažem da se i Jurija Gagarina rekonstruiše da tako izgleda, jer ti misliš da je bolje.
Opet masis poentu. Jel svom to saobracaju od bara do cacka mesto u toj ulici, nevezano za prosirenje zemunske. Jel moze dve trake u JG (zutu odbaci) i dve/tri trake u Zemunskoj to da prime i omoguce protocnost. Naravno da ne. Sustina je da se taj saobracaj disperzuje i da neko ko ce u blokove ide tuda, ko ide u zemun ide preko t6. Ko ide do grada ide oreko ade i sajma. U svakom slucaju, skaces kao oparen sa krajnje neorimerenim recnikom i uvredama najnizeg nivoa i na sam pomen tvog d....., a zamisli da zivis u toj ulici, sa prozorom dva metra od kolovoza, pa da ti dodje neki forumovski pametograf i kaze tvoja ulica je od sutra magistrala i sav saobracaj za bg treba da ide tuda. Idealno bi bilo onda skloniti i semafore, pesake prebaciti na pasarele. Pritom u vojvodjanskoj su i dve skole, koje sigurno ne bi tu bile gradjene da su misleci ljudi hteli da ovo pretvore u magistralu. U svakom slucaju uvek je tudje d... manje vredno.
 

Пантограф

Professional
Učlanjen(a)
23.04.2012.
Poruke
15.840
Pohvaljen
32.103
Prvi vređaš, legendo, na sasvim pristojne postove, a moj princip je da na ručnu bombu uzvraćam - napalmom. I taktika je uspešna, nikad je ne bih menjao

Tim pre što nemamo T6, trebalo je da imamo bolji protok ovde. Obrnuta logika svakako ne važi.
 

Zoran80

Intermediate
Učlanjen(a)
22.08.2019.
Poruke
318
Pohvaljen
946
Neka ti na cast ako se ponosis svojom "napalm" taktikom. Samo malo je onako bzvz kada sam za sebe govoris kako ti je uspesna taktika. Uspesna u kom pogledu?!
I u svom postu nisam nikoga vredjao, nego samo reagovao na tvoj po meni totalno razarajuci predlog za sve ljude koji zive u toj ulici, koji tom istom setaju, voze bickl, deca koja idu u pomenute skole. Jer to niti je zamisljeno niti treba da bude ikakva magistrala. Samo obicna ulica u kojoj ljudi zive. I ponavljam, da zivis u toj ulici sigurno ne bi to predlagao.
 

Пантограф

Professional
Učlanjen(a)
23.04.2012.
Poruke
15.840
Pohvaljen
32.103
Реаговао си дрско и безобразно, добио си што си тражио.

Замишљено је да тај правац буде градска магистрала, замисли, још 1950! Једна од 6 (шест) у целом Београду.

И тако је остало у свим плановима до данас. Ево у важећем ГУП-у.

Е,сад, што неко не уме да испројектује градску магистралу по стандардима - градске магистрале, то је овде проблем, као и то што тај има подршку од људи који о томе свему појма немају а уз то су и дрчни. И то му онда дође Србија.
 

vucko

Professional
Učlanjen(a)
20.04.2008.
Poruke
21.946
Pohvaljen
16.523
Lokacija
Zvezdara
I kod mene na Zvezdari su komšije protiv proboja ulice ka Cvetkovoj pijaci a to je planirano pre 50 godina. Radije bi da ceo kraj od desetak hiljada ljudi ima samo jednu ulicu kod Gradske bolnice za pristup kraju. A ne razumeju ni koristi od nove ulice kojom bi i gradski prevoz išao te bi svi imali korist. Ko živi ili svesno kupi nepokretnost u ulici koja je u GUP-ovima što trenutnom što starim definisana kao magistrala, saobraćajnica I reda nema šta da se buni. Jasno je da je potrebno smanjiti automibilizaciju ali moraju postojati saobraćajni prstenovi i glavne trase koje preuzimaju saobraćaj dok ne mora svaka mala ulica imati 4 trake i.t.d
 
Vrh